Waarom niet?quote:
Maakt mij niet uit verder maar ben wel benieuwd waaromquote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als het 'gewone' mensen waren, dan was het TV.
Nu gaat het over 'sterren'. Dus (ook) SHO.
Omdat het nu juist met bekende mensen is.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit verder maar ben wel benieuwd waarom. Omdat dit soort programma's een paar jaar geleden juist van SHO naar TV gingen nu opeens weer een topic in SHO.
Serieus, wat een egoïsmequote:
quote:
Ja, dat sowieso! Maar dan bieden ze haar ook nog aan om in dat ene hutje te gaan slapen en dat ze helemaal niks hoeft te doen. En dan is het nog niet goed voor madam, nee "dat is het spel". Het spel is ook dat je weet waar je aan begint, muts.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, wat een egoïsme![]()
'Het ligt hier zo hard met slapen'. Wat dacht ze dan, dat er boxsprings op het eiland zouden staan?
Net even bij TV gekeken. Maar die begrijp ik niet.quote:
Had ze maar een gezond vetlaagje moeten hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, wat een egoïsme![]()
'Het ligt hier zo hard met slapen'. Wat dacht ze dan, dat er boxsprings op het eiland zouden staan?
Ze is bloedje irritant.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso! Maar dan bieden ze haar ook nog aan om in dat ene hutje te gaan slapen en dat ze helemaal niks hoeft te doen. En dan is het nog niet goed voor madam, nee "dat is het spel". Het spel is ook dat je weet waar je aan begint, muts.
Zeur nietquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap niet dat jullie niet gewoon bij TV meeposten omdat er wat bekende mensen meedoen..
Hear hear.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Copycat het volgende:
Dat de herpes haar kop maar mag opvreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |