Je wilt niet dat je kandidaten ziek worden van uitdroging, dus ik neem aan dat de crew ze gewoon van water voorziet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vraag mij dus af hé, Hoe zit het met drinken? Krijgen ze dat van de serie of moeten ze het zeewater drinken?
Bij het ene programma binnen enkele minuten. Bij het ander pas na een paar uur.....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef onderjas het volgende:
Aaarg gemist, hoe lang duurt dat voordat 't op de rtl site staat?
Haha, inderdaad. Raar figuur is dat.. 2 jaar terug oid was ik bij het Leids cabaret festival, waar hij meedeed. Ik had op 't forum later een reactie gestuurd, dat ik 't optreden van Iwein Segers heel zwak vond, kreeg ik een pissig mailtje van 'm, dat Nederlandse fans niet zo moeten zeiken en dat hij veel beter was dan alle anderen bij elkaarquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef roelofjan het volgende:
Dat ze die Iwein snel van dat eiland schoppen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Raar figuur is dat.. 2 jaar terug oid was ik bij het Leids cabaret festival, waar hij meedeed. Ik had op 't forum later een reactie gestuurd, dat ik 't optreden van Iwein Segers heel zwak vond, kreeg ik een pissig mailtje van 'm, dat Nederlandse fans niet zo moeten zeiken en dat hij veel beter was dan alle anderen bij elkaar
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Beter had die Kim eruit gegaan.
Ik zie die neger eigenlijk nog wel de dameskant kiezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Bloay het volgende:
In dat kamp met die nlse vrouwen en belgische mannen zijn de vrouwen dus sowieso screwed omdat bij een 4 vs 4 situatie die dikke belg altijd z'n vriendjes kiest...
Verder jammer dat Frans weg is, had liever die belg zien vertrekken want die kwam toch nauwelijks in beeld
Waar is de andere dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?
Dat is toch nooit.
Agreequote:Op donderdag 9 september 2010 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Toffe vrouw die Nienke. Niet de knapste, maar wel de leukste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |