Joah.quote:
FEEL THE SPEEED WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef JJH het volgende:
Gelukkig gaat het hier wat harder dan als dan als in het vorige topic.
Nu wil ik die in mijn ava.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FEEL THE SPEEED WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
O, dan is het niet origineel meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is al iemand op fok met die als ava
ik zal er morgen even naar kijken, moet wel te doen zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan is het niet origineel meer.
Kun je dan hier wat mee?
En dan afwisselen met wat ik nu heb, of moet ik dat offcieel in het daarvoor bestemde topic doen?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal er morgen even naar kijken, moet wel te doen zijn
maar ik hoop maar dat ik het in die 50kb weet te proppen
1337!quote:
Damnquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FEEL THE SPEEED WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
omdat phpquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Okee, waarom kun je geen \ in je ondertitel doen!
Ohquote:
probeer anders op de plek van de backslash \ in te vullenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Okee, waarom kun je geen \ in je ondertitel doen!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik trok vanochtend m'n sokkenla open. Lag er een kat inEn dan nog de kat die noooooit streken uithaalt
Nou het jonkie doet altijd alle lades open. De la onder diegene waar ze inzat stond ook toen ik uit bed kwam een stukje open. Dus ik deed 'm dicht. Later pak ik een lade hoger sokken; ligt die kat er inquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat cuuute. Die moest zich vast verstoppen voor het jonkie
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het jonkie doet altijd alle lades open. De la onder diegene waar ze inzat stond ook toen ik uit bed kwam een stukje open. Dus ik deed 'm dicht. Later pak ik een lade hoger sokken; ligt die kat er in
Dus ik denk dat het jonkie de onderste open heeft gedaan, de ander er toen in is geklauterd en via de achterkant een lade omhoog ofzo
Foto?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik trok vanochtend m'n sokkenla open. Lag er een kat inEn dan nog de kat die noooooit streken uithaalt
Nee, ze sprong er meteen uit nadat ze eerst even heel onschuldig omhoog zat te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze sprong er meteen uit nadat ze eerst even heel onschuldig omhoog zat te kijken.
Ik voelde ook echt dat die la wat zwaarder/moeilijker ging, dus ik trek hem open. zie ik met m'n slaperige hoofd ineens zo'n grijs/wit ding kijken van 'Whut?'
Echt, elke keer als ik deze lees moet ik zo lachenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
probeer anders op de plek van de backslash \ in te vullen
edit: demmit, das gewoon dom, ik bedoel dus deze code: & # 0 9 2 maar dan zonder spaties
Hoe kan je dat per ongeluk eten dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:29 schreef -Miauw- het volgende:
Eeww ik heb gisteren per ongeluk kaviaar gegeten![]()
ok, dit klinkt niet eens expres decadent, het is echt waar hoor.
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
STEMMEN OP JJH & CUE_
En er nu pas achter komen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat per ongeluk eten dan?
Zat in sushi, in een rare burrito-vormige sushidingesquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat per ongeluk eten dan?
Nee, ik wist het gisteren al, ik heb het ook niet verder opgegetenquote:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Van beide nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zat in sushi, in een rare burrito-vormige sushidinges
Misschien had ze erg veel sake op?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Van beide nietSushi in burrito vorm en dan met kaviaar
Ja, ik zocht een plaatje maar ik kan het ook niet zo snel vinden. OMG, wat heb ik gegetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Van beide nietSushi in burrito vorm en dan met kaviaar
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook echt vast geslapen, ik kwam er pas om 05u achter dat er iemand naast me in bed lag. Dus ik zo 'huh wat, je zou toch bij een vriendin slapen', bleek dat ze er al vanaf 01u lag, en ik dus heul niks gehoord heb
En net stond ik koffie in het apparaat te gooien, maar dan zonder filterzakje
Haha nou wel gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook echt vast geslapen, ik kwam er pas om 05u achter dat er iemand naast me in bed lag. Dus ik zo 'huh wat, je zou toch bij een vriendin slapen', bleek dat ze er al vanaf 01u lag, en ik dus heul niks gehoord heb
En net stond ik koffie in het apparaat te gooien, maar dan zonder filterzakje
Eew, ik had wel meer wijn op dan goed voor me is....quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien had ze erg veel sake op?
Er komt trouwens vlak bij mijn oppasadres een afhaal-sushi-restaurant!
Gaat vandaag open! dag oppasgeld
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nou wel gezellig![]()
Ik heb een keer, serieus, brokjes kattenvoer in de het waspoedervak van de wasmachine gegooid. Ik schrok ergens van wakker, zag dat ik me had verslapen en deed alles snel snel![]()
De katten roken wel lekker daarna
Heb je afhaal? Ik heb het weleens laten bezorgen, maar dat was fuckin duur en eigenlijk gewoon niet te vretenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eew, ik had wel meer wijn op dan goed voor me is....
En vervelend zeg, zo'n sushi-afhaal![]()
Het was bezorgquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je afhaal? Ik heb het weleens laten bezorgen, maar dat was fuckin duur en eigenlijk gewoon niet te vreten
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
En daar gaan we weer, wakker word muziekje erbij;
To all the ravers in the nationquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
En daar gaan we weer, wakker word muziekje erbij;
Rozengrachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eew, ik had wel meer wijn op dan goed voor me is....
En vervelend zeg, zo'n sushi-afhaal![]()
Jáááááaáá! Toen was ik 16quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh leuk!quote:
Nee joh, ouder toch? Ik weet dat ze dit in de kinderdisco draaiden. Toen was ik denk ik 10 of 12 ofzo.quote:
Same. En opquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, ouder toch? Ik weet dat ze dit in de kinderdisco draaiden. Toen was ik denk ik 10 of 12 ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Mn eerste single was Rainbow in the Sky
Hij is uit 1995quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, ouder toch? Ik weet dat ze dit in de kinderdisco draaiden. Toen was ik denk ik 10 of 12 ofzo.
Die kinderdisco was niet zo hipquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben jij dan?quote:
Goed gerekendquote:
quote:
1978, het jaar van Greasequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben jij dan?
1979?
Die film heet gewoon "Vaselina" in spaanstalige landenquote:
O_-quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die film heet gewoon "Vaselina" in spaanstalige landen
oh dan klopt het, ik dacht dat je even oud als Greys wasquote:
Hahaahahah neee, echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die film heet gewoon "Vaselina" in spaanstalige landen
Ja dat was ook geniaal. En eigenlijk is het allemaal zo slecht gewoonquote:
Oh, ik hield er van hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh dan klopt het, ik dacht dat je even oud als Greys was
En wie kent deze nog, te fout eigenlijk;
Ja klopt!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was ook geniaal. En eigenlijk is het allemaal zo slecht gewoon
En Nance was toch van Twenty 4 Seven?
DAS NANCE!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh dan klopt het, ik dacht dat je even oud als Greys was
En wie kent deze nog, te fout eigenlijk;
quote:
Wist je niet dat ze vroeger in zo'n groepje zong?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
En Nance was toch van Twenty 4 Seven?
Ja, ooit als vraag bij triviant gehadquote:
Tombo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Wist je niet dat ze vroeger in zo'n groepje zong?
Oh grappigquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ooit als vraag bij triviant gehad
Ja, wist ik wel, maar ik klikte en toen zag ik haar...quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Wist je niet dat ze vroeger in zo'n groepje zong?
Betekent alletwee gewoon "vet" natuurlijkquote:
Ja hequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn het ook allemaal politiek correcte groepjes. Allemaal blonde/blanke chick en dan zo'n grote rap-negert ernaast
ja iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Betekent alletwee gewoon "vet" natuurlijk![]()
Maar Vaselina klinkt zo stom
Jaaaa die was ook geniaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
en om in het Japanthema te blijven, kennen jullie deze nog?
Wossie-wos!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
en om in het Japanthema te blijven, kennen jullie deze nog?
omdat Japanners daar op kicken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heeft dat poppetje een kruisje als reet, 2 zuignappen als tepels een fikse cameltoe
Ja, die is coolquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Uit een andere tijd maar ook wel humor;
Ja echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Uit een andere tijd maar ook wel humor;
Fijn weekendquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off
Tot later![]()
Ll, veel plezier als je al wegbent voor ik terug ben!
En winnen he!
Succes / veel plezierquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off
Tot later![]()
Ll, veel plezier als je al wegbent voor ik terug ben!
En winnen he!
prrrrquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
*aait en voert Miauw choco-brokjes*
Misschien is dat ook wel geen kaviaar, eigenlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik weet trouwens wel welke je bedoelt, met dat oranje. Wist nooit dat dat kaviaar was
Het is nog kleinerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Bedoel je Ikura? Of je hebt ook nog die witte sushi met oranje 'spikkels'
Bedoel je gunkanmaki, zo heet die vorm dacht ik? Het zijn zalmeitjes, zout als wat, maar wel lekker. Kaviaar is van de steur en ietsie duurderquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Pheno weet jij hoe het heet, een burritoachtige sushi, gevouwen aan de onderkant en open aan de bovenkant, met rijst, en kaviaar (die oranjetoestand) en wat zit er nog meer in, iets wat op surimi lijkt.
Oh ik bedoel Temaki!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedoel je gunkanmaki, zo heet die vorm dacht ik? Het zijn zalmeitjes, zout als wat, maar wel lekker. Kaviaar is van de steur en ietsie duurder
Oooooooooh die... ja die vind ik ook niet zo. Het eet ook zo moeilijk, het is gewoon te groot en onhandigquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus, hmm lijkt meer op een bosje bloemen dan op een burrito
Ah, handrolls. Ja, makkelijk te maken. Kan overigens van alles in, van tonijntartaar, tot zalmeitjes. Of avocado met mayo en zo. Het komt volgens mij uit Amerika en is weer terug in japan geraakt. Ik zie ze hier ook op de keuzemenu staan, en ze snacken wel makkelijk wegquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoel Temaki!ja met zalmeitjes ja
<paupermodus>
Iew.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus, hmm lijkt meer op een bosje bloemen dan op een burrito
En je zit al meteen vol na zo'n ding. Ik wil me gewoon ongans eten aan die kleine zwarte dingetjes en die lapjes zalm op een bedje van rijstquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooooooooh die... ja die vind ik ook niet zo. Het eet ook zo moeilijk, het is gewoon te groot en onhandig
Wauw, een kennerquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, handrolls. Ja, makkelijk te maken. Kan overigens van alles in, van tonijntartaar, tot zalmeitjes. Of avocado met mayo en zo. Het komt volgens mij uit Amerika en is weer terug in japan geraakt. Ik zie ze hier ook op de keuzemenu staan, en ze snacken wel makkelijk weg
ja, die vind ik ook lekker. Al heb ik het volgens mij alleen nog maar met zalm en tonijn gegeten. Ik ben heel benieuwd naar die ijsjes en alle andere gekke dingen die ze daar hebben. Is er iets wat zelfs jij niet zou eten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn uiteindelijk niet zo groot in Japan, die doen alles met mate
Eerst de rijst in je hand nemen, wat samenpersen, half norivelletje er om draaien in een ijscohoorntjesvorm en klaar is rolletje.
Mijn favoriet zijn altijd de nigiri, dus rijst, stukje whatever er op. Het liefst de aal of tonijn, dat is echt de hemel, het walhalla en meer van dat soort plekken. Zelfs een plek met een zooi maagden.
Of sashimi, maar dat is geen sushi
hij leefde nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
Het enige wat ik niet lust is koffie. Voor de rest eet ik alles, al leeft het nog. Al wist ik dat niet van te voren dat ik dat zou krijgenTaalbarrieres, gotta love them
Maar dat is ook meteen het vaagste wat ik gegeten heb, net uit een bak gehaalde pijlstaartinktvis, stervende op mijn bord. Wist ik het, ze zeiden "ika" tegen me, dan ga ik wel uit van inktvis, maar niet op die manierWel erg lekker trouwens, ik ben de dag er op weer terug geweest
Dat ga ik niet snel nog eens eten, omdat de reis naar dat dorpje heidens is.
Nouja dieren leven siewosie. Of ze nu 1 dag dood zijn of ter plaatse.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ http://i120.photobucket.com/albums/o173/Drunkenshaman/cat_eating_sushi.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jawel maar hypocriet al sik ben wil ik niet dat ze doodgaan waar ik bij benquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja dieren leven siewosie. Of ze nu 1 dag dood zijn of ter plaatse.
misschien leeft hij nog, en zit octo nu klarinet te spelen bij Pheno in de maagquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja dieren leven siewosie. Of ze nu 1 dag dood zijn of ter plaatse.
Octoquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien leeft hij nog, en zit octo nu klarinet te spelen bij Pheno in de maag
Wat vind jij nou echt heel erg lekker?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom ben ik de enige die sushi vies vind?
Ohw, zijn er verschillende sushi's dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
als je sushi vies vindt, probeer je andere sushi
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
als je sushi vies vindt, probeer je andere sushi
Vanavond eten we mosselenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat vind jij nou echt heel erg lekker?
Ah, hoeveel vissen zwemmen er rond in de zee? En hoeveel groenten en fruit zijn er? Nou ja, niet te nat, ananas gaat misquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw, zijn er verschillende sushi's dan?
Ja, dat is niet lekker. Ik heb ooit een sushi bij de Dirk van de Broek gekocht, in een kartonnen doosje uit de koeling. Dat was nog erger dan het spul van de AHquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
Oh, en sushi van de AH en zo mag geen sushi genoemd worden. Goed houden in de koeling voor dagen achter 1 stukDroge harde rijst
Ah ok.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, hoeveel vissen zwemmen er rond in de zee? En hoeveel groenten en fruit zijn er? Nou ja, niet te nat, ananas gaat mis
Ja, ik zou wel naar een echt sushirestaurant gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah ok.
Wist het echt niet![]()
Maar dat was bij een wokrestaurant waar ik o.a. sushi gegeten heb, daar hadden ze maar 1 soort.
Vond het niet echt lekker.
Maar ergens anders weer een keer proberen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw, zijn er verschillende sushi's dan?
Volgens mij zit dat niet in de buurt hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel naar een echt sushirestaurant gaan.
Even binnenkomen.quote:
Ik las blowjob.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 07:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja is ook een afkorting daarvan.
Karamelsmaak heb ik het liefst
Ja, ik zag jullie wel!quote:
WHUT?quote:Op maandag 13 september 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nee echt niet. Het is niet wat het lijkt
We zitten niet een beetje te SC'en hier. Eigenlijk liggen we gewoon keihard....
Hier ook nog evenquote:Op maandag 13 september 2010 11:23 schreef Re het volgende:
en dan eindelijk de uitslag
Alleen users die drie koppels hebben opgegeven zijn meegenomen in de uitslag daarnaast zijn alleen de stemmen meegenomen als user daadwerkelijk het boek heeft aangewezen aan 1 van de 2 van het koppel1ste plek: Tombolafan en Anoniem 5 met 42 stemmen. Boek naar tombolafan met 33 stemmen
2de plek: Cat22 en UIO_AMS met 38 stemmen. Boek naar Cat22 met 30 stemmen
3de plek: Cue_ en JJH met 13 stemmen. Boek naar Cue_ met 7 stemmen
gedeeld 4de zijn geworden
Cue_ en Venum
Anoniem 4 en bioloogje
elk met 12 stemmen. Deze zet ik op de reservelijst mocht er een koppel afzeggen (en dan moet er een shoot out komen)
Allen gefeliciteerdGreys zal met de details komen over hoe en wat
Ben jij Anoniem5????quote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
Wanneer is dat etentje, want ik kan de komende week nog niet.
Neequote:Op maandag 13 september 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben jij Anoniem5????
Ik liep net langs een nieuw japans food/lifestyle zaakje hier in Amsterdam
Inclusief bento-boxen etc![]()
Roppongi heet het
Echt!quote:Op maandag 13 september 2010 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
NeeAl ben ik net zo anoniem als #5 voor je
Goh, die naam komt me bekend voor, die staat al twee keer in mijn dagboek hier op FOK!
quote:Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt!
Ik heb alleen het eerste deel gelezen volgens mij, met die verwarmde wc-bril en die ijs-machine
Nee, ik liegquote:
Vergadering af?quote:
Dit is echt Karmaquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en nu is er over 10 minuten een brandoefeningHele gebouw van 10 verdiepingen ontruimen in de regen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en nu is er over 10 minuten een brandoefeningHele gebouw van 10 verdiepingen ontruimen in de regen
En mijn karma komt vandaag, ik voel hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En gister dus alweeeer een bekeuring. What have I done
Hij staat nog wel schuin he, omdat ie niet past... Dus je moet dicht tegen elkaar aan zittenquote:
Hahaha, oh wat erg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij staat nog wel schuin he, omdat ie niet past... Dus je moet dicht tegen elkaar aan zitten
Jawel, maar het wordt wel krap geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja je nieuwe bank! Past het echt niet?
dat dacht ik ook toen ze mijn nieuwe bank kwamen brengen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt wel krap geloof ik![]()
Weet je, ik opende net een envelop van Waternet en ik krijg geld terug![]()
Karma, wat doe je
whehehe, paniekquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe, het was wel een leuke. Compleet met rookbommen en echt uitrukkende brandweer. In een van de kamers naast ons wisten ze er niks van (eigenlijk hoorde niemand iets te weten), dus die kwamen echt de kamer uitgerend en sprongen over de poortjes
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wel grappig, het staat ook echt op p2000, dus ik vraag me af of de brandweer ook wel wist dat het nep was
quote:[Prio 2] [SVD] ALB [HV:]DIER TE WATER (SOORT DIER: PAARD) MOLENKADE ALBLASSERDAM
Ik had de afmetingen in mijn hoofd, echt, maar het was liefde op het eerste gezicht en ik was meteen alles vergetenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat dacht ik ook toen ze mijn nieuwe bank kwamen brengen...en ik had het nog wel zo goed op schaal in de plattegrond getekend!
vriendin weer over de zeikmaar hij past wel we moesten er alleen even aan wennen.
Foto'squote:Op dinsdag 14 september 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe, het was wel een leuke. Compleet met rookbommen en echt uitrukkende brandweer. In een van de kamers naast ons wisten ze er niks van (eigenlijk hoorde niemand iets te weten), dus die kwamen echt de kamer uitgerend en sprongen over de poortjes
Hehe ja, erg hèquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Das het geld dat Ll kwijt is aan bekeuringen
Over Ll gesproken, die staat nu vast in de regen buiten
Ik lach niet, écht nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet, overal stonden BHV'ers om je snel naar buiten te jagen
Ja iemand van ons team is Opper-BHV'er ofzo, dus die zei het ook van tevoren even tegen ons. Dus wij ook heel relaxed jas pakken en naar buiten. Maar anderen kwamen dus in de hal (waar ze met rookpotten rook hadden gezet) en gingen al tijgerend en springend naar buiten toequote:Op dinsdag 14 september 2010 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik lach niet, écht niet![]()
Ik zit met een BHV'er op de kamer en die verklapt altijd wanneer er onverwachte oefeningen zijn.
Die aangekondigde oefeningen vind ik echt stom trouwens. Wij moesten een keer in de winter naar buiten en toen deed iedereen zijn jas eerst aan en nam z'n thee/koffie mee en sommigen gingen zelfs nog even iets te drinken halenvijftien minuten na het alarm was iedereen buiten...en ik werk in redelijk klein pand
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja iemand van ons team is Opper-BHV'er ofzo, dus die zei het ook van tevoren even tegen ons. Dus wij ook heel relaxed jas pakken en naar buiten. Maar anderen kwamen dus in de hal (waar ze met rookpotten rook hadden gezet) en gingen al tijgerend en springend naar buiten toe
Van binnen naar buiten hoor!quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat doe je binnen dan? En hoezo weet je niet wat je aan moet... betekent dat je dus nog niks....
*checkt*
Oh okay... Ik zie het....![]()
*trekt gordijnen weer helemaal dicht*
eeh...quote:Op woensdag 15 september 2010 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nou Tombom, niet zo preuts ineens
Ja doei, en ik in mijn nakie de keuken in lopen zeker?quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja doei, en ik in mijn nakie de keuken in lopen zeker?
Pfff, okee, wat moet dat moetquote:
Oh, dus jij bent ook naakt nu?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee hoor, blijf maar. Je hebt alleen wel iets teveel aan in vergelijk met Tombo en mij.
Oh ehhh ja Tombo, ik heb dus ook maar even eea uit gedaan. Zitten we op een wat gelijkwaardiger niveau qua kleding.
Heul niet. Ik zit op werk.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent ook naakt nu?![]()
Ik ga me zo aankleden en naar schoolquote:Op woensdag 15 september 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik zit op werk.
Wat ben jij voor hippie dat je om 10:00 doordeweeks nog naakt rondloopt?
Alleen die 2 vakken nog. Heb getwijfeld om nog wat extra's te gaan doen, maar dan zal je zien dat ik dan net die 2 belangrijke vakken niet haal, dus toch maar nietquote:Op woensdag 15 september 2010 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe gaat het nu dit jaar? Heb je nou veel school of moet je eigenlijk alleen die 2 vakken doen die je niet gehaald heb? Want als je die hebt bent je klaar toch? En wilde je dan erna nog PABO doen?
#vragenmaarraak
Wat is een hashtag?quote:
Ah een deeltijdstudie-mattie word je danquote:Op woensdag 15 september 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen die 2 vakken nog. Heb getwijfeld om nog wat extra's te gaan doen, maar dan zal je zien dat ik dan net die 2 belangrijke vakken niet haal, dus toch maar nietEn dan heb ik mn bachelor ja
![]()
En dan erna deeltijd-pabo, dus ernaast werken![]()
Ja, kunnen we een clubje oprichtenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah een deeltijdstudie-mattie word je dan
1 avond en 1 middag-avond dacht ikquote:Ook 2 avondjes of langer? Wel leuk ja, en ook fijn dat het deeltijd kan. Kan je ook lekker blijven werken, anders blijf je ook zo'n eeuwige student misschien, en kan je pas tegen dat je halverwege de 30 bent écht werken zeg maar
Mag ik ook bij die club?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, kunnen we een clubje oprichten![]()
[..]
1 avond en 1 middag-avond dacht ikEn stage, en dan kun je ook al aan het werk als soort-van-juf (of je eigen werk/gezin doen)
Heb je nog stage? Das wel apart... bij ons (en volgens mij de meeste deeltijdstudies) heb je juist géén stage omdat je al (enigszins) in de branche werkt. Dus het opdoen van praktijkervaring doe je gewoon al gedurende die 4 jaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, kunnen we een clubje oprichten![]()
[..]
1 avond en 1 middag-avond dacht ikEn stage, en dan kun je ook al aan het werk als soort-van-juf (of je eigen werk/gezin doen)
Neequote:
Ik moet nog 2 vakken doenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
NeeJij moet gewoon je scriptie afmaken en dan ben je klaar
Oh ja zoiets zei je laatst inderdaad over die vakken. Ook vervelend ja... Kan je daar nu gewoon in September mee starten of worden ze niet in eerste semester aangeboden?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 vakken doenen misschien mag ik pas in april afstuderen
Ik mag misschien tentamen doen met de voltijdquote:Op woensdag 15 september 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja zoiets zei je laatst inderdaad over die vakken. Ook vervelend ja... Kan je daar nu gewoon in September mee starten of worden ze niet in eerste semester aangeboden?
Oh fijne dingen altijd ja, en dan weer tig weken wachten op een reactie natuurlijk...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mag misschien tentamen doen met de voltijddaar kijk ik altijd onzettend op neer
![]()
Hehe, ik weet niet hoe het gaat want die vakken worden in de deeltijd nu niet aangeboden. Ik moet die vreselijke examencommissie een brief sturen
Klopt he-le-maal! Als ik mazzel heb ben ik in januari klaar, anders wordt het april, bloody aprilquote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh fijne dingen altijd ja, en dan weer tig weken wachten op een reactie natuurlijk...
En tot je die gedaan heb mag je natuurlijk niet afstuderen zeker?
Ja, maar je moet opdrachten doen in de klas enzo, en je mag zonder pabo/zonder dat je bezig bent niet zomaar voor de klas. Dus het is meer dat je werkt idd, en dan een soort van stage-elementen op een bepaalde dag moet doenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je nog stage? Das wel apart... bij ons (en volgens mij de meeste deeltijdstudies) heb je juist géén stage omdat je al (enigszins) in de branche werkt. Dus het opdoen van praktijkervaring doe je gewoon al gedurende die 4 jaar.
Van mij wel hoor Miauw!quote:NeeJij moet gewoon je scriptie afmaken en dan ben je klaar
Ah okay.. .das wel logisch inderdaad. Maar dan moet je ook een school vinden waar je die opdrachten/stage kan doen?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar je moet opdrachten doen in de klas enzo, en je mag zonder pabo/zonder dat je bezig bent niet zomaar voor de klas. Dus het is meer dat je werkt idd, en dan een soort van stage-elementen op een bepaalde dag moet doen
Ja, maar dat is wel te doen, heb daar wel contacten voorquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay.. .das wel logisch inderdaad. Maar dan moet je ook een school vinden waar je die opdrachten/stage kan doen?
Ja? Jij huppelt vaak in je schoolgirl outfit rond bij de Meester?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel te doen, heb daar wel contacten voor
De PABO, heb ik twee jaar geleden ineens over getwijfeld, lijkt me echt heel leuk, lesgevenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar je moet opdrachten doen in de klas enzo, en je mag zonder pabo/zonder dat je bezig bent niet zomaar voor de klas. Dus het is meer dat je werkt idd, en dan een soort van stage-elementen op een bepaalde dag moet doen
[..]
Van mij wel hoor Miauw!
Nee joh, mijn moeder regelt de invallers voor alle basisscholen in de regio, dus die kent alle directeursquote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja? Jij huppelt vaak in je schoolgirl outfit rond bij de Meester?
Als het moet heeft iedereen het geduld om een ander (een bepaald) iets te lerenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Pff nee lesgeven, daar heb ik echt het geduld niet voor
Ja meisjes van 20 wil ik wel wat leren. Maar tegenwoordig kennen die alles alquote:Op woensdag 15 september 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
Als het moet heeft iedereen het geduld om een ander (een bepaald) iets te leren
Niet iedereen over één kam scheren hequote:Op woensdag 15 september 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja meisjes van 20 wil ik wel wat leren. Maar tegenwoordig kennen die alles al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |