die welquote:
Nou hebben we die hier niet, maar deze meneer hoeft geen straatnieuws te verkopen hoor, die heeft er al zat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef bierjoost het volgende:
De straatnieuws verkoper bij jou om de hoek?
Wat een hintje al niet kan doenquote:
En waarom zou iedereen het plaatje kunnen zien, behalve jij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef slaveloos het volgende:
als ik het plaatje had gezien had ik het ook geweten, * slaveloosneuriet en zingt "if I was in your blood, then you wouldnt be so ugly
Daar twijfel ik ook niet aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef slaveloos het volgende:
als ik het plaatje had gezien had ik het ook geweten, * slaveloosneuriet en zingt "if I was in your blood, then you wouldnt be so ugly
ik zit op mijn werk, en daar is de beveiliging nogal hoogquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En waarom zou iedereen het plaatje kunnen zien, behalve jij?
dat is de gewone variant die bijvoobeeld in uw pintjes zitquote:
die is wel correctquote:
quote:
Ja dat is goed. Ik pas de stand even aan. Het is AKQ #2036 - Raakt een planetoïde de aarde? hier fout gegaan.quote:
Flink oefenen! Misschien is dit een leuk topic voor jequote:
Da_Sandman +1 en zal mezelf er ook 1 geven voor PCPquote:
Dat was goed jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Da_Sandman +1 en zal mezelf er ook 1 geven voor PCP
Stand AKQ #2036:
2 InTrePidIvity
1 De_Hertog
4 Carolyne1575
8 slaveloos
5 Mark
3 Da_Sandman
1 banaantjeEE
1 enilnomrow
2 bierjoost
1 lubje25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |