abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87014982
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Bij vegetarische wielrenners moet ik onwillekeurig meteen denken aan Robert Millar. Fantastische renner, waarvan ik het idee heb dat hij nooit alles uit zijn carriëre heeft gehaald.
Ach Carl Lewis haalde er 8 keer goud mee op een OS en zo zijn er legio vegetarische topsporters bekend.

Het voorkomt in ieder geval dat je zooi als clen in je eten hebt.
pi_87015660
Whahahah Vacansoleil :') Er zijn nu ook huiszoekingen bij Ricco en Cannone geweest en bij Ricco heeft men ergens in kast 50 onbekende tabletten gevonden. Bij Cannone zelfs prestatiebevorderende ampullen en pillen.

quote:
Pasticche e fiale nelle abitazioni di Riccò e Cannone

Proseguono le indagini e le perquisizioni nell'ambito dell'inchiesta "Cobra-Red" che ha portato all'arresto del romagnolo Enrico Rossi e al fermo di altre persone. Il freepress Leggo, tramite il proprio sito ufficiale, dà notizia di due perquisizioni a casa di Riccardo Riccò e di Donato Cannone, compagni di squadra di Rossi nella Ceramica Flaminia prima del passaggio del modenese alla Vacansoleil. Nella casa dell'emiliano a Serramazzoni sarebbero state trovate una cinquantina di compresse "anonime", conservate sfuse in un armadietto e in parte sminuzzate, che gli inquirenti hanno giudicato sospette e sulle quali verranno effettuate analisi più approfondite. Trenta fiale e quaranta compresse contenenti eccitanti e cortisonici sarebbero state invece rinvenute a casa del pugliese Cannone, in procinto di correre con Scinto nella Farnese Vini-Neri nel 2011.

Cicloweb
pi_87015708
Wat een dag _O_ En het is nog maar nauwelijks 12 uur.
pi_87015784
Toch wel lekker één zo'n dag. Laat dat de rest van de jaren maar ook zo zijn, dan kunnen we ons de rest van het jaar bezig houden met wedstrijden en uitslagen. Enige jammere is nu dat het tijdens het WK gebeurt.
pi_87015880
En dan gister nog dit bericht :')

Contador: Doping verleden tijd
Uitgegeven: 29 september 2010 13:21
Laatst gewijzigd: 29 september 2010 13:23
BERLIJN - De Spaanse wielrenner Alberto Contador heeft er genoeg van dat dopingdiscussies de wielersport blijven beheersen. Dat meldde de drievoudige winnaar van de Ronde van Frankrijk woensdag in de Duitse krant Bild.

© ANP
''Het gebruik van verboden middelen is verleden tijd'', aldus Contador. De Spanjaard verwees onder meer naar de afgelopen Ronde van Frankrijk, waarin geen enkel geval van doping bekend werd.
''De wielersport kent de strengste controles. Het wordt tijd dat de sport zelf weer op de voorgrond komt te staan.''
Contador heeft altijd verklaard zelf nooit bij doping betrokken te zijn geweest. Zijn naam is in het verleden wel herhaaldelijk in verband gebracht met Eufemiano Fuentes, de arts die de spil is in een groot Spaans dopingschandaal.
© ANP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 12:20:13 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87016235
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:41 schreef Ericr het volgende:

[..]

Ach Carl Lewis haalde er 8 keer goud mee op een OS en zo zijn er legio vegetarische topsporters bekend.

Het voorkomt in ieder geval dat je zooi als clen in je eten hebt.
Lewis heeft toch toegegeven dat hij ook flink gebruikte?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_87016285
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:03 schreef Ereinion het volgende:
Wat een dag _O_ En het is nog maar nauwelijks 12 uur.
_O-.
pi_87016425
Artikel in het Nederlands:

quote:
Huiszoeking bij Riccò en Cannone: verdachte substanties gevonden
Gepost door: merijntje mortirolo ()
Datum: 30 september 2010 11:44

Rond de 50 onbekende tabletten gevonden in het huis van Riccò. Deze waren ergens achteraf verstopt in een kast.

Daarnast: pillen en ampullen gevonden in het huis van Cannone. Deze zouden prestatiebevorderend zijn en cortisonen bevatten.
Gaat lekker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87016448
Eurosport live persconferentie!
pi_87016457
zero zero zero zero zero etc ..
pi_87016535
Ik houd mn hart vast voor Rabo aanwinsten LL Sanchez en Barredo. Kenden ook opvallend sterke momenten afgelopen seizoen en zijn Spaans...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_87016536
Voor vanmiddag de Schlecks en vanavond Sagan en de rest van Liquigas vanwege hertesten uit de Giro? :+
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 12:30:07 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87016586
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef UltraR het volgende:
Ik houd mn hart vast voor Rabo aanwinsten LL Sanchez en Barredo. Kenden ook opvallend sterke momenten afgelopen seizoen en zijn Spaans...
LL Sanchez heeft toch al jaren een redelijk opbouw in zijn carriere qua wat hij wint en hoe hij presteert? Zit toch weinig absurds in zoals bij Mosquera die ineens op oudere leeftijd vanuit het niets top in de Vuelta reed
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_87016591
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef DeeBee het volgende:
Voor vanmiddag de Schlecks en vanavond Sagan en de rest van Liquigas vanwege hertesten uit de Giro? :+
Ik verwacht eigenlijk ook elk moment een arrestatie van Armstrong. Die geeft daarna een persconferentie waarin hij verteld dat hij vorig jaar met Contador EPO gebruikt heeft, maakt een paar schietgebaren, en loopt de zaal uit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 12:31:32 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87016636
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef DeeBee het volgende:
Menchov de Tour _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87016639
Orkaantje inmiddels, wel handig dat het een paar dagen voor de wegrit bekend wordt. Extra publiciteit is verzekerd.
pi_87016655
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk ook elk moment een arrestatie van Armstrong. Die geeft daarna een persconferentie waarin hij verteld dat hij vorig jaar met Contador EPO gebruikt heeft, maakt een paar schietgebaren, en loopt de zaal uit.
_O-.
pi_87016660
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef UltraR het volgende:
We moeten nou niet doen alsof iedereen die Spaans is nu verdacht is. Barredo en Sanchez hebben hun goede momenten, maar overheersen nooit echt een ronde of wedstrijd. En ze hebben beide wel een redelijk normale carriéreontwikkeling gehad.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 12:32:14 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87016663
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:31 schreef Ericr het volgende:
Orkaantje inmiddels, wel handig dat het een paar dagen voor de wegrit bekend wordt. Extra publiciteit is verzekerd.
MAar niet de publiciteit waarop ze zitten te wachten :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87016669
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

LL Sanchez heeft toch al jaren een redelijk opbouw in zijn carriere qua wat hij wint en hoe hij presteert? Zit toch weinig absurds in zoals bij Mosquera die ineens op oudere leeftijd vanuit het niets top in de Vuelta reed
Klopt, maar op het moment vertrouw ik niets meer.
Mosquera reed overigens al 4 jaar top 5 in de vuelta.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 12:33:03 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87016687
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:32 schreef UltraR het volgende:

[..]

Klopt, maar op het moment vertrouw ik niets meer.
Mosquera reed overigens al 4 jaar top 5 in de vuelta.
Ja en daarvoor niks, zijn naam wordt al jaren verdacht gemaakt :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_87016711
quote:
Nog even en Gesink springt nog op het vliegtuig als ze in Melbourne ook begonnen zijn met renners oppakken! :+

Hmm, tsja, wel vage omstandigheden waar Contador het nu over heeft...

Maar ja, vervuild eten... Ik weet niet hoe lang clenbuterol blijft hangen natuurlijk, maar als het soort van 'restsporen' zijn van het innemen 3/4 weken eerder of iets, dat zou net zo goed kunnen... Dan kan het ook zijn dat de ene test het wel aangeeft, andere niet...
Jack does it in real time...
pi_87016746
quote:
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lewis heeft toch toegegeven dat hij ook flink gebruikte?
Niet echt en die middelen stellen vrij weinig voor. Pseudo efedrine is zelfs legaal te gebruiken momenteel. Efedrine is een ander verhaal natuurlijk maar dat maakt je nog geen nieuwe Ben Johnson of andere zware dopinggebruiker. Die zooi zat en zit trouwens vaak in supplementen en toen was de controle op die supps en het gebruik van die middelen amper aanwezig. Efedrine kan je in ieder geval niet vergelijken met Clen of anabole steroiden. Middelen die een veel zwaardere (hormonale) werking hebben.
pi_87016752
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ja en daarvoor niks, zijn naam wordt al jaren verdacht gemaakt :D
Dan vind ik het knap dat je 4 jaar lang niet gepakt wordt. :)
Maar goed, ik hoop dat Rabo buiten schot blijft en vind het jammer dat Vacans soleil zn protour licentie ernstig in gevaar komt.
Wat die buitenlandse ploegen en renners allemaal uitvoeren is doodzonde voor de sport en ontzettend hersenloos. Maar hey, als alle favorieten worden betrapt, wie weet kan Gesink dan wel de tour winnen. :) Ervan uitgaande dat hij wel schoon is........
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 12:36:00 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87016774
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Nog even en Gesink springt nog op het vliegtuig als ze in Melbourne ook begonnen zijn met renners oppakken! :+

Hmm, tsja, wel vage omstandigheden waar Contador het nu over heeft...

Maar ja, vervuild eten... Ik weet niet hoe lang clenbuterol blijft hangen natuurlijk, maar als het soort van 'restsporen' zijn van het innemen 3/4 weken eerder of iets, dat zou net zo goed kunnen... Dan kan het ook zijn dat de ene test het wel aangeeft, andere niet...
Wat ik hier in het topic lees is dat elke 32 halveert. Maar hij wordt gedurende de Tour zo vaakg econtroleerd, neem ik aan, dat ze van dagen ervoor een schone test kunnen hebben. En in dat geval zou hij wel een heel minieme hoeveelheid hebben ingenomen.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')