nouquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef tralalala het volgende:
Wel goede promotie voor Den Haag dit!
even QFT.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef fratsman het volgende:
Sterretje kan wel zeiken tegen Sniper; hij blijft de enige vent in een string.
Waarom? Heb je dr last van ofzo?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef dronkeykong het volgende:
Prachtig! Dit soort mensen gun ik het KEIHARD hahahahaha
Voorlopig scoren deze gasten ook maar bar weinigquote:Op donderdag 9 september 2010 22:09 schreef Ritmo het volgende:
Ideetje voor volgende zomer: 10 Pink Floyed-shirtje dragende autistische FOK'ers op Kreta droppen. Moet ook mooie TV worden.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Heb je dr last van ofzo?
Voel je je bedreigd?
hij vergelijkt vrouwen versieren met een kerstboom optuigenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Tolk voor Matsoe Matsoe, graag. Wat zei hij bij het 'volgende week' stukje?
"surfkkdkfkdlfd;trefjfjdreoooegg''quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
HET IS NET ALS EEN KERSTBOOM VERSIERUUHHH....BEETJE SLINGERS ERIN HANGUHHH EN DAARNA AFTUIGEN EN IN DE FIK STEKENNNNquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Hij versiert vrouwen als een kerstboom, eerst slingers erin, dan aftuigen en daarna in fik steken...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef robr0 het volgende:
[..]
hij vergelijkt vrouwen versieren met een kerstboom optuigen
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
HET IS NET ALS EEN KERSTBOOM VERSIERUUHHH....BEETJE SLINGERS ERIN HANGUHHH EN DAARNA AFTUIGEN EN IN DE FIK STEKENNNN
Hoi dronkeykongquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Stel je voor newbie
Ik verstond er ook helemaal niets vanquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]Ik had het er echt niet uitgehaald, uit zijn gemompel.
Barbie is wel meest kansloze figuur van de hele serie iddquote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef dronkeykong het volgende:
Barbie ging al out voordat het hele feest begonnen was, TMF cafe was best leeg
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
HET IS NET ALS EEN KERSTBOOM VERSIERUUHHH....BEETJE SLINGERS ERIN HANGUHHH EN DAARNA AFTUIGEN EN IN DE FIK STEKENNNN
Lijkt me dat hij de triangel bespeelt i.pv. de trompet.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Falco het volgende:
Jokertje speelt in de fanfare
Wat een baas
De triangel is meer iets voor Matsoe Matsoequote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij de triangel bespeelt i.pv. de trompet.
Vandaar die spastische trekjesquote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Falco het volgende:
Jokertje speelt in de fanfare
Wat een baas
Dit dus. Saaaaaaiquote:
Volgens mij heeft die vent iets te veel klappen tegen zijn hoofd gekregenquote:
Barbie was zonder make up knapper.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef heloef het volgende:
Barbie wat een lelijke hoer is dat zegdie Sniper zit wel dik onder de plak bij Roos zeg.
Smiper kan veel beter krijgen dan Roos, hij is gek dat hij haar batst!quote:
Sniper is tantjegeilquote:Op donderdag 9 september 2010 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Smiper kan veel beter krijgen dan Roos, hij is gek dat hij haar batst!
Eens, en dat zeg ik als hetero-man!quote:
Nou ja, leukste... Kabouter lijkt me bloedirritant qua karakter. Je ziet ook meteen dat ze in de volgende aflevering sterallures krijgt, want ze wil wegquote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind die Roos ook niks.
Elize en Kabouter zijn de leukste idd
Was ook puur op uiterlijk gebaseerdquote:Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Eens, en dat zeg ik als hetero-man!
[..]
Nou ja, leukste... Kabouter lijkt me bloedirritant qua karakter. Je ziet ook meteen dat ze in de volgende aflevering sterallures krijgt, want ze wil weg.
Jersey Shore seizoen 2 is bazig! Moeilijk mooi zijn de 1e 6 afleveringen.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Zo geweldig is het nou toch ook weer niet of ligt dat aan mij? Kan er best om lachen maar het is lang niet zo geniaal als jersey shore. En het is te kort.
precies!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Zo geweldig is het nou toch ook weer niet of ligt dat aan mij? Kan er best om lachen maar het is lang niet zo geniaal als jersey shore. En het is te kort.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:28 schreef A-noniem het volgende:
[..]
precies!
daarbij zie ik te veel gelijkenissen met jersey shore. nu ook weer dat die kabouter staat te bellen naar huis dat ze naar huis wil. net zoals snooki dat deed in seizoen 1. en van de bar vallen deed snooki overigens ook.
en dan dat gedoe tussen sniper en roos. je kunt het drama al zien aankomen. en aan wie doet ons dat denken... ronni en sammi ''sweetheart''.
what's next? barbie krijgt ook een punch van een agressieve man in de bar?
T lijkt er wel op inderdaad. Alleen JS is VEEEEEEL interessanter.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:22 schreef N-E-R-D het volgende:
Idd, respect voor de vijf hersencellen die al die briljante opmerkingen moeten maken.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Het merendeel van het programma lijkt te bestaan uit uitleggen aan de camera wat ze met de rest van hun tijd doen en dat is al niet veel.
Hoelang dit nog amusant blijft is de vraag.
Owh god daar is die Carlo toch veels te oud voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef fratsman het volgende:
Carlo Boszhard wil Oh oh Cherso imiteren
Jep! Ik zie het helemaal voor me!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |