Jaaa! Een Fok!-Noorwegen-meet! Wie mailt Voe voor de slaapplekken?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef shayolo het volgende:
Georganiseerde reis dan maar naar Noorwegen?
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:18 schreef Lexis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame vind ik misschien nog wel geiler. In ieder geval minder babyface dan Voe.
jawel! hoe moet je Voe anders mailen voor slaapplekkenquote:
Google translationquote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
jawel! hoe moet je Voe anders mailen voor slaapplekken
ah , nou ja die lust hem wel voor een 19 jarigequote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Vanky het volgende:
Voe is een Scandinavische blonde van 19!!!
[ afbeelding ]
Ze heeft dus een lief! Een gangster want hij draagt een kap/muts!
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef larzzzman het volgende:
voe?????wat the neuk is een voe????
Ik wordt oud
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wat is die vrienden van Voe toch lekkah
Mensen die zeuren over haar prachtige kleine tietjesquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voor je Voe geen gat meer in d'r borstkas hoeft te trappen, om d'r tussen de tieten te kunnen neuken.
Ben je naar Hønefoss geweest? Hege of Voe en haar vriendinnetjes nog gezien? Ik bedoel, dat stadje heeft zowat geen inwoners, dus die kans is groot.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef ThePianoMan het volgende:
Hønefosswat een slettenstad was dat
I'm in! Wilde toch altijd al naar Noorwegenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef duguid het volgende:
[..]
Jaaa! Een Fok!-Noorwegen-meet! Wie mailt Voe voor de slaapplekken?
Ja, ben er geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben je naar Hønefoss geweest? Hege of Voe en haar vriendinnetjes nog gezien? Ik bedoel, dat stadje heeft zowat geen inwoners, dus die kans is groot.
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef sciter het volgende:
[..]
De stijl is gewoon standaard, een dag bij mij op school en je ziet honderd chicks et die stijl
H&M 'stijl', stijlloos.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef sciter het volgende:
[..]
De stijl is gewoon standaard, een dag bij mij op school en je ziet honderd chicks et die stijl
pianoman, ben je terug?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef ThePianoMan het volgende:
Hønefosswat een slettenstad was dat
In jouw mondquote:Op donderdag 9 september 2010 18:30 schreef Ragboer het volgende:
Wat een lekker wijf zeg, ff het sperma wegslobberen in mijn mond
quote:
lucky 12-year old bastardsquote:
Jaloers.quote:
In mijn kussensloop.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dat is gek?Waar laat jij je sperma dan?
quote:
Laat jij het niet in je baard?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want dat is gek?Waar laat jij je sperma dan?
Tjek dan wat een lelijke puistige 12-jarige kutjochiesquote:
Die rechter wil ik voor mijn verjaardag!quote:
Sorry is al bezet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Two het volgende:
[..]
Die rechter wil ik voor mijn verjaardag!
* ThaTim faptquote:
Bedankt voor de kwaliteitskickquote:
Voe zingt, doet modellenwerk en blogt. Ontdekt door Panzermaus.quote:Op zondag 12 september 2010 15:55 schreef Editeur het volgende:
Waar is ze eigenlijk bekend van? Weet ze van het bestaan van dit soort topics of is het een willekeurig Scandinavisch meisje dat nu thuis op de bank schoolboeken leest
Die komen in het topic in het babesforum. Dit topic is om over Voe te discussiëren.quote:Op zondag 12 september 2010 16:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer post penisbaard zijn beste Voe pics uit zijn archief?
Nee, dat was een 1 april grap zoals je op haar blog kan lezen. Die Markus is ook een bloggecelebreerde volgens mij, zoiets was het.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Vanky het volgende:
Voe is een Scandinavische blonde van 19!!!
[ afbeelding ]
Ze heeft dus een lief! Een gangster want hij draagt een kap/muts!
Neuh, Penisbaard postte haar een jaar geleden al volgens mij. Ik heb er inderdaad wel wat topics over gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2010 15:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voe zingt, doet modellenwerk en blogt. Ontdekt door Panzermaus.
Okee, dat is dan bij deze rechtgezet.quote:Op zondag 12 september 2010 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ze is nooit weggeweest.
[..]
Nee, dat was een 1 april grap zoals je op haar blog kan lezen. Die Markus is ook een bloggecelebreerde volgens mij, zoiets was het.
[..]
Neuh, Penisbaard postte haar een jaar geleden al volgens mij. Ik heb er inderdaad wel wat topics over gemaakt.![]()
Mijn Voe, wat doe jequote:
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.quote:Op zondag 12 september 2010 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb Julie altijd leuker gevonden dan Emilie. (Voe)
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.
Een mooie meid heeft geen boobs nodig.quote:Op zondag 12 september 2010 16:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)
Als er ook een mooie meid is die wel boobs heeft is het makkelijk kiezenquote:Op zondag 12 september 2010 16:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een mooie meid heeft geen boobs nodig.
Dat was genoeg voor mij.quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat nou altijd? Julie is er maar heel even geweest, 2 weken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |