Je wilt niet dat je kandidaten ziek worden van uitdroging, dus ik neem aan dat de crew ze gewoon van water voorziet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vraag mij dus af hé, Hoe zit het met drinken? Krijgen ze dat van de serie of moeten ze het zeewater drinken?
Bij het ene programma binnen enkele minuten. Bij het ander pas na een paar uur.....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef onderjas het volgende:
Aaarg gemist, hoe lang duurt dat voordat 't op de rtl site staat?
Haha, inderdaad. Raar figuur is dat.. 2 jaar terug oid was ik bij het Leids cabaret festival, waar hij meedeed. Ik had op 't forum later een reactie gestuurd, dat ik 't optreden van Iwein Segers heel zwak vond, kreeg ik een pissig mailtje van 'm, dat Nederlandse fans niet zo moeten zeiken en dat hij veel beter was dan alle anderen bij elkaarquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef roelofjan het volgende:
Dat ze die Iwein snel van dat eiland schoppen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Raar figuur is dat.. 2 jaar terug oid was ik bij het Leids cabaret festival, waar hij meedeed. Ik had op 't forum later een reactie gestuurd, dat ik 't optreden van Iwein Segers heel zwak vond, kreeg ik een pissig mailtje van 'm, dat Nederlandse fans niet zo moeten zeiken en dat hij veel beter was dan alle anderen bij elkaar
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Beter had die Kim eruit gegaan.
Ik zie die neger eigenlijk nog wel de dameskant kiezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Bloay het volgende:
In dat kamp met die nlse vrouwen en belgische mannen zijn de vrouwen dus sowieso screwed omdat bij een 4 vs 4 situatie die dikke belg altijd z'n vriendjes kiest...
Verder jammer dat Frans weg is, had liever die belg zien vertrekken want die kwam toch nauwelijks in beeld
Waar is de andere dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?
Dat is toch nooit.
Agreequote:Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Toffe vrouw die Nienke. Niet de knapste, maar wel de leukste
Volgens mij heeft de leider alleen bij de eerste stemmingsronde immuniteit, maar Saar had dus gelijk dat die 4 mannen op één vrouw zouden stemmen. Ondertussen denk ik dat die vrouwen ook met z'n allen op die Iwein hebben gestemd, het leek mij iets té toevallig dat ze allemaal op hem stemde zonder dat van elkaar te weten.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Bloay het volgende:
In dat kamp met die nlse vrouwen en belgische mannen zijn de vrouwen dus sowieso screwed omdat bij een 4 vs 4 situatie die dikke belg altijd z'n vriendjes kiest...
Wat een naar mannetje.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Raar figuur is dat.. 2 jaar terug oid was ik bij het Leids cabaret festival, waar hij meedeed. Ik had op 't forum later een reactie gestuurd, dat ik 't optreden van Iwein Segers heel zwak vond, kreeg ik een pissig mailtje van 'm, dat Nederlandse fans niet zo moeten zeiken en dat hij veel beter was dan alle anderen bij elkaar
Het verbaast mij niks dat ze met z'n allen op Iwein stemmen. Daar hebben ze ook geen overleg voor nodig.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef Nober het volgende:
Ondertussen denk ik dat die vrouwen ook met z'n allen op die Iwein hebben gestemd, het leek mij iets té toevallig dat ze allemaal op hem stemde zonder dat van elkaar te weten.
Maar ze coachte al pratende een vlot inelkaar, geweldig dat modellen meer zijn dan mooi.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:32 schreef Saninl het volgende:
Bah, kim is met die bultjes vies.
En ik word moe als ze praat
En in elke zin het woord "incasseren".quote:Op donderdag 9 september 2010 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Belgen
Behalve Sugar, dat is echt een baas
Al twee zinnen gezegd in twee afleveringen
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:06 schreef overflow- het volgende:
Snap btw ook niet hoe die ene papzak zo snel gekapt is met roken....
Kan iemand dit bevestigen? Zo ja, dan ben ik blij!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef robr0 het volgende:
volgende ronde kunnen ze toch ook weer op sergio kiezen
dit dus wat een koeiekopquote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een onuitstaanbare grafbek heeft die Nienke![]()
Ik irriteer me mateloos aan die grote paardenbek van d'r.
Ik zou d'r doen.quote:
Inderdaad tijdens die kandidaten voorstel aflevering viel me ook al op wat een omhoog gevallen muts dat eigenlijk was. Met der piano les en der dochtertjes die hockey gaan spelen. Ooh zo gelukkig bahquote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een onuitstaanbare grafbek heeft die Nienke![]()
Ik irriteer me mateloos aan die grote paardenbek van d'r.
Kim.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:39 schreef tesssssssss het volgende:
Heeft iemand een vermoeden wie die munt heeft dan? Uit die dubbele bodem van die rugzak?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Kim.De rest zag je namelijk in de vorige aflevering met een lege dubbele bodem en haar niet.
Ja, want ze kunnen echt niet eerst de munt eruit gehaald hebben en daarna een shot van de rugzak hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Kim.De rest zag je namelijk in de vorige aflevering met een lege dubbele bodem en haar niet.
Dat hij het doet, kan ik me nog voorstellen. Maar dat iedereen als een schoothondje "Ja-knikt" is gewoon typerend voor de rest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:44 schreef Stranger het volgende:
Wel ontzettend cool die dubbele stemming, dan zit er dus altijd iemand een paar dagen op het eiland met het idee van: "Ze willen me niet"
Verder vind ik het compleet logisch dat Iwein een complotje wil smeden met de belgische mannen. Hij weet toch dat ie niet sterk genoeg is en hoe moet ie anders winnen? Hier in de huiskamer begon meteen iedereen te zeiken op hen omdat ze het tactisch spelen, maar dat is toch niet meer dan logisch? Wie niet sterk is moet slim zijn.
Trouwens what the fuck dat die Dennis een hutje krijgt met spijkers en dakpanelen. Tss, laat hem dat mooi zelf in elkaar vlechten en met touwtjes aan elkaar zetten![]()
De rest heeft dat ook gehad toch? Wel net zo eerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 07:44 schreef Stranger het volgende:
Trouwens what the fuck dat die Dennis een hutje krijgt met spijkers en dakpanelen. Tss, laat hem dat mooi zelf in elkaar vlechten en met touwtjes aan elkaar zetten![]()
Oh dat was me niet opgevallen. Belachelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
De rest heeft dat ook gehad toch? Wel net zo eerlijk
Dus vrouwen kunnen beter bij voorbaat niet mee doen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk dat het leuker zou zijn geweest als echt de sterkste zou winnen.. dus dat de crew beslist ofzo.
Ik denk dat er flink wat vrouwen een stuk slimmer en sneller zijn hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus vrouwen kunnen beter bij voorbaat niet mee doen?
Mwah. Hij kwam erg agressief en kinderachtig over. En dat zong dan over zinloos geweld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
en toch deed ie t best goed, op zn attitude na
Hoezo is slim toch: Iedereen wil zijn eigen hachje redden, als je iemand anders hebt die het voortouw neemt, betekent dat als je plannetje uitlekt er altijd nog iemand meer gehaat is als jij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:20 schreef Fabss het volgende:
[..]
Dat hij het doet, kan ik me nog voorstellen. Maar dat iedereen als een schoothondje "Ja-knikt" is gewoon typerend voor de rest.en een zwaktebod.
Attitude heb je nodig in zo'n programma.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
en toch deed ie t best goed, op zn attitude na
Nee je zag de stukjes waarin ze gingen kijken of ze munt hadden inclusief hun reactie van iedereen behalve Kim.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
Ja, want ze kunnen echt niet eerst de munt eruit gehaald hebben en daarna een shot van de rugzak hebben gemaakt.
Is ook een stoer wijf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:58 schreef Guppi het volgende:
Kim was wel opvallend stoer bij 71° Noord anders! Die zwom een partij ver in ijswater, niet normaal.
Ja, is hier al voorbij gekomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:40 schreef bluesparkle het volgende:
Topper is Dennis die het goed voor elkaar heeft.
Iemand opgevallen dat het een FedEx doos was en er ook een volleybal (Wilson) bij was?
1 op 1 copy van Cast Away met Tom Hanks!
[ afbeelding ]
Maar hij had wel gelijk vorige week toen ze die huisjes gingen maken vlakbij het strand en hij al zag dat bij vloed alles nat zou worden. En ook gisteren tijdens het vlot bouwen deden ze maar wat terwijl Frans zei dat ze alle bamboe moesten gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef Starkiller het volgende:
Ik ben reuze blij dat Bange Frans er uit is. Irritant klein kind dat het is
Ik zou die bal open maken, je weet in zo'n programma nooit wat er in zit, misschien wel eten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:40 schreef bluesparkle het volgende:
Topper is Dennis die het goed voor elkaar heeft.
Iemand opgevallen dat het een FedEx doos was en er ook een volleybal (Wilson) bij was?
1 op 1 copy van Cast Away met Tom Hanks!
[ afbeelding ]
Dat voel je ook niet joh.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou die bal open maken, je weet in zo'n programma nooit wat er in zit, misschien wel eten!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze het erin hebben gedaan, je denkt te simpel of ik te moeilijk.
Ergens in Maleisië, weet ook niet precies de exacte locatie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:49 schreef dekilo het volgende:
weet iemand op welk eiland ze hebben gezeten?
Ja, maar dat is dan ook alles. Bij voorgaande edities hadden ze altijd wel kokosnoot bij het (avond)eten. Heb dat nu nog niet gezien..quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef Ludwig. het volgende:
En lange Frans heeft er één gevonden bij het andere kamp.
Alsof ze er regelmatig heen gaan.... d'r zitten ook apen waar Dennis zit, knap dat die nog leven zonder voedsel!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:49 schreef dekilo het volgende:
En als dat waar is dan is de gehele expeditie robinson doorgestoken kaart aangezien de lokale bevolking zegt dat er niks maar dan ook niks te vreten is op zoeen eilandjes die voor de kust liggen.
Die apen hebben ze er ook naar toe gebracht!quote:Op zondag 12 september 2010 01:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof ze er regelmatig heen gaan.... d'r zitten ook apen waar Dennis zit, knap dat die nog leven zonder voedsel!
oehja dat kan ook nog, dat ze gekke fransie achter de hand houdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:15 schreef roos85 het volgende:
net teruggekeken, wat is die Stephanie een vreselijk verwend nest zegnu moet Noord het 2 kandidaten minder doen, een beetje fatsoenlijk ingesteld iemand had de eilandraad afgewacht, en had zich dan laten wegstemmen of als ze de opdracht hadden gewonnen zelf opgestapt..
Dennis:![]()
hoop dat die Lange bij hem op het eiland komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |