# 500 GAM BLOEMquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, er zit toch geen ei in pitabrood?
pita kaasquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef r8ality het volgende:
Wat ik al zei, die wrap die bij Rhodos gebruikt wordt heeft weinig te maken met een pitabroodje. Meer met een pannekoek.
Sowieso, kaasquote:
Dat is toch jammer?... In Utrecht heb je een Griek die van de echte Griekse pita's gebruikt,groter dan de Nederlandse en dan plat neerleggen, bult gyros erop en dubbelvouwenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:06 schreef r8ality het volgende:
Wat ik al zei, die wrap die bij Rhodos gebruikt wordt heeft weinig te maken met een pitabroodje. Meer met een pannekoek.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
Ik ga naar huis, tosti maken en dan een uurke of 2 slapen.
Ik wil sex met kaasquote:
jij wil seks met alles wat een hartslag hee....oh wacht...quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij wil seks met alles wat een hartslag hee....oh wacht...
hedde mijn nieuwe voiture al gespot?quote:
Neen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hedde mijn nieuwe voiture al gespot?
Die met die antenne!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neen!
Weet niet wat voor waggel je hebt...
antenne != antennesquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ http://www.arrl.org/news/features/2005/04/21/1/antenna-car-1-lrg.JPG&t=1]afbeelding ]
*worst*quote:
Ohhh die...quote:
Ik hou me onder het rijden bezig met rijden. Eet wel eens een broodje, maar heb er eigenlijk een hekel aan omdat ik inderdaad merk dat ik ga zwabberen of vertraag/versnel etc.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef Juup© het volgende:
Politie start grootste verkeersactie ooit
Kijk maar uit vandaag r8ality.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hou me onder het rijden bezig met rijden. Eet wel eens een broodje, maar heb er eigenlijk een hekel aan omdat ik inderdaad merk dat ik ga zwabberen of vertraag/versnel etc.
ik heb je van de week zien rijden, je zwabbert ook zonder broodje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hou me onder het rijden bezig met rijden. Eet wel eens een broodje, maar heb er eigenlijk een hekel aan omdat ik inderdaad merk dat ik ga zwabberen of vertraag/versnel etc.
jezelf aftrekken onder het rijden is ook lastig om handsfree te doen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb je van de week zien rijden, je zwabbert ook zonder broodje!
hij heeft me niet gezien dus lijkt me sterkquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezelf aftrekken onder het rijden is ook lastig om handsfree te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |