Hij hoeft je ook niet te zien, hij denkt gewoon de hele dag aan jequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij heeft me niet gezien dus lijkt me sterk
gecorrigeerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef amaranta het volgende:
Ik kan niet uit de keuken dus ik knabbel nu op een snoepkers.
Mijn lunch:quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Inu het volgende:
Ik had een broodje knakworst als lunch, maar nu wil ik er nog eentje
En we gaan vanavond echt pannenkoeken etenMet brie en rucola
En ook kaas en spek
Ik heb daar nooit zo'n moeite meequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef r8ality het volgende:
Oja,!
Ik stond bij de AH aan de kassa en voor me staan nog 2 mensen. De eerste heeft ongeveer de halve band aan boodschappen, daarachter een meiske met 3 dingen en ik daarachter met 3 dingen. Komt er ineens een neger (natuurlijk) nogal dicht achter me staan dus ik draai me half om. Blijkt dat ie 1 blikje ES Energy wil afrekenen en of wij hem dan wel even wilden voorlaten.
Rot es op.
Oh... ik vond het maar stom van mijn fiets maar hij werkt weer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:33 schreef FUFR het volgende:
ik vond het maar een ingewikkeld verhaal blauwtje.
Ik ook niet, als ik zelf veel boodschappen heb en de tijd heb. En dan moeten mensen zelf zeggen of ik voor wil, niet af gaan dwingen.quote:
je kan een negert beter voor je hebben dan achter in je rug!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik zelf veel boodschappen heb en de tijd heb. En dan moeten mensen zelf zeggen of ik voor wil, niet af gaan dwingen.
Je gaat me niet vertellen dat die neger niet de hele dag de tijd had.
Misschien heeft hij wel een heel belangrijke baan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef r8ality het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat die neger niet de hele dag de tijd had.
Ook dat is so true!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan een negert beter voor je hebben dan achter in je rug!
Kinderen worden niet meer opgevoed tegenwoordig. Ja, door de kinderdagverblijf-breezer die zelf geen haar beter isquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Inu het volgende:
Ik heb nu uitzicht over een paar negers die zijn gevlucht van hun gebruikelijk hangplek naar een afdakToenstraks stonden ze te praten met een stel meisjes van minimaal 10 jaar jonger, echt vreemd... Hoe zouden die meiden worden opgevoed?
"Ja, het is heel normaal om met een kerel te gaan praten die op vrijdagmiddag buiten hangt, is vast een goede vent!"
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heel belangrijke baan.![]()
en dat soort meisjes zie je dan weer terug bij opsporing verzocht.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Inu het volgende:
"Ja, het is heel normaal om met een negerkerel te gaan praten die op vrijdagmiddag buiten hangt, is vast een goede vent!"
Ze waren denk ik een jaar of 14, die hoeven niet meer naar het kdvquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kinderen worden niet meer opgevoed tegenwoordig. Ja, door de kinderdagverblijf-breezer die zelf geen haar beter is.
Heb je haar verlinkt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze waren denk ik een jaar of 14, die hoeven niet meer naar het kdv![]()
Maar ik had zelf ook een vriendinnetje die niet inzag dat je niet met een groep Marokkanen mee naar een flatje gaat ergens achter de HeistraatOok nadat ik zei dat ze het niet moest doen en dat ze zeker niet moest verwachten dat ik mee zou gaan is ze nog gegaan... en haar vader was agent
Nee, dat gunde ik die vent absoluut niet....quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat gunde ik die vent absoluut niet....
Ze heeft later nog een keer gevraagd of ze met der (criminele) vriendje een nacht in mn studentenkamer mocht omdat ze nooit alleen konden zijn. Dat is dus ook een nee geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |