ok, klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
De vloer is geschuurd (dat was voldoende om de vetvlek eruit te krijgen) en opnieuw in de lak.Dat zag er vooralsnog ook netjes uit.
Vandaag gaat de 2de laag olie erop.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van moppie!Natuurlijk wel, dit is heel anders dan ziek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak Colt ook iedere ochtend wakker, hij zet zijn wekker dan ook niet maar je moet toch niet denken dat ik op zaterdag, als ik kan uitslapen, ook doe!
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef Levitation het volgende:
J heb een nieuwe mammie gevonden.
bij ons is het andersom, bb moet mij er uit trappenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dit is heel anders dan ziek zijn.
Ik maak Colt ook iedere ochtend wakker, hij zet zijn wekker dan ook niet maar je moet toch niet denken dat ik op zaterdag, als ik kan uitslapen, ook doe!
Het staat toch zo op de factuur, die Rob ondertekend terug heeft gestuurd,en derhalve akkoord is gegaan met die voorwaarde?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vooral een beeld van je wederhelft
maareh, ze kunnen geen contante betaling eisen volgens mij.
Ik heb er iig nog nooit van gehoord
daar gaat het niet om, je maakt het jouw verantwoordelijkheid omdat hij er afhankelijk van wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Maar zoveel moeite is het toch niet om hem ff uit bed te duwen? Ook al is het niet mijn verantwoordelijkheid?
ik zou ff naar de rabo rijden en het aan de balie regelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het staat toch zo op de factuur, die Rob ondertekend terug heeft gestuurd,en derhalve akkoord is gegaan met die voorwaarde?
Maar goed, ik heb het geld wel, dus dat is het probleemnniet,ik moet het alleen van de rekening afhalen. Enikvroeg me dus af of het zo kortdag kon, zo'n groot bedrag.
Enja,de spatieknop is stuk.
Gisteren via een latje van de deur de trap opgeklommen, want, we mogen er niet op lopen. Kids slapen dus hier bij oop en oomaquote:
Maar je zegt net zelf dat BB het ook bij jou doetquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je maakt het jouw verantwoordelijkheid omdat hij er afhankelijk van wordt.
Ik hoef niet te trappenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons is het andersom, bb moet mij er uit trappen
Behalve in het weekend want ik ben al anderhalf uur wakker en hij slaapt nog
Nee, het is niet zo dat ik anders mijn bed niet uit kom, het is meer dat hij sowieso eerder opstaat dan ik en ik daardoor wakker wordquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar je zegt net zelf dat BB het ook bij jou doet
En ik ben maar 1 dag in de week thuis als hij wakker wordt, dus het valt reuze mee
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Gisteren is de vader van een kennis verongelukt met de motorau.
ik over 1 uur en 3 kwartier echt.quote:
Dat had ik al toen ik opstondquote:
Jullie zetten allebei de wekker op dezelfde tijd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen wekker. En Rob is ook mijn wekker nie.
maar onze wekkers gaan gelijktijdig af.En als die nie afzou gaan,dan hebben we Eva en fabian nog.
maar daar vertrouw ik niet meer op,want soms slapen ze ineens uit.
Ja, echt wel.quote:
Jeetje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:17 schreef amaranta het volgende:
Gisteren is de vader van een kennis verongelukt met de motorau.
Nee, dat is toevallig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jullie zetten allebei de wekker op dezelfde tijd?
Daar zie ik dan weer niet zo het nut van in.
Twee minuten zijn heilig 's morgensquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:20 schreef Levitation het volgende:
V en ik staan eigenlijk altijd samen op. En dan begint 'ie gewoon tegen me te praten en moet ik wel wakker worden.Maar volgende week zit hij in Korea en dan word ik ook wel wakker, maar dan 2 minuutjes later ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |