quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Jullie willen ook gewoon speciaal doen! Zo van: kijk ons lekker een dag eerder eten dan jullie!!11quote:Op donderdag 9 september 2010 13:07 schreef IHVK het volgende:
Een Afghaans meisje in mijn klas zegt dat 'wij Turken' doen alsof we speciaal zijn met een andere dag. En dat vrijwel de hele moslimwereld morgen Suikerfeest viert.
Maar het is te grappig om met haar te discussiëren dus ik doe het met plezier.
42quote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef Brerius het volgende:
Hoeveel Turken zitten hier op Fok dan ???
het magische antwoord op allesquote:
#coolstoryquote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef Ayca het volgende:
Tijdens AK gaat de mobiel van de leraar af zegt hij zo van 'oh sorry ik had moeten zeggen dat ik een afspraak had, momentje' loopt de klas uit.. 'haai mam!'. Klas ligt dubbel.
Hmm klinkt minder leuk dan het was..
Nja
#coolstory
HAHAHA WEET JE DAT NIET!!!!~!!1`11EINSZZ!@!`1!!~111!!!1!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:27 schreef Slayage het volgende:
wat houdt trouwens !!!eins!!! (of zoiets) in?
Hahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 16:31 schreef Ayca het volgende:
Vader is sarma aan het eten.
'Hmm volgens mij is deze sarma heel lekker met chilisaus'
even later
'bende hollandalilar gibi herseyi sausdan yiyiyorum'
#coolstory
nee!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
HAHAHA WEET JE DAT NIET!!!!~!!1`11EINSZZ!@!`1!!~111!!!1!
Sinan de Trooster.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:
Nichtje was hartverscheurend aan t huilen, maar is weer goed volgens mij.
Dat zeggen ouders altijd.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja
Maar het klonk vreselijk en 'normaal huilt ze nooit zo' volgens de ouders.
Het gebeurt vaker dan je denkt hoor, dat Nederlanders er per ongeluk een zinnetje dunglish uitfloepen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef IHVK het volgende:
Denk je echt dat ze zo dom is?
Ik denk het niet hoor.
Maar dit is gewoon heel erg. En ze is vast niet achterlijk. Ze weet heus wel dat over een kam scheren heel anders is dan het scheren van 'shave'quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker dan je denkt hoor, dat Nederlanders er per ongeluk een zinnetje dunglish uitfloepen.
ik mag het ik ben nog 16quote:Op donderdag 9 september 2010 21:29 schreef IHVK het volgende:
Er kijken wel serieus te veel mensen naar dat programma
De PVV-stemmers zullen bilmiyorem dankbaar zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef IHVK het volgende:
Zeg dat de Koningin niet teveel moet bemoeien. En dat het volk GEERTJE wil.
quote:
een levende of een irritante proggiequote:
AIDS..quote:
het 2e..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
een levende of een irritante proggie
gelukkigquote:
Waarom ik precies?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
Rookert vergeet Oh Oh Cherso niet vanavond he!!
BWEHEHEHEEeEZHEHEZHE!!11!EEJE1einzquote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
AIDS..![]()
ja als je het met jan en alleman hier op FOK doet, sana zamaninda biraz yavas ol dedik.. maar Ayca abi sözü dinlemez ki..
quote:
quote:
quote:
Deze gebruik ik meestal als ik lach. Maar ok jij dus niet.quote:
Wat een kort lontje, zeg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef IHVK het volgende:
Fok reageerde wat overstuur toen ik 4 keer klikte uit ongeduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |