Paypal met je bank instellen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef dj-mike het volgende:
Heb net me geld uiteindelijk binnen gekregen op m'n PayPal rekeningen, maar nu kan ik alleen bij sommige verkopers op eBay met uitgestelde overschrijving betalen, en niet met directe overschrijven.
Weet iemand hoe dat kan?
Weer zo'n verkaptequote:Op zaterdag 11 september 2010 10:26 schreef ElmoFan het volgende:
tvp, heb iik een hele reeks gemist?
Dat had ik natuurlijk al gedaan, maar ik stond rood op me PP-rekening. En toen had ik weer geld bijgeschreven, en nu kan ik alleen bij DX bestellen met CC, en geen directe betalingen meer uitvoeren op eBay.quote:
Komt ook even iemand iets zeggen hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:14 schreef Jalidutch het volgende:
Uit china is dit de beste site.
www.Alibaba.com
Minder dan 2 jaar geleden kostten ze serieus 2000 euroquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:12 schreef bijdehand het volgende:
Blue Ray besteld!Kost ook niks he
Hoe meer mw hoe feller het wordt en hoe langer het blijft branden, maar het zou moeten werken ja. Ook 5mw is veel sterker dan de zon. Ik kan nu nog niet uit ervaring vertellen, maar als hij binnenkomt review ik hem wel. Ik heb eergisteren al een houten bord met glow in the dark verf geverfd, hopelijk werkt die anders moet ik kijken of ik nog van die sterren heb.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus met een 5mw kan ik ook tekeningen maken?
jij kan blijkbaar ook geen nederlands lezen, alles staat namelijk in de OPquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:24 schreef Vendris het volgende:
Hoe bestel je uberhaupt iets op taobao, als je geen chinees kan lezen?
Te lui om te lezen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
jij kan blijkbaar ook geen nederlands lezen, alles staat namelijk in de OP
zie edit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gewoon even doen. Zo moeilijk is het niet.
Die staat niet eens aanquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan zou ik maar heeeel snel Adblocker uitzetten
Er is anders geen enkele andere reden waarom spoilertags niet zouden kunnen werken.quote:
Ik zie alleen grijs vlak, niet te klikkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er is anders geen enkele andere reden waarom spoilertags niet zouden kunnen werken.
Als het aan scripts zou liggen oid, dan zou je namelijk gewoon de inhoud zien en niet de tags.
zegt degene die het blijkbaar moeilijk vind om even rustig de OP door te lezenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:40 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik zie alleen grijs vlak, niet te klikkenmaar goed, we spammen het topic vol en dat is niet de bedoeling.
en jij blijkbaar om mijn reacties te lezen gezien ik de info uberhaupt niet kán lezen omdat deze niet zichtbaar is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zegt degene die het blijkbaar moeilijk vind om even rustig de OP door te lezen
Dan doe jij toch iets verkeerd, of je computertje doet iets verkeerd want iedereen kan het wel zien hier...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:46 schreef Vendris het volgende:
[..]
en jij blijkbaar om mijn reacties te lezen gezien ik de info uberhaupt niet kán lezen omdat deze niet zichtbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |