abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87050909
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Aan m'n bankafschrift is het er niet dubbel afgehaald, het overzicht klopt niet. Scheelt weer.
als het op je chipkaart staat, wordt het nog wel geincasseerd hoorvan je bankrekening
pi_87051029
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

als het op je chipkaart staat, wordt het nog wel geincasseerd hoorvan je bankrekening
Na drie dagen nog? Er zou dinsdag twee keer twintig euro zijn afgeschreven en op m'n bankafschrift staat er één keer twintig euro.
Tap tap tap
pi_87054833
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Na drie dagen nog? Er zou dinsdag twee keer twintig euro zijn afgeschreven en op m'n bankafschrift staat er één keer twintig euro.
tuurlijk, je krijgt geen 20 euro cadeau van de OV bedrijven
pi_87054936
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ga toch eens ergens anders spelen, ik verwacht dat er gewoon niets dubbel wordt afgeschreven maar TLS een foutje op de weergave van de website maakt.

Net zoals we in dit topic ook al gezien hebben dat bij iemand eerst de resterender borg is terug gestor en pas een paar dagen later de 4 borg eraf gehaadl was op het systeem.
pi_87055317
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ben je blond ofzo?
Tap tap tap
pi_87055359
wat is dat met website overzichten die dagenlang achterblijven bij andere systemen?
dan is er fundamenteel iets verkeerd in je systeem :')
pi_87055363
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ga toch eens ergens anders spelen, ik verwacht dat er gewoon niets dubbel wordt afgeschreven maar TLS een foutje op de weergave van de website maakt.

Net zoals we in dit topic ook al gezien hebben dat bij iemand eerst de resterender borg is terug gestor en pas een paar dagen later de 4 borg eraf gehaadl was op het systeem.
niet als er 2x 20 euro op zijn chipkaart bijgeschreven is, dat vraag ik toch daarboven

bij anderen is het ook voorgekomen dat het pas na een week van de bank werd afgeschreven
pi_87055903
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:48 schreef macca728 het volgende:

niet als er 2x 20 euro op zijn chipkaart bijgeschreven is, dat vraag ik toch daarboven

En daar wordt geen antwoord op gegeven op de vraagof er 2*20 euro bij de chipkaart bij gezet is. Je bent weer eens veel te snel met je conclusie.
pi_87056887
Ik weet niet of er twee keer twintig euro is bijgeschreven op m'n chip, aangezien ook alles er twee keer afgehaald is dus het saldo is normaal :') . Ik denk (hoop) dat het overzicht gewoon vaag doet. Ik kan het nu al niet eens uitleggen, laat staan via de telefoon als ik ze moet bellen :P
Tap tap tap
pi_87057072
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of er twee keer twintig euro is bijgeschreven op m'n chip, aangezien ook alles er twee keer afgehaald is dus het saldo is normaal :') . Ik denk (hoop) dat het overzicht gewoon vaag doet. Ik kan het nu al niet eens uitleggen, laat staan via de telefoon als ik ze moet bellen :P
je kan evt een bon uit een automaat uitdraaien, dan weet je wat er gebeurt is

Als je saldo hoger is, is er geld bijgeschreven :)

[ Bericht 8% gewijzigd door macca728 op 01-10-2010 12:42:31 ]
pi_87057310
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En daar wordt geen antwoord op gegeven op de vraagof er 2*20 euro bij de chipkaart bij gezet is. Je bent weer eens veel te snel met je conclusie.
Nou sorry hoor :)

Als er al 4 enkeltjes zijn afgehaald ipv 2 is het logisch dat er ook 2x geld afgeschreven is.
Eerste is dan fout gegaan, tweede is daar een gevolg van.

Daarom heb ik automatisch opwaarderen ook niet aangevraagd
pi_87057887
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

je kan evt een bon uit een automaat uitdraaien, dan weet je wat er gebeurt is

Als je saldo hoger is, is er geld bijgeschreven :)
Gewoon zo'n automaatje zoals bij de AH? Ga ik dat zo even proberen :)

Automatisch opwaarderen vind ik best fijn, anders kun je net zo goed steeds een kaartje kopen. Maar af en toe kijken of alles wel klopt kan ook geen kwaad.

Ik zag net ook dat een busritje op de heenweg 1,13 kostte en precies dezelfde weg terug 1,31 :') . Dat waren ooit twee strippen.
Tap tap tap
pi_87060067
Het kan wel zijn dat er dubbele afschrijvingen op de kaart staan die er in werkelijkheid niet zijn afgegaan. Op de website staat bijvoorbeeld dit:
quote:
Het kan zijn dat u dubbele oplaadtransacties ziet in de periode van 21 juni 2010 tot en met 11 juli 2010. Dit is alleen een fout in de weergave. U heeft geen dubbele transacties op uw OV-chipkaart staan en u heeft niet dubbel betaald. U kunt dan ook geen claim indienen.
Dit gaat wel over een andere periode maar dit zou nu natuurlijk ook het geval kunnen zijn.

Waren die reizen trouwens met de trein? Dan maakt het niet uit of je een enkelereis hebt of retour, een retourtje is met de ov chipkaart precies twee keer een enkeltje. Enkeltjes uit de automaat zijn iets duurder.
pi_87060432
Oké de ns automaat gaf aan dat mijn reisrecht geblokkeerd was.. de klantenservice zegt dat ik nieuw product moet ophalen :? We zullen zien straks op het station!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:38:21 #240
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_87061620
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gewoon zo'n automaatje zoals bij de AH? Ga ik dat zo even proberen :)
Nee, die draaien geen bonnen uit, NS-automaten ook niet.
pi_87082976
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef Geerd het volgende:
Het instaptarief bij reizen op saldo is bij NS voor:

1. Houders van de persoonlijke OV-chipkaart met Voordeelurenabonnement ¤ 10
2. Houders van de persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement ¤ 20
3. Houders van de anonieme OV-chipkaart ¤ 20

Laad genoeg saldo voor het instaptarief. Voor reizen met de trein adviseren we ¤ 20.

En dat ben je dan kwijt als je niet uitchekt naar mijn weten.
Dat vind ik nogal vreemd, want als je van Groningen naar Maastricht gaat betaal je met je OV-chipkaart 22,70 euro en met korting 13,60 Euro. Dan kan je toch beter niet uitchecken. :?
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:29:52 #242
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_87083693
Klopt. Maar als je dat te vaak doet wordt je persoonlijke pas geblokkeerd.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_87084684
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klopt. Maar als je dat te vaak doet wordt je persoonlijke pas geblokkeerd.
mogen ze dat zomaar?
pi_87127785
tis weer kut hoor...

gisteren in RR3 richting huis, ter hoogte van westeinde stonden we stil
werd omgeroepen dat er een defect voertuig was bij de eland straat, geen idee hoe lang het duurde..

vervolgens wordt omgeroepen: "ja we gaan via de route van 4 verder onze weg vervolgens, overstappen kan op 11 & 12. Eventueel kan hier ook op 2 worden overgestapt.. vergeet niet uit te checken met de chipkaart"

echter had die hufter van een chauffeur dus al de automaten buiten dienst gezet en de deuren gesloten waardoor je niks meer kon
en de htm controleurs die in de tram stonden konden niks doen...
dus ik ben maar gratis naar huis gereden en ga maandag eens proberen die 4 euro terug te claimen...

-edit-

ik kijk eens hoe dat geld terug vragen gaat..

quote:
Let op! Stuur een overzicht van de laatste tien transacties mee.
U kunt zo’n overzicht afdrukken bij de verkoopautomaat > Mijn kaartgegevens > transacties afdrukken. Of opvragen
bij HTM Klantenservice.
lolwut? stelletje senielen _O-
ik moet me in tig bochten gaan wringen om geld terug te krijgen :')
en daarnaast gaan ze vast op lijn 3 niet snappen dat ik instap bij grotemarkt en uitstap bij de la reyweg (=route RR4) :')

ach er worden dingen gevraagd waar ik totaal geen idee van heb dus dat wordt langs klantenservice gaan.. ik ga me wel als dom persoon gedragen...

[ Bericht 15% gewijzigd door mschol op 03-10-2010 12:19:19 ]
pi_87133390
klagen bij HTM dat chauffeurs niet zomaar hun automaten buiten dienst mogen zetten, als je niet klaagt blijft het gebeuren !!
pi_87133544
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef macca728 het volgende:
klagen bij HTM dat chauffeurs niet zomaar hun automaten buiten dienst mogen zetten, als je niet klaagt blijft het gebeuren !!
dat *schijnt* (ving ik op van controleurs ingesprek met andere passagiers) automatisch te gebeuren zodra een RR van z'n standaard route afwijkt.. (beetje vreemd, maar kan uiteraard best mogelijk zijn)

en uiteraard ga ik daar over klagen..
pi_87133617
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef mschol het volgende:

[..]

dat *schijnt* (ving ik op van controleurs ingesprek met andere passagiers) automatisch te gebeuren zodra een RR van z'n standaard route afwijkt.. (beetje vreemd, maar kan uiteraard best mogelijk zijn)

en uiteraard ga ik daar over klagen..
oh wat raar
pi_87134946
gaat lekker met de Randstad Rail, na de grote storing vrijdagavond, nu weer een storing door en defecte metro
pi_87137603
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:04 schreef macca728 het volgende:
gaat lekker met de Randstad Rail, na de grote storing vrijdagavond, nu weer een storing door en defecte metro
das een deel waar ik geen last van heb :') _O-
pi_87138048
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef mschol het volgende:

lolwut? stelletje senielen _O-
ik moet me in tig bochten gaan wringen om geld terug te krijgen :')
en daarnaast gaan ze vast op lijn 3 niet snappen dat ik instap bij grotemarkt en uitstap bij de la reyweg (=route RR4) :')

ach er worden dingen gevraagd waar ik totaal geen idee van heb dus dat wordt langs klantenservice gaan.. ik ga me wel als dom persoon gedragen...
Anders halen ze nooit dat half miljoen per maand binnen.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')