quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Jullie willen ook gewoon speciaal doen! Zo van: kijk ons lekker een dag eerder eten dan jullie!!11quote:Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef IHVK het volgende:
Een Afghaans meisje in mijn klas zegt dat 'wij Turken' doen alsof we speciaal zijn met een andere dag. En dat vrijwel de hele moslimwereld morgen Suikerfeest viert.
Maar het is te grappig om met haar te discussiëren dus ik doe het met plezier.
42quote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef Brerius het volgende:
Hoeveel Turken zitten hier op Fok dan ???
het magische antwoord op allesquote:
#coolstoryquote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef Ayca het volgende:
Tijdens AK gaat de mobiel van de leraar af zegt hij zo van 'oh sorry ik had moeten zeggen dat ik een afspraak had, momentje' loopt de klas uit.. 'haai mam!'. Klas ligt dubbel.
Hmm klinkt minder leuk dan het was..
Nja
#coolstory
HAHAHA WEET JE DAT NIET!!!!~!!1`11EINSZZ!@!`1!!~111!!!1!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef Slayage het volgende:
wat houdt trouwens !!!eins!!! (of zoiets) in?
Hahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 16:31 schreef Ayca het volgende:
Vader is sarma aan het eten.
'Hmm volgens mij is deze sarma heel lekker met chilisaus'
even later
'bende hollandalilar gibi herseyi sausdan yiyiyorum'
#coolstory
nee!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
HAHAHA WEET JE DAT NIET!!!!~!!1`11EINSZZ!@!`1!!~111!!!1!
Sinan de Trooster.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:
Nichtje was hartverscheurend aan t huilen, maar is weer goed volgens mij.
Dat zeggen ouders altijd.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja
Maar het klonk vreselijk en 'normaal huilt ze nooit zo' volgens de ouders.
Het gebeurt vaker dan je denkt hoor, dat Nederlanders er per ongeluk een zinnetje dunglish uitfloepen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef IHVK het volgende:
Denk je echt dat ze zo dom is?
Ik denk het niet hoor.
Maar dit is gewoon heel erg. En ze is vast niet achterlijk. Ze weet heus wel dat over een kam scheren heel anders is dan het scheren van 'shave'quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker dan je denkt hoor, dat Nederlanders er per ongeluk een zinnetje dunglish uitfloepen.
ik mag het ik ben nog 16quote:Op donderdag 9 september 2010 21:29 schreef IHVK het volgende:
Er kijken wel serieus te veel mensen naar dat programma
De PVV-stemmers zullen bilmiyorem dankbaar zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
Zeg dat de Koningin niet teveel moet bemoeien. En dat het volk GEERTJE wil.
quote:
een levende of een irritante proggiequote:
AIDS..quote:
het 2e..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
een levende of een irritante proggie
gelukkigquote:
Waarom ik precies?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
Rookert vergeet Oh Oh Cherso niet vanavond he!!
BWEHEHEHEEeEZHEHEZHE!!11!EEJE1einzquote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
AIDS..![]()
ja als je het met jan en alleman hier op FOK doet, sana zamaninda biraz yavas ol dedik.. maar Ayca abi sözü dinlemez ki..
quote:
quote:
quote:
Deze gebruik ik meestal als ik lach. Maar ok jij dus niet.quote:
Wat een kort lontje, zeg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef IHVK het volgende:
Fok reageerde wat overstuur toen ik 4 keer klikte uit ongeduld.
Wow. Een ophaalbrug.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
En deze wil ik ook delen met jullie. Lijkt een beetje op een scene bij Inception.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja zeker de Amsterdamse gare versie.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga eens weg jij 020'er
Met jullie IJponten.Niet eens een fatsoenlijke brug.
Toen wisten ze het al.quote:"Where they burn books, so too will they in the end burn human beings."
Nerde?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef Ayca het volgende:
Uit eten. Opening van een restaurant van een vriendin van mijn tante. Even kijken of het lekker is haha![]()
Het is dat Gabriella Cilmi, ReVamp en Moke er waren, anders had ik medelijden met je gehad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef Rookert het volgende:
Guus Meeuwis
Caro Emerald heeft leuk bandje, klinkt echt goed live
Ik was vanavond even op Appelpop, gratis was het en plattelandsfeest voor de omgeving, maar alsnog gratis en leuk
1e was niet zo boeiend, zijn ze gaan eten. Moke is morgen, maar ik vind ze iets te gestijld enzo..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is dat Gabriella Cilmi, ReVamp en Moke er waren, anders had ik medelijden met je gehad.
Witte. Tentoonstellingen. Cafeetjes.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef IHVK het volgende:
Maar even no kidding, Amsterdam vind ik over het algemeen mooier dan Rotterdam.
Maar de Rotterdamse Wiite de with verslaat die van Amsterdam echt makkelijk zie ik. Het is een mooie straat met allemaal kunstuitingen, gedichten, en rare tentoontstellingen overal. En veel cafétjes.
Slowchat, slowchat, slowchat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Witte. Tentoonstellingen. Cafeetjes.
Is het raar als ik dit niet eens zo´n lelijke straat vind? Ik zie dit 100x liever dan de zoveelste galerijflat of vinexwijk.quote:
Niks mis met een ochtend in het weekend. Langzaam wakker worden, ontbijt maken, even niksen, helemaal top.quote:
zeeheldenkwartier, grootste junk wijk van den haag, bijna elke straat zit wel een koffieshopquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:47 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn ouders wonen trouwens in de Haagse Witte de With.
Mooie niet al te verkapte burn richting GB & familiequote:Op zaterdag 11 september 2010 11:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
zeeheldenkwartier, grootste junk wijk van den haag, bijna elke straat zit wel een koffieshop
Niks moet, alles mag. En je krijgt er 10 euro per uur voor, dus je hebt niks te klagen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef IHVK het volgende:
Ja ik moet werken van 4.30 tot 02.00 speelt ook wel mee denk ik.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik dit niet eens zo´n lelijke straat vind? Ik zie dit 100x liever dan de zoveelste galerijflat of vinexwijk.
Fix dan gewoon even wat zwarte goudquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar niks mooier dan dit:
[ afbeelding ]
Jammer van de prijzen van die krengen.
Wat een walgelijk excuus.quote:
Voor hetzelfde geld woon je in dit:quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Fix dan gewoon even wat zwarte goud
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mierenneukerij
Egt lekkur boeie die speldauden
Speldauden gaan er vallen als die ondermaatse spelling van jou door blijft gaan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mierenneukerij
Egt lekkur boeie die speldauden
Hij is nu zo slecht dat ik hem doe om jou te pesten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
aha. Ha. Ha.
Bedenk eens wat nieuws.
Juist. Wat moet je nou in de stad als je daar kan wonen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld woon je in dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is de keuze voor mij toch wel snel gemaakt, hoor.
Je bent gewoon een lichtbaken in de duisternis die het hedendaagse taaluniversum heet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:14 schreef GenusButeo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het opeens wel vleiend vind dat mijn vocabulaire wordt overgenomen door anderen. Op FB ook al.
In de randstad kun je niet zo snel zo in de stad wonen. Maar in het noorden en oosten des lands staan zulke pareltjes gewoon mét een eigen lap grond op vijf minuten van het centrum afquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Juist. Wat moet je nou in de stad als je daar kan wonen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Speldauden gaan er vallen als die ondermaatse spelling van jou door blijft gaan!
Dodebomenmedia.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:17 schreef IHVK het volgende:
Goed Spellen is voor dode bomen media.
Wik, ik heb laatst iets van Kellendonk gelezen over de notie van ironie als "oprecht veinzen". Daar doet deze opmerking van jou me aan denken. Zou je 's moeten lezen, lijkt me iets voor jou.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lichtbaken in de duisternis die het hedendaagse taaluniversum heet.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is nu zo slecht dat ik hem doe om jou te pesten.
Omdat je zo speciaal bent
Dankje.quote:
Taalnazisisme lijkt onschuldig maar voor je het weet beginnen de moordpartijen al.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Speldauden gaan er vallen als die ondermaatse spelling van jou door blijft gaan!
Nee, hoor. Die had ik opeens gevonden en ik vond het zo gek, dus ik dacht: ik plaats hem zomaar even. Even lekker gek doen.quote:
Definieer "iets".quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wik, ik heb laatst iets van Kellendonk gelezen over de notie van ironie als "oprecht veinzen". Daar doet deze opmerking van jou me aan denken. Zou je 's moeten lezen, lijkt me iets voor jou.
Ik ben niet te stoppen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Taalnazisisme lijkt onschuldig maar voor je het weet beginnen de moordpartijen al.
Bestrijd het nu het nog kan! Het is vijf voor twaalf!
lekker gekquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die had ik opeens gevonden en ik vond het zo gek, dus ik dacht: ik plaats hem zomaar even. Even lekker gek doen.
Prettig gestoorde gekkie die je me toch bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die had ik opeens gevonden en ik vond het zo gek, dus ik dacht: ik plaats hem zomaar even. Even lekker gek doen.
Met je vlotte kapsel. Pittige tante die je bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kellendonk. “Idolen. Over het tweede gebod.” Het Complete Werk. Amsterdam: Meulenhoff, 1992: 847-860.quote:
Aparte definitie van 'iets'.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kellendonk. “Idolen. Over het tweede gebod.” Het Complete Werk. Amsterdam: Meulenhoff, 1992: 847-860.
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Prettig gestoorde gekkie die je me toch bent.
Ik ben eigenlijk een vijftigjarige deerne met kort rood haar en een vierkante bril van de Specsavers.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je vlotte kapsel. Pittige tante die je bent.
Ik verkeer in een euforische staat.quote:
Zo betaamt het mij, dat weet je toch.quote:
Ik ook straks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik verkeer in een euforische staat.
Wat zijn je plannen?quote:
Heb je daar hulpmiddelen voor gebruikt of komt het uit jezelf?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik verkeer in een euforische staat.
niet echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooie niet al te verkapte burn richting GB & familie.
foto foto!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb weer een nieuw pareltje voor mijn 'prikbordruzie'-collectie.
Deze auto's rijden straks 400 meter van mijn huisquote:AC Cobra
Alfa 8C Competitione
Aston Martin V12 Vantage
Aston Martin Rapide
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin DBS
Aston Martin V8 Vantage Roadster
Aston Martin V8 Roadster
Aston Martin DB7
Audi R8 Spider V10
Bentley Continental GT
BMW Z8
Bugatti EB110 SS
Chevrolet Corvette C6
Dino 246 GT
Donkervoort D8GT
Ferrari 458 Italia
Ferrari California
Ferrari 512 Berlinetta Boxer
Ferrari 456 GT
Ferrari F430 Spider F1
Ferrari F430 Scuderia
Ferrari F430 Scuderia
Ferrari 599 GTB
Ferrari F355 F1
Ferrari California
Ford GT
Koenigsegg CC8S
Lamborghini Diablo 6.0 VT
Lamborghini Countach
Lamborghini Gallardo Spyder
Lamborghini Diablo
Lamborghini Murcielago
Lamborghini Murcielago LP640 Roadster
Lamborghini Gallardo LP-570
Lotus Elise
Maserati Spyder Cambiocorsa
Mercedes SLS AMG
Mercedes SLS AMG
Morgan Aero SuperSports
Nissan GT-R
Porsche Panamera
Porsche 997 Turbo
Porsche 997 GT3 RS
Porsche 997 GT3 RS
Porsche 997 GT2
Porsche 959
Porsche Carrera GT
Porsche Carrera GT
Porsche 997 Carrera 4S Cabrio
Spyker C8 Spyder
Superformance Shelby Daytona Coupe
Volgens mij heeft mijn flat de laatste paar weken een aantal nieuwe bewoners gekregen, want de maanden hiervoor gebruikte echt niemand het prikbord, al helemaal niet voor zulke 'bedreigingen'quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef IHVK het volgende:
Tokkie
De beledigingen worden steeds erger!
wat voor evenement is dit?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze auto's rijden straks 400 meter van mijn huis
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand had dus bij de postvakjes de prullenbak met oud papier omgegooid. Het frappante is dat er voornamelijk chinezen in mijn flat wonen en ik het mij bijna niet kan voorstellen dat één van hen zoiets zou schrijven.
Even oude koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als iemand hier op willekeurige momenten 'kankerturk' zou posten, zou jij dat niet op zijn minst irritant vinden?
Kom is op msn, stink Azeri.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Fijn dat je dit even meldt. Typisch gevalletje "hier zullen we het nooit over eens worden", dus ik laat het hier maar bij. Ik vond een ban ook ietwat overdreven hoor, daar niet van. Je moet alleen niet gaan huilen dat iemand het verkeerd op kan vatten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even oude koeien uit de sloot halen.
Wik, ezel die je bent. Wat een ongelofelijke debiele vergelijking is dit zeg. Stink Marokkaan was gewoon als grap bedoelt. Ik snap dan ook niet waarom Ous het toen verkeerd opvatte. Zulke opmerkingen maak ik regelmatig. Maar jouw opmerking achteraf was helemaal van de pot gerukt. Als iemand mij op het forum, die ik regelmatig spreek, mij een stink Turk noem, dan vat ik dat niet negatief op. Dat je dat dan vergelijkt met 'kanker Turk' slaat echt nergens op.
hoax! op de pc uitgetikt door jou zodat niemand je handschrift zou herkennen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand had dus bij de postvakjes de prullenbak met oud papier omgegooid. Het frappante is dat er voornamelijk chinezen in mijn flat wonen en ik het mij bijna niet kan voorstellen dat één van hen zoiets zou schrijven.
Prima. Ik heb verder ook absoluut geen behoefte om een discussie met jou aan te gaan. Ik wilde het alleen even melden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fijn dat je dit even meldt. Typisch gevalletje "hier zullen we het nooit over eens worden", dus ik laat het hier maar bij. Ik vond een ban ook ietwat overdreven hoor, daar niet van.
Ik was het zeker nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:30 schreef msnk het volgende:
[..]
hoax! op de pc uitgetikt door jou zodat niemand je handschrift zou herkennen.
Ok.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Prima. Ik heb verder ook absoluut geen behoefte om een discussie met jou aan te gaan. Ik wilde het alleen even melden.
Jij stinkt naar goedkope Oost-Europese Natasha's. Of je moeder. Ik ruik het verschil niet helemaal.quote:
goedkoop.. je bent de goedkoopste chick die ik ben tegengekomen, meteen al zoenen op de eerste date.. ga eerst leren tongzoenen, ik heb nog steeds een wond op mijn lip man..quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij stinkt naar goedkope Oost-Europese Natasha's. Of je moeder. Ik ruik het verschil niet helemaal.
Ik ben een kloon van mezelf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça is dus een kloon van rookert, fijn dat we dit nu weten.
Ehm, burn?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:38 schreef turnazz het volgende:
[..]
goedkoop.. je bent de goedkoopste chick die ik ben tegengekomen, meteen al zoenen op de eerste date.. ga eerst leren tongzoenen, ik heb nog steeds een wond op mijn lip man..gaat ze bijten, geil wijf.. val me niet meer lastig, ik heb geen zin om weer een nieuwe tel.nummer te nemen.
![]()
gaat ze me smeken om met haar te trouwen.. ze voelt zich alleen nu Mine gaat trouwen..![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar is het fatsoen gebleven?
Wat nouquote:
Saai.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
VPRO nu over 9/11 en moslimjongeren in Nederland.
En zoals vaak alleen maar Marokkanen uitgenodigd..
In een godvergeten stad als Amsterdam heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanmiddag ben ik door drie verschillende personen in de stad benaderd of ik soms bekeerd wilde worden. Een kerel die met een kruis in z'n hand riep dat de dag des oordeels eraan komt, een neger die keihard "HALELUJAH!, JESUS LOVES YOU!" riep, en iemand die mij wel eens wat over het evangelie wilde vertellen.
Ze komen elke zaterdagquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Vanmiddag ben ik door drie verschillende personen in de stad benaderd of ik soms bekeerd wilde worden. Een kerel die met een kruis in z'n hand riep dat de dag des oordeels eraan komt, een neger die keihard "HALELUJAH!, JESUS LOVES YOU!" riep, en iemand die mij wel eens wat over het evangelie wilde vertellen.
Misschien zie ik eruit alsof ik wel wat redding nodig heb.
je hebt mijn leven zuur gemaakt vieze stalker.. en wat praat je net over mijn moeder..quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:47 schreef Landysh het volgende:
Kappen nu! Het is genoeg geweest. Ik heb nu minstens twee weken nodig hebben om te herstellen van je opmerking.
Het is LANDYSH.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:46 schreef Rookert het volgende:
Is Borte nou al aan een academische graad begonnen?
Die negert was nieuw, maar op zich kon ik wel om hem lachen. Hij had tenminste humor. Maar ik vraag mij af hoeveel mensen zij nou echt weten te bekeren.quote:
Borte gaat PABO doen later?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is LANDYSH.
En nee. MBO ftw.
Oh, nieuw voor mij dan. Ik ga bijna nooit op zaterdag de stad in, veel te druk overalquote:
wtfquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Borte is dood.
Landysh gaat voor babies zorgen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:52 schreef IHVK het volgende:
Mijn tante gaat naar de markt met een driewieler en een trektas :/
Zo jong en nu al moederquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Borte is dood.
Landysh gaat voor babies zorgen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:53 schreef msnk het volgende:
[..]
wtfik dacht even die wordt draagmoeder
!
Cush oha.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:53 schreef msnk het volgende:
[..]
wtfik dacht even die wordt draagmoeder
!
Nee dat niet. Niet zo neerkijken op de minder bedeelde medemensch jij. Markt is echt veel goedkoper dan een supermarkt of de groenteboer.quote:
Ik ga ook wel eens naar de marktquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat niet. Niet zo neerkijken op de minder bedeelde medemensch jij. Markt is echt veel goedkoper dan een supermarkt of de groenteboer.
Heb je ook sucuk gekocht?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens naar de markt. Maar het gaat mij om het stereotype volk dat daar zonder uit te kijken z'n driewielerding over mijn tenen smijt. Al helemaal mensen die van die tellsellzooi kopen..
Ik heb vandaag zo'n turks brood met fetakaas erin gekocht.
Ik zag alleen een bakker en heb geen idee waar de dichtsbijzijnde turkse slager zit.quote:
Beter schiet je op, we gingen nog research doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef IHVK het volgende:
Ok dan is het goed.
@msnk grapje
@rest nu ga ik echt
Of je gewoon een supermarkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een bakker en heb geen idee waar de dichtsbijzijnde turkse slager zit.
Niet, ik woon in Staphorst.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of je gewoon een supermarkt.
Je woont toch in Rotterdam.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zag alleen een bakker en heb geen idee waar de dichtsbijzijnde turkse slager zit.
Komt door die straatbekeerdersquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je voelt je daar vast thuis tussen al die sgpers.
Waar ik woon blijkbaar nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:05 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets hebben wij op iedere straathoek, jullie niet?
Pas op hoor. Straks verblindt het je.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Komt door die straatbekeerders. Ik heb het licht gezien.
Nu je het zegt... Ik heb wel -4 aan beide ogenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pas op hoor. Straks verblindt het je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |