Hier ook weer. Site is een beetje sloomquote:
Mensen worden hier boos als je iets post van Android. Je zal wel doorverwezen worden naar het android topic...quote:Op woensdag 15 september 2010 19:51 schreef Snaavel het volgende:
Android loopt toch wel lekker op zijn apad hoor..
als ik de mijne ontvangt zal ik er wel wat meer over vertellen.
Dat is weer iets te nutteloos, gewoon een elektronica-iets waar ik lekker mee kan klooien.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:49 schreef bularax het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29233
Late reactie maar tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:10 schreef PedroN het volgende:
[..]
Je weet wel dat je een speciale lader nodig hebt voor deze batterijen en geen standaard penlight lader?
Ik weet het..quote:Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef bularax het volgende:
[..]
Mensen worden hier boos als je iets post van Android. Je zal wel doorverwezen worden naar het android topic...
Ik heb die dingen echt nooit begrepen, ik wordt er ook een beetje bang van om eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 15 september 2010 19:49 schreef bularax het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29233
Ik ook, ze kijken zo raar. Maar nutteloos is het wel, en daar vroeg die gozer om.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:34 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik heb die dingen echt nooit begrepen, ik wordt er ook een beetje bang van om eerlijk te zijn..
'Gozer'quote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik ook, ze kijken zo raar. Maar nutteloos is het wel, en daar vroeg die gozer om.
Neem zo'n solar kitquote:Op woensdag 15 september 2010 19:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is weer iets te nutteloos, gewoon een elektronica-iets waar ik lekker mee kan klooien.
Daarom. Wie was je?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
'Gozer'
Ik ben een van de eerste bewoners van deze reeks, zij het onder een andere naam.
Vandaag binnen gekregen. Weet alleen nog niet hoe ik het goed moet maken. 1 zakje verklootquote:Op woensdag 15 september 2010 20:48 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft iemand zn cool aid ofzo al binnen?
Cool aid?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef bularax het volgende:
[..]
Vandaag binnen gekregen. Weet alleen nog niet hoe ik het goed moet maken. 1 zakje verkloot.
Binnekort even meer zakjes bestellen, meer smaken mixen.
Kool aid waarvandaan? Ik drink vaak Bolero, da's ook zoiets, maar Kool Aid zou ik ook willen proberen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:18 schreef bularax het volgende:
[..]
Vandaag binnen gekregen. Weet alleen nog niet hoe ik het goed moet maken. 1 zakje verkloot.
Binnekort even meer zakjes bestellen, meer smaken mixen.
Duur! Laat maarquote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef bularax het volgende:
[..]
Kool aid ja
http://stores.ebay.nl/Ame(...)idZp4634Q2ec0Q2em322
Reactie op je EDIT; Volgens mij zit jij op het verkeerde forum met je eastpak tasquote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef W00fer het volgende:
Ik heb een andere Taobao agent gevonden, maar hij kan niet verzenden via Hong Kong Post. Alleen via DHL. Volgens mij is dat iets duurder, maarja.
EMS gaat niet zei hij erbij. Dat las ik ook al op de Chinese webshops site.
Wat ik jammer vind is dat Zarmark langzaam reageert. Het is niet dat ik mega haast heb, maar eens in de 18 uur een mail terug is wel langzaam. MSN support is wat dat betreft beter. Het duurt toch al zo lang voordat een item binnen is. En Linnar haalde er niks van de prijs af toen ik dat vroeg bij die Glow in the Dark sterren.
EDIT: DHL is duur. De Chinees is niet erg snugger. Hij gaf me deze link voor het berekenen van de shipping costs (die er ineens niet bij zaten)
http://www.yw56.com.cn/index.asp. Dan is DHL wel duur ja.
EDIT2: Nu heb ik een invoice van hem. Ik snap nu de kosten. Maar hoe kunnen jullie alles zo goedkoop krijgen? Ik bedoel die eastpak tas was maar ongeveer 27 dollar. Ik moet al 22 dollar afrekenen voor een dingetje van 55 RMB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |