Was ze daar niet weggetrapt omdat ze de emailbase van de Osdorp Posse misbruikte voor PvdA propaganda?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Thomas B. het volgende:
tvp
Vroeger deed ze ook de Osdorp Posse website
Volgens GeenStijl wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was ze daar niet weggetrapt omdat ze de emailbase van de Osdorp Posse misbruikte voor PvdA propaganda?
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was ze daar niet weggetrapt omdat ze de emailbase van de Osdorp Posse misbruikte voor PvdA propaganda?
Ik vind het daardoor alleen maar interessanterquote:Op donderdag 9 september 2010 20:36 schreef Stefan het volgende:
Net DWDD gezien
Het is dus GEEN objectief boek van Kirsten Verdel maar ze was ghostwriter voor Dirk zelf. Je leest gewoon Dirks visie en niet die van Kirsten. Jammer dat ze dat dus gewoon niet eerlijk zegt.
Verdel doet alsof het een objectief boek is zonder medewerking van Dirk maar het is gewoon Dirks boek natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef Toad het volgende:
Ik snap wat je bedoelt. Maar wanneer dit boek door een ghostwriter zou zijn geschreven, zou de naam van Scheringa op het boek staan.
Nee ze zegt juist dat het een subjectief ooggetuigenverslag is, gebaseerd op o.a. brieven tussen DNB, AFM en DSB.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verdel doet alsof het een objectief boek is zonder medewerking van Dirk maar het is gewoon Dirks boek natuurlijk.
Dat klinkt heel eerlijk maar Ik kan dit niet meer argeloos kijken door dit topic.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee ze zegt juist dat het een subjectief ooggetuigenverslag is, gebaseerd op o.a. brieven tussen DNB, AFM en DSB.
Heeft ze wel vaker last van, ook in het verledenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:52 schreef Maraca het volgende:
Poeh wat een verhaal. Wat een tegenstrijdigheden ook vanuit Verdel
Haha, hoe kom je zo ineens tot die conclusie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Het kan haast niet anders dan dat ze verliefd is geworden op de beste man.
Verdel heeft toch al aangegeven bij de presentatie van het boek totaal niet objectief te willen zijn met dit boek - omdat zij persoonlijk betrokken was. Ik zie het probleem niet zo.quote:Kirsten Verdel heeft maanden lang verkeerd in de top van DSB Bank. Ze heeft daar dingen gehoord en gezien die vast interessante stof voor een boek zullen opleveren. De vraag die dit artikel poogt op te roepen, is: welke Kirsten Verdel heeft het boek geschreven?
Vanaf het begin was het anders duidelijk dat Dirk Scheringa het verhaal van Dirk Scheringa verteld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg apart, als je de aankondiging van dat boek leest en het hele idee erachter, dan verwacht je een kritische blik en wellicht onthullende verhalen, maar als ik het goed begrijp staat er niets van dat alles in dat boek![]()
DSB was al maandenlang niet meer te redden. Heerlijk, zo'n 'krities' figuur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:48 schreef Errrwin het volgende:
http://www.nrc.nl/economi(...)failliet_hoeven_gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |