abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:45:54 #1
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_86297484
Nog niet in de media verschenen maar wel op de twitters. Dode bij steekpartij Station Almere Buiten.

Foto's:
http://twitpic.com/2n3tmx
http://plixi.com/p/44355775

quote:
Steekpartij in Almere
ALMERE - Een 21-jarige man is vrijdagavond ernstig gewond geraakt bij een steekpartij bij busstation Almere-Buiten.

De man uit Almere werd neergestoken met een scherp voorwerp. Het is nog niet bekend wat voor voorwerp dit precies geweest is. Het slachtoffer raakte ernstig gewond en is met een ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

De politie startte meteen een onderzoek naar de toedracht en de mogelijke dader(s). Een deel van het busstation is enige tijd ontoegankelijk geweest in verband met onderzoek ter plaatse door de districtsrecherche en de technische recherche. Ook zijn diverse getuigen gehoord. Het onderzoek is in nog in volle gang en de politie wil graag in contact komen met mensen die mogelijk iets verdachts hebben gezien.

[ Bericht 63% gewijzigd door Frutsel op 11-09-2010 21:43:30 ]
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_86297656
The photo you were looking for no longer exists

Das snel.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:50:52 #3
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86297727
Enige wat je ook ziet op die foto's zijn 2 bushokjes met daar tussenin z'on warmhouddekending. Kan van alles onder liggen natuurlijk...
pi_86297988
Hé, das bij het altijd gevaarlijke station Almere Buiten. Dan vráág je er ook om.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:58:31 #5
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_86298101
"wat kijk je!!!"

"?"

*stabstabstab*
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_86298217
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:58 schreef TeenWolf het volgende:
"wat kijk je!!!"

"?"

*stabstabstab*
Nee joh, hij ging vast op $dader z'n pradaschoen staan.
pi_86298458
Gaat lekker dan, in Den Haag ook al iemand neergestoken op een schoolplein, 16 jaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86298626
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Hathor het volgende:
Gaat lekker dan, in Den Haag ook al iemand neergestoken op een schoolplein, 16 jaar.
En dodelijke schietpartij in Enschede.

Ik ben benieuwd hoeveel van de daders en slachtoffers autochtonen betreffen O-)
pi_86298705
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

En dodelijke schietpartij in Enschede.

Ik ben benieuwd hoeveel van de daders en slachtoffers autochtonen betreffen O-)
En een dodelijke steekpartij in Den oever.
Nederlander trouwens :P
pi_86299063
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

En een dodelijke steekpartij in Den oever.
Nederlander trouwens :P
Maar dat betekent voor vrijdag 10 september 2010 al 3 maal moord/doodslag. Terwijl we er een stuk of 160 hadden in heel 2009. Nou wil ik niet de drama-queen uithangen, maar ik heb al een tijdje het idee dat we met 2010 wel weer flink omhoog zullen gaan.
pi_86300182
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Maar dat betekent voor vrijdag 10 september 2010 al 3 maal moord/doodslag. Terwijl we er een stuk of 160 hadden in heel 2009. Nou wil ik niet de drama-queen uithangen, maar ik heb al een tijdje het idee dat we met 2010 wel weer flink omhoog zullen gaan.
De aantalen dalen al jaren als ik me niet vergis.
Drie op vrijdag 10 september wil niet zeggen dat er op zaterdag 11 september weer drie aan de beurt zijn.
pi_86300248
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

De aantalen dalen al jaren als ik me niet vergis.
Drie op vrijdag 10 september wil niet zeggen dat er op zaterdag 11 september weer drie aan de beurt zijn.
Zeker, we zullen het wel zien over een paar maanden.

TENZIJ WE ZELF SLACHTOFFERS ZIJN GEWORDEN :o :'( :(

;)
pi_86300351
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Zeker, we zullen het wel zien over een paar maanden.

TENZIJ WE ZELF SLACHTOFFERS ZIJN GEWORDEN :o :'( :(

;)
OMG! Ik ga niet meer naar buiten! ;(

Al geloof ik dat verreweg de meeste moorden in de huizelijke kring plaatsvinden :o
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:51:35 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86300358
Wat is er toch aan de hand met de jugend van tegenwoordig? 'Vroeger" als je ruzie met iemand had leende je hem je Suske Wiske albums gewoon niet meer uit, dat deed dan vreselijk pijn bij het "slachtoffer". En nu steken ze of schieten ze een kogel door je ietwat vochtige gelaat. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86300671
Ik reed er om 20:45 nog langs, net te vroeg klaarblijkelijk.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_86301416
Keepin' it real in Bijlmer-Buiten.
pi_86301565
Ik las dat het slachtoffer gewond naar het ziekenhuis was gebracht.
Weet niet hoe je erbij komt dat het slachtoffer dood is?
pi_86301635
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef ZouteSlak het volgende:
Ik las dat het slachtoffer gewond naar het ziekenhuis was gebracht.
Weet niet hoe je erbij komt dat het slachtoffer dood is?
Goede vraag.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_86302091
Ik bedoel maar, er staat nergens gemeld dat het slachtoffer daadwerkelijk overleden is.
Dus wil wel van Ragboer weten, hoe hij aan deze informatie komt.
pi_86302233
Ik heb iets over dit bericht alleen nog maar op Almere Vandaag terug kunnen vinden.
pi_86302447
Ja ik ook en daar stond over dat het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht is en vor iedereen zijn de verwondingen onduidelijk. Dus vind het knap dat Ragboer weet dat hij/zij dood is.
pi_86302581
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ZouteSlak het volgende:
Ja ik ook en daar stond over dat het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht is en vor iedereen zijn de verwondingen onduidelijk. Dus vind het knap dat Ragboer weet dat hij/zij dood is.
Jij registreert je zelfs om TS op z'n vingers te tikken.
pi_86302672
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ZouteSlak het volgende:
Mwoah, logische conclusie. Daar ligt een lichaam. Stel dat de jongeman (dame?) nog leeft. Waarom staan er dan geen mensen omheen? Al is het maar een agent die de jongeman toespreekt: 'Rustig maar jongen, alles komt goed, hulp is onderweg'.
pi_86302797
Ja Ik hoorde van de steekpartije woon zelf in Almere dus ff kijken of er al meer over vrij was.
En toen zag ik staan over een dooie en moest er gewoon op in gaan haha.. That's me.

@ Faithfullness

Ja oke, dat klinkt logisch, zou ik ook denken. Maar toch staat er overal waar ik zoek nu, dat het slachtoffer naar het ziekenhuis is overgebracht. Nergens dat die gene dood is. Ookal zou ik er in eerste instantie van uit gaan als je het zo ziet liggen. Lijkt me sterk dat er iets anders onderligt dan een lichaam. Dat vind ik wel ja.
pi_86302916
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef ZouteSlak het volgende:
Ja Ik hoorde van de steekpartije woon zelf in Almere dus ff kijken of er al meer over vrij was.
En toen zag ik staan over een dooie en moest er gewoon op in gaan haha.. That's me.

@ Faithfullness

Ja oke, dat klinkt logisch, zou ik ook denken. Maar toch staat er overal waar ik zoek nu, dat het slachtoffer naar het ziekenhuis is overgebracht. Nergens dat die gene dood is. Ookal zou ik er in eerste instantie van uit gaan als je het zo ziet liggen. Lijkt me sterk dat er iets anders onderligt dan een lichaam. Dat vind ik wel ja.
Doden worden ook naar het ziekenhuis vervoerd. Ook na moord.
Ik spreek -helaas- als ervaringsdeskundige.

*edit*
En mogelijk moeten de nabestaanden nog ingelicht worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')