moet je tegenwoordig gebanned zijn voor een kloon?quote:
Jij mij ook....meteen busmaatschappijen en NS aanschrijven om kinderen onder de 6 te weigeren in het vervolg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hé, je brengt me op een idee zeg!
Dat niet, maar je ziet wel vaak dat iemand die gebanned is als kloon terugkomt en dan meent alles te mogen zeggen. Komt ie morgen als zijn vertrouwde zelf terug en is ie ineens veel genuanceerder en ligt die duitse helm in de kast.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je tegenwoordig gebanned zijn voor een kloon?
En als jou mobiel gaat in de bus en jij een telefoongesprek voert, biedt jij daar ook je verontschuldigingen over aan, aan de rest van de passagiers die naar jouw gezwam moeten luisteren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Relko het volgende:
Laatst zat ik in de trein en zat er een fucking mooie vrouw met een baby naast mij, dus die baby begint te huilen maar direct pakt die vrouw het hummeltje op en zegt: "sorry hoor, hij is een beetje overstuur"
Dit duurde nog geen 5 minuten maar toch, omdat ze gelijk al actie ondernam en haar excuses aanbood kwam het niet eens in mij op om mezelf eraan te ergeren.
Moraal: nummer_zoveel sucks.
Nogmaals, een kind van 1 kun je nog niet uitleggen dat hij moet ophouden met zingen. Loop je alleen maar het risico dat het humeur omslaat en dan zit je met een huilend kindje. Had je dat liever gehad dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Relko het volgende:
Laatst zat ik in de trein en zat er een fucking mooie vrouw met een baby naast mij, dus die baby begint te huilen maar direct pakt die vrouw het hummeltje op en zegt: "sorry hoor, hij is een beetje overstuur"
Dit duurde nog geen 5 minuten maar toch, omdat ze gelijk al actie ondernam en haar excuses aanbood kwam het niet eens in mij op om mezelf eraan te ergeren.
Moraal: nummer_zoveel sucks.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat niet, maar je ziet wel vaak dat iemand die gebanned is als kloon terugkomt en dan meent alles te mogen zeggen. Komt ie morgen als zijn vertrouwde zelf terug en is ie ineens veel genuanceerder en ligt die duitse helm in de kast.
Ach, ik vind dat mensen niet zo spastisch moeten doen waar het overlast betreft. Een haan kraait, een hond blaft, een tiener heeft harde muziek op zijn oren, een yup zit voortdurend te bellen, een kind zit voor zichzelf weg te zingen en dat geeft wat, een kwartiertje overlast? Op een hele week, een hele maand? Moeten we maar allemaal de rest van ons leven op onze teentjes lopen en zwijgzaam door het leven gaan.
Wat zou de wereld saai worden!
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef marcel-o het volgende:
Goedzo![]()
laat dit een voorbeeld zijn. Die dingen moet je dan ook thuis laten
Ik neem meestal de telefoon, die op trillen staat, niet op in zulke gevallen waar het maatschappelijk niet geaccepteerd is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
En als jou mobiel gaat in de bus en jij een telefoongesprek voert, biedt jij daar ook je verontschuldigingen over aan, aan de rest van de passagiers die naar jouw gezwam moeten luisteren?
Meestal??? Fout!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik neem meestal de telefoon, die op trillen staat, niet op in zulke gevallen waar het maatschappelijk niet geaccepteerd is.
Nee, dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je tegenwoordig gebanned zijn voor een kloon?
Ik erger me inderdaad aan ouders die onder het mom van "vrijheid, blijheid" of zoiets hun kinderen dus helemaal niet disciplineren. Als een kind vervelend doet, en de moeder/vader is druk bezig te proberen het kind stil te houden.... dat is 1 ding.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef Nielsch het volgende:
Terecht, met de kleine gaan wij wel naar het pannenkoekenrestaurant of McDonalds. Als we naar een goed restaurant gaan, zorgen we voor een oppas.
Van mij mogen ze dit trouwens best doortrekken naar iets oudere kinderen die niet lang stil kunnen zitten en tikkertje gaan spelen in het restaurant. Jammer dat alles blijkbaar moet kunnen tegenwoordig, kinderen zijn prinsjes en prinsesjes en oh wee als de ouders ze eens ergens op aan zouden spreken .
helemaal mee eens. alleen in bepaalde restaurants wordt het met jengelende en verveelde kinderen, die daar niet horen m.i, erg storend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat niet, maar je ziet wel vaak dat iemand die gebanned is als kloon terugkomt en dan meent alles te mogen zeggen. Komt ie morgen als zijn vertrouwde zelf terug en is ie ineens veel genuanceerder en ligt die duitse helm in de kast.
Ach, ik vind dat mensen niet zo spastisch moeten doen waar het overlast betreft. Een haan kraait, een hond blaft, een tiener heeft harde muziek op zijn oren, een yup zit voortdurend te bellen, een kind zit voor zichzelf weg te zingen en dat geeft wat, een kwartiertje overlast? Op een hele week, een hele maand? Moeten we maar allemaal de rest van ons leven op onze teentjes lopen en zwijgzaam door het leven gaan.
Wat zou de wereld saai worden!
Als ze oud genoeg zijn om schreeuwend en lallend met hun dronken bek van de kroeg naar huis te kunnen lopen waarbij ze op hun route iedereen uit de slaap halen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Sjeen het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je een kind eigenlijk loslaten in de maatschappij?
Het komt niet in je op dat mensen die zich ergeren aan lawaaikinderen zich wel eens net zo hard zouden kunnen ergeren aan lawaaivolwassenen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef cheqy het volgende:
Als ze oud genoeg zijn om schreeuwend en lallend met hun dronken bek van de kroeg naar huis te kunnen lopen waarbij ze op hun route iedereen uit de slaap halen.
Want dat mag dan weer wel want dat is stoer enzo.
Het gaat in het nieuwsbericht dan ook om 1 restaurant.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
helemaal mee eens. alleen in bepaalde restaurants wordt het met jengelende en verveelde kinderen, die daar niet horen m.i, erg storend.
ja. en ik blijf altijd graag ontopic.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Het gaat in het nieuwsbericht dan ook om 1 restaurant.
O jawel hoor. er zijn idd mensen die echt overal om zeikenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat mensen die zich ergeren aan lawaaikinderen zich wel eens net zo hard zouden kunnen ergeren aan lawaaivolwassenen?
Het gaat hier om een kindje dat naast zijn moeder, of op schoot, voor zich weg een liedje zit te zingen. Dat dit geen George Michael is, wil nog niet zeggen dat dit slecht gedrag is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik erger me inderdaad aan ouders die onder het mom van "vrijheid, blijheid" of zoiets hun kinderen dus helemaal niet disciplineren. Als een kind vervelend doet, en de moeder/vader is druk bezig te proberen het kind stil te houden.... dat is 1 ding.
Maar er zijn dus ouders die hun kind gewoon lekker lawaai laten maken, niet op ze letten, en zelf gewoon op de mobiele telefoon zitten te kleppen. En daar krijg ik de kriebels van.....
Dat snap je niet he, dat mensen zich storen aan asociaal en onverantwoord gedrag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
O jawel hoor. er zijn idd mensen die echt overal om zeiken
Zolang dat niet een aantal decibelen bereikt dat het overlast wordt, en ze gewoon blijven zitten, hebben die ouders daar meer last van dan jij. Ik zou me dan juist vermaken om de ellende van die ouders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal mee eens. alleen in bepaalde restaurants wordt het met jengelende en verveelde kinderen, die daar niet horen m.i, erg storend.
Waar kinderen die zich gedragen wel welkom zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Het gaat in het nieuwsbericht dan ook om 1 restaurant.
Het is onverantwoord als een kind van een jaar oud, bij moeder op schoot, een liedje zingt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:34 schreef Stirner het volgende:
[..]
Dat snap je niet he, dat mensen zich storen aan asociaal en onverantwoord gedrag.
Ook dat snap ik. Maar dronken figuren die iedereen wakker bleren vind ik asociaal. Een kind die luidruchtig wordt in een restaurant en daar op wordt aangesproken door de ouders weer niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:34 schreef Stirner het volgende:
[..]
Dat snap je niet he, dat mensen zich storen aan asociaal en onverantwoord gedrag.
Als je doorhebt dat andere mensen zich daaraan ergeren, kun je als ouder best ingrijpen, heus waar!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Gia het volgende:
Het is onverantwoord als een kind van een jaar oud, bij moeder op schoot, een liedje zingt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |