SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Weet iemand nog een manier om direct uit Japan te bestellen?
Want ik heb voor m'n studie nieuwe "Copic" markers nodig.. en die komen officieel uit Japan dus dat moet goedkoper kunnen dus via Internet
Btw,, kan een modje de titel even fixen? want dat moet natuurlijk nummertje TweënNegentig zijn![]()
Chinese Webshops - Topic #92 Fok Goes China?!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
@ de vraag "hoelang geleden.. " ( geen idee watje naam was)
was vorig jaar december en de mail was uit feb dit jaarSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ben je goed van af gekomen dan.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:57 schreef revpolen het volgende:
@ de vraag "hoelang geleden.. " ( geen idee watje naam was)
was vorig jaar december en de mail was uit feb dit jaar
![]()
![]()
gewoon nooit meer wat van gehoord,quote:
ga over 2 maanden emigreren.. denk dat ik hem nog maar eens ga mailen dat die wel op mag schieten!
Geld btw terug gehad! ( tradetang![]()
![]()
![]()
![]()
)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
BTW vandaag pakketje aangeboden gekregen van TNTExpress! ( uit china )
was niet thuis dus naar me werk laten sturen morgen
toch altijd nieuwsgierig wat het is
Denk me EH poloSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Nog steeds geen pakje uit China. 20ste verzonden zegt DX. Buyincoins heb ik ook wat kleins gekocht, maar die doen er nu ook al 2 dagen over om in een envelopje te doen.
Wat een falers.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Same here.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:30 schreef W00fer het volgende:
Nog steeds geen pakje uit China. 20ste verzonden zegt DX. Buyincoins heb ik ook wat kleins gekocht, maar die doen er nu ook al 2 dagen over om in een envelopje te doen.
Wat een falers.
TV verkapte POp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Er bestaan geen werkendequote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef bularax het volgende:
[..]
Vast wel, maar als het zou werken(de echte) zullen die chinese versies het wel niet doen.![]()
![]()
Er zijn veel feestdagen in China he.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:30 schreef W00fer het volgende:
Wat een falers.
![]()
![]()
Als het bandje 50 euro kost werkt het heel goed. Kost hetzelfde bandje $1 dan werkt het ineens niet meer, heel apartquote:Op donderdag 9 september 2010 08:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Er bestaan geen werkende![]()
![]()
![]()
Heuj, inkoopactie-tje? Misschien wel interesse mits voor interessante prijs te vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef tokko1 het volgende:
Want ik heb voor m'n studie nieuwe "Copic" markers nodig.. en die komen officieel uit Japan dus dat moet goedkoper kunnen dus via Internet
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Hehe, als ik ze via Jack koop(taobao) zijn ze nog duurder dan hier.. via japan/andere opties?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Heuj, inkoopactie-tje? Misschien wel interesse mits voor interessante prijs te vinden
(TU Delft, IO?)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Misschien kan je hier rechtstreeks bestellenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef tokko1 het volgende:
Btw,, kan een modje de titel even fixen? want dat moet natuurlijk nummertje TweënNegentig zijn![]()
Chinese Webshops - Topic #92 Fok Goes China?!
![]()
http://auctions.search.ya(...)TF-8&tab_ex=commerce![]()
Lang geleden zag ik op Lightinthebox motor jackets, die bleken jammer genoeg van nepleer te zijn -> waardeloos dus als je er mee op je snuit gaat. (Ik dacht dat monkeybrain of revpoolen dit zei maar dit weet ik niet meer zeker)
Weet iemand waar ik goedkoop een motorjack krijg, van echt leer?![]()
![]()
Wat heb je besteld? Pics and Links S.V.P.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef koenie95 het volgende:
vandaag is mijn eerste pakketje uit china verzonden, ben benieuwd
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Netjes netjes.
Ze zijn trouwens wel snel leeg...Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een blauwe (violet) laser besteld net, schijnt tussen de 30 en 50mw te zijn, ik hoop hetWas ong. 5,5 euro.
Of mogen lasers ook niet meer in dit topic? Is toch niet illegaal? Anders heb ik niks gezegd natuurlijk![]()
![]()
5.5 voor ene blauwe laser :| en dan ook nog eens 30-50 mw...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb een blauwe (violet) laser besteld net, schijnt tussen de 30 en 50mw te zijn, ik hoop hetWas ong. 5,5 euro.
Of mogen lasers ook niet meer in dit topic? Is toch niet illegaal? Anders heb ik niks gezegd natuurlijk![]()
waar vandaan??? lijkt mij een iets te sterk aanbod
Tevens zijn die Violet idd niet echt blauw maar meer paars achtig, echte blauwe zijn stukken duurder..
toch is ¤5.5 veel te laag ook voor een violet laser;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25395
zie gemiddelde prijs; 20 mw = 50$![]()
Wil ik ook welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef 08gnoT. het volgende:
iedereen heeft tegenwoordig zo'n groene..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: