How can he not?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word ook zo vreselijk onzeker van dat daten. Vindt 'ie me wel leuk, etc.
hehe thanksquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Perruche, alvast gefeliciteerd dan!!! Klinkt goed
Dat wilde ik nog zeggen ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Perruche, alvast gefeliciteerd dan!!! Klinkt goed
datquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wello
Phaidra: fijne vakantie!
DaD: bak ze
MiMu: fiets ze
Fysio had afgebeld, dus ik kon uitslapen. Helaas was ik om 5 uur wakker. En toen om 7 uur. En toen om half 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vanmorgen mailtje gestuurd, hopelijk kunnen we volgend weekend gaan kijken
Edit:-overkill
soz!
Oh, lekker! Lang weekend, met de motoren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ga zo lekker naar de Ardennen
Afhankelijk van je smaal iets duurder dan Eurodisney, maar vele malen leuker:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaD: succes met de taart & cupcakesGa je eindresultaat nog posten?
Zo, vandaag geen lessen, dus kan fijn thuis werkenKomt goed uit, want dan kan ik de lessen voor maandag & dinsdag voorbereiden. Morgenvroeg vertrekken we namelijk naar Parijs
![]()
Lekker een weekendje weg met z'n 2tjesEn +/- 60 anderen, aangezien we met 't werk van manlief gaan :p
Zaterdag Parijs zelf, zondag Eurodisney
Kort weekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, lekker! Lang weekend, met de motoren?
Op vijf minuten afstand maar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Afhankelijk van je smaal iets duurder dan Eurodisney, maar vele malen leuker:
http://www.chicoutletshop(...)em/la-vallee-village
Ik ben nu al een klein beetje verliefdquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef Perruche het volgende:
Coco!zo lief! Hij/zij lijkt op mijn katje van vroeger, alleen die had geen platte neus, maar zo lief!
We zitten in een gehucht in de buurt van Durbuyquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Mo! Waar in de Ardennen gaan jullie heen?
16 manquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kort weekendmet 'wat' vrienden (totaal 16 man). Wij gaan met de motoren, maar gaan morgen actieve dingen doen. Zelf ga ik mountainbiken met 3 anderen en gaan we grotten 'beklimmen' of hoe je dat ook noemt
en lekker BBQ-en met ons bruiloftsvlees en zulks
Flinke schade ook? Of heb je je vrij goed in kunnen houden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanaf Parijs geteld 1 metrohalte eerder. Boy, wat heb ik me daar vermaakt.
Zorg jij maar goed voor jezelfquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een mooie omgeving. Nou, veel plezier dan maar
.
Ik heb een bruiloft vandaag, wel leuk. Hoop alleen dat ik snel wat minder duizelig word, want dat is wel irritant.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
16 manKlinkt overigens als een heel leuk weekend!
Grotten klimmen lijkt me echt heel gaaf. M'n man is dat met zijn vrijgezellenfeestje gaan doen, daar was ik toen echt jaloers opAlleen hadden zijn vrienden geen rekening gehouden met zijn hoogtevrees, lol. Dus M. zelf heeft niet echt geklommen
![]()
Is jullie bruiloftsvlees dan eindelijk echt helemaal op? Ik stel me iedere keer uitpuilende vrieskisten voor met halve varkens erin als ik daarover lees
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zitten in een gehucht in de buurt van Durbuyvrij noordelijk dus.
Ik ga zo met een vriend boodschappen doen, en daarna gaan Mr.Mo en ik alvast met de motor die kant op om nog een extra rondje daar te rijden enzode rest komt pas 's avonds rond 8 uur aan ( op 2 na) dus ga ook lekker koken vanavond voor 4 man
Erwtensoep makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. dan is 't bijna op: hebben dan alleen nog anderhalf kilo beenham liggen![]()
waar we nog een keer op een winter avond ofzo maar wat mee moeten doen
En dat grottengedoe vond ik zelf niet eens heel geweldig, maar wellicht valt het mee/vind ik het leuk, dus ik doe gewoon mee met de rest, want dat gaan we dus met de hele groep doen.
Zit nu te wachten tot we boodschappen kunnen gaan doen
Hahaha, nou goed opletten dus, dan kun je zwaaienquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:32 schreef Phaidra het volgende:
OMG, daar zijn wij ook naar op weg!!
[..]
De buit: drie paar schoenen (1 paar heels, 1 paar korte laarsjes en een paar hoge laarzen), zijden ochtendjas, Porsche kaartspel en voor al m'n neefjes en nichtjes een Porsche pet. Als ik niet rood had gestaan, had ik ook nog een paar regenlaarsjes van Ferragamo gekocht (plassenstampers met een hakje en strikje). Nog wel spijt van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Flinke schade ook? Of heb je je vrij goed in kunnen houden?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! We hebben gisteren een cattery gespot met kittens die we eigenlijk wel heel graag willen hebben (eentje dan).
Of nou ja, eentje. Ik wil ze eigenlijk allemaalMaar dat gaat niet echt lukken, lol. Dus we mogen er maar eentje
![]()
Zie spoiler voor foto's
des te lelijker die dingen zijn des te cuter jij ze vindt volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vanmorgen mailtje gestuurd, hopelijk kunnen we volgend weekend gaan kijken
Edit:-overkill
soz!
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Twee woorden: "briljant idee"quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef loveli het volgende:
Sparen voor een slankmeet naar vlakbij Eurodisney?
100% waarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef _aurum_ het volgende:
des te lelijker die dingen zijn des te cuter jij ze vindt volgens mij![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef loveli het volgende:
Sparen voor een slankmeet naar vlakbij Eurodisney?
Dankjequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zorg jij maar goed voor jezelfHoop dat je je snel ook wat lekkerder gaat voelen. Veel plezier op die bruiloft in ieder geval!
Edit: weet je al wat je aan gaat trekken?
Ik vind je de facebook outfit in ieder geval heel mooi staanquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
En ik twijfel nog tussen het outfitje waarmee ik ook in feestboek sta, of een jurkje... maar jurkje betekent lange laarzen want benen te gehavend voor panty's met pumps... maar het andere is misschien beetje te fris en vanmiddag gaat het regenen...
ik zou een broek aan doen, of een vestje/ bolerodingetje over je jurk....het is niet zo warm buitenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
En ik twijfel nog tussen het outfitje waarmee ik ook in feestboek sta, of een jurkje... maar jurkje betekent lange laarzen want benen te gehavend voor panty's met pumps... maar het andere is misschien beetje te fris en vanmiddag gaat het regenen...
Doe waar je je het meest prettig in voelt. Maar ik vond je in je feestboekoutfit drop dead gorgeousquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
Volgens mij is dat dezelfde outfit. Dacht ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Perruche het volgende:
XM, ik heb je niet op feestboek dus ik weet je outfit nietmaar wat je toen naar Mo aanhad, met die taillebroek was ook erg mooi!
Kloptquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde outfit. Dacht ik.
Vitamine C + zink + echinacea!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:41 schreef Swietje het volgende:
Goedemorgen![]()
Hondsberoerd en ik moet vanavond dineren + theater...
Jurk is warmer dan de broek-outfit, want laarzen en lange mouwen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou een broek aan doen, of een vestje/ bolerodingetje over je jurk....het is niet zo warm buiten
Hoe fab voel je je in die jurk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jurk is warmer dan de broek-outfit, want laarzen en lange mouwen...
Eentje? Je mag wel een gram vit C nemen, no problem.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef Swietje het volgende:
Ik heb net zo'n vitamine C bruistablet genomen ja... viessss.![]()
Maar theater is wel leuk, Mary Poppinsdus ik moet en ik zal
Dan neem ik vandaag nog wel een paar van die dingen... brr.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Eentje? Je mag wel een gram vit C nemen, no problem.
Ik geloof niet dat er op dit moment een outfit bestaat waarin ik me fab zal voelen. Ik ga er onder de douche nog wel ff over nadenken..quote:
ah ok! Ik zou iig voor warmer gaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jurk is warmer dan de broek-outfit, want laarzen en lange mouwen...
Die salade!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef AKnynke het volgende:
had ik al gezegd dat de zon hier schijnt?
Lijstje van gister:
O: yoghurt met frambozen en aardbeien en muesli
T: boterham met ham en komkommer
L: pannenkoeken, 2 met wat hagelslag, 2 met wat jam
T: paar dropjes
D: salade (sla, appel, feta, cashews en wat spekjes met honingdressing), brood met boter
T: 40 gram chocola
Lijstje van vandaag:
O: yoghurt met brambozen en muesli
T: 4 dropjes
L: ik denk een maaltijdsalade, even kijken wat de stad te bieden heeft
T: banaan
D: pasta carbonara denk ik, met wat uitgebakken spekjes..laat thuis en waarschijnlijk geen zin meer in boodschappen..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n keuken is een tyfuszooi, ik heb nog niets gegeten of gedronken op een bakje Brinta om 6 uur na, de taart en cupcakes zijn sort of af maar ik ben lang niet tevreden, en m'n bus gaat over een half uurtje. Ik doe dit nooit weer..
Ja best maf!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Whoaaa Maria dat wordt dus goed profiteren van de nieuwe omgeving straks!
Zijn Leeds / Liverpool / Manchester een beetje leuke steden?
Boek / artikel mee in de trein en mooi uitstapjes makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja best maf!Nouja zal wel veel moeten lezen denk ik.
Leeds is volgens mij wel puik, en York ligt er in de buurt, en er zijn volgens mij ook door verenigingen georganiseerde tripjes naar Manchester enzo!![]()
Swietje: ja zo weinig! 2 uur per vak, behe! Zelfs voor UU-standaarden is dat best weinigAls het goed is dinsdag 11.00-13.00 en donderdag 10.00-12.00.
Op t moment schijnt de zon in Groningenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef neen het volgende:
Chill, wie geen vragen meer had mocht gaan. Ik zit dus alweer in de bus. Dit weekend weer naar het noorden, hopelijk beter weer dan hier.
In pannenkoeken heb ik wel weer eens zin trouwens! Heerlijk
Ja inderdaad! *stress*quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef Merel het volgende:
Oooh Maria het komt nu wel heel dichtbij hè! Wanneer is nou precies de datum van vertrek?
Ik heb net een bod gedaan op het huis
Je weet dat die 160 kcals per stuk zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef j.t het volgende:
Ik had mooi elke dag van 08.30 tot tussen 14.00 en 17.30 gewoon college's en 1 stagedag in de week.
Toendertijd vond ik het vreselijk en zo lang, maar terugkijkend ben ik er blij mee. Voor al dat geld wat je aan school betaald, ga ik niet thuis studeren. Uitbuiten die handel![]()
Ik lunch atm. Weer van die meergranen pains uit de oven (ze moesten op) met 1x kaas, 1x filet americain en 1 halve smeerkaas
Oe ja, tuinen zijn fijn!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef Syrena het volgende:
Oeh spannend Merel! Een huis met tuin
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Merel het volgende:
Er is al een tegenbod! En ik ga zo mijn laatste bod neerleggen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Merel het volgende:
* DUIM !*quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Merel het volgende:
Uhm, neequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je weet dat die 160 kcals per stuk zijn?(Ik wist het eerst niet namelijk)
Alleen voor paspoorten enzo! Deze is voor de uni zelf, dan mag het welquote:
Mwehquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben in een perfecte stemming voor een paspoortfoto... Weet heul niet waarom? Het is weekend enzo...
Buik doet weer kut, dat dan wel, en mijn rijst voor de nasi is mislukt?? Vieze plakkerige bende, dus net weer nieuwe gekookt, volkoren... zal wel gemopper van komen,, jammer dan.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehdikke smak!
Dat soort dagen zijn zooo naar![]()
Gewoon voor ze neerkwakken en brullen dat het gezond is, incluus vervaarlijke blik! Dan zal het gemopper vast wel meevallen
Dat heet promoverenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk dat je er zeker 4 jaar voor nodig hebt
Ja, en het is niet de bedoeling dat ik zo'n dikke scriptie ga schrijvenquote:
Die moet ik nog zoeken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina: ach daar heb je een begeleider voor, om je terug te fluiten als je te ambitieus wordt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die moet ik nog zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zou je het ze wel uitleggen? Als ze bijv. vragen "heeft u een man" ofzo? Lijkt me lastig dat soort situatiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Kreeg vandaag ook de vraag of ik Ibrahim Afellay knap vond. Ik: "Nee.". "Welke voetballer vindt u wel knap dan?". "Geeneen.". "Geeneen?!
". "Nee, ik houd niet van voetballers" en ik dacht: "oh, als ze nu maar niet door gaan vragen!"
.
Toch wel weer zin in? Gaat het weer beter dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef AKnynke het volgende:
het internet doet het weer!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was net bij een heel interessant college, gegeven door Francis Deng, VN speciaal vertegenwoordiger voor de preventie van genocide, waar ook de Zweedse kroonprinses bij was. Op dit soort momenten vind ik het altijd tof om deel uit te maken van zo'n bijzondere universiteit met zo'n toffe geschiedenis!
Nu even bijlezen, en dan eten koken...
Oh, de Duutser komt het einde van de maand hierheen, en daar heb ik erg veel zin in.....
Maar even in een spoiler....quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch wel weer zin in? Gaat het weer beter dan?
Ik heb de afgelopen weken wel gemerkt dat het tussen mijn vriend en mij heel anders gaat wanneer we bij elkaar zijn dan wanneer we elkaar op afstand spreken. Op afstand ging het de laatste tijd best moeizaam, snel irritaties, terwijl het toen we samen waren gewoon weer heel leuk en vanzelfsprekend was. Ik denk dat de fijne kanten van iemand op afstand gewoon minder zichtbaar zijn dan de slechte eigenschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar even in een spoiler....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
dat is ook zo...Maar goed, het blijft lastig!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef neen het volgende:
Maarja in een relatie laat je toch altijd dingen voor een ander, en laat de ander dingen voor jou. Het moet van 2 kanten komen ofzo. Marja ik ben dan ook een relatiekoning met 0 relaties.
Net even gegeten met m'n ouwelui in de stad, frietjes en ijs ook gehad. Lekker hoor. Verder heb ik mij opgeworpen als hun taxi man vandaag omdat een nog niet mag fietsen en ze wel wat willen drinken. Hopelijk maken die belhamels het niet te laat.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef neen het volgende:
Hopelijk maken die belhamels het niet te laat.
Mij lijkt het bijna geen doen, maar hetzelfde geldt voor 200 kmquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef AKnynke het volgende:
Even voor de goede orde:
Het is niet zo dat de Duitser het me niet zou gunnen, absoluut niet. Het is eerder dat ik niet weet of ik dat wel aankan, die hele grote afstand voor een hele lange tijd....
Dat ja, hoe bevalt de studie tot nu toe? Beetje leuke periode/opdracht enzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja volgens mij als je toevallig dezelfde vrienden hebt of zo.
Ja wel leuk, had vandaag de eerste deadline, omg!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:10 schreef neen het volgende:
[..]
Dat ja, hoe bevalt de studie tot nu toe? Beetje leuke periode/opdracht enzo?
Beterschap hè goodbye!
Irritant trouwens een auto als je als fietser denkt. Ik werd ook gewoon gedissed net door een dikke 55+ er. Mijn pa heeft zon nieuw colbertje en er hing ook nog een van mij aan de kapstok. Zegt hij zo "ja, is deze van jou?" zeg ik zo "ja, wil je die aan dan" zegt hij "die is niet breed genoeg"
Nu hout in de kachel en wat chillen
Leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
& unicorn special chewing gum
hahahaha!
awww, wat liefquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een cup cake boek 'ja het is alleen al leuk om door heen te bladeren' (haha omg, wat een wijf)
Een houten doosje van een kat 'ja ik moest meteen aan jou denken' (hij heeft zelf altijd van die wazige houten doosjes... ik moet er nog even aan wennen maar vind het steeds leuker)
& unicorn special chewing gum
hahahaha!
Oh, maar bij mij is het maar voor een beperkte tijd, da's niet te vergelijken met Nynke's situatie!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze aten allemaal mijn nasi en heerlijke omelet
Tja, relatie... geven, nemen en gunnen.
Lange afstandrelaties zou ik nooit kunnen, knap hoor Nynke en Mini!
Lief van hem.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet niet, maakt op zich niet uit of zo.
Cadeautjes zijn echt schattig, heeft ie z'n best voor gedaan haha.
Hmm.. Ja had ie net bedacht. Maar ja hij doet maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lief van hem.Urban Outfitters is leuk.
Hoe serieus is dat langer blijven dan?
En met de auto kan ik niet drinken + ik weet niet zo goed waar ik dan zou moeten parkeren voor gratis (centrum)quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een feestje in de stad (ouders) maar de bus gaat maar een keer in het half uur nogEn er zit altijd tuig in
En ik heb ook geen zin om te fietsen
!
second that!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk huisje cali
Ik wil ook wonen in een HUIS
Toen ik hier net zat dacht ik ook "dit is geweldig, waarom ben ik hier maar een half jaar" maar onderhand kijk ik er toch ook wel weer naar uit om terug naar Nederland te gaan hoor. Ik zou dus nog maar even afwachten of hij er over een tijdje nog steeds zo over denkt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hmm.. Ja had ie net bedacht. Maar ja hij doet maar
Ik kan zelf ook rijden hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toen ik hier net zat dacht ik ook "dit is geweldig, waarom ben ik hier maar een half jaar" maar onderhand kijk ik er toch ook wel weer naar uit om terug naar Nederland te gaan hoor. Ik zou dus nog maar even afwachten of hij er over een tijdje nog steeds zo over denkt.
Over dat rijden, kun je je ouders niet lief aankijken?
Ohjee Pief, ga maar niet meer, straks wordt er gereldquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dode bij steekpartij Almere!
Ik weet het. Soms vind ik het zo moeilijk om dat alles te balanceren, en ook alles gewicht te geven (zeg je dat in het Nederlands? In het engels weighing your options..)quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat ik nog wou zeggen, voordat ik iets nuttigs moest gaan doen:
[..]
Oh, maar bij mij is het maar voor een beperkte tijd, da's niet te vergelijken met Nynke's situatie!
Nynke: ik snap wel dat hij het je gunt, en als je echt alleen geweest was had je het daar misschien ook heel leuk gevonden, maar dat is niet meer aan de orde want je kent hem nu eenmaal en je weet nu wat je zou missen. Ik geloof op zich ook wel dat je het op andere plaatsen evengoed naar je zin kunt hebben. Het komt er overal toch op neer dat je wat leuke mensen moet vinden en leuk werk moet hebben. Tenzij dat in NZ echt een once in a lifetime baan is, moet dat toch op een andere plek ook wel lukken.
We zijn tegenwoordig zo geëmancipeerd dat het voelt als een opoffering wanneer je een carrièrestap niet neemt vanwege een man, maar uiteindelijk gaat het toch om jouw geluk en daar heeft je relatie minstens net zoveel invloed op als je carrière.
Cali: wat een leuk huisje, je hebt het echt ontzettend leuk ingericht!
Heb je nou nog veel van die meubels nieuw moeten kopen, of had je al veel?
Ja, die ja! Ik typ tegenwoordig alleen nog maar Nederlands, en dat is best gek. Ja, soms met m'n moeder bel ik 10 minuten, maar that's it!quote:
De slaapkamerkomt nog 1 groenige muur met behang (zelfde kleur als de andere muur is geschilderd) dat kleed in alle kleuren had ik voor Floris neergelegd omdat ik bang was dat ie de eerste dag zou plassen op mijn bedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind de woonkamer echt geweldig, alleen de slaapkamer snap ik nog niet helemaal (qua kleur/indeling)
huuu dat is raar en fout en brrrrr...!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Merel het volgende:
Een van de leidinggevenden van het kantoor waar ik werk ploft net op het station naast me neer. Ik herken hem wel, hij mij niet. Hij vraagt m'n telefoonnummer. Ik bedenk me dat z'n vrouw dat niet heel leuk zal vinden en probeer charmant weg te komen. Hoe awkward!
Ik denk doordat het komt dat de muur van het raam wel is geverfd, en die andere niet. Andersom is beter omdat, nou ja weet niet. Maar nu verf je ze beide dus dan ziet het er juist wel weer rustiger uit. En het bed heeft een opvallende vorm, dat hij beter zou uitkomen tegen een egale muur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
De slaapkamerkomt nog 1 groenige muur met behang (zelfde kleur als de andere muur is geschilderd) dat kleed in alle kleuren had ik voor Floris neergelegd omdat ik bang was dat ie de eerste dag zou plassen op mijn beden mijn bruine dekbed zit in de was
![]()
Als het af is, heb ik zwart/bruin (donker in ieder geval) met zo zee-groen.
De indeling is: rechthoekig, de ene korte zijde staat de kledingkast en tegen de andere korte zijde (grenst aan de tuin) staat het hoofd van mijn bed. dat bed staat dan langs de rechter-lange zijde en in de linker lange zijde, zit de deur naar badkamer.
Geen idee of dit begrijpelijk is als je de kamer niet hebt gezien![]()
Ah ik snap het. bed tegen egale/hele muur zou inderdaad wel mooier zijn! Maar dan verlies ik heel veel ruimte en blokkeert hij de doorgang naar de tuin.. De linkerwand, (hier niet te zien) wordt ook groen, maar behang met een gouden motiefje erin, geen verf! Zal nieuwe foto doen als dat af is;)quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk doordat het komt dat de muur van het raam wel is geverfd, en die andere niet. Andersom is beter omdat, nou ja weet niet. Maar nu verf je ze beide dus dan ziet het er juist wel weer rustiger uit. En het bed heeft een opvallende vorm, dat hij beter zou uitkomen tegen een egale muur.
Maar das gewoon omdat ik er nu een hele tijd naar loop te staren!
Ik ben zo blut want ik ben deze week iedere dag uit geweest en die week daarvoor bijna ook hahahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:25 schreef j.t het volgende:
PF : taxi!
Cali: super leuk huis!
Ow en unicum: we aten dus chips met guacamoleen de chipszak was half op. en ik deed 'm dicht en legde m dicht op tafel.
Ik ging helemaal glunderen naar meneerben je nu niet reuzentrots op me?? \
Haha, normaal moest ik hem instrueren de chipszak van me af te pakken, anders ging het gruwelijk op. En nu, was het wel lekker, maar niet van Yay! (Guacamole wel trouwens)![]()
![]()
Ow, jammer. Niet iemand die je even heen wilt brengen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben zo blut want ik ben deze week iedere dag uit geweest en die week daarvoor bijna ook hahahaha
Dat! En ongemakkelijk! En horkig! En op een absurde manier ook wel grappigquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Merel het volgende:
Een van de leidinggevenden van het kantoor waar ik werk ploft net op het station naast me neer. Ik herken hem wel, hij mij niet. Hij vraagt m'n telefoonnummer. Ik bedenk me dat z'n vrouw dat niet heel leuk zal vinden en probeer charmant weg te komen. Hoe awkward!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh, dit boek heb ik dus gehad, post was weg??
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huiskamer en werkhoek in de huiskamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkamer
[ afbeelding ]
Zo had ik het nog nooit bekeken, klinkt wel waar thoughquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat ik nog wou zeggen, voordat ik iets nuttigs moest gaan doen:
[..]
We zijn tegenwoordig zo geëmancipeerd dat het voelt als een opoffering wanneer je een carrièrestap niet neemt vanwege een man, maar uiteindelijk gaat het toch om jouw geluk en daar heeft je relatie minstens net zoveel invloed op als je carrière.
mijn vorige huisje wat ook bij elkaar geraapt, en dat werd langzaam aan minder toen ik wat grijs en wit ging aanschaffen dus de helft had ik inmiddels alquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]mooi! En alles past bij elkaar! Ik heb echt zo'n bij elkaar geraapt zootje tweedehands spullen
. Ga ik ook nog wel eens wat aan doen als er geld is.
Vandaag Utrecht voor een startersdag en ook al is het mijn vrije dag: ik heb er wel zin in.
huuu, misschien een verdwaalde dronkenman? Ik vind het niet zo prettig als dat soort dingen snachts gebeurenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:23 schreef Perruche het volgende:
Vandaag belde er midden in de nacht ineens iemand aan? 2 keer... supervreemd...!
Cali, wat een leuk huisje!! Dacht dat het wat kil zou zijn met al dat wit maar het is heel leuk!!
Wat goed van je!! Hoe ver ga je lopen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:43 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen...Even wakker worden, en dan hardlopen. Heb alleen niets in huis wat ik even snel kan eten voor die tijd, dus maar op een compleet lege maag. Normaal eet ik een banaan ofzo...
ik heb de hele week nog niets aan sport gedaan, behalve naar het werk fietsen, dus het mag wel eens..Geen idee hoe ver ik ga, ik heb het bos hier in de achtertuin (letterlijk, het huis staat aan de rand van het bos), dus ga daar een stuk doorheen sjouwen. Een half uur ofzo, en dan maar kijken hoever ik kom...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat goed van je!! Hoe ver ga je lopen?
ik moet eigenlijk ook... zal ik toch maar gaan?
Even kijken of ik een leuke route vanaf hier kan vinden
k zit nog in pyama, dus je bent al verder dan ik...Heb wel wat gevonden voor de eerste energie, een mueslireep. Die heb ik dus nu op. Zometeen maar even omkleden, en dan gaan met die banaan...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Haha Nynke ik kom ook net mijn bed uit, en ging gelijk mijn hardloop kleren aandoen, alleen daar stopte het zo'n beetje.![]()
Heb ook nog niks gedaan aan sport deze week maar wel spierpijn in m'n kuiten van die rot toren beklimmen.
Ik woon dus beneden en ik heb 4 deuren in mijn huis(:')) naar buiten. 1 in het schuurtje, maar die is gelukkig dichtgetimmerd en niet meer bruikbaar. 1 in de slaapkamer naar de tuin, 1 in de huiskamer naar het 'terras' en de voordeur in de gang. Maar voldoende mogelijkheden dus om binnen te komen als ik eens iets vergeet op slot te doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:56 schreef Perruche het volgende:
Haha blurred gezellig zo op de vrije zaterdag toch?
Cali, ik vond het ook eng, ik en vriendje sliepen in een ander bed omdat hij een beetje zie was (voorzorgsmaatregelen!!) en eigenlijk wilde ik er bij hem inkruipengelukkig woon ik in een appartement du ze komen hier niet echt zomaar binnen! Het lijkt me stiekem heel eng om op de benedenverdieping of in een echt huis te wonen
The Knife is mijn lievelingsquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:44 schreef Blurred86 het volgende:
"de molenmarkt" is vandaag, recht voor mijn deur. Dus ik werd om 6 uur gewekt door mensen die ijzeren palen over de grond aan het slepen waren (zo klonk het iig?!?) en toen om kwart voor 7 nog een keer en om half acht nog eensToen heb ik het maar opgegeven met proberen te slapen en ben ik little miss sunshine gaan kijken..
Nu luister ik the Knife en doe domme dansjes in mijn pyama om mijn humeur op te peppen, en het werkt nog ook![]()
ik kan juist niet 's avonds...'s morgens is m'n maag leeg en krijg ik er geen last van. 's Avonds krijg ik zo'n last van m'n maag....quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:
Ik vind het zo knap 's morgens hardlopen... ik word al misselijk bij goedemorgen Nederland. Ik ben 1x 's morgens gaan hardlopen maar toen stond na ik 5 minuten ergens over een gracht te, uh... nou ja. Niet voor herhaling vatbaar iig
same!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
The Knife is mijn lievelings
Oke! Zal u toevoegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
same!
oh en ik ging je lastfm profiel checken en heb je meteen maar toegevoegd als vriendje! hij kan alleen geen compatibility berekenen nu![]()
![]()
nicequote:Op zaterdag 11 september 2010 10:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Onze compatibility is super Blurred
Ja echt hè, ik ook. Waarom er niet even rustig in rollen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik al weeeken bezig ben! (qua studie)
Even snel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:07 schreef Merel het volgende:
Ik word de laatste tijd standaard elke nacht om 5 uur wakker en dat ben ik wel zat
Oh verkeerde rea gequoted.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef nienja het volgende:
[..]
Even snel.
Moet nog van alles doen.
Ooh wat stom! Merel!
Gelukkig dat je er rustig onder blijft.
(McSex, haha)
Straks met de familie uit eten.
Ga me keurig gedragen, is het plan.
Nien gaat slank de winter ien.
Goed weekend allemaal!
Oh ziet er goed uit!quote:
Zo lekker weer is het toch niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zo jaloers op ke Nynke... Zou zo naar Zweden vertrekken als het zou kunnen.
De tram zit vol met kinderwagens + inhoud, op weg naar Madurodam of strand.
Ehh uit mn blote hoofd: expedia, cheaptickets, supersaver, klm.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Even een vraagje aan de reizigers hier! Welke websites gebruiken jullie voornamelijk om tickets (alleen tickets, zonder hotels e.d. dus) te boeken? Mijn vriend en ik willen volgend jaar zomer naar Azië (welk(e) land(en) zijn we nog niet overuit) en je kan niet vroeg genoeg boeken in dat geval
Dat meen je niet! Wat triestquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ehh uit mn blote hoofd: expedia, cheaptickets, supersaver, klm.
Bravofly is stom want die cancelden mn bestelling zonder te melden waarom
Volgens mij is het eten daar allemaal lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:53 schreef neen het volgende:
Check ook dit topic even goodbye:
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
En je moet natuurlijk eigenlijk naar het land met het lekkerste eten
Neem voor je benen een epileerapparaat! Zo handig!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef j.t het volgende:
Ontbijt worden dus de 2 groentenkip wraps van gisterenavond die over waren.
Ik baal van mijn scheermesjesIk moet altijd 86x ergens overheen gaan voordat ik denk, ja nu is het goed. Nu ben ik afgedroogd uit de douche en nu is het nog niet goed!
![]()
En het zijn gewoon van die goede Gillette scheermesjes die nieuw zijn!
Dat heb ik met dat epileer ding dus. Heb zo'n klein formaat epilady. Stukje gedaan en AUW! En dat schijnt minder te worden, maar kan het me haast niet indenken. Heb standaard dunne zachte haartjes. Die dikkerds doen veel minder zeer. Net als met epileren van je wenkbrauwen. Die zachtequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Neem voor je benen een epileerapparaat! Zo handig!
Heb een wimperverfsetje gekocht, maar ik durf niet
Dan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vier nu mijn verjaardag met mijn moeder (is over 8 dagen jarig) zal ik nu haar cadeau geven of dan?
Noted!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Wat bij mij werkt:
* vooraf scrubben
* scheerolie gebruiken, geen gel/schuim
* mesje heel vaak tussendoor "schoonspoelen"
En goede mesjes gebruiken inderdaad.
Epileren durf ik ook niet
Ben ook blond, maar dan met zachte haartjes. En die glinsteren in elk mogelijk licht. Dus ik heb altijd het idee dat dat wel opvaltquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Veet helpt bij mij wel, alleen laat ik het spul altijd wat langer op de benen zitten dan aangegeven, anders laten de haartjes niet los zeg maarik heb van die blonde stugge haartjes, en ik ben blij dat ik blond ben want dan zie je het niet zo goed als ik een stukje heb overgeslagen
Ik gebruik dit spul. Maar een paar druppeltjes nodig voor je benen en je ziet ook goed waar je mee bezig bent omdat er geen schuim overheen zit ofzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:24 schreef j.t het volgende:
[..]
Noted!
Ik heb dat scheerspul van nivea, dat 2 in 1. Maar het schuimt bij mij niet echt. Telt dat ook als olie
Ja, maar je bent dan wel haarvrij!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Van Veet valt mijn huid er af..
Mijn bruine kleurtje viel er af, te zonde!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar je bent dan wel haarvrij!
wat ik altijd doe onder de douche is met mijn handen over mijn benen heengaan, dan voel ik of alles weer glad is. Stoppeltjes betekent dat ik een stuk gemist hebquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:08 schreef j.t het volgende:
Ontbijt worden dus de 2 groentenkip wraps van gisterenavond die over waren.
Ik baal van mijn scheermesjesIk moet altijd 86x ergens overheen gaan voordat ik denk, ja nu is het goed. Nu ben ik afgedroogd uit de douche en nu is het nog niet goed!
![]()
En het zijn gewoon van die goede Gillette scheermesjes die nieuw zijn!
Wimperverf is tof! Ik heb dat ook gedaan een keertje en dat was mooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Neem voor je benen een epileerapparaat! Zo handig!
Heb een wimperverfsetje gekocht, maar ik durf niet
Trein niet, bus/metro/tram wel. En wel een 40% korting kaartje halen als je OV niet geldig is in de trein. Maar eerst je abonnement erop zetten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb m'n ov chip studentenkaart, eindelijk! Alleen weet ik nou niet waar je wel en niet moet in en uitchecken. Trein niet geloof ik? Bus en metro wel?
Ik moet de trein om 7 uur hebben als ik 10:30 op school wil zijn vanaf m'n ouwelui, niet zeuren dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:33 schreef Chicolate het volgende:
@neen: maandag is mijn vrije dag zelfs. Maar deze week heb ik practica en die beginnen gewoon om 9.00. Dus zou ik, als ik mn labjas/bril nog op wil halen, rond 7 uur de trein vanaf Almere moeten hebben. Eh tja, mooi niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |