abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86269568
Het vorige deel: Slank #1160: met killer abs!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_86269589
:P
Ja doei.
pi_86269615
:o
oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86269727
Hehehe, Shiny, de TT is je wraak? ;)

Ik was not in before the lock.... maar dit had ik net getypt:

Mogge c_/
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word ook zo vreselijk onzeker van dat daten. Vindt 'ie me wel leuk, etc.
How can he not? :) Laat die vlindertjes lekker dwarrelen joh O+

En bruidstaart? Tof! Je gaat wel lekker met je opdrachtjes he ^O^
pi_86269769
:D

Mehehehe _O-
pi_86269792
DaD is de taart nog gelukt?
pi_86269817
Oh en Perruche, alvast gefeliciteerd dan!!! Klinkt goed *O*
pi_86269852
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
hehe thanks :) gelukkig (hopelijk :') ) zijn mijn typeskills in m'n scriptie beter dan die op het forum :')
pi_86269867
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
Dat wilde ik nog zeggen ja! :P *O*
pi_86269896
DaD: succes met de taart & cupcakes :9 Ga je eindresultaat nog posten?

Zo, vandaag geen lessen, dus kan fijn thuis werken :) Komt goed uit, want dan kan ik de lessen voor maandag & dinsdag voorbereiden. Morgenvroeg vertrekken we namelijk naar Parijs *O*

Lekker een weekendje weg met z'n 2tjes O+ En +/- 60 anderen, aangezien we met 't werk van manlief gaan :p

Zaterdag Parijs zelf, zondag Eurodisney :s)
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:08:58 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86269913
Wello :W

Phaidra: fijne vakantie!
DaD: bak ze :P
MiMu: fiets ze :P

Fysio had afgebeld, dus ik kon uitslapen. Helaas was ik om 5 uur wakker. En toen om 7 uur. En toen om half 8.

:{
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86269917
Perruche: wat de rest zegt :D Gratz! *O*
pi_86269964
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wello :W

Phaidra: fijne vakantie!
DaD: bak ze :P
MiMu: fiets ze :P

Fysio had afgebeld, dus ik kon uitslapen. Helaas was ik om 5 uur wakker. En toen om 7 uur. En toen om half 8.

:{
dat :+

en ik ga zo lekker naar de Ardennen O+
Ja doei.
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:11:09 #14
236335 neen
schone schijn
pi_86269977
Phadra fijnevakantie.
Perruche complimentados.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:11:29 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86269988
wat goed, Perruche!

@ Mimu, inderdaad vervelend, een leven zonder internet is best lastig. Geen skype, geen fok, geen krant bij het ontbijt...Ik hoop heel hard dat het vanavond als ik thuis kom weer doet!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:12:51 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86270020
Oja, natuurlijk felicitaties voor Perruche! *O*

Ik heb een Hyves-vriendje minder en geen idee wie :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86270038
Oh! We hebben gisteren een cattery gespot met kittens die we eigenlijk wel heel graag willen hebben (eentje dan).
Of nou ja, eentje. Ik wil ze eigenlijk allemaal O+ Maar dat gaat niet echt lukken, lol. Dus we mogen er maar eentje O+

Zie spoiler voor foto's O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vanmorgen mailtje gestuurd, hopelijk kunnen we volgend weekend gaan kijken O+

Edit: O+ -overkill :') soz!
pi_86270058
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

en ik ga zo lekker naar de Ardennen O+
Oh, lekker! Lang weekend, met de motoren?
  Vis een optie? vrijdag 10 september 2010 @ 10:15:30 #19
70532 loveli
N
pi_86270080
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaD: succes met de taart & cupcakes :9 Ga je eindresultaat nog posten?

Zo, vandaag geen lessen, dus kan fijn thuis werken :) Komt goed uit, want dan kan ik de lessen voor maandag & dinsdag voorbereiden. Morgenvroeg vertrekken we namelijk naar Parijs *O*

Lekker een weekendje weg met z'n 2tjes O+ En +/- 60 anderen, aangezien we met 't werk van manlief gaan :p

Zaterdag Parijs zelf, zondag Eurodisney :s)
Afhankelijk van je smaal iets duurder dan Eurodisney, maar vele malen leuker:
http://www.chicoutletshop(...)em/la-vallee-village
crap in = crap out
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:15:36 #20
236335 neen
schone schijn
pi_86270088
Oh dad je moet gewoon zo soep maken voor hem
met van die vlindertjes erin en dan vragen of hij ook vlinders in z'n buik heeft :')
pi_86270151
Coco! O+ zo lief! Hij/zij lijkt op mijn katje van vroeger, alleen die had geen platte neus, maar zo lief!
pi_86270166
Thanks voor de felicitaties trouwens :) laten we hopen dat ik het niet over hoef te doen :P
pi_86270206
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, lekker! Lang weekend, met de motoren?
Kort weekend :) met 'wat' vrienden (totaal 16 man). Wij gaan met de motoren, maar gaan morgen actieve dingen doen. Zelf ga ik mountainbiken met 3 anderen en gaan we grotten 'beklimmen' of hoe je dat ook noemt :+

en lekker BBQ-en met ons bruiloftsvlees en zulks :P
Ja doei.
pi_86270260
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Afhankelijk van je smaal iets duurder dan Eurodisney, maar vele malen leuker:
http://www.chicoutletshop(...)em/la-vallee-village
Op vijf minuten afstand maar? :D

Nu wil ik daarheen }:| 'Probleem' is dat dit een personeelsuitje (van manlief) is, denk niet dat ik het kan maken om niet mee te gaan naar Eurodisney (dat is namelijk zo ongeveer het hoofddoel van de reis, zeker voor manlief :+ ).

(gisteren vertelde wel een van mijn collega's dat zij nog nooit in Parijs is geweest, en ze vroeg of ik niet ook een keer met haar wilde gaan. Misschien kan ik daar een soort shopping-trip van maken :D)
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:21:42 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86270265
Leuk Mo! Waar in de Ardennen gaan jullie heen?
  Vis een optie? vrijdag 10 september 2010 @ 10:22:41 #26
70532 loveli
N
pi_86270295
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op vijf minuten afstand maar? :D
Vanaf Parijs geteld 1 metrohalte eerder. Boy, wat heb ik me daar vermaakt.
crap in = crap out
pi_86270315
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef Perruche het volgende:
Coco! O+ zo lief! Hij/zij lijkt op mijn katje van vroeger, alleen die had geen platte neus, maar zo lief!
Ik ben nu al een klein beetje verliefd *; Dus hopelijk gaat 't allemaal lukken en kunnen we hem/haar over een paar weken mee naar huis nemen :Y
pi_86270324
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Mo! Waar in de Ardennen gaan jullie heen?
We zitten in een gehucht in de buurt van Durbuy O+ vrij noordelijk dus.

Ik ga zo met een vriend boodschappen doen, en daarna gaan Mr.Mo en ik alvast met de motor die kant op om nog een extra rondje daar te rijden enzo 8-) de rest komt pas 's avonds rond 8 uur aan ( op 2 na) dus ga ook lekker koken vanavond voor 4 man :9
Ja doei.
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:24:58 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86270339
Dat is een mooie omgeving :Y. Nou, veel plezier dan maar *O*.

Ik heb een bruiloft vandaag, wel leuk. Hoop alleen dat ik snel wat minder duizelig word, want dat is wel irritant.
pi_86270393
Yup! En we gaan lekker lunchen in Aywaille :9 daar hebben ze een leuke brasserie!

Veel plezier XM en Duvel! *O*
Ja doei.
pi_86270420
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kort weekend :) met 'wat' vrienden (totaal 16 man). Wij gaan met de motoren, maar gaan morgen actieve dingen doen. Zelf ga ik mountainbiken met 3 anderen en gaan we grotten 'beklimmen' of hoe je dat ook noemt :+

en lekker BBQ-en met ons bruiloftsvlees en zulks :P
16 man :D Klinkt overigens als een heel leuk weekend!

Grotten klimmen lijkt me echt heel gaaf. M'n man is dat met zijn vrijgezellenfeestje gaan doen, daar was ik toen echt jaloers op :D Alleen hadden zijn vrienden geen rekening gehouden met zijn hoogtevrees, lol. Dus M. zelf heeft niet echt geklommen :')

Is jullie bruiloftsvlees dan eindelijk echt helemaal op? Ik stel me iedere keer uitpuilende vrieskisten voor met halve varkens erin als ik daarover lees :D
pi_86270433
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanaf Parijs geteld 1 metrohalte eerder. Boy, wat heb ik me daar vermaakt.
Flinke schade ook? Of heb je je vrij goed in kunnen houden?
pi_86270453
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een mooie omgeving :Y. Nou, veel plezier dan maar *O*.

Ik heb een bruiloft vandaag, wel leuk. Hoop alleen dat ik snel wat minder duizelig word, want dat is wel irritant.
Zorg jij maar goed voor jezelf :* Hoop dat je je snel ook wat lekkerder gaat voelen. Veel plezier op die bruiloft in ieder geval!

Edit: weet je al wat je aan gaat trekken?
pi_86270464
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

16 man :D Klinkt overigens als een heel leuk weekend!

Grotten klimmen lijkt me echt heel gaaf. M'n man is dat met zijn vrijgezellenfeestje gaan doen, daar was ik toen echt jaloers op :D Alleen hadden zijn vrienden geen rekening gehouden met zijn hoogtevrees, lol. Dus M. zelf heeft niet echt geklommen :')

Is jullie bruiloftsvlees dan eindelijk echt helemaal op? Ik stel me iedere keer uitpuilende vrieskisten voor met halve varkens erin als ik daarover lees :D
_O-

ja.. dan is 't bijna op: hebben dan alleen nog anderhalf kilo beenham liggen :X :') waar we nog een keer op een winter avond ofzo maar wat mee moeten doen :')

En dat grottengedoe vond ik zelf niet eens heel geweldig, maar wellicht valt het mee/vind ik het leuk, dus ik doe gewoon mee met de rest, want dat gaan we dus met de hele groep doen. :+

Zit nu te wachten tot we boodschappen kunnen gaan doen :+
Ja doei.
pi_86270501
OMG, daar zijn wij ook naar op weg!!
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

We zitten in een gehucht in de buurt van Durbuy O+ vrij noordelijk dus.

Ik ga zo met een vriend boodschappen doen, en daarna gaan Mr.Mo en ik alvast met de motor die kant op om nog een extra rondje daar te rijden enzo 8-) de rest komt pas 's avonds rond 8 uur aan ( op 2 na) dus ga ook lekker koken vanavond voor 4 man :9
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86270512
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O-

ja.. dan is 't bijna op: hebben dan alleen nog anderhalf kilo beenham liggen :X :') waar we nog een keer op een winter avond ofzo maar wat mee moeten doen :')

En dat grottengedoe vond ik zelf niet eens heel geweldig, maar wellicht valt het mee/vind ik het leuk, dus ik doe gewoon mee met de rest, want dat gaan we dus met de hele groep doen. :+

Zit nu te wachten tot we boodschappen kunnen gaan doen :+
Erwtensoep maken :9 Of is dat niet met beenham?

Met de hele groep is meestal alles wel leuk :Y

Ik ga eindelijk eens aan 't werk, zit een beetje te slacken O-)
Veel plezier!
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:34:09 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86270548
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:32 schreef Phaidra het volgende:
OMG, daar zijn wij ook naar op weg!!
[..]

Hahaha, nou goed opletten dus, dan kun je zwaaien :D

Fijne vakantie wou ik nog zeggen! :W
  Vis een optie? vrijdag 10 september 2010 @ 10:35:37 #38
70532 loveli
N
pi_86270573
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Flinke schade ook? Of heb je je vrij goed in kunnen houden?
De buit: drie paar schoenen (1 paar heels, 1 paar korte laarsjes en een paar hoge laarzen), zijden ochtendjas, Porsche kaartspel en voor al m'n neefjes en nichtjes een Porsche pet. Als ik niet rood had gestaan, had ik ook nog een paar regenlaarsjes van Ferragamo gekocht (plassenstampers met een hakje en strikje). Nog wel spijt van.

En ook een fuchsiaroze bontjas gepast met zo'n vos als hals. Stond me nog geweldig ook. Maar met 700 euro toch net iets boven budget.

Dit is in de verste verte niet te vergelijken met Bavariastad of Rosada.
crap in = crap out
pi_86270622
Ik ben ook eens in dat winkelcentrum geweest! Echt briljant.

Phaidra en Mo, fijne vakantie/weekend!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? vrijdag 10 september 2010 @ 10:39:12 #40
70532 loveli
N
pi_86270662
Sparen voor een slankmeet naar vlakbij Eurodisney?

:@
crap in = crap out
pi_86270673
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! We hebben gisteren een cattery gespot met kittens die we eigenlijk wel heel graag willen hebben (eentje dan).
Of nou ja, eentje. Ik wil ze eigenlijk allemaal O+ Maar dat gaat niet echt lukken, lol. Dus we mogen er maar eentje O+

Zie spoiler voor foto's O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb vanmorgen mailtje gestuurd, hopelijk kunnen we volgend weekend gaan kijken O+

Edit: O+ -overkill :') soz!
des te lelijker die dingen zijn des te cuter jij ze vindt volgens mij _O- :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86270728
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef loveli het volgende:

Twee woorden: "briljant idee"

Eigenlijk vier woorden. En hoe meer ik typ, hoe meer woorden het worden. Mgoed. :')
pi_86270737
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86270747
Wij hadden net weer eens Jehova's aan de deur. Dat is een tijd geleden, ik wist niet dat ze nog bestonden!
pi_86270787
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef _aurum_ het volgende:

des te lelijker die dingen zijn des te cuter jij ze vindt volgens mij _O- :P
100% waar :Y

Manlief hetzelfde, gelukkig. We willen het liefst een pers die eruit ziet alsof hij het eigenlijk allemaal niet zo goed snapt O+

Of eentje die strontchagrijnig kijkt (en die noemen we dan Manon. Zo heet een van onze beste vrienden namelijk, en zij staat bekend om haar altijd-pissed-off-kijkende hoofd O+ Ze is al op de hoogte van het plan en ik weet niet zeker of ze er nou blij mee is of juist niet :+ ).
pi_86270793
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef loveli het volgende:

Goed idee!
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:46:22 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86270843
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zorg jij maar goed voor jezelf :* Hoop dat je je snel ook wat lekkerder gaat voelen. Veel plezier op die bruiloft in ieder geval!

Edit: weet je al wat je aan gaat trekken?
Dankje :)

En ik twijfel nog tussen het outfitje waarmee ik ook in feestboek sta, of een jurkje... maar jurkje betekent lange laarzen want benen te gehavend voor panty's met pumps... maar het andere is misschien beetje te fris en vanmiddag gaat het regenen...
pi_86270860
lijstje gister is toch iets anders geworden:

O: allbran en sinasappelsap
T: 1/2 komkommer
L: 1 roggebrood en kalkoenfilet
T: 2 tomaten
D: ik denk snelle hap bij de la place over de a4. Neem denk ik een grote kom soep en een broodje Kleine pizza quatro staggioni met een cola light. Lekkere pizza's hebben ze daar :Y)
T: Kwark en light siroop Zat nog vol van de pizza :9

Vandaag -> we gaan weer normaal eten :)

O: havermoutprutje
T: peer en shake
L: 2 roggebrood kalkoenfilet en filet americain
T: 1 tomaten en 1/2 komkommer
D: zomerstamppotje met aardappel,spitskool en gehaktbal.
T: Kwark en light siroop
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86270919
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En ik twijfel nog tussen het outfitje waarmee ik ook in feestboek sta, of een jurkje... maar jurkje betekent lange laarzen want benen te gehavend voor panty's met pumps... maar het andere is misschien beetje te fris en vanmiddag gaat het regenen...
Ik vind je de facebook outfit in ieder geval heel mooi staan :)
pi_86270922
quote:

[..]

ik zou een broek aan doen, of een vestje/ bolerodingetje over je jurk....het is niet zo warm buiten :X
pi_86271024
quote:

[..]

Doe waar je je het meest prettig in voelt. Maar ik vond je in je feestboekoutfit drop dead gorgeous O+
pi_86271104
XM, ik heb je niet op feestboek dus ik weet je outfit niet :P maar wat je toen naar Mo aanhad, met die taillebroek was ook erg mooi!
pi_86271133
Ik krijg net een redelijk persoonlijk aandoende email via een recruitmentsite voor een baan waar ik echt helemaal niet zoveel van weet, iets in de finance...? ik ga toch maar replyen :9
pi_86271461
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Perruche het volgende:
XM, ik heb je niet op feestboek dus ik weet je outfit niet :P maar wat je toen naar Mo aanhad, met die taillebroek was ook erg mooi!
Volgens mij is dat dezelfde outfit. Dacht ik.
pi_86271619
O: Magere melk + Brinta + muesli
O: Smoothie (magere melk, banaan, kiwi, aarbeien)
T: Sultana :')

Nou, is dat even interessant!
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:36:52 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86272318
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij is dat dezelfde outfit. Dacht ik.
Klopt :Y.
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:40:48 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86272460
ha, mijn pakje uit duitsland is aangekomen, na 5 dagen al! Al m'n winterkleren en jassen enzo...echt fijn!
pi_86272466
Goedemorgen :)

Hondsberoerd en ik moet vanavond dineren + theater... -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? vrijdag 10 september 2010 @ 11:43:26 #59
70532 loveli
N
pi_86272539
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:41 schreef Swietje het volgende:
Goedemorgen :)

Hondsberoerd en ik moet vanavond dineren + theater... -O-
Vitamine C + zink + echinacea!
crap in = crap out
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:45:32 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86272620
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zou een broek aan doen, of een vestje/ bolerodingetje over je jurk....het is niet zo warm buiten :X
Jurk is warmer dan de broek-outfit, want laarzen en lange mouwen...
pi_86272656
Ik heb net zo'n vitamine C bruistablet genomen ja... viessss. }:|

Maar theater is wel leuk, Mary Poppins *O* dus ik moet en ik zal :6
  Vis een optie? vrijdag 10 september 2010 @ 11:46:33 #62
70532 loveli
N
pi_86272662
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe fab voel je je in die jurk?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 10 september 2010 @ 11:47:19 #63
70532 loveli
N
pi_86272688
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef Swietje het volgende:
Ik heb net zo'n vitamine C bruistablet genomen ja... viessss. }:|

Maar theater is wel leuk, Mary Poppins *O* dus ik moet en ik zal :6
Eentje? Je mag wel een gram vit C nemen, no problem.
crap in = crap out
pi_86272845
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Eentje? Je mag wel een gram vit C nemen, no problem.
Dan neem ik vandaag nog wel een paar van die dingen... brr. :r
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:54:04 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86272894
Oei vergeten wekker te zetten en megalomanisch uitgeslapen :X :P

Hoera voor Perruche! *O* Nou dan lijkt me dat je sowieso een voldoende hebt! :P :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:56:00 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86272949
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe fab voel je je in die jurk?
Ik geloof niet dat er op dit moment een outfit bestaat waarin ik me fab zal voelen. Ik ga er onder de douche nog wel ff over nadenken..
pi_86273029
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
ah ok! Ik zou iig voor warmer gaan :)
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:12:03 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86273461
had ik al gezegd dat de zon hier schijnt?
Lijstje van gister:
O: yoghurt met frambozen en aardbeien en muesli
T: boterham met ham en komkommer
L: pannenkoeken, 2 met wat hagelslag, 2 met wat jam
T: paar dropjes
D: salade (sla, appel, feta, cashews en wat spekjes met honingdressing), brood met boter
T: 40 gram chocola

Lijstje van vandaag:
O: yoghurt met brambozen en muesli
T: 4 dropjes
L: ik denk een maaltijdsalade, even kijken wat de stad te bieden heeft
T: banaan
D: pasta carbonara denk ik, met wat uitgebakken spekjes..laat thuis en waarschijnlijk geen zin meer in boodschappen..
pi_86273740
Goedemiddag!
Heb in lange tijd niet zo lekker geslapen als afgelopen nacht :D, was het geld echt wel waard!

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef AKnynke het volgende:
had ik al gezegd dat de zon hier schijnt?
Lijstje van gister:
O: yoghurt met frambozen en aardbeien en muesli
T: boterham met ham en komkommer
L: pannenkoeken, 2 met wat hagelslag, 2 met wat jam
T: paar dropjes
D: salade (sla, appel, feta, cashews en wat spekjes met honingdressing), brood met boter
T: 40 gram chocola

Lijstje van vandaag:
O: yoghurt met brambozen en muesli
T: 4 dropjes
L: ik denk een maaltijdsalade, even kijken wat de stad te bieden heeft
T: banaan
D: pasta carbonara denk ik, met wat uitgebakken spekjes..laat thuis en waarschijnlijk geen zin meer in boodschappen..
Die salade! :9~

Coco veel plezier in Parijs! En moblo in de bergen :P
XM veel plezier op de bruiloft voor zover het kan!

Vandaag een beetje fout bezig omdat het snack-dag is op 't werk, heb me een portie vlammetjes en een frikandel besteld (kan slechter). Vanavond dus nog maar even gezond doen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86274496
Hoi all :W

Veel gemist zie ik weer! Zag iemand zelfs zeggen het is niet warm buiten ... hier is het beetje drukkend warm zelfs :o
Gisteren weer veel te hard gewerkt, van 0800 tot 1800 dus toen ik thuis kwam stortte ik in, heb alleen maar geslapen.
Nu wel weer fris!

Ontbijt zit er ook weer in: 3 meergranen pains uit de oven. 2 met kaas en 1 met filet americain

Nu ga ik het huis maar eens proberen op te ruimen. Hele week weer niets aan gedaan

Edit: ben beetje verslaafd aan het spel Happy Harvest op Hyves :p
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:19:32 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86275530
Het is de broek geworden, het feestboekoutfitje. Heb nog een getailleerd zwart colbertje gevonden voor de warmte.
pi_86275560
M'n keuken is een tyfuszooi, ik heb nog niets gegeten of gedronken op een bakje Brinta om 6 uur na, de taart en cupcakes zijn sort of af maar ik ben lang niet tevreden, en m'n bus gaat over een half uurtje. Ik doe dit nooit weer. :').
pi_86275963
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n keuken is een tyfuszooi, ik heb nog niets gegeten of gedronken op een bakje Brinta om 6 uur na, de taart en cupcakes zijn sort of af maar ik ben lang niet tevreden, en m'n bus gaat over een half uurtje. Ik doe dit nooit weer. :').
:* waarschijnlijk is de ontvanger er hartstikke blij mee, je bent zo kritisch op jezelf :)
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:33:37 #74
331 Merel
Be here now.
pi_86276095
Lijstje:

O - yoghurt met muesli
T - 2 glazen appelsap
L - halve wrap met een miniplakje brie erin en wat groenvoer, bruine boterhammen old amsterdam en filet americain, glas melk
T - appel, banaan
D - ribeye met pompoenpuree, cantharellen en een beetje jus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86276131
Lief van je. :*.

Maar de komende tijd maak ik écht geen taarten meer op bestelling. Gestress. :P.
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:25:44 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86277997
Ben toch benieuwd hoe ze geworden zijn DaD! Maar dat zien we later wel neem ik aan :)

Lijst gisteren:
O: bak kwark met jam en nootjes
L: 2 boterhammen, jam en pindakaas
T: boterham pindakaas
S: pilates
D: wrap met champignons en courgette :9
T: bakje kwark met jam

Lijst vandaag:
O: bak kwark met jam en nootjes
L: 2 boterhammen, kaas en pindakaas
T: brinta
D: pannenkoeken

Slechte lijst vandaag maar we gaan morgen weg en ik wil makkelijk eten en de melk opmaken. Goed excuus voor pannenkoeken dacht ik :+ Mischien dat ik er nog wel een paprika bij koop ;Y
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:34:08 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86278308
Ik eet ook pannenkoeken!
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:37:10 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86278432
*boks!*
pi_86278681
Ik heb gister pannenkoeken op :P
pi_86278882
Ik eet geen pannenkoeken! *O*
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:52:04 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86278936
*name change* Met pannenkoeken de herfst in!

*O*

Pfff accommodatie geaccepteerd, deposit betaald, mailtjes gestuurd, hele safety measures programma doorgekeken (verplicht :P) en schijnbaar moet ik nog twee foto's opsturen (krijg je pas te horen als je de hele rambam doorlopen hebt, hoera _O- ) dus dat ga ik vanmiddag maar eens regelen.

Oh en ik heb maar 4 uur per week college! :o
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:02:50 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86279334
Whoaaa Maria dat wordt dus goed profiteren van de nieuwe omgeving straks!

Zijn Leeds / Liverpool / Manchester een beetje leuke steden? :)
pi_86279349
Zo weinig? :o
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:05:05 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86279422
In mijn eerste jaar had ik 12 uur college, en de jaren erna is het zelden meer dan 8 geweest ^O^
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:05:37 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86279437
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Whoaaa Maria dat wordt dus goed profiteren van de nieuwe omgeving straks!

Zijn Leeds / Liverpool / Manchester een beetje leuke steden? :)
Ja best maf! _O- Nouja zal wel veel moeten lezen denk ik.

Leeds is volgens mij wel puik, en York ligt er in de buurt, en er zijn volgens mij ook door verenigingen georganiseerde tripjes naar Manchester enzo! O+

Swietje: ja zo weinig! 2 uur per vak, behe! Zelfs voor UU-standaarden is dat best weinig :D Als het goed is dinsdag 11.00-13.00 en donderdag 10.00-12.00.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:07:19 #86
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86279504
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gister pannenkoeken op :P
ik eergister!

Na-apers!
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:10:35 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86279624
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik eergister!

Na-apers!
Trendsetter! :Y)
pi_86279641
Lekker hoor Maria! Hopelijk heb je genoeg tijd over om de omgeving te verkennen.. maar dat komt vast goed! O+
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:11:26 #89
236335 neen
schone schijn
pi_86279647
Chill, wie geen vragen meer had mocht gaan. Ik zit dus alweer in de bus. Dit weekend weer naar het noorden, hopelijk beter weer dan hier.
In pannenkoeken heb ik wel weer eens zin trouwens! Heerlijk :9
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:11:28 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86279650
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja best maf! _O- Nouja zal wel veel moeten lezen denk ik.

Leeds is volgens mij wel puik, en York ligt er in de buurt, en er zijn volgens mij ook door verenigingen georganiseerde tripjes naar Manchester enzo! O+

Swietje: ja zo weinig! 2 uur per vak, behe! Zelfs voor UU-standaarden is dat best weinig :D Als het goed is dinsdag 11.00-13.00 en donderdag 10.00-12.00.
Boek / artikel mee in de trein en mooi uitstapjes maken O+

Ik vind dat je altijd een mooi beeld krijgt van het land dan :Y
pi_86279904
Wij eten vanavond wraps ... ook soort van pannenkoeken :+
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:21:57 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86279969
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef neen het volgende:
Chill, wie geen vragen meer had mocht gaan. Ik zit dus alweer in de bus. Dit weekend weer naar het noorden, hopelijk beter weer dan hier.
In pannenkoeken heb ik wel weer eens zin trouwens! Heerlijk :9
Op t moment schijnt de zon in Groningen O+
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:27:34 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86280198
Regen in Gouda -O-.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:28:29 #94
331 Merel
Be here now.
pi_86280232
Oooh Maria het komt nu wel heel dichtbij hè! Wanneer is nou precies de datum van vertrek?

Ik heb net een bod gedaan op het huis :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86280236
Hier ook regen. -O-
Ik ben d'r vandoor. Op naar Scheveningen! *O* Mary Poppins *O*
pi_86280248
Spannend Merel! :o
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:30:22 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86280298
Milady: ja dat wil ik denk ik ook doen ja! :D Al moet ik ook wel een béétje op mn centjes letten, vooral als ik daar niet één of ander minibaantje vind :P

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef Merel het volgende:
Oooh Maria het komt nu wel heel dichtbij hè! Wanneer is nou precies de datum van vertrek?

Ik heb net een bod gedaan op het huis :o
Ja inderdaad! *stress* :P Ik ga 15 september, dus minder dan een week! :o

En oh! Ook al spannend! :o Droomhuis? La casa di Merel? O+
pi_86280716
Ik had in Maastricht 1x in de week college, van 9-11 uur. En twee keer onderwijsgroep, 14.30-16.30 :') En soms nog 1x een practicum, dat was ook altijd 2 uurtjes. Rest was zelfstudie *O* En colleges hadden we alleen in jaar 1 en 2 w/
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86280805
Oeh spannend Merel! Een huis met tuin O+
pi_86280832
Ik had mooi elke dag van 08.30 tot tussen 14.00 en 17.30 gewoon college's en 1 stagedag in de week.
Toendertijd vond ik het vreselijk en zo lang, maar terugkijkend ben ik er blij mee. Voor al dat geld wat je aan school betaald, ga ik niet thuis studeren. Uitbuiten die handel ~O>

Ik lunch atm. Weer van die meergranen pains uit de oven (ze moesten op) met 1x kaas, 1x filet americain en 1 halve smeerkaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')