Kleef niet aan een boomquote:Op woensdag 15 september 2010 06:45 schreef Bastard het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/241970
Niks meer van gehoord nadat hij een weekend ging motorrijden he?
ik ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kleef niet aan een boom![]()
Heb vakantie
Een beetje late reactie misschien, maar ik lees dit nu pas, maar wat is hier zo grappig aan:quote:
mevrouw senesta?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
K*t, nu is mijn favoriete topic ook nog eens op slot!
Gelukkigquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kleef niet aan een boom![]()
Heb vakantie
Hij was alweer open ookquote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een beetje late reactie misschien, maar ik lees dit nu pas, maar wat is hier zo grappig aan:
[..]
mevrouw senesta?
Wie zegt dat ik zin heb in het weekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:53 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is niet best, want het is alweer bijna maandag!
* Darkwolf runs for cover...
moest ik denken aan een andere tekenwedstrijd waar mijn vriend aan mee had gedaan. In dit geval moest het een digitale tekening zijn en de hoofdprijs was een computer met monitor en alles erop en eraan. Bij de wedstrijd stond ook al wanneer de prijsuitreiking zou zijn. Dus toen hebben we die dag op de kalender gezet (al voor dat hij uberhaupt aan de tekening begonnen was), omdat we die dag vrij moesten houden, omdat we eigenlijk zeker wisten dat hij de hoofdprijs van de wedstrijd zou gaan winnenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, nog even over het herkennen van Photoshops: Mijn vriend heeft ooit meegedaan aan een tekenwedstrijd. De voorwaarden waren dat de tekening 'handgemaakt' moest zijn. Dat mocht geschilderd, of met potlood of wat dan ook, als het maar niet op de computer gemaakt was. (Het was wel een wedstrijd op internet, dus je hoefde niet je originele kunstwerk op te sturen.)
Hij heeft toen de afbeeldingen van 2 schilderijen gemaild die hij zelf geschilderd heeft, maar hij mocht niet meedoen, want 'het was duidelijk Photoshop, dit kon niet handgeschilderd zijn'.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal
En dat was de vakantie.
Maandag weer heerlijk aan het werknu al zin in
Ik ben alleen dinsdag vrijquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Maandag ben ik ook nog vrij
(dinsdag niet meer
)
Ik heb deze daarnet gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 10:16 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Krijgen we nu ook filmpje van jouw ochtenddansje B?
En gewoon niemand die vraagt:quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
En inderdaad... Supermooie tekening gemaakt en een paar weken later werd hij gebeld dat hij de computer had gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En gewoon niemand die vraagt:
"Laat die tekening eens zien dan!"
Mooi is ie JP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap gedaan!
Bedanktquote:
quote:
Ja, dat hartje in plaats van die neusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |