Ja het moet wel in balans zijn.quote:
Maar het past niet in de TT-style van vandaagquote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het moet wel in balans zijn.
Ja, hij maakt altijd wel aparte foto'squote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
En wat een bijzondere kiekjes Miauw van je poezel
Ik volg geen trends, ik zet ze.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het past niet in de TT-style van vandaag
Wolligquote:Op donderdag 9 september 2010 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doet die altijd.
Hier is die schattig en pluizig.
[ afbeelding ]
You British thingquote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik volg geen trends, ik zet ze.
Dat zou crv gepost kunnen hebben.quote:
Dit is geen poes, noch een piemolquote:
je moet oook niet knipperenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef D. het volgende:
Knipper je ff met je ogen, zijn ze weer 2 topics verder
Djjjjjjjj.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef D. het volgende:
Knipper je ff met je ogen, zijn ze weer 2 topics verder
Nouja, je vroeg erom.quote:
Dan drogen mijn ogen zo uitquote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet oook niet knipperen
Monica komt 'm zo oprokenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom houdt ie 'm vast als een sigaar?
Omdat zijn handen te groot zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom houdt ie 'm vast als een sigaar?
Mannen met grote handen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat zijn handen te groot zijn
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zou crv gepost kunnen hebben.
Dakanniequote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat zijn handen te groot zijn
quote:
Als je voorbij scrolt en hem nog niet goed bekeken hebt zie je wat andersquote:
Dat kunnen ze bij ons niet, wij hebben geen...ehh...nouja, zo'n tussenstopgebied zeg maarquote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
Nog een boze poes. Nou ja poes, het is wel dé man des huizes![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij werd hij hier betrapt tijdens slurpen uit de toiletpot
What's cooking vanavond?quote:
Nog geen idee eigenlijk. Twijfel of ik ga trainen. sowieso niet veel want ik heb vanmiddag al zwaar getafeld. en we moeten toch wel enigzins de lijn in de gaten houdenquote:
Je hebt geen toilet thuis?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kunnen ze bij ons niet, wij hebben geen...ehh...nouja, zo'n tussenstopgebied zeg maar
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je voorbij scrolt en hem nog niet goed bekeken hebt zie je wat anders![]()
Ja dat krijg je nav die TT's
Je hebt boobytraps op weg naar je wc liggen?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kunnen ze bij ons niet, wij hebben geen...ehh...nouja, zo'n tussenstopgebied zeg maar
Ja Bennyquote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Benny, hoe kom jij nou aan Joris
Ja, ook, maar da's weer een ander verhaalquote:Op donderdag 9 september 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt boobytraps op weg naar je wc liggen?
Je bedoelt dat plateautjequote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar die hebben alletwee geen 'drinkplaats'
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ook, maar da's weer een ander verhaal
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
De maker van de fotos blijkbaar
Wat zijn die bruine vlekken ?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
Nog een boze poes. Nou ja poes, het is wel dé man des huizes![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij werd hij hier betrapt tijdens slurpen uit de toiletpot
Welke foto's?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
De maker van de fotos blijkbaar
OH, dacht aan wat anders gezien dat ie uit de pot had geliktquote:
Hey poes, weet je wat er trouwens in die kaart stond van oudste, happy Miauwdayquote:
op die andere kan ik niet googlen dan krijg ik een "vermelding" zeg maarquote:
En waar is Joris dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die...:
Katten met foto's # 73 Foto's van katten O+
Alleen achter de camera dusquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
En waar is Joris dan?
Behalve achter de camera, volgens jouw aannemingen
Haha nouquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey poes, weet je wat er trouwens in die kaart stond van oudste, happy Miauwday
Echt?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey poes, weet je wat er trouwens in die kaart stond van oudste, happy Miauwday
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef crv het volgende:
[..]
op die andere kan ik niet googlen dan krijg ik een "vermelding" zeg maar
Die had ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik snap 'm al. Goed bezig Benny. Ik deed hetzelfde maar dan via dat andere netwerk
Lief hequote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat 94.100.115.166
En omdat
http://sphotos.ak.fbcdn.net/
Daar kun je iets van brouwen?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat 94.100.115.166
En omdat
Ja met een mooie kat eronder getekendquote:Op donderdag 9 september 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pas![]()
Wat liefén crea
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat 94.100.115.166
En omdat
quote:Access Denied
You don't have permission to access "http://sphotos.ak.fbcdn.net/" on this server.
Reference #18.7e457b5c.1284040473.168f01c
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja met een mooie kat eronder getekend
nou, echt hèquote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
Wat een aagjes, die mannen jongens hier!
Ja jongste was niet leesbaarquote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
lief haha.
Die kat herkende je wel?
Ik vind het eng.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
link van fotos op hyverzoeken.nl invullenquote:
Ik ook wel een beetjequote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
link van fotos op hyverzoeken.nl invullen
en de foto van daarnet was van FB en daarin staat je persoonlijke waarmee je FB prfiel kunt vinden
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet wel het trucje kennen.
hyverzoeken.nl?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
en de foto van daarnet was van FB en daarin staat je persoonlijke waarmee je FB prfiel kunt vinden
Ik heb nieuws voor je dat zijn sommige ookquote:
Ik kan een koprol en fietsen zonder handen. telt dat ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet wel het trucje kennen.
Das voor amateurs.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
hyverzoeken.nl?
Wist niet eens dat het bestond
Ow, okquote:
Het zal allemaal welquote:En in alle eerlijkheid; ik werd pas nieuwsgierig nadat Benny op Joris kwam.En toen ging ik bij deze foto kijken of hij het uit de EXIF data had ofzo. Maar je kan dus bij zowel direct gelinkte foto's van Hyves en Facebook het profile ID uit de URL halen, en als je deze dan op de juiste manier in Facebook intikt kom op t profiel uit.
Benny? Of Ll?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je dat zijn sommige ook
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
dus eigenlijk is het allemaal Benny's schuld
Nou later hé, ik ben naar huis
Ik maak een koprol als ik fiets zonder handenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan een koprol en fietsen zonder handen. telt dat ook?
Dat weten ze zelf welquote:
En dat met maar 1 woordjequote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor amateurs.
En in alle eerlijkheid; ik werd pas nieuwsgierig nadat Benny op Joris kwam.En toen ging ik bij deze foto kijken of hij het uit de EXIF data had ofzo. Maar je kan dus bij zowel direct gelinkte foto's van Hyves en Facebook het profile ID uit de URL halen, en als je deze dan op de juiste manier in Facebook intikt kom op t profiel uit.
ciao LLquote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef crv het volgende:
[..]
Ik maak een koprol als ik fiets zonder handen
quote:
Nou ja ik vind het in ieder geval niet zo'n toffe actie neequote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat met maar 1 woordje
Maar ik ben dan ook eng
Ach meis je moest eens weten hoeveel dat nog stiekum doen enzo, zij zeggen het tenminste je hebt er hier gluurders bij hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het in ieder geval niet zo'n toffe actie nee
Zulke dingen zijn echt al zolang mogelijk, alleen gebruiken weinig mensen het.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
En wat engKom op zeg, het is data die voor iedere leek zo op te vragen is tegenwoordig.
EXIF data kan je zo zien met een EXIF viewer, das 1 seconden google-werk. Dan zie je wanneer, met wat voor toestel, wat voor resolutie en weet ik wat nog meer (bij sommige dombo's met iPhone zelfs de locatie) inzien.
En iets als bv. www.tineye.com bestaat ook een aardige poos. Kan je zo zien waaar een foto nog meer is geplaatst. En die sites als hyverzoeken.com zijn ook niet nieuw.
En in principe is het ook niet zo heel raar als je een foto direct vanaf een bepaald profiel linked dat die foto simpel terug te herleiden is tot dat profiel
Maar goed, er was geen kwaad in de zin ofzo. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe Benny dat wist. En ik weet zeker dat Benny ook geen kwaad in de zin had
Wat Kally zegt, het kán door iedereen gedaan worden. Het is echt geen rocket science. En het was niet lullig bedoelt.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Je kan aan een foto zien waarmee (en soms waar) ie genomen is?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach meis je moest een weten hoeveel dat nog stiekum doebn enzo, zij zeggen het tenminste je hebt er hier gluurders bij hoor
Zo zo. En jij doet moeilijk over een spoiler TT?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Dat snap ik op zich wel...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
En wat engKom op zeg, het is data die voor iedere leek zo op te vragen is tegenwoordig.
EXIF data kan je zo zien met een EXIF viewer, das 1 seconden google-werk ( http://regex.info/exif.cgi ). Dan zie je wanneer, met wat voor toestel, wat voor resolutie en weet ik wat nog meer (bij sommige dombo's met iPhone zelfs waar) de foto is genomen
En iets als bv. www.tineye.com bestaat ook een aardige poos. Kan je zo zien waaar een foto nog meer is geplaatst. En die sites als hyverzoeken.com zijn ook niet nieuw.
En in principe is het ook niet zo heel raar als je een foto direct vanaf een bepaald profiel linked dat die foto simpel terug te herleiden is tot dat profiel
Maar goed, er was geen kwaad in de zin ofzo. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe Benny dat wist. En ik weet zeker dat Benny ook geen kwaad in de zin had
Nja, dit dus...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die hele cd is gewoon zo geil.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:07 schreef Zeroku het volgende:
Don't wanna kiss, don't wanna touch.
Just smoke one cigarette and hush.
Don't call my name.
Don't call my name, Roberto.
The Fame Monster?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die hele cd is gewoon zo geil.
Waarom quote je als ik nog moet editten?quote:
Nee, dat is ook wel zo. Het was van mij ook niet handig om direct door te linken of wat ik ook met die foto's heb gedaan. Maar Benny had het er gisteren zelf nog over dat dingen die je hier post weer terug te vinden zijn, bla bla privacy etc. Dan verwacht ik niet dat hij hier bepaalde dingen neerzet. Als het nou mijn eigen profiel is ok...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Kally zegt, het kán door iedereen gedaan worden. Het is echt geen rocket science. En het was niet lullig bedoelt.
Sorry
Yep.quote:
Stimmtquote:
Ja, er wordt tegenwoordig -(soms) te veel- informatie bij opgeslagen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Je kan aan een foto zien waarmee (en soms waar) ie genomen is?
Buiten dit 'voorval' om zou ik je aanraden als je foto's vanaf Hyves wilt posten ze eerst door www.tinypic.com te halen, daar kun je URL's invullen en dan krijg je een andere link die niet teruglinkt is naar Hyves.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel zo. Het was van mij ook niet handig om direct door te linken of wat ik ook met die foto's heb gedaan. Maar Benny had het er gisteren zelf nog over dat dingen die je hier post weer terug te vinden zijn, bla bla privacy etc. Dan verwacht ik niet dat hij hier bepaalde dingen neerzet. Als het nou mijn eigen profiel is ok...
maar goed, ik weet het in ieder geval voor een volgende keer
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, er wordt tegenwoordig -(soms) te veel- informatie bij opgeslagen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens is EXIF niet gemaakt om mensen in de gaten te houden, het is meer voor fotografen.
waarom kun je niet gewoon iets in 1 keer goed doenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom quote je als ik nog moet editten?
Nouja, mijn Ixus heeft geen lokatiebepaler, dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, er wordt tegenwoordig -(soms) te veel- informatie bij opgeslagen.
Omdat ik op bed lig, en je moest eens weten wat ik in 1 x allemaal goed doequote:Op donderdag 9 september 2010 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
waarom kun je niet gewoon iets in 1 keer goed doen
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik op bed lig, en je moest eens weten wat ik in 1 x allemaal goed doe
Nou stofzuigen bijvoorbeeldquote:
Goffer, ik moet toch eens teruglezen... Privacy-rellen!?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel zo. Het was van mij ook niet handig om direct door te linken of wat ik ook met die foto's heb gedaan. Maar Benny had het er gisteren zelf nog over dat dingen die je hier post weer terug te vinden zijn, bla bla privacy etc. Dan verwacht ik niet dat hij hier bepaalde dingen neerzet. Als het nou mijn eigen profiel is ok...
Ik had foto van mijn naakte lijf gepost en dat viel niet in goede aard.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, ik moet toch eens teruglezen... Privacy-rellen!?
Zo raar, het was zo geilquote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had foto van mijn naakte lijf gepost en dat viel niet in goede aard.
Mijn HDD had er geen moeite mee.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ehh daar ga ik niet voor teruglezen hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
`quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het ff in je notes gezet.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
Nogmaals...
Ik had met mijn actie geen kwade bedoelingen. Had me dr sowieso niet mee moeten bemoeien. Het was fout, 'k zal het niet meer doen. Het spijt me. Sorry.
Je bent liefquote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
Nogmaals...
Ik had met mijn actie geen kwade bedoelingen. Had me dr sowieso niet mee moeten bemoeien. Het was fout, 'k zal het niet meer doen. Het spijt me. Sorry.
Ik wel....quote:Op donderdag 9 september 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
hyverzoeken.nl?
Wist niet eens dat het bestond
Logischquote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lievie ik snap hetquote:Op donderdag 9 september 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb het ff in je notes gezet.
Nee eng....quote:
Ik las vulva kiekenquote:
Nou eeh laat je nog wat stof over voor een andere keerquote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
Nogmaals...
Oh laat maar zien hoor, daar kijk ik ook wel even naar. Of moet ik je vulva reverse-lookup-en via hyves en facebook en zo?quote:
Haha ohw Hyves, ja natuurlijk. Zodra ik mijn inlogcode weer weetquote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel....
Effe verder lezen
[..]
Logisch
[..]
Lievie ik snap het
Mag ik je toevoegen op haaaaaaaaives
Dat had Benny al gezegdquote:
Lieve schat, het was onnadenkend van je maar niet eng, want zo bedoel je het niet, en he een goede les voor iedereen dat je voorzichtig moet zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Nee eng....
Ik begrijp ook wel waar dat vandaan komt. (mijn eerder privacy overschrijdende acties).
Ik dacht er niet zo zeer bij na, mede omdat ik er voor mezelf geen probleem in zie. (ik bedoel dus met mijn eigen profielen, ed.) Dat andere daar anders anders over denken had ik ook moet bedenken voordat ik het deed.
Nogmaals mijn excuus
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Naakte Bella, Kally op bed, en dat gewoon zo rond de klok van vieren
Nja, het is net wat Miauw al zei net... Het komt ook nogal lullig over dat ik gister iedereen waarschuwde het vervolgens de dag erna zelf doe.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieve schat, het was onnadenkend van je maar niet eng, want zo bedoel je het niet, en he een goede les voor iedereen dat je voorzichtig moet zijn
Wasbordjes waar?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou eeh laat je nog wat stof over voor een andere keer![]()
Thanks!![]()
Het was van mij ook niet erg slim om foto's van een Hyvesprofiel door te linken. Ik schrok er gewoon even van that's all. En ook een dikke vette sorry van mij, als ik er niet over door was gegaan was het waarschijnlijk niet eens opgevallen.![]()
Maar anyway, hebben jullie Joris' wasbordje ook gezien![]()
Wellicht kan Benny of Ll dat even achterhalenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ohw Hyves, ja natuurlijk. Zodra ik mijn inlogcode weer weet![]()
Je bent gewoon een onnadenkend ventje, je zei ook mijn naam hierquote:Op donderdag 9 september 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het is net wat Miauw al zei net... Het komt ook nogal lullig over dat ik gister iedereen waarschuwde het vervolgens de dag erna zelf doe.
Idd, waar????????quote:
Ik ben ook te laatquote:
quote:
Gatver waarom, Miauw ik wil je haaives NUquote:
Nja, das ook wel een les voor mij... Het was idd niet de eerste keer.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent gewoon een onnadenkend ventje, je zei ook mijn naam hier
Gezien het feit dat je autorijdt zul je wel FB bedoelenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon dat GB profiel opgezocht hoor
Nu ga ik weer verder autorijden
ok ik ga je toevoegenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ohw Hyves, ja natuurlijk. Zodra ik mijn inlogcode weer weet![]()
ik zit trouwens vaker op Facebook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadat ik het balletje liet rollen jaquote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon dat GB profiel opgezocht hoor
Nu ga ik weer verder autorijden
Nou doe nu het boetekleed maar weer afquote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nadat ik het balletje liet rollen ja
We gaan diegene lynchenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Okee, wie heeft de wasbordjes verwijderd?
O ja speurneuzenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon the interwebzzzz gebruiken om wasbordjes te zien, ofzo.
Wat een leegtequote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik ga je toevoegen
En facebook moet je maar even pm-en als je wilt, dan krijg je een uitnodiging van mij
Of jij voegt mij toe:DoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ben er ff van tussen to laters
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Whut? Ben ik de enige die minuten niet op Fok kon komen?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Stond je langs de weg?quote:
Doegquote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ben er ff van tussen to laters
En voelde je afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Vaag, ik kon op alle mogelijke sites komen behalve Fok.
ja ik liep weer eens achter en de kwoot ging niet goed dus dacht dan maar wegquote:
Nee ik dacht dat iedereen aan het wachten wasquote:Op donderdag 9 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En voelde je afkickverschijnselen?
Ik kon ook minuten niet op Fok komen, maar dat kwam omdat ik me aan het scheren wasquote:Op donderdag 9 september 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik liep weer eens achter en de kwoot ging niet goed dus dacht dan maar weg
ben beetje chaotisch in mijn kop
PICS!!!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon ook minuten niet op Fok komen, maar dat kwam omdat ik me aan het scheren was
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat iedereen aan het wachten was![]()
Dasookgoequote:
Diepvriesmaaltijdenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef D. het volgende:
Ik ga ff in de supermarkt inspiratie opdoen voor het avondeten
quote:
BROWN EYES IS OOK EEN MOOIEN LIEDJEquote:
Brown Eyed girl van Van Morissonquote:Op donderdag 9 september 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
BROWN EYES IS OOK EEN MOOIEN LIEDJE
Die is ook mooiquote:Op donderdag 9 september 2010 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brown Eyed girl van Van Morisson
En die is tja, ook wel leuk in de goede mood.quote:
Oeeh dan ben ik twintig.quote:
SUPER!!!!!! WAAR GA JE NAARTOE.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
JONGENS IK GA ZO NAAR HUIS!!!!! EN DAN MOET IK MORGEN NOG MAAR 4 UURTJES TE WERKEN EN DAN HEB IK VAKANTIE
Is dat je verjaardag? Of is die dan al gepasseerd?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeeh dan ben ik twintig.[ afbeelding ]
Dan ben ik 11 daagjes twintig. Wat is FreaX?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat je verjaardag? Of is die dan al gepasseerd?
Ga je 13 november mee naar FreaX?.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SUPER!!!!!! WAAR GA JE NAARTOE.
Dit is FreaX.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan ben ik 11 daagjes twintig. Wat is FreaX?
Ben je 19?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeeh dan ben ik twintig.[ afbeelding ]
Die poster ziet er wel tantjehard uitquote:
Sabrinaquote:Op donderdag 9 september 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is ook mooi
[..]
En die is tja, ook wel leuk in de goede mood.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je 19?
Je dacht dat ik jonger dan jij was?![]()
Aww
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
JONGENS IK GA ZO NAAR HUIS!!!!! EN DAN MOET IK MORGEN NOG MAAR 4 UURTJES TE WERKEN EN DAN HEB IK VAKANTIE
Bella wilt iedereen gewoon jonger zien, het jonge gupkequote:Op donderdag 9 september 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bella dacht ook dat ik 18 was, of 20
Frenchcore enquote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die poster ziet er wel tantjehard uit. Frenchcore?
Frenchcorequote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Frenchcore entekno
. Tussen de reacties staat een liveset van Sparks, die moet je voor de grap maar eens beluisteren.
.
Ja zo reageer jequote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je 19?
Je dacht dat ik jonger dan jij was?![]()
Aww
Ja ik vaar mee in het niveau van TALquote:
Geilen of dronken mood.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sabrinaja ehm wanneer is de goede mood dan?
Is goed.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Frenchcore entekno
. Tussen de reacties staat een liveset van Sparks, die moet je voor de grap maar eens beluisteren.
.
Ja ik voel me zwaar in de minderheid. Alleen Zero en Benny zijn jonger.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella wilt iedereen gewoon jonger zien, het jonge gupke
Des te meer ruimte om je te profileren Bellabips.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik voel me zwaar in de minderheid. Alleen Zero en Benny zijn jonger.
Ja, jij bent gewoon nog een tiener.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik voel me zwaar in de minderheid. Alleen Zero en Benny zijn jonger.
En nu is het ook niet zo raar dat ik geil op minderjarige jongens zoals Justin Bieber.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Des te meer ruimte om je te profileren Bellabips.
Is toch ook geen lelijke jongen, alleen die windkracht 10 van achter...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En nu is het ook niet zo raar dat ik geil op minderjarige jongens zoals Justin Bieber.
Ja maar beter dan kaal.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is toch ook geen lelijke jongen, alleen die windkracht 10 van achter...
Ik ben zo blij dat ik gewoon niet weet wie dat isquote:Op donderdag 9 september 2010 17:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En nu is het ook niet zo raar dat ik geil op minderjarige jongens zoals Justin Bieber.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh gewoon al rijdend. Toch veel stoplichten en langzaamrijdend verkeer
Oh ik moet écht wel naar de meet komenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geilen of dronken mood.Of in een homobar.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik gewoon niet weet wie dat is
Dan duiken we een gaybar in met Patje en Erik.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet écht wel naar de meet komen
Echt? Je ouders wisten dat je een daredevil zou worden?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gevaarlijk is mijn middelste naam
Oh, ik dacht dat dat bert wasquote:
Niet bij J-Beebs.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh gemilimeterd kan toch ook wel heel erg yumz zijn
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan duiken we een gaybar in met Patje en Erik.
Mijn favo , lang haar jakkesquote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh gemilimeterd kan toch ook wel heel erg yumz zijn
In sommige delen wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jáááááááaááááááááááááááááááááá'
Is er in november ok nog zon in Europa?
Engquote:Op donderdag 9 september 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh gewoon al rijdend. Toch veel stoplichten en langzaamrijdend verkeer
Ja als zo'n Polenkind die ik soms zie.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wat zei je gisteren, dan lijkt hij op een Pool?![]()
Tjah ach... dat ene omaatje kostte de maatschappij toch alleen maar geld. Geert zou trots op me zijnquote:
Hahaha ja he! Doet me denken aan 'wiener'quote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die naam 'bieber' wel meesterlijk
Kun je ook zo lekker mee variëren.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
Jij bent echt een D66 stemmer.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ach... dat ene omaatje kostte de maatschappij toch alleen maar geld. Geert zou trots op me zijn
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ach... dat ene omaatje kostte de maatschappij toch alleen maar geld. Geert zou trots op me zijn
Het is vast geen artiestennaamquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe weet je datquote:Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent echt een D66 stemmer.
Dat voel ik als D66-er.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Manon Thomas a.k.a. Maria Ursula de Haan
Geef 'r eens ongelijkquote:Op donderdag 9 september 2010 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent echt een D66 stemmer.
Bazennaam eigenlijk. Die kom je alleen tegen in Harry Potter.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhuquote:Op donderdag 9 september 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je komt eindelijk uit voor je fetish?
Ja en dan als lid van Huffelpufquote:Op donderdag 9 september 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bazennaam eigenlijk. Die kom je alleen tegen in Harry Potter.
Ik heb echt geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 9 september 2010 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan als lid van Huffelpuf
Huffelpuf.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan als lid van Huffelpuf
Myr dacht ik?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gaat nog iemand van dit subforum naar de Fok meet in Wierden? Ik heb als\ eens een fiets-meet bij oksel gehad...en dat was top geregeld. Dus dit belooft ook aardig te worden. Mis alleen nog mensen ertussen waarmee ik over songfestivals en talentenshows kan ouwehoeren!
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden #5 - American Style
Ik besef me nu pas hoe idioot die naam klinktquote:
Volgens mij Myraelaquote:Op donderdag 9 september 2010 17:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gaat nog iemand van dit subforum naar de Fok meet in Wierden? Ik heb als\ eens een fiets-meet bij oksel gehad...en dat was top geregeld. Dus dit belooft ook aardig te worden. Mis alleen nog mensen ertussen waarmee ik over songfestivals en talentenshows kan ouwehoeren!
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden #5 - American Style
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas hoe idioot die naam klinktNet zoals de mensen die erin zitten.
Heerlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas hoe idioot die naam klinktNet zoals de mensen die erin zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |