Nou stond ook een stukje in de Revu over een paar jongens die daar ook aan het feesten waren, en RTL had contact met ze opgenomen om in de show te verschijnen, wat later niet doorging.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch wel..
They fooled me though.
(Heb je een bron daarvoor btw?)
klopt. dat idee heb ik ook. gewoon in groote lijnen zal het wel opgezet zijn. maar voor de rest gebeurt er altijd wel wat leuks/grappigs als je 3 weken 24 uur per dag een stel geflipte pubers gaat filmenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:26 schreef Stali het volgende:
Men kan hier wel vanalles zeggen. Als iets niet waar is, zeg dan wel even hoe je aan die info komt.
Ik kan me best voorstellen dat een regie weleens iets zou pushen.
Maar dat dit soort hagenezen echt bestaan daar sta ik niet van te kijken. Heb er in mijn jeugd genoeg van meegemaakt.
Dat dit een groot toneelstuk is kan maar dan moet je dit wel even goed onderbouwen met feiten.
En aan de hand van deze schamele info deed je eerder nogal boute uitspraken? Of heb je nog iets beters? Want met deze info schep je de authenticiteit van het programma natuurlijk niet even weg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou stond ook een stukje in de Revu over een paar jongens die daar ook aan het feesten waren, en RTL had contact met ze opgenomen om in de show te verschijnen, wat later niet doorging.
Dat is geen bron voor dat Oh Oh Cherso toneelstuk is, lijkt me.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou stond ook een stukje in de Revu over een paar jongens die daar ook aan het feesten waren, en RTL had contact met ze opgenomen om in de show te verschijnen, wat later niet doorging.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoho, er zit gewoon veel vlees op barbie, ze is ook leuk en lief met haar bolle wangen.
Daar valt ze óók kk vies tegen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier valt ze niet zo erg tegen...
Say whatquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoho, er zit gewoon veel vlees op barbie, ze is ook leuk en lief met haar bolle wangen.
cherso is gewoon één grote kopie van jerseyquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:23 schreef Hoogheid het volgende:
Die amerikaanse shit is geen hol aan, allemaal nepper dan nep. Cherso is tenminste nog leuk en echt haags. Tuurlijk zijn er dingen in de planning gezet, maar de opmerkingen, acties en andere rare dingen is gewoon allemaal spontaan. Dat kun je gewoon niet acteren.
en die posters achter haar dan. ook echt, of reclame?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga eens even gewoon 1 hele dag in Duindorp rondlopen of stappen in Scheveningen en je ziet alleen maar dit soort figuren. Qua opmerkingen/IQ/makeupquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef A-noniem het volgende:
[..]
cherso is gewoon één grote kopie van jersey
en zeker wel is dat geacteerd. dat jij niet kunt acteren wil niet zeggen dat anderen dat niet kunnen.
Tony en Pauly D lijken totaal niet op elkaar. Net als Joker en Mike.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Privado het volgende:
Hoewel ik het een geweldige (eigenlijk de beste NLse show tot nu toe) show vind, is 't toch wel een beetje té erg overdreven nagemaakt van Jersey Shore.
Tony - Pauly D(Allebei DJ's, en moeten ze elk wijf zoenen enzo )
Sniper - Ronni (Zogenaamd allebei voor de vrouwtjes gaan, en daarna een vriendin krijgen in hetzelfde huis)
Jokertje - Mike (Zogenaamd allebei Sportschool atleten terwijl Mike maar 2 abs heeft en Jokertje's abs lijken alsof hij eerder 5x per jaar traint.)
Barbie - Snooki (Allebei de ''sletten'' en doen alles wat ze maar willen doen ''verwend '' enzovoorts.
Little Princess - Sammi (Zogenaamd allebei jaloerse, independent vrouwen)
Bibi - Angelina (Willen allebei naar huis, en hebben allebei vriendje...)
Elize - J wow (Vind ik eigenlijk geen overeenkomsten hebben)
Maar beter nagemaakt dan slechtgemaakt.![]()
Kan niet wachten op Aflevering 3
kan wel zijn. maar dan nog is er duidelijk heel veel gestolen van jersey shore.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga eens even gewoon 1 hele dag in Duindorp rondlopen of stappen in Scheveningen en je ziet alleen maar dit soort figuren. Qua opmerkingen/IQ/makeup
dit dus om te beginnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef Privado het volgende:
Hoewel ik het een geweldige (eigenlijk de beste NLse show tot nu toe) show vind, is 't toch wel een beetje té erg overdreven nagemaakt van Jersey Shore.
Tony - Pauly D(Allebei DJ's, en moeten ze elk wijf zoenen enzo )
Sniper - Ronni (Zogenaamd allebei voor de vrouwtjes gaan, en daarna een vriendin krijgen in hetzelfde huis)
Jokertje - Mike (Zogenaamd allebei Sportschool atleten terwijl Mike maar 2 abs heeft en Jokertje's abs lijken alsof hij eerder 5x per jaar traint.)
Barbie - Snooki (Allebei de ''sletten'' en doen alles wat ze maar willen doen ''verwend '' enzovoorts.
Little Princess - Sammi (Zogenaamd allebei jaloerse, independent vrouwen)
Bibi - Angelina (Willen allebei naar huis, en hebben allebei vriendje...)
quote:
Ja leuk enzo, maar het concept is direct overgenomen van jersey shorequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga eens even gewoon 1 hele dag in Duindorp rondlopen of stappen in Scheveningen en je ziet alleen maar dit soort figuren. Qua opmerkingen/IQ/makeup
Kan idd zo zijn dat het gebaseerd is op grote lijnen van JS maar dat ze gecast zijn als acteur geloof ik niet. Dat er daar door het productie-team hier en daar wat gestuurd misschien is of dat ze in bepaalde situaties terecht zijn gekomen zou tuurlijk aangestuurd kunnen worden. Maar dat er een script is geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja leuk enzo, maar het concept is direct overgenomen van jersey shore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom regelen die gasten nummers? Stelletje reserveplayers.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het helden, vooral de gasten. Alleen Sniper is tot nu toe een watje. Hij doet wel tof, maar zit binnen 1 dag keihard onder de plak van een 6je.
Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat maskerHet versier gehalte is idd bar laag. Sniper kwam met stoere praat dat ie Zweedse damnes gingg versieren, en; er zijn genoeg mooie vrouwen op Cherso, waarom zou ik mijn pijlen op Roos gaan richten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan wel der direct voor de zekerheid alvast regelen
de rest hosselt helemaal niks
Pfff, boeie, wat een gejank...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:05 schreef ukga het volgende:
Ja leuk enzo, maar het concept is direct overgenomen van jersey shore
Volgens een stukje in het AD gisteren zou het alleen nog maar wilder wordenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Het versier gehalte is idd bar laag. Sniper kwam met stoere praat dat ie Zweedse damnes gingg versieren, en; er zijn genoeg mooie vrouwen op Cherso, waarom zou ik mijn pijlen op Roos gaan richten?
Maar dan wel der direct voor de zekerheid alvast regelen
de rest hosselt helemaal niks
Ik vind het helden, vooral de gasten. Alleen Sniper is tot nu toe een watje. Hij doet wel tof, maar zit binnen 1 dag keihard onder de plak van een 6je.
Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat maskerEcht heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sadness.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat maskerSniper is de enige die heeft geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#FreeHat
Met wel een hele jaloerse vrouwquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sniper is de enige die heeft geneukt
Die na 1 dag al zegt dat hij geen vrijgezel isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Met wel een hele jaloerse vrouwWeet niet of je daar vrolijk van wordt zo vroeg in je vakantie
Sowieso vrouwen vallen tegen, met als historisch dieptepunt die met dat maskerZe kunnen in elk geval wel numberclosen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, nu nog een stapje verder
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Ik vind haar echt geweldig.quote:
Ja, ik vroeg het me ook al af toen ie dat zei op 538.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef Tinos85 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor "cholesterolpropje" Sterretje heeft staan zoenen
Inderdaad, toffe gasten wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef Ritmo het volgende:
Toch zijn ze allemaal best sympathiek. Snap ook niet hoe je echt een hekel aan ze kunt hebben.
Ik zou er prima mee uit willen gaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef Ritmo het volgende:
Toch zijn ze allemaal best sympathiek. Snap ook niet hoe je echt een hekel aan ze kunt hebben.
Met een 6je.... nou nou wat een prestatie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze weet wel hoe ze een leraar moet bewerken denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef petertje2 het volgende:
Niet te geloven trouwens dat die Roos nog een MBO-opleiding heeft afgemaakt.
kom op zeg, gewoon een leuke spontane meid, die van stappen houdt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd een zeer sympathieke gozer.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb wel enige sympathie gekregen voor die Joker. Het is een ontzettende klaploper, maar wel een goede. Hij geeft altijd netjes antwoord op vragen, bespeelt een instrument, reageert altijd aardig, et cetera.
én sexy.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb wel enige sympathie gekregen voor die Joker. Het is een ontzettende klaploper, maar wel een goede. Hij geeft altijd netjes antwoord op vragen, bespeelt een instrument, reageert altijd aardig, et cetera.
... en een logopedist...quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef THEFXR het volgende:
whaha, dat breed poseren van hem, hij kan wel een paar kuurtjes gebruiken.
Hij is tenminste een klein beetje afgetraind, in tegenstelling tot die bierbuiken hier in KLBquote:
met een b-rang chick die ie al van te voren kendequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Morgen, weet niet precies hoe laat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer komt de herhaling op tv en welke zender ?
Gelukkig niet. SBS weet er vast twee reclameblokken van 10 minuten in te plakken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef mrcool het volgende:
Programma was beter op zn plek geweest bij SBS6...
Lelijk is ie niet hoor. Ik zou hem iig niet afslaan.quote:
Hoop geen zwembad acties, dat begint echt te vervelen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef Splutje het volgende:
Sterretje vertelde gister dat er nog heel wat actie te verwachten valt
Dat is gewoon onzekerheid.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ben ik nou de enige die Joker er van verdenk constant aan de drugs te zijn?
Hij loopt maar als een debiel te draaien met zn kop, een opgetrokken smile en supergrote ogen.
God waar heb ik dat eerder gezien?
nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hij loopt maar als een debiel te draaien met zn kop, een opgetrokken smile en supergrote ogen.
Nee, dan had ik geweigerd te kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef mrcool het volgende:
Programma was beter op zn plek geweest bij SBS6...
Dan was het denk ik ook minder succesvol gewordenquote:Op zondag 12 september 2010 00:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dan had ik geweigerd te kijken.
Eens, SBS stoot een hele grote groep mensen af puur om de naam. Met RTL heb ik minder moeite.quote:Op zondag 12 september 2010 00:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan was het denk ik ook minder succesvol geworden
Een stuk of wat.quote:Op zondag 12 september 2010 01:50 schreef mrcool het volgende:
Hoeveel delen zijn er eigenlijk van opgenomen?
Er zouden er nog 8 komen zei Joker gister bij 538.quote:Op zondag 12 september 2010 01:50 schreef mrcool het volgende:
Hoeveel delen zijn er eigenlijk van opgenomen?
Zo zo, dat zijn er nogal wat!quote:Op zondag 12 september 2010 02:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zouden er nog 8 komen zei Joker gister bij 538.
Sowieso 8 toch? Ze kunnen het vast nog wel wat verder uitmelken. Verwijderde scenes enzo. Ik wil die Barbie wel hard onderuit zien gaan hoorquote:Op zondag 12 september 2010 02:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zouden er nog 8 komen zei Joker gister bij 538.
Dan kan niet uitblijven inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2010 02:17 schreef mrcool het volgende:
Ze zullen ook nog wel op de rode bank verschijnen verwacht ik zo...
Ook echt WTFquote:
quote:
hij is echt!quote:
je bent niet de enige, ik denk dat ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Yepquote:Op zondag 12 september 2010 17:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
je bent niet de enige, ik denk dat ook![]()
Vanavond is het van 21.30 tot 22.30.. dat is neem ik aan een herhaling van de eerste 2 afleveringen ofzo?
Sterretje natuurlijkquote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb gehoord dat er een paar van die gasten gister een opstootje hadden met een portier in de stad. ze vonden zichzelf heel wat nu ze op tv waren . Ze werden in eerste instantie geweigerd omdat ze teveel gedronken hadden en toen gingen ze door met ruzie maken , te zielig gewoon. Wie van die vier gasten het waren weet ik niet
Dat is donderdag pas weer, maar misschien niet vanwege voetbalquote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat het een nieuwe aflevering was
"Versierâh, aftuigâh, en in de fik stekâh!"quote:Op zondag 12 september 2010 22:32 schreef Ragboer het volgende:
Lekker Matsoe Matsoe: "Vrouwâh in brand stekâh!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |