abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:20:16 #201
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_86303491
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch wel. :D.
They fooled me though.
(Heb je een bron daarvoor btw?)
Nou stond ook een stukje in de Revu over een paar jongens die daar ook aan het feesten waren, en RTL had contact met ze opgenomen om in de show te verschijnen, wat later niet doorging.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_86303566
Die amerikaanse shit is geen hol aan, allemaal nepper dan nep. Cherso is tenminste nog leuk en echt haags. Tuurlijk zijn er dingen in de planning gezet, maar de opmerkingen, acties en andere rare dingen is gewoon allemaal spontaan. Dat kun je gewoon niet acteren.
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:26:14 #203
97111 ukga
Siewosie baas
pi_86303621
Zet 8 oppervlakkige tosti's bij elkaar met een gezamelijk IQ van 130 en je hebt kwaliteits TV _O_
pi_86303622
Men kan hier wel vanalles zeggen. Als iets niet waar is, zeg dan wel even hoe je aan die info komt.
Ik kan me best voorstellen dat een regie weleens iets zou pushen.
Maar dat dit soort hagenezen echt bestaan daar sta ik niet van te kijken. Heb er in mijn jeugd genoeg van meegemaakt.

Dat dit een groot toneelstuk is kan maar dan moet je dit wel even goed onderbouwen met feiten.
  zaterdag 11 september 2010 @ 01:28:43 #205
97111 ukga
Siewosie baas
pi_86303690
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef Stali het volgende:
Men kan hier wel vanalles zeggen. Als iets niet waar is, zeg dan wel even hoe je aan die info komt.
Ik kan me best voorstellen dat een regie weleens iets zou pushen.
Maar dat dit soort hagenezen echt bestaan daar sta ik niet van te kijken. Heb er in mijn jeugd genoeg van meegemaakt.

Dat dit een groot toneelstuk is kan maar dan moet je dit wel even goed onderbouwen met feiten.
klopt. dat idee heb ik ook. gewoon in groote lijnen zal het wel opgezet zijn. maar voor de rest gebeurt er altijd wel wat leuks/grappigs als je 3 weken 24 uur per dag een stel geflipte pubers gaat filmen
pi_86303764
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Nou stond ook een stukje in de Revu over een paar jongens die daar ook aan het feesten waren, en RTL had contact met ze opgenomen om in de show te verschijnen, wat later niet doorging.
En aan de hand van deze schamele info deed je eerder nogal boute uitspraken? Of heb je nog iets beters? Want met deze info schep je de authenticiteit van het programma natuurlijk niet even weg.
pi_86303984
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dat is geen bron voor dat Oh Oh Cherso toneelstuk is, lijkt me.
Als echter de verhaallijn van Jersey Shore en Oh Oh Cherso parallel verlopen, zoals iemand suggereerde, dan is dat wel vaag.
I´m back.
pi_86306572
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoho, er zit gewoon veel vlees op barbie, ze is ook leuk en lief met haar bolle wangen.

Hier valt ze niet zo erg tegen...
pi_86306635

Die Kabouter heeft trouwens ook een aardig bos hout voor én achter de deur :o.
pi_86307806
Haha wat een paupers
pi_86308066
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar valt ze óók kk vies tegen.
Conscience do cost.
pi_86308094
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoho, er zit gewoon veel vlees op barbie, ze is ook leuk en lief met haar bolle wangen.
Say what
pi_86308688
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Hoogheid het volgende:
Die amerikaanse shit is geen hol aan, allemaal nepper dan nep. Cherso is tenminste nog leuk en echt haags. Tuurlijk zijn er dingen in de planning gezet, maar de opmerkingen, acties en andere rare dingen is gewoon allemaal spontaan. Dat kun je gewoon niet acteren.
cherso is gewoon één grote kopie van jersey :')

en zeker wel is dat geacteerd. dat jij niet kunt acteren wil niet zeggen dat anderen dat niet kunnen.
pi_86308738
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en die posters achter haar dan. ook echt, of reclame?
pi_86308757
Tis ook echt het uitschot van de maatschappij uit Den Haag _O- Doen ze wel wat in het dagelijks leven :?
pi_86308788
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef A-noniem het volgende:

[..]

cherso is gewoon één grote kopie van jersey :')

en zeker wel is dat geacteerd. dat jij niet kunt acteren wil niet zeggen dat anderen dat niet kunnen.
Ga eens even gewoon 1 hele dag in Duindorp rondlopen of stappen in Scheveningen en je ziet alleen maar dit soort figuren. Qua opmerkingen/IQ/makeup :')
pi_86308843
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Privado het volgende:
Hoewel ik het een geweldige (eigenlijk de beste NLse show tot nu toe) show vind, is 't toch wel een beetje té erg overdreven nagemaakt van Jersey Shore.

Tony - Pauly D(Allebei DJ's :'), en moeten ze elk wijf zoenen enzo )
Sniper - Ronni (Zogenaamd allebei voor de vrouwtjes gaan, en daarna een vriendin krijgen in hetzelfde huis)
Jokertje - Mike (Zogenaamd allebei Sportschool atleten terwijl Mike maar 2 abs heeft en Jokertje's abs lijken alsof hij eerder 5x per jaar traint.)

Barbie - Snooki (Allebei de ''sletten'' en doen alles wat ze maar willen doen ''verwend '' enzovoorts.
Little Princess - Sammi (Zogenaamd allebei jaloerse, independent vrouwen)
Bibi - Angelina (Willen allebei naar huis -O- , en hebben allebei vriendje...)
Elize - J wow (Vind ik eigenlijk geen overeenkomsten hebben :') )

Maar beter nagemaakt dan slechtgemaakt. ^O^

Kan niet wachten op Aflevering 3 ^O^
Tony en Pauly D lijken totaal niet op elkaar. Net als Joker en Mike.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_86308857
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ga eens even gewoon 1 hele dag in Duindorp rondlopen of stappen in Scheveningen en je ziet alleen maar dit soort figuren. Qua opmerkingen/IQ/makeup :')
kan wel zijn. maar dan nog is er duidelijk heel veel gestolen van jersey shore.

quote:
Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Privado het volgende:
Hoewel ik het een geweldige (eigenlijk de beste NLse show tot nu toe) show vind, is 't toch wel een beetje té erg overdreven nagemaakt van Jersey Shore.

Tony - Pauly D(Allebei DJ's :'), en moeten ze elk wijf zoenen enzo )
Sniper - Ronni (Zogenaamd allebei voor de vrouwtjes gaan, en daarna een vriendin krijgen in hetzelfde huis)
Jokertje - Mike (Zogenaamd allebei Sportschool atleten terwijl Mike maar 2 abs heeft en Jokertje's abs lijken alsof hij eerder 5x per jaar traint.)

Barbie - Snooki (Allebei de ''sletten'' en doen alles wat ze maar willen doen ''verwend '' enzovoorts.
Little Princess - Sammi (Zogenaamd allebei jaloerse, independent vrouwen)
Bibi - Angelina (Willen allebei naar huis -O- , en hebben allebei vriendje...)
dit dus om te beginnen.
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:05:36 #220
97111 ukga
Siewosie baas
pi_86308972
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja leuk enzo, maar het concept is direct overgenomen van jersey shore
pi_86309088
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef ukga het volgende:

[..]

Kan idd zo zijn dat het gebaseerd is op grote lijnen van JS maar dat ze gecast zijn als acteur geloof ik niet. Dat er daar door het productie-team hier en daar wat gestuurd misschien is of dat ze in bepaalde situaties terecht zijn gekomen zou tuurlijk aangestuurd kunnen worden. Maar dat er een script is geloof ik niks van.
Sowieso ken ik 1 van hun redelijk goed, alhoewel hij niet al te veel wil loslaten weet ik dat hij beroerd nep (lees: acteren) kan doen en daar ook niet aan mee zal werken
pi_86309218
Een vriend van mij komt als het goed is ook op oh oh cherso :')!
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:27:51 #223
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_86309526
Ik vind het helden, vooral de gasten. Alleen Sniper is tot nu toe een watje. Hij doet wel tof, maar zit binnen 1 dag keihard onder de plak van een 6je.

Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat masker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)

Waarom regelen die gasten nummers? Stelletje reserveplayers. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:48:03 #224
97111 ukga
Siewosie baas
pi_86310085
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het helden, vooral de gasten. Alleen Sniper is tot nu toe een watje. Hij doet wel tof, maar zit binnen 1 dag keihard onder de plak van een 6je.

Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat masker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)

Waarom regelen die gasten nummers? Stelletje reserveplayers. :')
Het versier gehalte is idd bar laag. Sniper kwam met stoere praat dat ie Zweedse damnes gingg versieren, en; er zijn genoeg mooie vrouwen op Cherso, waarom zou ik mijn pijlen op Roos gaan richten?

Maar dan wel der direct voor de zekerheid alvast regelen :')

de rest hosselt helemaal niks
  zaterdag 11 september 2010 @ 12:54:25 #225
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_86310243
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef ukga het volgende:
Pfff, boeie, wat een gejank...
Jersey Shore is The Real World met nep Italianen en nep New Jersey-ers :{w
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')