koude pannenkoeken zijn ook lekker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef Levitation het volgende:
Wij kregen als kind nog wel een koude pannenkoek als ontbijt als we de avond er voor pannenkoeken gegeten hadden. Heerlijk
Ik vind amerikaanse pannenkoeken sowieso niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hebben we in NY een keer geprobeerd, vond ik toch niet zo'n succes.
Een klasgenootje had een keer koude pannenkoeken mee als lunch op een schoolreisje, jaloers!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef Levitation het volgende:
Wij kregen als kind nog wel een koude pannenkoek als ontbijt als we de avond er voor pannenkoeken gegeten hadden. Heerlijk
ja ik ook! Lekker!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hebben we in NY een keer geprobeerd, vond ik toch niet zo'n succes.
In een pannenkoekhuis gooien ze er ook vlees enzo overheen, moest daar toch wel aan wennen in het begin.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Pannekoeken zijn gewoon lapjes gebakken deeg, gemaakt van meel, eieren en melk. Dus je kan er alles in vrotten wat je wil, het smaakt toch wel! Oh en ik heb nog een week vakantie
maar dat is dan meer omdat je dat zelf niet met een pannekoek associeert toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In een pannenkoekhuis gooien ze er ook vlees enzo overheen, moest daar toch wel aan wennen in het begin.
En lekker hoor, nog een week vrij!
Precies, ik kende pannekoeken alleen met spek, stroop en bruine suiker....quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dat is dan meer omdat je dat zelf niet met een pannekoek associeert toch?
picsquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag mijn nieuwe adidasjes aan
ik neem aan dat je de ragout er op je bord dan overheen doet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader maakte ze altijd met kaas, dat is nog steeds mijn lievelings. Oh, en met ragout
Spek is toch ook vlees....quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, ik kende pannekoeken alleen met spek, stroop en bruine suiker....
Ik maak van die kwark gewoon een zooi, gewoon er op smeren zoals met stroop, en dan lekker dik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de ragout er op je bord dan overheen doet?
hetzelfde als met de kwark?
In Eersel zit ook een goeie. Daar hebben ze pannenkoek met saté, volgens V was het erg lekker. (ik had appel/kaneel, lekker gewoontjequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Spek is toch ook vlees....
Het pannenkoekenhuis in Lierop is nog steeds het allerbestese ooit
Die van de griek naast Opas braadworst. Athene ofzo!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef r8ality het volgende:
Pita Gyros op Stratum zit ook in een soort pannekoek.
vind ik ook en bb kijkt me dan altijd gek aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die van de griek naast Opas braadworst. Athene ofzo!
Hemels!
same here, maar ik ben ook niet echt een sate-fanquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
Pannekoeken met satedat lijkt me echt om te
matcht goed bij die zwarte glittertjesnagellakquote:
ik heb liever gerookte of gekookte braadworstquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef -moppie- het volgende:
en braadworst is lekker mits goed gebakken!
Vind ik ook, krijg al een vette smaak in m'n mond van het idee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
Pannekoeken met satedat lijkt me echt om te
Ik ga dat eens proberenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik maak van die kwark gewoon een zooi, gewoon er op smeren zoals met stroop, en dan lekker dik.Maar kwark is wel echt mijn persoonlijke afwijking, ik heb verder nog nooit iemand pannenkoek met kwark zien eten.
Rhodos.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die van de griek naast Opas braadworst. Athene ofzo!
Hemels!
Passen die opgezwollen klompvoeten van jou daarin?quote:
Lesbos.quote:
Ja hequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
matcht goed bij die zwarte glittertjesnagellak
Omdat ie daarna nog met je moet zoenenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind ik ook en bb kijkt me dan altijd gek aan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Passen die opgezwollen klompvoeten van jou daarin?.
Pyta gyros,alleen van het broodje zou ik al een dozijn opkunnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind ik ook en bb kijkt me dan altijd gek aan
Nomquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pyta gyros,alleen van het broodje zou ik al een dozijn opkunnen.
Ja, dan doe je niet mee met de grapquote:
Homos.quote:
Pita kaas met tzatzikiquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pyta gyros,alleen van het broodje zou ik al een dozijn opkunnen.
Dat is geen grieks eilandquote:
Ja de meeste grappen vat ik wel, maar deze kan ik echt niet plaatsenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, dan doe je niet mee met de grap.
of 1250quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
Wat is het max bedrag dat je bij je 'eigen bank' kan pinnen per dag?
1000 toch?
Ik meen wel iets meer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
Wat is het max bedrag dat je bij je 'eigen bank' kan pinnen per dag?
1000 toch?
max 5000 per week staat erquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik meen wel iets meer.
staat dat niet op de site van je bank dan?
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
max 5000 per week staat er
maar ikzit bij mijnoudes en op deze bejaarde pc kan ik niet eens op de meeste sites,en dus ookniet op die van de rabobank
Gezien de rest van je lichaamsomvang.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja de meeste grappen vat ik wel, maar deze kan ik echt niet plaatsen
Alsjeblieft:quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
max 5000 per week staat er
maar ikzit bij mijnoudes en op deze bejaarde pc kan ik niet eens op de meeste sites,en dus ookniet op die van de rabobank
oh, je wilde even zonder enige link of aanleiding wat zeggen over hoe vet ik wel niet ben, bwehehehehehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gezien de rest van je lichaamsomvang.
Of mochten we daar geen grappen meer over maken?
Nouhou, laat mij ook een garpje makenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, je wilde even zonder enige link of aanleiding wat zeggen over hoe vet ik wel niet ben, bwehehehehehehe![]()
Grappen over het uiterlijk van anderen is zijn specialiteit,da witte toch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, je wilde even zonder enige link of aanleiding wat zeggen over hoe vet ik wel niet ben, bwehehehehehehe![]()
5000.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
Ja, per week, maar kan ik nu bijvoorbeeld 800 opnemen of niet?
Wat is mijn daglimiet?
Je daglimiet is 1250.-quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
Ja, per week, maar kan ik nu bijvoorbeeld 800 opnemen of niet?
Wat is mijn daglimiet?
Onwaar!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je daglimiet is 1250.-
kan je tot donderdag verder niet meer pinnen.
dat is bij betaalautomaten (pinnen in winkels), ze wil geld opnemen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
5000.
Tenzij je eerder deze week al geld hebt gepind.
Een slechte grap wordt doorgaans alleen maar beroerder van uitleggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gezien de rest van je lichaamsomvang.
Of mochten we daar geen grappen meer over maken?
Het is toch ook de bedoeling dat hij zelf wakker wordt van zijn eigen wekker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Inu het volgende:
Oeps, heb Job niet wakker gemaakt toen zn wekker ging en nu bleek dat ie om kwart over 9 op school moest zijn
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Inu het volgende:
Oeps, heb Job niet wakker gemaakt toen zn wekker ging en nu bleek dat ie om kwart over 9 op school moest zijn
why?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Inu het volgende:
Inderdaad Amaranta, wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Inu het volgende:
Waarom zou je zoveel geld willen pinnen?
drugs kopen, ken jij dealers met een mobiele betaalautomaat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef Inu het volgende:
Waarom zou je zoveel geld willen pinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het kantoor kan je sowieso meer geld opnemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef ArTiC het volgende:
Maar mamaranta, je kan ook naar de rabobank gaan en binnen je limiet eenmalig ophogen, dan kan je meer pinnen.
Nee, maar vaak slaapt ie er doorheen en als ik er dan toch ben schud ik hem ff het bed uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is toch ook de bedoeling dat hij zelf wakker wordt van zijn eigen wekker?
Als jij hem wakker moet maken hoeft hij zijn wekker ook niet te zetten.
Ik kan altijd gewoon chippen....quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
drugs kopen, ken jij dealers met een mobiele betaalautomaat?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef amaranta het volgende:
Ik wil idd naar een geldautomaat rijden van de rabobank,en daar een zo groot mogelijk bedrag opnemen.weigeren. Of is het weer zo'n zwart beunhaasklusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef amaranta het volgende:
Ik wil idd naar een geldautomaat rijden van de rabobank,en daar een zo groot mogelijk bedrag opnemen.Je kunt ook pinnen met je creditcardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de rabo moet je dan ff naar de balie, hogen ze je limiet op en dan kan je binnen bij de automaat meer pinnen...best hendigquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op het kantoor kan je sowieso meer geld opnemen
en daar is ie nu afhankelijk van geworden zodat hij niet meer uit zichzelf opstaatquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar vaak slaapt ie er doorheen en als ik er dan toch ben schud ik hem ff het bed uit
Dan nog is het niet je verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar vaak slaapt ie er doorheen en als ik er dan toch ben schud ik hem ff het bed uit
Dit dus. En sowieso niet het hele bedrag betalen voor het tot de laaste cm netjes er in ligt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weigeren. Of is het weer zo'n zwart beunhaasklusje?
je bent zijn moeder niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
koffie + laptopquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent zijn moeder niet...
en waarom heeft ie om 9 uur een schilderlesje? kunstenaars kennen het begrip ochtend toch niet?
nee, het is gewoon wit, op de factuur staat dat het of contant moetbij oplevering,of x dagen van te voren via bank. maar dat haddenwe niet goed geregeld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weigeren. Of is het weer zo'n zwart beunhaasklusje?
Dat mag je niet zeggen van moppie!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
J heb een nieuwe mammie gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ga ff pinnen en koop een nieuwe laptopquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van moppie!Ik mag alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
De vloer is geschuurd (dat was voldoende om de vetvlek eruit te krijgen) en opnieuw in de lak.Dat zag er vooralsnog ook netjes uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dit dus. En sowieso niet het hele bedrag betalen voor het tot de laaste cm netjes er in ligt.
ziet er toch niet uit...zwarte kozijnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, het is gewoon wit, op de factuur staat dat het of contant moetbij oplevering,of x dagen van te voren via bank. maar dat haddenwe niet goed geregeld.
Ikweet nie wat voor beeld je van ons hebt, maar wij huren zelden een beun in. Dit gaat zelfs via de verzekring,omdat het schade aan de vloer betreft.
Binnenkort ook dakkapel,laat ikdus ook wit doen,aangezien ik er graag garantie op heb.
Enige wat onlangs 'zwart is gedaan, is het schilderwerk van de kozijnen.
ik heb vooral een beeld van je wederhelftquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, het is gewoon wit, op de factuur staat dat het of contant moetbij oplevering,of x dagen van te voren via bank. maar dat haddenwe niet goed geregeld.
Ikweet nie wat voor beeld je van ons hebt, maar wij huren zelden een beun in. Dit gaat zelfs via de verzekring,omdat het schade aan de vloer betreft.
Binnenkort ook dakkapel,laat ikdus ook wit doen,aangezien ik er graag garantie op heb.
Enige wat onlangs 'zwart is gedaan, is het schilderwerk van de kozijnen.
ok, klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
De vloer is geschuurd (dat was voldoende om de vetvlek eruit te krijgen) en opnieuw in de lak.Dat zag er vooralsnog ook netjes uit.
Vandaag gaat de 2de laag olie erop.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van moppie!Natuurlijk wel, dit is heel anders dan ziek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak Colt ook iedere ochtend wakker, hij zet zijn wekker dan ook niet maar je moet toch niet denken dat ik op zaterdag, als ik kan uitslapen, ook doe!
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
J heb een nieuwe mammie gevonden.
bij ons is het andersom, bb moet mij er uit trappenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dit is heel anders dan ziek zijn.
Ik maak Colt ook iedere ochtend wakker, hij zet zijn wekker dan ook niet maar je moet toch niet denken dat ik op zaterdag, als ik kan uitslapen, ook doe!
Het staat toch zo op de factuur, die Rob ondertekend terug heeft gestuurd,en derhalve akkoord is gegaan met die voorwaarde?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vooral een beeld van je wederhelft
maareh, ze kunnen geen contante betaling eisen volgens mij.
Ik heb er iig nog nooit van gehoord
daar gaat het niet om, je maakt het jouw verantwoordelijkheid omdat hij er afhankelijk van wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Maar zoveel moeite is het toch niet om hem ff uit bed te duwen? Ook al is het niet mijn verantwoordelijkheid?
ik zou ff naar de rabo rijden en het aan de balie regelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het staat toch zo op de factuur, die Rob ondertekend terug heeft gestuurd,en derhalve akkoord is gegaan met die voorwaarde?
Maar goed, ik heb het geld wel, dus dat is het probleemnniet,ik moet het alleen van de rekening afhalen. Enikvroeg me dus af of het zo kortdag kon, zo'n groot bedrag.
Enja,de spatieknop is stuk.
Gisteren via een latje van de deur de trap opgeklommen, want, we mogen er niet op lopen. Kids slapen dus hier bij oop en oomaquote:
Maar je zegt net zelf dat BB het ook bij jou doetquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je maakt het jouw verantwoordelijkheid omdat hij er afhankelijk van wordt.
Ik hoef niet te trappenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons is het andersom, bb moet mij er uit trappen
Behalve in het weekend want ik ben al anderhalf uur wakker en hij slaapt nog
Nee, het is niet zo dat ik anders mijn bed niet uit kom, het is meer dat hij sowieso eerder opstaat dan ik en ik daardoor wakker wordquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je zegt net zelf dat BB het ook bij jou doet
En ik ben maar 1 dag in de week thuis als hij wakker wordt, dus het valt reuze mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Gisteren is de vader van een kennis verongelukt met de motorau.
ik over 1 uur en 3 kwartier echt.quote:
Dat had ik al toen ik opstondquote:
Jullie zetten allebei de wekker op dezelfde tijd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen wekker. En Rob is ook mijn wekker nie.
maar onze wekkers gaan gelijktijdig af.En als die nie afzou gaan,dan hebben we Eva en fabian nog.
maar daar vertrouw ik niet meer op,want soms slapen ze ineens uit.
Ja, echt wel.quote:
Jeetje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Gisteren is de vader van een kennis verongelukt met de motorau.
Nee, dat is toevallig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jullie zetten allebei de wekker op dezelfde tijd?
Daar zie ik dan weer niet zo het nut van in.
Twee minuten zijn heilig 's morgensquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef Levitation het volgende:
V en ik staan eigenlijk altijd samen op. En dan begint 'ie gewoon tegen me te praten en moet ik wel wakker worden.Maar volgende week zit hij in Korea en dan word ik ook wel wakker, maar dan 2 minuutjes later ofzo.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
Ik weet ook niet hoe hij het doet doordeweeks, maar ik sta om 7 uur op en ben om 8 uur de deur uit![]()
Maar hij is ook wel een beetje mijn mama, hij kookt en maakt schoonJe moet het samen doen toch?
jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat ik remy ben of dat met y leuker is?
dan vult hij het topic wel verder met reacties op het vorige topic!quote:
neequote:
Ga ik voor de verandering eens niet doen, geen energie voor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
dan vult hij het topic wel verder met reacties op het vorige topic!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
dan vult hij het topic wel verder met reacties op het vorige topic!
neequote:
World Wide Webquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ga je naar leidschendam om een foon te halen?
Internet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ga je naar leidschendam om een foon te halen?
Reboot helptquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Inu het volgende:
Mn scroll knopje doet het nietDus ik andere muis aangesloten, doet ie het met die ook niet
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:08 schreef ArTiC het volgende:
pfff veel te veel prikkels op zo'n bureaublad
"Have you tried turning it off and on again?"quote:
Ik heb IT alleen nodig voor hun admin accountquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?".
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb IT alleen nodig voor hun admin account
ergste soort gebruikersquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb IT alleen nodig voor hun admin account
Ach, er past toch niks op onze computers met een mini profielruimte, dus ik gebruik eigenlijk altijd de laptop als ik iets nodig hebquote:
Whehehequote:
Royquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again?".
Juup kan net zo goed 'zin in shoarma/gyros/kebab' in zijn sig zetten iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goh
[..]
Reboot solves everything
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup kan net zo goed 'zin in shoarma/gyros/kebab' in zijn sig zetten idd
strak planquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup kan net zo goed 'zin in shoarma/gyros/kebab' in zijn sig zetten idd
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:48 schreef r8ality het volgende:
D'r is toch ook niks beter dan vlees met knoflook(saus).
Pita gyros dusquote:
Het zou lulliger geweest zijn als je niet wakker geworden wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:57 schreef febster het volgende:
Morgen. Voor de laatste keer wakker geworden in mijn oude kamertje
.
# 500 GAM BLOEMquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, er zit toch geen ei in pitabrood?
pita kaasquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef r8ality het volgende:
Wat ik al zei, die wrap die bij Rhodos gebruikt wordt heeft weinig te maken met een pitabroodje. Meer met een pannekoek.
Sowieso, kaasquote:
Dat is toch jammer?... In Utrecht heb je een Griek die van de echte Griekse pita's gebruikt,groter dan de Nederlandse en dan plat neerleggen, bult gyros erop en dubbelvouwenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef r8ality het volgende:
Wat ik al zei, die wrap die bij Rhodos gebruikt wordt heeft weinig te maken met een pitabroodje. Meer met een pannekoek.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
Ik ga naar huis, tosti maken en dan een uurke of 2 slapen.
Ik wil sex met kaasquote:
jij wil seks met alles wat een hartslag hee....oh wacht...quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij wil seks met alles wat een hartslag hee....oh wacht...
hedde mijn nieuwe voiture al gespot?quote:
Neen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hedde mijn nieuwe voiture al gespot?
Die met die antenne!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neen!
Weet niet wat voor waggel je hebt...
antenne != antennesquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ http://www.arrl.org/news/features/2005/04/21/1/antenna-car-1-lrg.JPG&t=1]afbeelding ]
*worst*quote:
Ohhh die...quote:
Ik hou me onder het rijden bezig met rijden. Eet wel eens een broodje, maar heb er eigenlijk een hekel aan omdat ik inderdaad merk dat ik ga zwabberen of vertraag/versnel etc.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef Juup© het volgende:
Politie start grootste verkeersactie ooit
Kijk maar uit vandaag r8ality.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hou me onder het rijden bezig met rijden. Eet wel eens een broodje, maar heb er eigenlijk een hekel aan omdat ik inderdaad merk dat ik ga zwabberen of vertraag/versnel etc.
ik heb je van de week zien rijden, je zwabbert ook zonder broodje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hou me onder het rijden bezig met rijden. Eet wel eens een broodje, maar heb er eigenlijk een hekel aan omdat ik inderdaad merk dat ik ga zwabberen of vertraag/versnel etc.
jezelf aftrekken onder het rijden is ook lastig om handsfree te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb je van de week zien rijden, je zwabbert ook zonder broodje!
hij heeft me niet gezien dus lijkt me sterkquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezelf aftrekken onder het rijden is ook lastig om handsfree te doen.
Hij hoeft je ook niet te zien, hij denkt gewoon de hele dag aan jequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij heeft me niet gezien dus lijkt me sterk
gecorrigeerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
Ik kan niet uit de keuken dus ik knabbel nu op een snoepkers.
Mijn lunch:quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Inu het volgende:
Ik had een broodje knakworst als lunch, maar nu wil ik er nog eentje
En we gaan vanavond echt pannenkoeken etenMet brie en rucola
En ook kaas en spek
Ik heb daar nooit zo'n moeite meequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef r8ality het volgende:
Oja,!
Ik stond bij de AH aan de kassa en voor me staan nog 2 mensen. De eerste heeft ongeveer de halve band aan boodschappen, daarachter een meiske met 3 dingen en ik daarachter met 3 dingen. Komt er ineens een neger (natuurlijk) nogal dicht achter me staan dus ik draai me half om. Blijkt dat ie 1 blikje ES Energy wil afrekenen en of wij hem dan wel even wilden voorlaten.
Rot es op.
Oh... ik vond het maar stom van mijn fiets maar hij werkt weer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
ik vond het maar een ingewikkeld verhaal blauwtje.
Ik ook niet, als ik zelf veel boodschappen heb en de tijd heb. En dan moeten mensen zelf zeggen of ik voor wil, niet af gaan dwingen.quote:
je kan een negert beter voor je hebben dan achter in je rug!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik zelf veel boodschappen heb en de tijd heb. En dan moeten mensen zelf zeggen of ik voor wil, niet af gaan dwingen.
Je gaat me niet vertellen dat die neger niet de hele dag de tijd had.
Misschien heeft hij wel een heel belangrijke baan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat die neger niet de hele dag de tijd had.
Ook dat is so true!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan een negert beter voor je hebben dan achter in je rug!
Kinderen worden niet meer opgevoed tegenwoordig. Ja, door de kinderdagverblijf-breezer die zelf geen haar beter isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Inu het volgende:
Ik heb nu uitzicht over een paar negers die zijn gevlucht van hun gebruikelijk hangplek naar een afdakToenstraks stonden ze te praten met een stel meisjes van minimaal 10 jaar jonger, echt vreemd... Hoe zouden die meiden worden opgevoed?
"Ja, het is heel normaal om met een kerel te gaan praten die op vrijdagmiddag buiten hangt, is vast een goede vent!"
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heel belangrijke baan.![]()
en dat soort meisjes zie je dan weer terug bij opsporing verzocht.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Inu het volgende:
"Ja, het is heel normaal om met een negerkerel te gaan praten die op vrijdagmiddag buiten hangt, is vast een goede vent!"
Ze waren denk ik een jaar of 14, die hoeven niet meer naar het kdvquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kinderen worden niet meer opgevoed tegenwoordig. Ja, door de kinderdagverblijf-breezer die zelf geen haar beter is.
Heb je haar verlinkt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze waren denk ik een jaar of 14, die hoeven niet meer naar het kdv![]()
Maar ik had zelf ook een vriendinnetje die niet inzag dat je niet met een groep Marokkanen mee naar een flatje gaat ergens achter de HeistraatOok nadat ik zei dat ze het niet moest doen en dat ze zeker niet moest verwachten dat ik mee zou gaan is ze nog gegaan... en haar vader was agent
Nee, dat gunde ik die vent absoluut niet....quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat gunde ik die vent absoluut niet....
Ze heeft later nog een keer gevraagd of ze met der (criminele) vriendje een nacht in mn studentenkamer mocht omdat ze nooit alleen konden zijn. Dat is dus ook een nee geweest
Mijn lunch (nu):quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn lunch:
- BLT Sandwich
- Zalmwrap
- Kaasbroodje
- Hema Hotdog.
Nee, volgens mij viel het wel mee, maar ik had niet echt de behoefte het uit te proberen. Ze hadden ook wel in de gaten dat ik ze een stelletje nutteloze sukkels vond, dus aan mij hadden ze toch al niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
En toen hebben Achmed en zijn matties haar maar ergens langs de waterkant misbruikt.
Het mooiste is nog dat die jongen dus een paar maanden eerder was opgepakt door haar vader voor een gewapende overvalquote:
Dat is weer iets anders idd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik zelf veel boodschappen heb en de tijd heb. En dan moeten mensen zelf zeggen of ik voor wil, niet af gaan dwingen.
Flauw hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat gunde ik die vent absoluut niet....
Ze heeft later nog een keer gevraagd of ze met der (criminele) vriendje een nacht in mn studentenkamer mocht omdat ze nooit alleen konden zijn. Dat is dus ook een nee geweest
Dan had pappie de "relatie" vast niet goedgekeurd denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat die jongen dus een paar maanden eerder was opgepakt door haar vader voor een gewapende overval
Ik denk dat pappie niet zoveel van de "relatie" afwistquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan had pappie de "relatie" vast niet goedgekeurd denk ik
Dat bedoel ik dus ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat pappie niet zoveel van de "relatie" afwist.
duidelijk zeggen wat je bedoeld, het is r8quote:
Had een vriendinnetje? Contact is afgelopen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik had zelf ook een vriendinnetje die niet inzag dat je niet met een groep Marokkanen mee naar een flatje gaat ergens achter de HeistraatOok nadat ik zei dat ze het niet moest doen en dat ze zeker niet moest verwachten dat ik mee zou gaan is ze nog gegaan... en haar vader was agent
Contact afgelopen ja.. Ik zag der een jaar ofzo nog op het station en toen zag ze er enorm pauper uit en ze zei dat ze les gaf op het ROC, dus der school heeft ze iig afgemaaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had een vriendinnetje? Contact is afgelopen?
En is ze nu getrouwd met hem?
Ik kwam onlangs trecht op de hyves van de juf mijn kind. Die dus voor een groot gedeelte openbaar is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kinderen worden niet meer opgevoed tegenwoordig. Ja, door de kinderdagverblijf-breezer die zelf geen haar beter is.
t is worthless without linksquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kwam onlangs trecht op de hyves van de juf mijn kind. Die dus voor een groot gedeelte openbaar is.
So true wat hier staat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ze in dr vrije tijd doet moet ze zelf weten. Maar ze moet wel dr hyves opslot gooien want niet elke mama is zo makkeljk als ik.
En ze is een goeie juf dus dat scheelt
Hmmm meevaller dan dat ze het afgemaakt heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Contact afgelopen ja.. Ik zag der een jaar ofzo nog op het station en toen zag ze er enorm pauper uit en ze zei dat ze les gaf op het ROC, dus der school heeft ze iig afgemaakt
Ik zou zeggen. Bak een kind, meldt haar aan bij het kdv en zet haar op de groep waar mijn kinderen ook op zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:18 schreef ArTiC het volgende:
this po
[..]
t is worthless without links
Ik heb van de week nog een oud klasgenoot opgezocht via/op hyves.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm meevaller dan dat ze het afgemaakt heeft.
Sowieso grappig als je mensen van vroeger terugzoekt wat ze nu doen...
Vooral van de basisschool..
kunnen het niet gewoon vrienden van d'r broer / buren geweest zijn? Stelletje veroordelaarsquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze waren denk ik een jaar of 14, die hoeven niet meer naar het kdv![]()
Ze waren sowieso een ander kleurtjequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kunnen het niet gewoon vrienden van d'r broer / buren geweest zijn? Stelletje veroordelaars
Pony + brilquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef amaranta het volgende:
Nou, het is een mooie meid, maar de bril is walgelijk, en ze is dus mooiste brildrager van Nederland
[ afbeelding ]
Oh jawel, napte je post niet helemaal.. Maar dan nog zou ik gewoon ff hoi tegen zeggen en doorlopen, niet afstappen en mee gaan hangen. En als je broer met zo'n types omgaat doen je ouders nog steeds wat foutquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dus dan kunnen het geen vrienden van je broer of buren zijn?
Sterktequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Zow, ik zit nu de komende 36 uur bij mijn ouders. Heel mijn leven zit nu in dozen.
Dat soort dingen mag je roepen als je op je 88e naar het bejaardenhuis gaat, student!quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:34 schreef febster het volgende:
Zow, ik zit nu de komende 36 uur bij mijn ouders. Heel mijn leven zit nu in dozen.
Volwassenen die nog mama zeggen zijn gaaf!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef r8ality het volgende:
Oh, ik heb trouwens gister een nije spijkerbroek, vest en shirtje voor 45 euro gekocht laten betalen door mama.
Uitverkoop.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volwassenen die nog mama zeggen zijn gaaf!
Nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wanou ik vinda kei aandoenlijk.
Ken ik nie ff op de koffie komme?
succes! nog even!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef amaranta het volgende:
Moek ff kijken. Moe nu mijn zoon gaan voeren bij mn ouders.
Mijn kinderen wonen al 3 dagen daar omdat hier geen meubels zijn en de vloer nog nat is van de olie.
TAoedels
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volwassenen die nog mama zeggen zijn gaaf!
Kijk maar uit dat ik niet over jou kinderen beginquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van je dochter!
Begin er maar over!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik niet over jou kinderen begin
de haarkleur komt goed in de buurtquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Begin er maar over!![]()
Dan geef ik het over 10 jaar wel door als ze er dan zijn.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de haarkleur komt goed in de buurt
Kan je vroiuw het pakketje niet aannemen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:24 schreef Juup© het volgende:
Voor de interesseerden, mijn planning voor vandaag:
1: Honden uitlaten
2: Evi wakker maken en verzorgen
3: Als TNT vandaag pakketje komt leveren (controleren bij Track&Trace), thuisblijven tot dit gedaan is en dan verder gaan met stap 5
4: Als TNT vandaag pakketje niet aflevert (controleren bij Track&Trace) dan verder gaan met stap 5
5: Naar Gamma voor schroeven en UTP onderdelen
6: Naar Kruidvat voor tandpasta e.d.
7: Na het bovenstaande, verder gaan met de dagelijkse werkzaamheden/huishoudelijke beslommeringen
Disclaimer:
Ik doe meer dingen op 1 dag, alleen heb ik voor jullie duidelijkheid niet alle door mij te ondernemen stappen/handelingen opgegeven
Boeit het jullie iets? Nee, mooi zo
Helaas niet, anders stond ik om 09:00 uur al bij de Gammaquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kan je vroiuw het pakketje niet aannemen?
Dan kan je gelijk van stap 2 naar 5.
Is ze niet thuis vandaag?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas niet, anders stond ik om 09:00 uur al bij de Gamma
Vandaag de WLAN router maar eens verhangen, kijken of ik dan een beter ontvangst heb ik huis. Hangt nu in de meterkast en ik ga dat ding ik het trapgat hangen denk ik. Eerst maar eens testen
rly?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:24 schreef Juup© het volgende:
Voor de interesseerden, mijn planning voor vandaag:
4: Als TNT vandaag pakketje niet aflevert (controleren bij Track&Trace) dan verder gaan met stap 5
ik ben al bij stap 14bquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles al gedaan. dus nu verder met de dagelijkse beslommeringen (stap 7)
Mooi, dank jequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik bij 1a, kom uit bed.
En de desire bevalt zeer goed.
Altijd leuk die ideeën van anderenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft de vrouw van juup deurbelangst?
Het is wel een week gezeik om het ding door te krijgen trouwens.quote:
Hip!quote:
Ik heb de goedkoopste, 16GB Wifiquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hip!
Wat kost zoiets nou als ik zo onbeleefd mag zijn om het te vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |