linkje?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Duur! Laat maarBolero is 22 cent voor 2 liter, ik bestel altijd een jaarvoorraad met 5 euro verzendkosten.

Waarom post je niet gewoon onder je oude nick?quote:
 Dat lijkt me dan veel duidelijker, anders wordt je idd als nub aangezien.. moet je je niet gaan beklagen op z'n moment. Ander gewoon onder je eigne nick posten
 Dat lijkt me dan veel duidelijker, anders wordt je idd als nub aangezien.. moet je je niet gaan beklagen op z'n moment. Ander gewoon onder je eigne nick posten   

quote:Op woensdag 15 september 2010 21:43 schreef Berend. het volgende:
Ik kreeg een vage mail van een email adres die ik niet ken. Ze vertelde me deze website(zie spoiler).
Ik ben niet verantwoordelijk voor virussen etc op deze website, zelf nog niet gekeken.!Ik heb eens gekeken, volgens mij is het van xcfashion. Het lijkt er wel heel erg opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

al die Chinese webshops lijken op mekaar; er zijn een paar templates/layouts beschikbaar en al die chinezen maken hun eigen grafische schil erom heenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Ik heb eens gekeken, volgens mij is het van xcfashion. Het lijkt er wel heel erg op

JAAHquote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef bijdehand het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43900
 Trouwens ook een mooie prijs, voor al die legostukjes.
 Trouwens ook een mooie prijs, voor al die legostukjes.

12 euro, was dat inclusief paypal fee, shipping naar jack, shipping naar jou aan de andere kant van de wereld en de marge van jack?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:09 schreef faf het volgende:
Weet iemand een goedkopere taobao agent als Jack/Zanmark. Moest pas bijna 40 euro betalen voor een portemenee en een zonnbril die eigeblijk maar 12 euro bij elkaar waren op taobao zelf.

Dat snap ik, maar die tas was veel en veel zwaarder dan een accu die ik wilde hebben van 15 gram. Hoe kan het dan dat hij voor dezelfde prijs naar jou toe kan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Reactie op je EDIT; Volgens mij zit jij op het verkeerde forum met je eastpak tas..
Tevens betaal ik voor die eastpak tas van 55 Yuan ook gewoon $22 hoor ?
En Het gaat niet vaak om de productprijs maar om hoe zwaar het is!
dat brengt de meeste kosten mee!
zo kan een tas van 55 yuan 22$ zijn
en een paar schoenen van 55 yuan wel 40$ bijv.

quote:Op donderdag 16 september 2010 08:08 schreef jopiede het volgende:
Net iets langer als een normale bestelling, want dat hebben ze meestal in stock. Maar bij juo gaat het: jij betaald-->jack besteld bij leverancier (2-3 dagen heeft hij het binnen) jack voorbereiden op verzending naar jou--->hongkongpost(en dan maar hopen!)

Hongkongpost is een vrij onzekere factor dus hopen ja.quote:

Ik heb op 31 aug (of 1 sept?) mijn bestelling betaald. Het is op 3 sept uit Hongkong vertrokken en ik vond gisteren een briefje in de brievenbus dat de postbode is langsgeweest!quote:Op donderdag 16 september 2010 03:17 schreef Snaavel het volgende:
Hey hoelang duurt taobao trouwens...?

Ik heb ook wel het idee dat het nu wat trager gaat ofzo, maar mijn BIC product had ik binnen een week binnen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:06 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb op 31 aug (of 1 sept?) mijn bestelling betaald. Het is op 3 sept uit Hongkong vertrokken en ik vond gisteren een briefje in de brievenbus dat de postbode is langsgeweest!

Is dat in Duitsland gewoon met suiker?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Het hoort niet echt in dit topic thuis, maar als Kool Aid kan...
http://www.bolero-drinks.(...)roup=8&seite=1&id=55
Daar bestel ik altijd. Vorige maand voor 156 liter (ik doe 2 liter per zakje) voor EUR 17.29. Verzending is uit m'n hoofd 4,95, kan een euro meer zijn maar niet veel meer in ieder geval.
Als je een enkel zakje wil proberen, in nederland verkopen ze het ook op kiessuikervrij.nl. Per zakje duurder, maar minder verzendkosten. Is gewoon hetzelfde als kool aid maar met zoetstoffen.

) moet ik de extra rollen plakplastic op de muursticker plakken, dan uitknippen rond de sticker, muursticker op de muur plakken en dan het doorzichtige plakplastic weer verwijderen. Ik weet alleen niet of het gaat lukken om dat plakplastic goed over de muursticker te plakken, aangezien de sticker op sommige plekken dus los is en "bol" staat. Als je het plat drukt kan je niet gewoon de muursticker plat erop drukken, maar dan komt het in plooien bij elkaar.
) moet ik de extra rollen plakplastic op de muursticker plakken, dan uitknippen rond de sticker, muursticker op de muur plakken en dan het doorzichtige plakplastic weer verwijderen. Ik weet alleen niet of het gaat lukken om dat plakplastic goed over de muursticker te plakken, aangezien de sticker op sommige plekken dus los is en "bol" staat. Als je het plat drukt kan je niet gewoon de muursticker plat erop drukken, maar dan komt het in plooien bij elkaar.  

Dus je maakt steeds 2 liter? Kan je niet gewoon een hoeveelheid voor 1 glas maken of moet je dat dan precies uitmeten.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Het hoort niet echt in dit topic thuis, maar als Kool Aid kan...
http://www.bolero-drinks.(...)roup=8&seite=1&id=55
Daar bestel ik altijd. Vorige maand voor 156 liter (ik doe 2 liter per zakje) voor EUR 17.29. Verzending is uit m'n hoofd 4,95, kan een euro meer zijn maar niet veel meer in ieder geval.
Als je een enkel zakje wil proberen, in nederland verkopen ze het ook op kiessuikervrij.nl. Per zakje duurder, maar minder verzendkosten. Is gewoon hetzelfde als kool aid maar met zoetstoffen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |