quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef Mark het volgende:
Wat is de bijnaam van de voetballers van Newcastle United?
quote:
quote:
InTrePidIvity +1quote:
En dat zocht ik! Een binnenstaat in een binnenstaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:35 schreef De_Hertog het volgende:
Als je de Kaspische zee niet meetelt is het, samen met Lichtenstein, het enige land dat minimaal twee landen van een zee verwijderd is.
Toch wel..quote:
Dat leek me enigszins noodzakelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:07 schreef Mark het volgende:
Goed dat je even benadrukt dat het twee dames zijn
Nee dat is ze nietquote:
Ik zeg: dinosaurusquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef bierjoost het volgende:
Ik herken haar wel, maar heb geen idee meer waarvan.
nu snap ik de hint pasquote:
Met moeder inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:33 schreef slaveloos het volgende:
de moeder van Laura Dern heet Dianne huppeldepup
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:35 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
![]()
Als het goede antwoord om 10:40 nog niet gegeven is, dan heet ze vanaf heden Diane huppeldepup
die was t nietquote:
inderdaad, is dat ook familie?quote:
Kan best, maar daar is het niet beroemd door gewordenquote:
Dat dus wel, de eerste regelquote:
Voor een vrouwquote:
ik zit wel in de naamgenoten vandaag... weinig inspiratie blijkbaarquote:
alle vrouwen houden van matjesquote:
Vroegah had ik een vriendje met een matje en een mtxquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
alle vrouwen houden van matjes
Voor een manquote:
vroegah had ik een matje en een BMX, stuur me eens een fotoquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Vroegah had ik een vriendje met een matje en een mtx![]()
het zit inderdaad niet erg lekkah bij een manquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:11 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Voor een man![]()
![]()
Stand AKQ #2036:
1 InTrePidIvity
1 De_Hertog
2 Carolyne1575
3 slaveloos![]()
1 Mark
Jij vindt het vreemd dat mannen van lingerie houden?quote:
wie isquote:(Haarlem, 22 april 1946), is een Nederlandse bioloog en schrijver van fictie en non-fictie voor kinderen en volwassenen. Hij woont in Weesp.
De bekende kinderboekenschrijver schreef ruim vijftig kinder- en jeugdboeken, waarvan de meeste verhalen bevatten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef Mark het volgende:
Een mtx, slaveloos, geen bmx. Scheelt toch wat met achterop zitten
die is het nietquote:
Nee dat niet, maar mijn man weet niet wie het ontworpen heeft hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij vindt het vreemd dat mannen van lingerie houden?
ook nietquote:
mijn vriendin had er een bikini van en die viel vrij snel uit elkaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mijn man weet niet wie het ontworpen heeft hoor.
sorry, ik kan het blijkbaar niet latenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef Mark het volgende:
Oh, wacht. Natuurlijk weer een vervolgvraag en Midas Dekkers
Ik bied regelmatig aan om ze voor dat geld vast te houdenquote:
ben zelf na een jaar biologie studeren afgehaakt, en ben van mening dat biologen niet belachelijk genoeg gemaakt kunnen wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef Carolyne1575 het volgende:
Wist niet dat Midas Dekkers ook kinderboeken schreef. Probeer zijn werk altijd te mijden, wat een idioot.
Schande voor het métier der biologen.
werkt dat????quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik bied regelmatig aan om ze voor dat geld vast te houden
Dan was jij het niet met je matje en de mtxquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:19 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ben zelf na een jaar biologie studeren afgehaakt, en ben van mening dat biologen niet belachelijk genoeg gemaakt kunnen worden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dan was jij het niet met je matje en de mtx![]()
Scheelt mij weer zoeken naar een foto.
Da's jammer, want ik denk dat jij het weetquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef slaveloos het volgende:
en Mark, ik zie geen plaatjes hier achter de beveiliging... ik wacht wel even op de eerste hint
Dat snap ik, maar van de betreffende knul weet ik dat hij niet de intellectuele vermogens had biologie te studeren ... oh wacht ... ik ga een foto zoeken ... Daniel je bent het echtquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef slaveloos het volgende:
[..]
matje had ik voordat ik ging studeren... ga maar weer zoeken
mijn alterego Daniel had ik inderdaad in het leven geroepen om meisjes te versieren. LTS voor de meisjes, en VWO voor de oudersquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar van de betreffende knul weet ik dat hij niet de intellectuele vermogens had biologie te studeren ... oh wacht ... ik ga een foto zoeken ... Daniel je bent het echt![]()
Is die schedelbasisfractuur nog een beetje genezen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:30 schreef slaveloos het volgende:
[..]
mijn alterego Daniel had ik inderdaad in het leven geroepen om meisjes te versieren. LTS voor de meisjes, en VWO voor de ouders
Het was een avonturenserie in Maleisiequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef slaveloos het volgende:
en Mark, ik zie geen plaatjes hier achter de beveiliging... ik wacht wel even op de eerste hint
nee dat had je me best even mogen vertellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Is die schedelbasisfractuur nog een beetje genezen?
Je wist niet dat mijn vader een honkbalknuppel had hé?
![]()
Ongezienquote:
1 lettetje verschil, maar een kniesoorquote:
Stand AKQ #2036:quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef slaveloos het volgende:
[..]
1 lettetje verschil, maar een kniesoor
bij mij ook (ik ben 40) maar wist die naam nog wel... voetballer weet ik nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:14 schreef Mark het volgende:
Die was eigenlijk net voor mijn tijd
Welke voetballer kreeg als eerste een gele kaart in de nieuwe topklasse?
Haha wie anders dan Potjequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:14 schreef Mark het volgende:
Die was eigenlijk net voor mijn tijd
Welke voetballer kreeg als eerste een gele kaart in de nieuwe topklasse?
Ik ben niet bekend met andere topklasses.quote:
quote:
Stand AKQ #2036:quote:
van Monty Python naar koranverbrander... :Squote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Mark het volgende:
En toch zie ik bij die naam eerder een naakte man achter een piano zitten
juist die!quote:
wielewaal heet dat vogeltje volgens mij, maa goed!quote:
Juist. PhRM of Geele Kasteel geheten. Woo zit er achter (in een bunker uit WO II)quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:04 schreef Carolyne1575 het volgende:
Shit ik weet het ... het is de Woo op Janskerhof idd, honk van USC!
toch?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:12 schreef lubje25 het volgende:
grol
Kan niet missen, he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:09 schreef slaveloos het volgende:
dat moet dirty harry callahan wel zijn
je zit wel dichtbij hoor (fonetisch)quote:
die welquote:
Nou hebben we die hier niet, maar deze meneer hoeft geen straatnieuws te verkopen hoor, die heeft er al zat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef bierjoost het volgende:
De straatnieuws verkoper bij jou om de hoek?
Wat een hintje al niet kan doenquote:
En waarom zou iedereen het plaatje kunnen zien, behalve jij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef slaveloos het volgende:
als ik het plaatje had gezien had ik het ook geweten, * slaveloosneuriet en zingt "if I was in your blood, then you wouldnt be so ugly
Daar twijfel ik ook niet aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef slaveloos het volgende:
als ik het plaatje had gezien had ik het ook geweten, * slaveloosneuriet en zingt "if I was in your blood, then you wouldnt be so ugly
ik zit op mijn werk, en daar is de beveiliging nogal hoogquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En waarom zou iedereen het plaatje kunnen zien, behalve jij?
dat is de gewone variant die bijvoobeeld in uw pintjes zitquote:
die is wel correctquote:
quote:
Ja dat is goed. Ik pas de stand even aan. Het is AKQ #2036 - Raakt een planetoïde de aarde? hier fout gegaan.quote:
Flink oefenen! Misschien is dit een leuk topic voor jequote:
Da_Sandman +1 en zal mezelf er ook 1 geven voor PCPquote:
Dat was goed jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Da_Sandman +1 en zal mezelf er ook 1 geven voor PCP
Stand AKQ #2036:
2 InTrePidIvity
1 De_Hertog
4 Carolyne1575
8 slaveloos
5 Mark
3 Da_Sandman
1 banaantjeEE
1 enilnomrow
2 bierjoost
1 lubje25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Hoe kom je daar zo plots opquote:
Het was nooit de naam geweest waar ik op zou gokken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Yankee het volgende:
ik ben aan het gokken, feyenoord is niet echt mijn club
Daar ging je mooie cryptische omschrijving met zoiets als voetballer bleef hij bij zijn leest...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo plots op
Ik dacht nog meer hintjes nodig te hebben.
Stand AKQ #2036:quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef tong80 het volgende:
Cavendish.
Gokje. Heb het net gezien maaar was er met mijn gedachte niet bij;)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Daar ging je mooie cryptische omschrijving met zoiets als voetballer bleef hij bij zijn leest...
zijn broer, zelfde naam als een illustere Oostenrijkse keizerquote:
waar haal je het vandaanquote:
niet meer nodig, bierjoost wist het al. Spekkoekquote:
Nee, sup =suppositoriumquote:
Check!quote:
Opgezochtquote:
quote:NTR is een Nederlandse publieke omroep, die op 1 september 2010 is ontstaan uit een fusie tussen,
en
.
Correct.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |