goddomme, het verschilquote:Op woensdag 8 september 2010 22:53 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Kan bij deze het hoofd van de rechter niet op het lichaam van de linker worden gezet??
En onrealistisch te krijgen!!!quote:
Gezien mijn ervaringen met Scandinavische chicks zal het wel een mooiboy zijn of juist een giga-gangster met teveel geldquote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef Vanky het volgende:
[..]
En onrealistisch te krijgen!!!
Ben benieuwd wie haar man zal zijn, die gozer zal echt geluk hebben. Elke dag seks met één van de mooiste vrouwen ter wereld!
of gewoon zon Loser, waarvan je denkt, Hoe kan hij in godsnaam zon lekker wijf krijgen!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:59 schreef duguid het volgende:
[..]
Gezien mijn ervaringen met Scandinavische chicks zal het wel een mooiboy zijn of juist een giga-gangster met teveel geldMaar gangster worden dan
Ach, iedere gast die zo'n chick heeft vind je een mongool en een loser, om het simpele feit dat jij haar niet kan krijgenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
of gewoon zon Loser, waarvan je denkt, Hoe kan hij in godsnaam zon lekker wijf krijgen!
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef duguid het volgende:
[..]
Ach, iedere gast die zo'n chick heeft vind je een mongool en een loser, om het simpele feit dat jij haar niet kan krijgen
Happens too oftenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
of gewoon zon Loser, waarvan je denkt, Hoe kan hij in godsnaam zon lekker wijf krijgen!
Die sukkels in die jacuzzi zien er anders uit als pikloze koorknaapjesquote:Op woensdag 8 september 2010 22:59 schreef duguid het volgende:
[..]
Gezien mijn ervaringen met Scandinavische chicks zal het wel een mooiboy zijn of juist een giga-gangster met teveel geldMaar gangster worden dan
Die jij maar al te graag je auto wil insleurenquote:
Helaas, helaasquote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:53 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Kan bij deze het hoofd van de rechter niet op het lichaam van de linker worden gezet??
hahahquote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die jij maar al te graag je auto wil insleuren
geef je groot gelijkquote:
Alsof die gasten haar kunnen krijgenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Die sukkels in die jacuzzi zien er anders uit als pikloze koorknaapjes
lijkt er anders verdacht veel opquote:Op woensdag 8 september 2010 23:08 schreef duguid het volgende:
[..]
Alsof die gasten haar kunnen krijgenDie trekken zich elke avond 10x af op Voe en worden vriendjes in de hoop er een keer overheen te mogen, maar dat gaat ze natuurlijk nooit lukken
Jij zou al spontaan klaarkomen als je met haar in een jacuzzi zou MOGEN zitten.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:08 schreef duguid het volgende:
[..]
Alsof die gasten haar kunnen krijgenDie trekken zich elke avond 10x af op Voe en worden vriendjes in de hoop er een keer overheen te mogen, maar dat gaat ze natuurlijk nooit lukken
ik zou wel eerst een tijdje onderwater moeten blijven yaquote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jij zou al spontaan klaarkomen als je met haar in een jacuzzi zou MOGEN zitten.
Ja, maar dat bewijst in ieder geval dat ik iets heb waarmee ik kan klaarkomenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jij zou al spontaan klaarkomen als je met haar in een jacuzzi zou MOGEN zitten.
Nee man, alle gasten zitten naast elkaar en de chicks zitten naast elkaar, als het echte bazen waren zaten ze allemaal door elkaarquote:Op woensdag 8 september 2010 23:08 schreef willemwaus het volgende:
[..]
lijkt er anders verdacht veel op
Dit dusquote:Op woensdag 8 september 2010 23:12 schreef duguid het volgende:
[..]
Nee man, alle gasten zitten naast elkaar en de chicks zitten naast elkaar, als het echte bazen waren zaten ze allemaal door elkaar
Ze zijn gewoon geen bazenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:12 schreef duguid het volgende:
[..]
Nee man, alle gasten zitten naast elkaar en de chicks zitten naast elkaar, als het echte bazen waren zaten ze allemaal door elkaar
Lange stiltequote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:53 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Die nekquote:
maakt dat wat uit, Die nek is gewoon focking engquote:Op woensdag 8 september 2010 23:20 schreef Lexis het volgende:
[..]
Serieus op mijn soep ingaan
Dude, dat was letterlijk 3 seconden werk...
Moet je naar de noordpool gaan, daar maak je pas wat mee!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef Vanky het volgende:
Ik wil graag een scandinavische scoren! Als die daar toch allemaal zo lekker zijn?
Maar naar het schijnt is het echt zo dat hoe meer noordelijker je gaat hoe heter de meisjes zijn.
Bij types uit het zuiden kun je het wel vergeten.
Nee joh, daar scoor je ijsberen!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:30 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Moet je naar de noordpool gaan, daar maak je pas wat mee!
Dat wordt batsen in een igloquote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef Vanky het volgende:
Ik wil graag een scandinavische scoren! Als die daar toch allemaal zo lekker zijn?
Maar naar het schijnt is het echt zo dat hoe meer noordelijker je gaat hoe heter de meisjes zijn.
dat wordt fappenquote:
Ja lekker zo'n Samiquote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef Vanky het volgende:
En batsen met de gedachte dat het VOE isquote:Op woensdag 8 september 2010 23:34 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Kun je daar lekker tegenaankruipen
Suggeren dat ze een slet isquote:Op woensdag 8 september 2010 23:40 schreef Penisbaard het volgende:
Suggereren dat ze ooit weg is geweest.
kk flikker ik w8 op je kom hier dan met je matties ga ga eh kk lelijk eaap hoerezoonquote:Op woensdag 8 september 2010 23:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kom dan bezem a zemmel kk boeler flikekr w8 maar
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fapquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:04 schreef Vanky het volgende:
[..]
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Jaaa! Een Fok!-Noorwegen-meet! Wie mailt Voe voor de slaapplekken?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef shayolo het volgende:
Georganiseerde reis dan maar naar Noorwegen?
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:18 schreef Lexis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame vind ik misschien nog wel geiler. In ieder geval minder babyface dan Voe.
jawel! hoe moet je Voe anders mailen voor slaapplekkenquote:
Google translationquote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
jawel! hoe moet je Voe anders mailen voor slaapplekken
ah , nou ja die lust hem wel voor een 19 jarigequote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Vanky het volgende:
Voe is een Scandinavische blonde van 19!!!
[ afbeelding ]
Ze heeft dus een lief! Een gangster want hij draagt een kap/muts!
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef larzzzman het volgende:
voe?????wat the neuk is een voe????
Ik wordt oud
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wat is die vrienden van Voe toch lekkah
Mensen die zeuren over haar prachtige kleine tietjesquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voor je Voe geen gat meer in d'r borstkas hoeft te trappen, om d'r tussen de tieten te kunnen neuken.
Ben je naar Hønefoss geweest? Hege of Voe en haar vriendinnetjes nog gezien? Ik bedoel, dat stadje heeft zowat geen inwoners, dus die kans is groot.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef ThePianoMan het volgende:
Hønefosswat een slettenstad was dat
I'm in! Wilde toch altijd al naar Noorwegenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef duguid het volgende:
[..]
Jaaa! Een Fok!-Noorwegen-meet! Wie mailt Voe voor de slaapplekken?
Ja, ben er geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben je naar Hønefoss geweest? Hege of Voe en haar vriendinnetjes nog gezien? Ik bedoel, dat stadje heeft zowat geen inwoners, dus die kans is groot.
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef sciter het volgende:
[..]
De stijl is gewoon standaard, een dag bij mij op school en je ziet honderd chicks et die stijl
H&M 'stijl', stijlloos.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef sciter het volgende:
[..]
De stijl is gewoon standaard, een dag bij mij op school en je ziet honderd chicks et die stijl
pianoman, ben je terug?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef ThePianoMan het volgende:
Hønefosswat een slettenstad was dat
In jouw mondquote:Op donderdag 9 september 2010 18:30 schreef Ragboer het volgende:
Wat een lekker wijf zeg, ff het sperma wegslobberen in mijn mond
quote:
lucky 12-year old bastardsquote:
Jaloers.quote:
In mijn kussensloop.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dat is gek?Waar laat jij je sperma dan?
quote:
Laat jij het niet in je baard?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dat is gek?Waar laat jij je sperma dan?
Tjek dan wat een lelijke puistige 12-jarige kutjochiesquote:
Die rechter wil ik voor mijn verjaardag!quote:
Sorry is al bezet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Two het volgende:
[..]
Die rechter wil ik voor mijn verjaardag!
* ThaTim faptquote:
Bedankt voor de kwaliteitskickquote:
Voe zingt, doet modellenwerk en blogt. Ontdekt door Panzermaus.quote:Op zondag 12 september 2010 15:55 schreef Editeur het volgende:
Waar is ze eigenlijk bekend van? Weet ze van het bestaan van dit soort topics of is het een willekeurig Scandinavisch meisje dat nu thuis op de bank schoolboeken leest
Die komen in het topic in het babesforum. Dit topic is om over Voe te discussiëren.quote:Op zondag 12 september 2010 16:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer post penisbaard zijn beste Voe pics uit zijn archief?
Nee, dat was een 1 april grap zoals je op haar blog kan lezen. Die Markus is ook een bloggecelebreerde volgens mij, zoiets was het.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Vanky het volgende:
Voe is een Scandinavische blonde van 19!!!
[ afbeelding ]
Ze heeft dus een lief! Een gangster want hij draagt een kap/muts!
Neuh, Penisbaard postte haar een jaar geleden al volgens mij. Ik heb er inderdaad wel wat topics over gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 15:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voe zingt, doet modellenwerk en blogt. Ontdekt door Panzermaus.
Okee, dat is dan bij deze rechtgezet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ze is nooit weggeweest.
[..]
Nee, dat was een 1 april grap zoals je op haar blog kan lezen. Die Markus is ook een bloggecelebreerde volgens mij, zoiets was het.
[..]
Neuh, Penisbaard postte haar een jaar geleden al volgens mij. Ik heb er inderdaad wel wat topics over gemaakt.![]()
Mijn Voe, wat doe jequote:
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.quote:Op zondag 12 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb Julie altijd leuker gevonden dan Emilie. (Voe)
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.
Een mooie meid heeft geen boobs nodig.quote:Op zondag 12 september 2010 16:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)
Als er ook een mooie meid is die wel boobs heeft is het makkelijk kiezenquote:Op zondag 12 september 2010 16:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een mooie meid heeft geen boobs nodig.
Dat was genoeg voor mij.quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.
Nee, ze was er alleen even toen Voe in Amerifaal was.quote:Op zondag 12 september 2010 16:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)
Voe > Juliequote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Julie is ook leuk. Voe blijft ook schattig.
Nu is ze ook met Julie hoorquote:Op zondag 12 september 2010 17:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ze was er alleen even toen Voe in Amerifaal was.
Zijn er van haar meer foto's?quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 17:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige pics waar ze gevelbaar is hoor.
Hoofd gevenquote:Op zondag 12 september 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij was er een foto waarop Voe zichtbaar hoofd geeft aan ene Spaanse gozer van 21.
Klopt, maar dat was voor de gein, dus maakt niet uit en alles.quote:Op zondag 12 september 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij was er een foto waarop Voe zichtbaar hoofd geeft aan ene Spaanse gozer van 21.
Tering, dat meisje is wat jong, maar wel echt lekker. De linker dan. En die heeft wel tieten.quote:
Ik schrok alquote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was voor de gein, dus maakt niet uit en alles.
tetten.quote:
Ik bedoelde dus die foto waar ze de zonnebril van haar paarmaatje opheeft, en met haar beentjes om zijn hoofd ligt. Niet die kusfoto met Markus.quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was voor de gein, dus maakt niet uit en alles.
Maar hé, één of andere gare Mexicaanse vakantieliefde man. Wie geeft een neuk.quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus die foto waar ze de zonnebril van haar paarmaatje opheeft, en met haar beentjes om zijn hoofd ligt. Niet die kusfoto met Markus.
mooie samenvatting van de fotoquote:
Lekker spontaan lachend op de foto.quote:
die tettenquote:
Meer pics?quote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Allen
Juli is die blonde met tetten, de opvolger van die slet van een Voe
quote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Allen
Juli is die blonde met tetten, de opvolger van die slet van een Voe
Wie is het dan? Zij is hard lekker.quote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Faalhaas. Dat is Julie niet, dat is iemand anders.
Dit is Juli geen Juliequote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Faalhaas. Dat is Julie niet, dat is iemand anders.
Rob Fruithof.quote:Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Wie is het dan? Zij is hard lekker.
quote:
Ja onderhoudquote:Op zondag 12 september 2010 19:52 schreef Lexis het volgende:
Ey die juli.blogg.no ligt er een beetje uit of wat? Ik had net zin om te fappen...
Zijn er nog wel foto's ergens dan?quote:
Altijd maar zeuren over die leeftijd, dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:21 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zijn er nog wel foto's ergens dan?
Waar moet ik dan op geilen?
Maar even serieus, die Juli, die is echt onmenselijk lekker.
Voe met haar rare Alienhoofd... (die al best lekker is, ken je nagaan)
Nu nog 3 jaar ouder zijn meisje.
Maar die Juli is vast 14, das Voe ook.. Ik prefereer 17/18. Ze kan nóg bloedgeilerder worden..!quote:Op zondag 12 september 2010 20:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren over die leeftijd, dat heb ik nooit begrepen.
Zodra een meisje 15/16 is mag je er alles mee doen vind ik, behalve als je echt 35 bent ofzo.
Nee. Dan zijn Penisbaard/Graseter/Chewbacca_maatschappij/ik je voorquote:Op zondag 12 september 2010 23:54 schreef Vanky het volgende:
Tetten groeien tot je 21ste!
Waar maken jullie je toch druk om? Als jullie haar niet willen neem ik Voetje wel!
De dochter van een Koe.quote:
Dudequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn jullie Voe nu al vergeten?
De lieve Voe is 6 dagen in Malawi geweest. Ze is daar geweest om Aidskindertjes te helpen. Voor zover ik Noors begrijp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig hè? World Peace, zoals alle mooie vrouwen dat willen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voe met haar nieuwe sjaal
Ze is nogsteeds lievvvquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
De lieve Voe is 6 dagen in Malawi geweest. Ze is daar geweest om Aidskindertjes te helpen. Voor zover ik Noors begrijp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zeg ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Rectum het volgende:
Was ik nou maar een aidsnegertje, dan zou ik oh zo gelukkig zijn.
Nee jij zei aidspatiënt. Dat kan je ook worden van foute feestjes in Groningen, maar dan komt Voe niet bij je.quote:
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee jij zei aidspatiënt. Dat kan je ook worden van foute feestjes in Groningen, maar dan komt Voe niet bij je.
of ís het alquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef DeBassist het volgende:
90% van mannelijk FOK! wil nu aidspatient zijn
Typische opmerking van een FOK!n00bquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Broodmongool het volgende:
Gadverdamme, na die negers steek ik mn tong niet meer achter in dr keel hoor, walgelijk.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Broodmongool het volgende:
Gadverdamme, na die negers steek ik mn tong niet meer achter in dr keel hoor, walgelijk.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Typische opmerking van een FOK!n00b
Ja ok, maar hoe komt dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In Norwegen is het al een BN
Omdat ze mooi is!quote:
nope, heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef DoimeN het volgende:
Ze is inderdaad knap, maar dit soort schone lopen er toch ook in nederland rond? Of schop ik nu tegen iemand fobie aan om naar buiten te gaan?
Hege is in ieder geval ook in Hønefoss geboren, weet niet of ze daar nog woont.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ze woont toch in hetzelfde dorpje als Hege Bøkko?
Allangquote:
Lief tochquote:
Dat is dan weer de politiek correctheid van een miss universe wannabe, wat eigenlijk een verkapte schreeuw om positieve aandacht is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mooi zijn, mode en zingen.quote:
Doe eens een liedje van Voe pasten dan, nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Van mooi zijn, mode en zingen.
0:47quote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe eens een liedje van Voe pasten dan, nog nooit van gehoord.
Ze is dus niet alleen knap maar ze zal in de toekomst ook Justin Bieber overwinnen.quote:
In de toekomst? duurde 2 seconden voor mij hoor...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze is dus niet alleen knap maar ze zal in de toekomst ook Justin Bieber overwinnen.
En 2 seconden later is opeens niet meer de toekomst omdat het maar 2 seconden is?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de toekomst? duurde 2 seconden voor mij hoor...
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En 2 seconden later is opeens niet meer de toekomst omdat het maar 2 seconden is?
Das mijn overbuurmeisje Denise. Moe'k haar de groeten voor je doen?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die jij maar al te graag je auto wil insleuren
yep. the future is nao!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En 2 seconden later is opeens niet meer de toekomst omdat het maar 2 seconden is?
Ik heb voor de zekerheid maar even aangifte gedaan bij de politie.quote:Op donderdag 30 september 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das mijn overbuurmeisje Denise. Moe'k haar de groeten voor je doen?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 07:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid maar even aangifte gedaan bij de politie.
Met Schenkstroop weet je het nooit zeker. De vorige keer heeft hij live zijn bovenbuurvrouw om het leven gebracht. Helaas waren we toen te laat om nog iets te kunnen doen.quote:
Dan wil ik zien dat ze spannende dingen met elkaar doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Voe is een tweeling
[ afbeelding ]
Wat lijken ze toch op elkaar, straks lig ik nog met de 'verkeerde' in bed
Voquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef swaffelair het volgende:
Goede vraag:
Hoe spreek je haar naam uit?
Em-muh-liequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:09 schreef swaffelair het volgende:
Goede vraag:
Hoe spreek je haar naam uit?
Hoe vind jij haar MYV, te doen?quote:
intarwebbing from behind za barz. connectie is tantoe vlugger dan wat ik thuis hebquote:Op donderdag 30 september 2010 08:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met Schenkstroop weet je het nooit zeker. De vorige keer heeft hij live zijn bovenbuurvrouw om het leven gebracht. Helaas waren we toen te laat om nog iets te kunnen doen.
nope, verloren zaakquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef Swomp het volgende:
Heeft ze inmiddels al tetten, zit hier namelijk al een hele tijd op te wachten
Meisjes krijgen tieten op hun 18e verjaardag, dat weet toch iedereen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef Swomp het volgende:
Heeft ze inmiddels al tetten, zit hier namelijk al een hele tijd op te wachten
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Meisjes krijgen tieten op hun 18e verjaardag, dat weet toch iedereen!
Heftig, waarom?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik hoop dat ze dood gaat aan kanker.
Wat lief van je.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gewaagde mening wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
En ik hoop dat jou piemel eraf valtquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik haat mensen die als ze maar een beetje bekendheid hebben, meteen doen alsof ze iets geven om de armen, terwijl ze dat alleen maar laten zien voor hun eigen benefits.quote:
geeft ze om de armen dan? volg niet echt haar blog ofzo...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik haat mensen die als ze maar een beetje bekendheid hebben, meteen doen alsof ze iets geven om de armen, terwijl ze dat alleen maar laten zien voor hun eigen benefits.
Ja als of ik wel blog van dat kutwijf lees, er zijn hier plaatjes van haar in afrika ofzo. ik hoop dat ze verkracht wordt door een negert in afrika die een naald door zijn piemel heeft.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
geeft ze om de armen dan? volg niet echt haar blog ofzo...
rustig aan vriendquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja als of ik wel blog van dat kutwijf lees, er zijn hier plaatjes van haar in afrika ofzo. ik hoop dat ze verkracht wordt door een negert in afrika die een naald door zijn piemel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |