Kan je vroiuw het pakketje niet aannemen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:24 schreef Juup© het volgende:
Voor de interesseerden, mijn planning voor vandaag:
1: Honden uitlaten
2: Evi wakker maken en verzorgen
3: Als TNT vandaag pakketje komt leveren (controleren bij Track&Trace), thuisblijven tot dit gedaan is en dan verder gaan met stap 5
4: Als TNT vandaag pakketje niet aflevert (controleren bij Track&Trace) dan verder gaan met stap 5
5: Naar Gamma voor schroeven en UTP onderdelen
6: Naar Kruidvat voor tandpasta e.d.
7: Na het bovenstaande, verder gaan met de dagelijkse werkzaamheden/huishoudelijke beslommeringen
Disclaimer:
Ik doe meer dingen op 1 dag, alleen heb ik voor jullie duidelijkheid niet alle door mij te ondernemen stappen/handelingen opgegeven
Boeit het jullie iets? Nee, mooi zo
Helaas niet, anders stond ik om 09:00 uur al bij de Gammaquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Kan je vroiuw het pakketje niet aannemen?
Dan kan je gelijk van stap 2 naar 5.
Is ze niet thuis vandaag?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas niet, anders stond ik om 09:00 uur al bij de Gamma
Vandaag de WLAN router maar eens verhangen, kijken of ik dan een beter ontvangst heb ik huis. Hangt nu in de meterkast en ik ga dat ding ik het trapgat hangen denk ik. Eerst maar eens testen
rly?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:24 schreef Juup© het volgende:
Voor de interesseerden, mijn planning voor vandaag:
4: Als TNT vandaag pakketje niet aflevert (controleren bij Track&Trace) dan verder gaan met stap 5
ik ben al bij stap 14bquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles al gedaan. dus nu verder met de dagelijkse beslommeringen (stap 7)
Mooi, dank jequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik bij 1a, kom uit bed.
En de desire bevalt zeer goed.
Altijd leuk die ideeën van anderenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft de vrouw van juup deurbelangst?
Het is wel een week gezeik om het ding door te krijgen trouwens.quote:
Hip!quote:
Ik heb de goedkoopste, 16GB Wifiquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hip!
Wat kost zoiets nou als ik zo onbeleefd mag zijn om het te vragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |