quote:Op donderdag 9 september 2010 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meet
16 oktober is er een TAL meet. Je kunt je hier aanmelden:
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!
Tot slot...:
• Ook in de OP? stuur iBenny even een PM
• LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden
Als ik eenmaal Brabants praat wel ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n typisch brabants accent ook?
Wiesdat?quote:
Vandaag m'n 3e PC-kaartje gekregenquote:
Zal ik de ijskoepssssss alvast pakkenquote:
Kevinquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik de ijskoepssssss alvast pakken
Nohhhhquote:
Dat is toch altijd die zooi die in beslag genomen wordt op speedboten in de Cariben?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef crv het volgende:
voor het mooie nog even wat kouder worden maar hij smaakt goed![]()
![]()
[ afbeelding ]
eerste keer.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NohhhhEerste keer bananenijs of vaker al?
Hehe die tupperwarequote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef crv het volgende:
voor het mooie nog even wat kouder worden maar hij smaakt goed![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jij ziet me tenminstequote:Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, zag je binnenkomen maar had ff stress
ja ik word gek van die LAPO. Probeer hem de laatste tijd al te ontlopen maar soms heb je het ff niet door.quote:
welk knopje wil je dan dat ik indruk?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik word gek van die LAPO. Probeer hem de laatste tijd al te ontlopen maar soms heb je het ff niet door.
ik werd ook al genegeerd toen ik binnenkwam we zijn zieligquote:
Ik wil dat knopje dat jullie ook hebben om automatisch nieuwe topics aan te makenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
welk knopje wil je dan dat ik indruk?
Miisschien moeten we maar met een bak ijs op de bank kruipenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik werd ook al genegeerd toen ik binnenkwam we zijn zielig
Neem een aboquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wil dat knopje dat jullie ook hebben om automatisch nieuwe topics aan te maken
Of word crew.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neem een abo
http://shop.fok.nl/
Zeker geen party gehoudenquote:
af en toe vraag ik me af wat er bij jouw in je bovenkamer zitquote:Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch altijd die zooi die in beslag genomen wordt op speedboten in de Cariben?
Zolang het niet bij Sport is.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neem een abo
http://shop.fok.nl/
ben te direct denk ikquote:
quote:
wielrennen is mijn dingquote:
Picsquote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vandaag m'n 3e PC-kaartje gekregenChina
Wel lekker Aziatische meuk. Alles voorgeprint, stickertje, gebakken postzegel etc
Maar 1 "echte" postzegel is wel heul mooi
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Nee mijn vrouw natuurlijk wel, maar dan zorgde ik dat ik weg was
![]()
1 keer voor de grap haar portemonee stiekem meegnomen![]()
Die was pissed [ afbeelding ]
ho even we maken er toch niet weer een crv-afzeik topic van hequote:
Ff kiekenquote:
TTquote:Op donderdag 9 september 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
ho even we maken er toch niet weer een crv-afzeik topic van he
Ik herken die creampie van jou niet als roomijs, dat is alles. Waarom ik meteen aan heroīne denk is dan weer een ander verhaal. Stopverf had ook gekund inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
af en toe vraag ik me af wat er bij jouw in je bovenkamer zit
der zit een knop op je TVquote:Op donderdag 9 september 2010 21:39 schreef Myraela het volgende:
Yay, weer naar domme Hagenezen kijken.
Postzegel:quote:
Goed zoquote:Op donderdag 9 september 2010 21:40 schreef crv het volgende:
hee benny zag je mijn verzamelpostpost![]()
Ik leer het nog wel eens
Morgen weer samen kiekenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik herken die creampie van jou niet als roomijs, dat is alles. Waarom ik meteen aan heroīne denk is dan weer een ander verhaal. Stopverf had ook gekund inderdaad
huh, wacht ff... waar heb je het over?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Benny had je laatst nog gelezen dat ik nu pas begreep wat je "werkelijk fantastiesssss" betekende?![]()
Jahquote:
quote:
Je had toch TT's met dat iets werkelijk fantastiessssss was?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
huh, wacht ff... waar heb je het over?
Ohw jaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had toch TT's met dat iets werkelijk fantastiessssss was?
die gaat mij zelfs boven mijn petquote:
Ja ik hoorde pas die reclame en dacht "hey verdomd, dat heb ik eerder gehoord" [/vlotje]quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde pas die reclame en dacht "hey verdomd, dat heb ik eerder gehoord" [/vlotje]
Ik had 'm ook wel willen uitleggen hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde pas die reclame en dacht "hey verdomd, dat heb ik eerder gehoord" [/vlotje]
iBenny gaf me 450 notes, dat was echt FANTASTISCHH!!! !!! !111!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
huh, wacht ff... waar heb je het over?
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had 'm ook wel willen uitleggen hoor
Ik wilde al vragen wat voor 'n pet je hadquote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
die gaat mij zelfs boven mijn pet
Oh wacht snap hem al .....
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iBenny gaf me 450 notes, dat was echt FANTASTISCHH!!! !!! !111!!!
Benny is net als mij geen vlotjequote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef JJH het volgende:
Wat een wat een figuur is die crv zeg. Ongeloofeloos.
autopetquote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen wat voor 'n pet je had?
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grapje jongquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
ben hollander, wil alles het liefst gratis
[..]
ben te direct denk ik
[..]
![]()
![]()
[..]
wielrennen is mijn ding
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, ik las de tt en dacht dat het daar over ging.
zal de weg wel weer kwijt zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is onze Poezel Miauw al terug van het lopen?
Ik ben tof.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
al goed, geintje van een machtig iemand hier
Ik vindt hem wel tof
in een andere situatie zou ik me direct opgegeven hebben, maar mijn prive en zakelijke situatie is dusdanig dat ik geen garanties kan afgeven over availability. En ik vind dat wanneer je zoiets doet er ook voor moet gaan en je collega's op je moeten kunnen rekenen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grapje jong. Als je wil wielrennen fiets maar naar sport@fok.nl met je sollicitatie
.
jij ookquote:
Pardon, der lezen hier nog kinderen mee hoorquote:
Ze zal met hangende pootjes bij ons terugkomen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is onze Poezel Miauw al terug van het lopen?
whehehequote:Op donderdag 9 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
al goed, geintje van een machtig iemand hier
Ik vindt hem wel tof
Nou, het was ook al voor elven op tv, dus dan vind ik dat het kan.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
Pardon, der lezen hier nog kinderen mee hoor
Als Sniper niet zo klein was geweest, dan was die wel lekker geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil Sniper en Joker zo hard doen.
Nee hoor, vind het prima. Ik ben niet zo moeilijk als ik me soms voordoe en kan heel fgoed tegen geintjesquote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
whehehe
als je t er niet mee eens bent moet je het ook gewoon zeggen hoor
Oke ik bel Bieber wel, alles beter dan deze 2quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil Sniper en Joker zo hard doen.
Klop en ik denk ook dat je feilloos bij de crew pas, serieusquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
in een andere situatie zou ik me direct opgegeven hebben, maar mijn prive en zakelijke situatie is dusdanig dat ik geen garanties kan afgeven over availability. En ik vind dat wanneer je zoiets doet er ook voor moet gaan en je collega's op je moeten kunnen rekenen.
Pedo!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke ik bel Bieber wel, alles beter dan deze 2
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
Mannen, zou één van jullie er ook maar een seconde over nadenken om met Barbie het bed te delen?
Ohw, een simpel excel bestandjequote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef crv het volgende:
Probeer nu dit in te vullen. Hoe kleiner de cel hoe meer info ze willen![]()
[ afbeelding ]
wie weet ooitquote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klop en ik denk ook dat je feilloos bij de crew pas, serieus.
Het is Word en heb je gezien wat je in moet vullenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, een simpel excel bestandje
Is toch makkelijk na te maken
Hij's fijn!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Nja, in Excel na te maken danquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
Het is Word en heb je gezien wat je in moet vullen
Bieber is net als Bella 16, wunderbarquote:
Bella is 19quote:Op donderdag 9 september 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bieber is net als Bella 16, wunderbar
Exam seat number?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nou, zo gedragen ze zich niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bieber is net als Bella 16, wunderbar
Lettergrootte 1, zal ze leren.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, in Excel na te maken dan
Of een kleiner lettertype?
Never in a million or so yearsquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
Mannen, zou één van jullie er ook maar een seconde over nadenken om met Barbie het bed te delen?
Waarom diequote:
ik weet het adres al niet eens meer van de HTSquote:Op donderdag 9 september 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, in Excel na te maken dan
Of een kleiner lettertype?
ja briljant hequote:
Ja dat gaat makkelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan als ik rond ga PMen ook wel heel wat nummers scoren denk ik.
DAT JE VEEL TE OUD BENT.quote:
Vast welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan voel ik me gelukkig weer een beetje normaler.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Never in a million or so years
Het zal je verbazen hoe makkelijk zoiets gaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe daar niet zo moeilijk over.quote:
Net zoals die Matsoe. Ik zou het er echt nooit mee kunnen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan voel ik me gelukkig weer een beetje normaler.
Het trieste is dat zij zelf denk dat ze er mee scoort. En ze scoort er nog mee ook.
quote:Hello Jan
It was nice speaking to you. Here are the discussed documents. It is a handful of information you need to add in the application form and there are certain additional documents which are mentioned below.
Employment Documents:
Previous Employments: Relieving letter(That shows Date of Joining and Leaving),Pay Slip, Document that shows Employee Code
Current Employment: Relieving letter, Resignation Acceptance Letter(If Relieving letter is yet to be received),Offer Letter or any letter which shows Date of Joining, last 3 months pay slips
Education Documents: Highest education marksheet and degree-All semester marrksheets and Provisional Certificate
Database Documents: Document which has Date of Birth and Father’s Name of candidate.eg:Passport
Current Address Documents: Passport, Electricity Bill,Gas Bill, Telephone Bill,Bank Statement, Credit Card Statement, Rental Agreement, Voter Id,Driving License.
Address check: Current and Permanent Address proof (Any of these documents - Passport, Electricity Bill, Gas Bill, Telephone Bill, Bank statement, Credit card Statement, Rental agreement, Household card, Voter ID, Driving License)
If you have any questions please do not hesitate to call.
kind regards
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
No fucking way.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
Nee, jokertje en sterretje komen lekker uit de hoek.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net zoals die Matsoe. Ik zou het er echt nooit mee kunnen.
Joker is lekker.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, jokertje en sterretje komen lekker uit de hoek.
genoeg tokkies die misbuik maken van zo'n domme doosquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het trieste is dat zij zelf denk dat ze er mee scoort. En ze scoort er nog mee ook.
Welk gedeelte krijg ik?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef crv het volgende:
Maar voor ziets rukt de kleine crv niet uit
Ja, wat?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joker is lekker.Sterretje heeft iets.
Grote bek.quote:
Ik neem jou niet serieusquote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joker is lekker.Sterretje heeft iets.
Je mag me wel humoristisch nemen. Doe ik niet zo moeilijk over.quote:
Wie?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
Dat wordt lachenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je mag me wel humoristisch nemen. Doe ik niet zo moeilijk over.
Ah, je moeder is begonnen over de bloemetje en de bijtjes?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste theorieles gehad. Hihi
En, wanneer is het examen?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste theorieles gehad. Hihi
whehehe, crv heeft een kleintje.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
genoeg tokkies die misbuik maken van zo'n domme doos![]()
Maar voor ziets rukt de kleine crv niet uit
Dat heeft ze al een keer gedaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je moeder is begonnen over de bloemetje en de bijtjes?
Mja, wat je scoren noemt. Zo veel mogelijk achterlijke mongolenpikkies in je flamoes. Je hebt ook mensen die de hele vakantie in de trein gaan zitten. Iedere gek z'n gebrekquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
whehehe... neequote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
Dat is in jouw geval misschien maar beter ook danquote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geen idee, 31 september begin ik met rijlessen.
Ik deed eerst theorie, daarna pas praktijkquote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geen idee, 31 september begin ik met rijlessen.
Ja ik ben vandaag aan theorie begonnen..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed eerst theorie, daarna pas praktijk
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat je scoren noemt. Zo veel mogelijk achterlijke mongolenpikkies in je flamoes. Je hebt ook mensen die de hele vakantie in de trein gaan zitten. Iedere gek z'n gebrek
niet het beginnen alleen, het afronden ookquote:Op donderdag 9 september 2010 22:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag aan theorie begonnen..
Hij is er al?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
Pheno, wie wat wanneer ga je naar Japan?
Dat klinkt al aannemelijkerquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja weet ik het. 1 Oktober dan.
Trusten.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in, fijne avond allemaal nog
, en welterusten voor de latere slaperts
Trustenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Barbie is geen knip voor de neus waard. Beter dan het amazonewoud laten staan, kunnen we eens beginnen met het stoppen van dit soort zinloze zuurstofverkwisting. WANT DAT IS HETquote:
Truste, en tot morgenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Maak je niet zo druk joh, laat 'r lekker.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Barbie is geen knip voor de neus waard. Beter dan het amazonewoud laten staan, kunnen we eens beginnen met het stoppen van dit soort zinloze zuurstofverkwisting. WANT DAT IS HET
Dankjewelquote:Op donderdag 9 september 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Even tvp hier, heb niet alles terug gelezen want slapen. Maar wilde Benny ff veel sterkte wensen. Komt hopelijk snel goed allemaal gozert
Weet ik, maar ik dacht dat hij op en neer was ofzo. Weet ik veelquote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is er al?
[JAP]Dagboek van een crewlid
Je hebt er zelfs gereageerd flappie
Ohw okequote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht dat hij op en neer was ofzo. Weet ik veel.
Ah okay.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke
Hoe lang precie weet ik ook niet, maar die hele 'beurs' is volgens mij nog niet geweest.
Ik mag graag een beetje overdrijven,. dat weet je inmiddels welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk joh, laat 'r lekker.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL SC #385] What's in a name.....
Nee ik ging de laptop uitzettenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Hey c_a(dacht dat je ging slapen?) en cee
Dankjewel D.
Dat heb je somsquote:Op donderdag 9 september 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ongesteld moet worden en dat ik me daarom niet zo lekker voel
dankjewelquote:Op donderdag 9 september 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
Benny, lieve lieve Benny,.... Ik weet niet wat ik moet zeggen. Alle sterkte en goede hoop voor jou en jullie.
Alleen dat idee al is topquote:
Dat kanquote:Op donderdag 9 september 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ging de laptop uitzettenwel gewoonalles gekeken
Ik denk dat ik ongesteld moet worden en dat ik me daarom niet zo lekker voel
Iedere maand als het goed is.quote:
als ik morgen ongi word, dan ben ik er net vanafquote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
Alleen dat idee al is top
[..]
Dat kan
Maar dan heb je het dus wel tijdens je vakantie?
Nja, liever helemaal niet... maar als het zo moet is het ook goedquote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik morgen ongi word, dan ben ik er net vanaf5 daagjes maar, soms maar 4
Ik ben er nog ja, ff klikkenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
Flash, ben je er nog?
Heb je dit gezien...? Ik zag een Fok!ker op tv
Ja hoor eens, ik VRAAG er niet om hoor. Maar als mensen daar staan en mij er iets over willen vragen, dan wil ik er best wat over zeggenquote:
Eens.quote:
*sluit zich aan in de rijquote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef D. het volgende:
Als ik handtekeningen zou sparen zou ik je handtekening willen Fles
Om die proef van NS met elke tien minuten een trein. Of ik daarvan gehoord had. Nou, dat had ik wel. Moet ik anders wegrennen voor dat soort dingen of zo?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
Maar waarom was dat interview dan Fles?
Nee, ik vroeg me gewoon af hoe je op TV kwam, meer nietquote:Op donderdag 9 september 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om die proef van NS met elke tien minuten een trein. Of ik daarvan gehoord had. Nou, dat had ik wel. Moet ik anders wegrennen voor dat soort dingen of zo?
http://video.google.com/videoplay?docid=-695007947442659762#quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
'Waar kan ik al die Fok interviews zien zoals met BG?
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-695007947442659762#
Die?
Zuchtquote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die?
Amerikaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jah![]()
Ben benieuwd of er ik ook 6 krijg bij 5Waar ging jouw kaartje vandaag heen?
Neuh, ik ging daar ook wel staan.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om die proef van NS met elke tien minuten een trein. Of ik daarvan gehoord had. Nou, dat had ik wel. Moet ik anders wegrennen voor dat soort dingen of zo?
Dat kende ik niet!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die?
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Yvonne is volgens mij wel een leuke vrouw.
Oh die kenniknie! Die ga ik kijken.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die?
Precies. Goed als mensen eens het HELE verhaal zien. In plaats van die geknutselde fuckup van GS.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die?
Doenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die kenniknie! Die ga ik kijken.
Tot zover weinig nieuws ja. Ik kijk het nu ook meer om de gezichten achter de namen te zien.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ken je die nie. Het heeft me moeite gekost om hem helemaal te zien. Vond het zo'n somber overkomend geheel. Alleen die muziek krijg ik al kriebels van.
Is het ook. Paar trappisten erin en je lacht je helemaal kleurenblindquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot zover weinig nieuws ja. Ik kijk het nu ook meer om de gezichten achter de namen te zien.
Maar de meeste namen (her)ken ik niet.
Dat is echt al de 80ste keer dat ik hem langs zie komen.quote:
Het hele verhaal komt over alsof het uitgelegd wordt aan een mongool. En dan dat muziekje erachterquote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ken je die nie. Het heeft me moeite gekost om hem helemaal te zien. Vond het zo'n somber overkomend geheel. Alleen die muziek krijg ik al kriebels van.
das inderdaad niet handig. Dat betekent coaten of nieuw badquote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
kutjepik, heb ik een tang in de badkuip laten vallen, direct schade natuurlijk![]()
quote:
Iedereen in dat filmpje is al weg van FOK!, behalve Flash, Yvonne en Nikky.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot zover weinig nieuws ja. Ik kijk het nu ook meer om de gezichten achter de namen te zien.
Maar de meeste namen (her)ken ik niet.
Doe maarquote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Hedendag zou je een veel fatsoenlijkere docu kunnen maken wat echt over FOK! gaat in plaats van WOWOWOW WIJ PRATEN OP INTERNET MET ELKAAR.
Eindelijk een relevante vraagquote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
Vandaag de dag zou een docu over FOK! ook achterhaald zijn denk ik. Of het moet echt iets nieuws zijn. Welk jaar komt deze?
je kan niet zonder ons hequote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
Hier gaat iets mis, ik was de deur uit en ben nu weer binnen.
2006 dacht ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
Vandaag de dag zou een docu over FOK! ook achterhaald zijn denk ik. Of het moet echt iets nieuws zijn. Welk jaar komt deze?
Ik heb daar noch de apparatuur noch de tijd voor, het gaat mij erom dat die docu meer het fenomeen Forum uitlegt terwijl het een FOK!-docu is.quote:
Ohw ik ook wel een aantal keer, maar blijkbaar heb ik een aantal andere wel mogen verblijden met iets nieuwsquote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is echt al de 80ste keer dat ik hem langs zie komen.
iets goed te maken?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
Yvonne is volgens mij wel een leuke vrouw.
Nee?quote:
Oh dat kan, ik kom nooit buiten het forumquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb daar noch de apparatuur noch de tijd voor, het gaat mij erom dat die docu meer het fenomeen Forum uitlegt terwijl het een FOK!-docu is.
Kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n docu kan veel mooier en treffender, het gevoel wordt niet goed overgebracht. Dit zet het iets teveel neer alsof het een zielig-nerdenbolwerk is.
quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Misschien een idee om een doc te maken over FOK! en minder usergericht. Over de verschillende subfora ed.
Nieuwe soapquote:Op donderdag 9 september 2010 23:23 schreef Cee het volgende:
Ik zou geen nieuwe documentaire over Fok! willen.
Ik zou een animatiefilm ervan willen zien. Met metaforen over grote groepen die samenspannen en verstotelingen die nieuwe groepen vormen en samensmeltingen en machtsstrijd en liefde en bedrog.
Hans Zimmer verzorgt de muziek.
In KLB heb je een user die de meest geniale paint maakt (kom ff zo snel niet op zijn naam), maar als je in die style een doc kan maken.... dat zou werkelijk geniaal zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 23:23 schreef Cee het volgende:
Ik zou geen nieuwe documentaire over Fok! willen.
Ik zou een animatiefilm ervan willen zien. Met metaforen over grote groepen die samenspannen en verstotelingen die nieuwe groepen vormen en samensmeltingen en machtsstrijd en liefde en bedrog.
Hans Zimmer verzorgt de muziek.
Ja, maar algemeen forum of FOK!forum is een wezenlijk verschil en zelfs dat wordt er niet uitgelegd. Ik heb het nu nog niet eens over de subsites, maar over het forum zelf. Het enige wat er gebeurd nu is wat mensen aan het praten over FOK! - RL en tussendoor wat algemene termen.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan, ik kom nooit buiten het forum
Hajee? Of met die muizen?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
In KLB heb je een user die de meest geniale paint maakt (kom ff zo snel niet op zijn naam), maar als je in die style een doc kan maken.... dat zou werkelijk geniaal zijn
quote:
Gevonden... Remqo(http://forum.fok.nl/user/history/88815).quote:
Ja, daar ging het over toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Het enige wat er gebeurd nu is wat mensen aan het praten over FOK! - RL en tussendoor wat algemene termen.
Srsly.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene met die bril bij dat muurtje in die flat.
Dat is toch geen FOK!-docu? Als ik een docu zou moeten maken over FOK! zou ik het iig heel anders doen.quote:
Moet je niet bij mij wezen vriendquote:Op donderdag 9 september 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is toch geen FOK!-docu? Als ik een docu zou moeten maken over FOK! zou ik het iig heel anders doen.
Weet ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij wezen vriend
what ?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En Wawrinka - Youzhny op Eurosport.
I'm on itquote:Op donderdag 9 september 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
Ohja Fles er is wel sport. Finale WK Hockey op Nederland 3, strafballen live nu.
Toch best belangrijk omdat anders duizenden Amerikanen in oorlogsgebied in gevaar komen?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom in hemelsnaam in caps
Vroeger was dat alleen als er echt iets Gebeurde iddquote:Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom in hemelsnaam in caps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |