Joah.quote:
FEEL THE SPEEED WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef JJH het volgende:
Gelukkig gaat het hier wat harder dan als dan als in het vorige topic.
Nu wil ik die in mijn ava.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FEEL THE SPEEED WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
O, dan is het niet origineel meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is al iemand op fok met die als ava
ik zal er morgen even naar kijken, moet wel te doen zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dan is het niet origineel meer.
Kun je dan hier wat mee?
En dan afwisselen met wat ik nu heb, of moet ik dat offcieel in het daarvoor bestemde topic doen?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal er morgen even naar kijken, moet wel te doen zijn
maar ik hoop maar dat ik het in die 50kb weet te proppen
1337!quote:
Damnquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FEEL THE SPEEED WHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
omdat phpquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Okee, waarom kun je geen \ in je ondertitel doen!
Ohquote:
probeer anders op de plek van de backslash \ in te vullenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Okee, waarom kun je geen \ in je ondertitel doen!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik trok vanochtend m'n sokkenla open. Lag er een kat inEn dan nog de kat die noooooit streken uithaalt
Nou het jonkie doet altijd alle lades open. De la onder diegene waar ze inzat stond ook toen ik uit bed kwam een stukje open. Dus ik deed 'm dicht. Later pak ik een lade hoger sokken; ligt die kat er inquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat cuuute. Die moest zich vast verstoppen voor het jonkie
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het jonkie doet altijd alle lades open. De la onder diegene waar ze inzat stond ook toen ik uit bed kwam een stukje open. Dus ik deed 'm dicht. Later pak ik een lade hoger sokken; ligt die kat er in
Dus ik denk dat het jonkie de onderste open heeft gedaan, de ander er toen in is geklauterd en via de achterkant een lade omhoog ofzo
Foto?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik trok vanochtend m'n sokkenla open. Lag er een kat inEn dan nog de kat die noooooit streken uithaalt
Nee, ze sprong er meteen uit nadat ze eerst even heel onschuldig omhoog zat te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze sprong er meteen uit nadat ze eerst even heel onschuldig omhoog zat te kijken.
Ik voelde ook echt dat die la wat zwaarder/moeilijker ging, dus ik trek hem open. zie ik met m'n slaperige hoofd ineens zo'n grijs/wit ding kijken van 'Whut?'
Echt, elke keer als ik deze lees moet ik zo lachenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
probeer anders op de plek van de backslash \ in te vullen
edit: demmit, das gewoon dom, ik bedoel dus deze code: & # 0 9 2 maar dan zonder spaties
Hoe kan je dat per ongeluk eten dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:29 schreef -Miauw- het volgende:
Eeww ik heb gisteren per ongeluk kaviaar gegeten![]()
ok, dit klinkt niet eens expres decadent, het is echt waar hoor.
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
STEMMEN OP JJH & CUE_
En er nu pas achter komen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat per ongeluk eten dan?
Zat in sushi, in een rare burrito-vormige sushidingesquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat per ongeluk eten dan?
Nee, ik wist het gisteren al, ik heb het ook niet verder opgegetenquote:
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Van beide nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zat in sushi, in een rare burrito-vormige sushidinges
Misschien had ze erg veel sake op?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Van beide nietSushi in burrito vorm en dan met kaviaar
Ja, ik zocht een plaatje maar ik kan het ook niet zo snel vinden. OMG, wat heb ik gegetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Van beide nietSushi in burrito vorm en dan met kaviaar
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook echt vast geslapen, ik kwam er pas om 05u achter dat er iemand naast me in bed lag. Dus ik zo 'huh wat, je zou toch bij een vriendin slapen', bleek dat ze er al vanaf 01u lag, en ik dus heul niks gehoord heb
En net stond ik koffie in het apparaat te gooien, maar dan zonder filterzakje
Haha nou wel gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook echt vast geslapen, ik kwam er pas om 05u achter dat er iemand naast me in bed lag. Dus ik zo 'huh wat, je zou toch bij een vriendin slapen', bleek dat ze er al vanaf 01u lag, en ik dus heul niks gehoord heb
En net stond ik koffie in het apparaat te gooien, maar dan zonder filterzakje
Eew, ik had wel meer wijn op dan goed voor me is....quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien had ze erg veel sake op?
Er komt trouwens vlak bij mijn oppasadres een afhaal-sushi-restaurant!
Gaat vandaag open! dag oppasgeld
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nou wel gezellig![]()
Ik heb een keer, serieus, brokjes kattenvoer in de het waspoedervak van de wasmachine gegooid. Ik schrok ergens van wakker, zag dat ik me had verslapen en deed alles snel snel![]()
De katten roken wel lekker daarna
Heb je afhaal? Ik heb het weleens laten bezorgen, maar dat was fuckin duur en eigenlijk gewoon niet te vretenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eew, ik had wel meer wijn op dan goed voor me is....
En vervelend zeg, zo'n sushi-afhaal![]()
Het was bezorgquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je afhaal? Ik heb het weleens laten bezorgen, maar dat was fuckin duur en eigenlijk gewoon niet te vreten
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
En daar gaan we weer, wakker word muziekje erbij;
To all the ravers in the nationquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
En daar gaan we weer, wakker word muziekje erbij;
Rozengrachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eew, ik had wel meer wijn op dan goed voor me is....
En vervelend zeg, zo'n sushi-afhaal![]()
Jáááááaáá! Toen was ik 16quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh leuk!quote:
Nee joh, ouder toch? Ik weet dat ze dit in de kinderdisco draaiden. Toen was ik denk ik 10 of 12 ofzo.quote:
Same. En opquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, ouder toch? Ik weet dat ze dit in de kinderdisco draaiden. Toen was ik denk ik 10 of 12 ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Mn eerste single was Rainbow in the Sky
Hij is uit 1995quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, ouder toch? Ik weet dat ze dit in de kinderdisco draaiden. Toen was ik denk ik 10 of 12 ofzo.
Die kinderdisco was niet zo hipquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben jij dan?quote:
Goed gerekendquote:
quote:
1978, het jaar van Greasequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben jij dan?
1979?
Die film heet gewoon "Vaselina" in spaanstalige landenquote:
O_-quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die film heet gewoon "Vaselina" in spaanstalige landen
oh dan klopt het, ik dacht dat je even oud als Greys wasquote:
Hahaahahah neee, echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die film heet gewoon "Vaselina" in spaanstalige landen
Ja dat was ook geniaal. En eigenlijk is het allemaal zo slecht gewoonquote:
Oh, ik hield er van hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh dan klopt het, ik dacht dat je even oud als Greys was
En wie kent deze nog, te fout eigenlijk;
Ja klopt!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat was ook geniaal. En eigenlijk is het allemaal zo slecht gewoon
En Nance was toch van Twenty 4 Seven?
DAS NANCE!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh dan klopt het, ik dacht dat je even oud als Greys was
En wie kent deze nog, te fout eigenlijk;
quote:
Wist je niet dat ze vroeger in zo'n groepje zong?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
En Nance was toch van Twenty 4 Seven?
Ja, ooit als vraag bij triviant gehadquote:
Tombo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Wist je niet dat ze vroeger in zo'n groepje zong?
Oh grappigquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ooit als vraag bij triviant gehad
Ja, wist ik wel, maar ik klikte en toen zag ik haar...quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Wist je niet dat ze vroeger in zo'n groepje zong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |