How can he not?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word ook zo vreselijk onzeker van dat daten. Vindt 'ie me wel leuk, etc.
hehe thanksquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Perruche, alvast gefeliciteerd dan!!! Klinkt goed
Dat wilde ik nog zeggen ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Perruche, alvast gefeliciteerd dan!!! Klinkt goed
datquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wello
Phaidra: fijne vakantie!
DaD: bak ze
MiMu: fiets ze
Fysio had afgebeld, dus ik kon uitslapen. Helaas was ik om 5 uur wakker. En toen om 7 uur. En toen om half 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vanmorgen mailtje gestuurd, hopelijk kunnen we volgend weekend gaan kijken
Edit:-overkill
soz!
Oh, lekker! Lang weekend, met de motoren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
en ik ga zo lekker naar de Ardennen
Afhankelijk van je smaal iets duurder dan Eurodisney, maar vele malen leuker:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaD: succes met de taart & cupcakesGa je eindresultaat nog posten?
Zo, vandaag geen lessen, dus kan fijn thuis werkenKomt goed uit, want dan kan ik de lessen voor maandag & dinsdag voorbereiden. Morgenvroeg vertrekken we namelijk naar Parijs
![]()
Lekker een weekendje weg met z'n 2tjesEn +/- 60 anderen, aangezien we met 't werk van manlief gaan :p
Zaterdag Parijs zelf, zondag Eurodisney
Kort weekendquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, lekker! Lang weekend, met de motoren?
Op vijf minuten afstand maar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Afhankelijk van je smaal iets duurder dan Eurodisney, maar vele malen leuker:
http://www.chicoutletshop(...)em/la-vallee-village
Ik ben nu al een klein beetje verliefdquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef Perruche het volgende:
Coco!zo lief! Hij/zij lijkt op mijn katje van vroeger, alleen die had geen platte neus, maar zo lief!
We zitten in een gehucht in de buurt van Durbuyquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Mo! Waar in de Ardennen gaan jullie heen?
16 manquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kort weekendmet 'wat' vrienden (totaal 16 man). Wij gaan met de motoren, maar gaan morgen actieve dingen doen. Zelf ga ik mountainbiken met 3 anderen en gaan we grotten 'beklimmen' of hoe je dat ook noemt
en lekker BBQ-en met ons bruiloftsvlees en zulks
Flinke schade ook? Of heb je je vrij goed in kunnen houden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanaf Parijs geteld 1 metrohalte eerder. Boy, wat heb ik me daar vermaakt.
Zorg jij maar goed voor jezelfquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een mooie omgeving. Nou, veel plezier dan maar
.
Ik heb een bruiloft vandaag, wel leuk. Hoop alleen dat ik snel wat minder duizelig word, want dat is wel irritant.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
16 manKlinkt overigens als een heel leuk weekend!
Grotten klimmen lijkt me echt heel gaaf. M'n man is dat met zijn vrijgezellenfeestje gaan doen, daar was ik toen echt jaloers opAlleen hadden zijn vrienden geen rekening gehouden met zijn hoogtevrees, lol. Dus M. zelf heeft niet echt geklommen
![]()
Is jullie bruiloftsvlees dan eindelijk echt helemaal op? Ik stel me iedere keer uitpuilende vrieskisten voor met halve varkens erin als ik daarover lees
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zitten in een gehucht in de buurt van Durbuyvrij noordelijk dus.
Ik ga zo met een vriend boodschappen doen, en daarna gaan Mr.Mo en ik alvast met de motor die kant op om nog een extra rondje daar te rijden enzode rest komt pas 's avonds rond 8 uur aan ( op 2 na) dus ga ook lekker koken vanavond voor 4 man
Erwtensoep makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. dan is 't bijna op: hebben dan alleen nog anderhalf kilo beenham liggen![]()
waar we nog een keer op een winter avond ofzo maar wat mee moeten doen
En dat grottengedoe vond ik zelf niet eens heel geweldig, maar wellicht valt het mee/vind ik het leuk, dus ik doe gewoon mee met de rest, want dat gaan we dus met de hele groep doen.
Zit nu te wachten tot we boodschappen kunnen gaan doen
Hahaha, nou goed opletten dus, dan kun je zwaaienquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:32 schreef Phaidra het volgende:
OMG, daar zijn wij ook naar op weg!!
[..]
De buit: drie paar schoenen (1 paar heels, 1 paar korte laarsjes en een paar hoge laarzen), zijden ochtendjas, Porsche kaartspel en voor al m'n neefjes en nichtjes een Porsche pet. Als ik niet rood had gestaan, had ik ook nog een paar regenlaarsjes van Ferragamo gekocht (plassenstampers met een hakje en strikje). Nog wel spijt van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Flinke schade ook? Of heb je je vrij goed in kunnen houden?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! We hebben gisteren een cattery gespot met kittens die we eigenlijk wel heel graag willen hebben (eentje dan).
Of nou ja, eentje. Ik wil ze eigenlijk allemaalMaar dat gaat niet echt lukken, lol. Dus we mogen er maar eentje
![]()
Zie spoiler voor foto's
des te lelijker die dingen zijn des te cuter jij ze vindt volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vanmorgen mailtje gestuurd, hopelijk kunnen we volgend weekend gaan kijken
Edit:-overkill
soz!
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Twee woorden: "briljant idee"quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef loveli het volgende:
Sparen voor een slankmeet naar vlakbij Eurodisney?
100% waarquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef _aurum_ het volgende:
des te lelijker die dingen zijn des te cuter jij ze vindt volgens mij![]()
Goed idee!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef loveli het volgende:
Sparen voor een slankmeet naar vlakbij Eurodisney?
Dankjequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zorg jij maar goed voor jezelfHoop dat je je snel ook wat lekkerder gaat voelen. Veel plezier op die bruiloft in ieder geval!
Edit: weet je al wat je aan gaat trekken?
Ik vind je de facebook outfit in ieder geval heel mooi staanquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
En ik twijfel nog tussen het outfitje waarmee ik ook in feestboek sta, of een jurkje... maar jurkje betekent lange laarzen want benen te gehavend voor panty's met pumps... maar het andere is misschien beetje te fris en vanmiddag gaat het regenen...
ik zou een broek aan doen, of een vestje/ bolerodingetje over je jurk....het is niet zo warm buitenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
En ik twijfel nog tussen het outfitje waarmee ik ook in feestboek sta, of een jurkje... maar jurkje betekent lange laarzen want benen te gehavend voor panty's met pumps... maar het andere is misschien beetje te fris en vanmiddag gaat het regenen...
Doe waar je je het meest prettig in voelt. Maar ik vond je in je feestboekoutfit drop dead gorgeousquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje
Volgens mij is dat dezelfde outfit. Dacht ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Perruche het volgende:
XM, ik heb je niet op feestboek dus ik weet je outfit nietmaar wat je toen naar Mo aanhad, met die taillebroek was ook erg mooi!
Kloptquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde outfit. Dacht ik.
Vitamine C + zink + echinacea!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:41 schreef Swietje het volgende:
Goedemorgen![]()
Hondsberoerd en ik moet vanavond dineren + theater...
Jurk is warmer dan de broek-outfit, want laarzen en lange mouwen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zou een broek aan doen, of een vestje/ bolerodingetje over je jurk....het is niet zo warm buiten
Hoe fab voel je je in die jurk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jurk is warmer dan de broek-outfit, want laarzen en lange mouwen...
Eentje? Je mag wel een gram vit C nemen, no problem.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef Swietje het volgende:
Ik heb net zo'n vitamine C bruistablet genomen ja... viessss.![]()
Maar theater is wel leuk, Mary Poppinsdus ik moet en ik zal
Dan neem ik vandaag nog wel een paar van die dingen... brr.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Eentje? Je mag wel een gram vit C nemen, no problem.
Ik geloof niet dat er op dit moment een outfit bestaat waarin ik me fab zal voelen. Ik ga er onder de douche nog wel ff over nadenken..quote:
ah ok! Ik zou iig voor warmer gaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jurk is warmer dan de broek-outfit, want laarzen en lange mouwen...
Die salade!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef AKnynke het volgende:
had ik al gezegd dat de zon hier schijnt?
Lijstje van gister:
O: yoghurt met frambozen en aardbeien en muesli
T: boterham met ham en komkommer
L: pannenkoeken, 2 met wat hagelslag, 2 met wat jam
T: paar dropjes
D: salade (sla, appel, feta, cashews en wat spekjes met honingdressing), brood met boter
T: 40 gram chocola
Lijstje van vandaag:
O: yoghurt met brambozen en muesli
T: 4 dropjes
L: ik denk een maaltijdsalade, even kijken wat de stad te bieden heeft
T: banaan
D: pasta carbonara denk ik, met wat uitgebakken spekjes..laat thuis en waarschijnlijk geen zin meer in boodschappen..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n keuken is een tyfuszooi, ik heb nog niets gegeten of gedronken op een bakje Brinta om 6 uur na, de taart en cupcakes zijn sort of af maar ik ben lang niet tevreden, en m'n bus gaat over een half uurtje. Ik doe dit nooit weer..
Ja best maf!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Whoaaa Maria dat wordt dus goed profiteren van de nieuwe omgeving straks!
Zijn Leeds / Liverpool / Manchester een beetje leuke steden?
Boek / artikel mee in de trein en mooi uitstapjes makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja best maf!Nouja zal wel veel moeten lezen denk ik.
Leeds is volgens mij wel puik, en York ligt er in de buurt, en er zijn volgens mij ook door verenigingen georganiseerde tripjes naar Manchester enzo!![]()
Swietje: ja zo weinig! 2 uur per vak, behe! Zelfs voor UU-standaarden is dat best weinigAls het goed is dinsdag 11.00-13.00 en donderdag 10.00-12.00.
Op t moment schijnt de zon in Groningenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef neen het volgende:
Chill, wie geen vragen meer had mocht gaan. Ik zit dus alweer in de bus. Dit weekend weer naar het noorden, hopelijk beter weer dan hier.
In pannenkoeken heb ik wel weer eens zin trouwens! Heerlijk
Ja inderdaad! *stress*quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef Merel het volgende:
Oooh Maria het komt nu wel heel dichtbij hè! Wanneer is nou precies de datum van vertrek?
Ik heb net een bod gedaan op het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |