quote:Steekpartij in Almere
ALMERE - Een 21-jarige man is vrijdagavond ernstig gewond geraakt bij een steekpartij bij busstation Almere-Buiten.
De man uit Almere werd neergestoken met een scherp voorwerp. Het is nog niet bekend wat voor voorwerp dit precies geweest is. Het slachtoffer raakte ernstig gewond en is met een ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.
De politie startte meteen een onderzoek naar de toedracht en de mogelijke dader(s). Een deel van het busstation is enige tijd ontoegankelijk geweest in verband met onderzoek ter plaatse door de districtsrecherche en de technische recherche. Ook zijn diverse getuigen gehoord. Het onderzoek is in nog in volle gang en de politie wil graag in contact komen met mensen die mogelijk iets verdachts hebben gezien.
En dodelijke schietpartij in Enschede.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef Hathor het volgende:
Gaat lekker dan, in Den Haag ook al iemand neergestoken op een schoolplein, 16 jaar.
En een dodelijke steekpartij in Den oever.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
En dodelijke schietpartij in Enschede.
Ik ben benieuwd hoeveel van de daders en slachtoffers autochtonen betreffen
Maar dat betekent voor vrijdag 10 september 2010 al 3 maal moord/doodslag. Terwijl we er een stuk of 160 hadden in heel 2009. Nou wil ik niet de drama-queen uithangen, maar ik heb al een tijdje het idee dat we met 2010 wel weer flink omhoog zullen gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En een dodelijke steekpartij in Den oever.
Nederlander trouwens
De aantalen dalen al jaren als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Maar dat betekent voor vrijdag 10 september 2010 al 3 maal moord/doodslag. Terwijl we er een stuk of 160 hadden in heel 2009. Nou wil ik niet de drama-queen uithangen, maar ik heb al een tijdje het idee dat we met 2010 wel weer flink omhoog zullen gaan.
Zeker, we zullen het wel zien over een paar maanden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De aantalen dalen al jaren als ik me niet vergis.
Drie op vrijdag 10 september wil niet zeggen dat er op zaterdag 11 september weer drie aan de beurt zijn.
OMG! Ik ga niet meer naar buiten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Zeker, we zullen het wel zien over een paar maanden.
TENZIJ WE ZELF SLACHTOFFERS ZIJN GEWORDEN![]()
![]()
![]()
Goede vraag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef ZouteSlak het volgende:
Ik las dat het slachtoffer gewond naar het ziekenhuis was gebracht.
Weet niet hoe je erbij komt dat het slachtoffer dood is?
Jij registreert je zelfs om TS op z'n vingers te tikken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ZouteSlak het volgende:
Ja ik ook en daar stond over dat het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht is en vor iedereen zijn de verwondingen onduidelijk. Dus vind het knap dat Ragboer weet dat hij/zij dood is.
Mwoah, logische conclusie. Daar ligt een lichaam. Stel dat de jongeman (dame?) nog leeft. Waarom staan er dan geen mensen omheen? Al is het maar een agent die de jongeman toespreekt: 'Rustig maar jongen, alles komt goed, hulp is onderweg'.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ZouteSlak het volgende:
Ja ik ook en daar stond over dat het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht is en vor iedereen zijn de verwondingen onduidelijk. Dus vind het knap dat Ragboer weet dat hij/zij dood is.
Doden worden ook naar het ziekenhuis vervoerd. Ook na moord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef ZouteSlak het volgende:
Ja Ik hoorde van de steekpartije woon zelf in Almere dus ff kijken of er al meer over vrij was.
En toen zag ik staan over een dooie en moest er gewoon op in gaan haha.. That's me.
@ Faithfullness
Ja oke, dat klinkt logisch, zou ik ook denken. Maar toch staat er overal waar ik zoek nu, dat het slachtoffer naar het ziekenhuis is overgebracht. Nergens dat die gene dood is. Ookal zou ik er in eerste instantie van uit gaan als je het zo ziet liggen. Lijkt me sterk dat er iets anders onderligt dan een lichaam. Dat vind ik wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |