abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 19:11:30 #26
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86251586
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Thomas B. het volgende:
tvp
Vroeger deed ze ook de Osdorp Posse website :P
Was ze daar niet weggetrapt omdat ze de emailbase van de Osdorp Posse misbruikte voor PvdA propaganda?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 9 september 2010 @ 19:13:36 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86251649
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Was ze daar niet weggetrapt omdat ze de emailbase van de Osdorp Posse misbruikte voor PvdA propaganda?
Volgens GeenStijl wel.
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_links_bolwerk.html

Haar postgeschiedenis op FOK! is ook raar. Telkens allemaal mensen vragen om overal mee naar toe te gaan. Heeft ze zelf geen eigen sociaal leven?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86252438
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat wist ik niet :D Maar ik herinner me idd wel mailtjes over de PvdA.

Overigens nu bij De wereld draait door een item over het boek.
pi_86252643
Interessant topic, Stefan. Moet nog even alles lezen maar nu boekitem in DWDD.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:36:16 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86254830
Net DWDD gezien
Het is dus GEEN objectief boek van Kirsten Verdel maar ze was ghostwriter voor Dirk zelf. Je leest gewoon Dirks visie en niet die van Kirsten. Jammer dat ze dat dus gewoon niet eerlijk zegt.
pi_86256297
Ik snap wat je bedoelt. Maar wanneer dit boek door een ghostwriter zou zijn geschreven, zou de naam van Scheringa op het boek staan.
  donderdag 9 september 2010 @ 21:16:58 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_86256566
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:36 schreef Stefan het volgende:
Net DWDD gezien
Het is dus GEEN objectief boek van Kirsten Verdel maar ze was ghostwriter voor Dirk zelf. Je leest gewoon Dirks visie en niet die van Kirsten. Jammer dat ze dat dus gewoon niet eerlijk zegt.
Ik vind het daardoor alleen maar interessanter :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_86258651
Vanavond zit ze toch ook bij P&W?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_86261488
Ja ze zit er
pi_86261590
Hmmmm zij moest dus het imago van DSB opkrikken.
  donderdag 9 september 2010 @ 23:36:03 #36
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86262579
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef Toad het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. Maar wanneer dit boek door een ghostwriter zou zijn geschreven, zou de naam van Scheringa op het boek staan.
Verdel doet alsof het een objectief boek is zonder medewerking van Dirk maar het is gewoon Dirks boek natuurlijk.
pi_86262730
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Verdel doet alsof het een objectief boek is zonder medewerking van Dirk maar het is gewoon Dirks boek natuurlijk.
Nee ze zegt juist dat het een subjectief ooggetuigenverslag is, gebaseerd op o.a. brieven tussen DNB, AFM en DSB.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_86264588
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:40 schreef -jos- het volgende:

[..]

Nee ze zegt juist dat het een subjectief ooggetuigenverslag is, gebaseerd op o.a. brieven tussen DNB, AFM en DSB.
Dat klinkt heel eerlijk maar Ik kan dit niet meer argeloos kijken door dit topic.
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2010 @ 00:37:43 #39
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86264628
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Maraca het volgende:
Poeh wat een verhaal. Wat een tegenstrijdigheden ook vanuit Verdel :N
Heeft ze wel vaker last van, ook in het verleden :D

Osdorp Posse woedend op Kirsten Verdel

Ze heeft geen enkele moeite met het verdraaien van dingen ;)
pi_86265032
Het kan haast niet anders dan dat ze verliefd is geworden op de beste man.
  vrijdag 10 september 2010 @ 00:55:44 #41
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_86265120
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Het kan haast niet anders dan dat ze verliefd is geworden op de beste man.
Haha, hoe kom je zo ineens tot die conclusie? :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_86265405
Kinky.
I´m back.
pi_86265467
Omdat ze van extreem kritisch naar extreem positief is gegaan binnen 4 weken, dat heet naar mijn mening een roze bril.

Bij nader inzien, even wat leeswerk gedaan, is het een carrièrejaagster. Ze is zo positief om er nu (met het boek) en later (met haar contacten) knaken aan te verdienen/macht te vergaren.

Niks onethisch is haar vreemd mocht het haar uitkomen gezien haar geschiedenis. Wat dat betreft heeft ze meer gelijkenissen met Dirk Scheringa dan ze zelf zal (h)erkennen denk ik. :o
pi_86266387
Ze probeerde op Fok! dus nog wat spaardertjes te ronselen na de oproep tot bankrun van Lakeman toen de bank in wezen al aan de afgrond stond/failliet was?
En dan onder het motto dat die Fok!spaardertjes dan toch wel onder het garantiestelsel vielen?
Very kinky.
I´m back.
pi_86268851
quote:
Kirsten Verdel heeft maanden lang verkeerd in de top van DSB Bank. Ze heeft daar dingen gehoord en gezien die vast interessante stof voor een boek zullen opleveren. De vraag die dit artikel poogt op te roepen, is: welke Kirsten Verdel heeft het boek geschreven?
Verdel heeft toch al aangegeven bij de presentatie van het boek totaal niet objectief te willen zijn met dit boek - omdat zij persoonlijk betrokken was. Ik zie het probleem niet zo.

Overigens vind ik het een totaal overschat persoon, je gaat me toch niet vertellen dat je met wat Twitter- en Fok-berichtjes een totaal beschadigd imago kan redden? :')
pi_86271877
Erg apart, als je de aankondiging van dat boek leest en het hele idee erachter, dan verwacht je een kritische blik en wellicht onthullende verhalen, maar als ik het goed begrijp staat er niets van dat alles in dat boek :?

Maar als dat zo is ontgaat me het nut van het boek volledig, dan is het meer een leuke rehabilitatie-poging van Dirk Scheringa zonder opzienbarende of nieuwswaardige feitjes die het interessant maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_86272033
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg apart, als je de aankondiging van dat boek leest en het hele idee erachter, dan verwacht je een kritische blik en wellicht onthullende verhalen, maar als ik het goed begrijp staat er niets van dat alles in dat boek :?
Vanaf het begin was het anders duidelijk dat Dirk Scheringa het verhaal van Dirk Scheringa verteld.
pi_86274467
quote:
DSB was al maandenlang niet meer te redden. Heerlijk, zo'n 'krities' figuur.

En nog even adviseren je centen bij DSB te stallen terwijl de miljoenen wegsjezen. Ja, het was inderdaad (tot een bepaald bedrag...) gedekt, maar het leverde wel veel gedoe/tijd op om die centen terug te krijgen. Een bijna crimineel advies.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86283899
Wat heeft Kirsten Verdel eigenlijk gepresteerd tot nu toe? Ik ken haar alleen maar omdat ze veelvuldig in het nieuws was omdat ze mee liep bij het campagneteam van Barack Obama...
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')