als het op je chipkaart staat, wordt het nog wel geincasseerd hoorvan je bankrekeningquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Aan m'n bankafschrift is het er niet dubbel afgehaald, het overzicht klopt niet. Scheelt weer.
Na drie dagen nog? Er zou dinsdag twee keer twintig euro zijn afgeschreven en op m'n bankafschrift staat er één keer twintig euro.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
als het op je chipkaart staat, wordt het nog wel geincasseerd hoorvan je bankrekening
tuurlijk, je krijgt geen 20 euro cadeau van de OV bedrijvenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na drie dagen nog? Er zou dinsdag twee keer twintig euro zijn afgeschreven en op m'n bankafschrift staat er één keer twintig euro.
Ga toch eens ergens anders spelen, ik verwacht dat er gewoon niets dubbel wordt afgeschreven maar TLS een foutje op de weergave van de website maakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
tuurlijk, je krijgt geen 20 euro cadeau van de OV bedrijven
Ben je blond ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
tuurlijk, je krijgt geen 20 euro cadeau van de OV bedrijven
niet als er 2x 20 euro op zijn chipkaart bijgeschreven is, dat vraag ik toch daarbovenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga toch eens ergens anders spelen, ik verwacht dat er gewoon niets dubbel wordt afgeschreven maar TLS een foutje op de weergave van de website maakt.
Net zoals we in dit topic ook al gezien hebben dat bij iemand eerst de resterender borg is terug gestor en pas een paar dagen later de 4 borg eraf gehaadl was op het systeem.
En daar wordt geen antwoord op gegeven op de vraagof er 2*20 euro bij de chipkaart bij gezet is. Je bent weer eens veel te snel met je conclusie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:48 schreef macca728 het volgende:
niet als er 2x 20 euro op zijn chipkaart bijgeschreven is, dat vraag ik toch daarboven
je kan evt een bon uit een automaat uitdraaien, dan weet je wat er gebeurt isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of er twee keer twintig euro is bijgeschreven op m'n chip, aangezien ook alles er twee keer afgehaald is dus het saldo is normaal. Ik denk (hoop) dat het overzicht gewoon vaag doet. Ik kan het nu al niet eens uitleggen, laat staan via de telefoon als ik ze moet bellen
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En daar wordt geen antwoord op gegeven op de vraagof er 2*20 euro bij de chipkaart bij gezet is. Je bent weer eens veel te snel met je conclusie.
Gewoon zo'n automaatje zoals bij de AH? Ga ik dat zo even proberenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
je kan evt een bon uit een automaat uitdraaien, dan weet je wat er gebeurt is
Als je saldo hoger is, is er geld bijgeschreven![]()
Dit gaat wel over een andere periode maar dit zou nu natuurlijk ook het geval kunnen zijn.quote:Het kan zijn dat u dubbele oplaadtransacties ziet in de periode van 21 juni 2010 tot en met 11 juli 2010. Dit is alleen een fout in de weergave. U heeft geen dubbele transacties op uw OV-chipkaart staan en u heeft niet dubbel betaald. U kunt dan ook geen claim indienen.
Nee, die draaien geen bonnen uit, NS-automaten ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n automaatje zoals bij de AH? Ga ik dat zo even proberen
Dat vind ik nogal vreemd, want als je van Groningen naar Maastricht gaat betaal je met je OV-chipkaart 22,70 euro en met korting 13,60 Euro. Dan kan je toch beter niet uitchecken.quote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef Geerd het volgende:
Het instaptarief bij reizen op saldo is bij NS voor:
1. Houders van de persoonlijke OV-chipkaart met Voordeelurenabonnement ¤ 10
2. Houders van de persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement ¤ 20
3. Houders van de anonieme OV-chipkaart ¤ 20
Laad genoeg saldo voor het instaptarief. Voor reizen met de trein adviseren we ¤ 20.
En dat ben je dan kwijt als je niet uitchekt naar mijn weten.
mogen ze dat zomaar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klopt. Maar als je dat te vaak doet wordt je persoonlijke pas geblokkeerd.
lolwut? stelletje senielenquote:Let op! Stuur een overzicht van de laatste tien transacties mee.
U kunt zo’n overzicht afdrukken bij de verkoopautomaat > Mijn kaartgegevens > transacties afdrukken. Of opvragen
bij HTM Klantenservice.
dat *schijnt* (ving ik op van controleurs ingesprek met andere passagiers) automatisch te gebeuren zodra een RR van z'n standaard route afwijkt.. (beetje vreemd, maar kan uiteraard best mogelijk zijn)quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef macca728 het volgende:
klagen bij HTM dat chauffeurs niet zomaar hun automaten buiten dienst mogen zetten, als je niet klaagt blijft het gebeuren !!
oh wat raarquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat *schijnt* (ving ik op van controleurs ingesprek met andere passagiers) automatisch te gebeuren zodra een RR van z'n standaard route afwijkt.. (beetje vreemd, maar kan uiteraard best mogelijk zijn)
en uiteraard ga ik daar over klagen..
das een deel waar ik geen last van hebquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:04 schreef macca728 het volgende:
gaat lekker met de Randstad Rail, na de grote storing vrijdagavond, nu weer een storing door en defecte metro
Anders halen ze nooit dat half miljoen per maand binnen..quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:13 schreef mschol het volgende:
lolwut? stelletje senielen
ik moet me in tig bochten gaan wringen om geld terug te krijgen
en daarnaast gaan ze vast op lijn 3 niet snappen dat ik instap bij grotemarkt en uitstap bij de la reyweg (=route RR4)
ach er worden dingen gevraagd waar ik totaal geen idee van heb dus dat wordt langs klantenservice gaan.. ik ga me wel als dom persoon gedragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |