Als de MC Cageon dan komt aanmoedigen mag jij de bammetjes smeren meisjequote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef -XX- het volgende:
Vet!! Dan worden we concurrentie van elkaar.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als de MC Cageon dan komt aanmoedigen mag jij de bammetjes smeren meisje.
In de pauze's heb daar wel tijd voor ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als de MC Cageon dan komt aanmoedigen mag jij de bammetjes smeren meisje.
doe nou niet.... het is echt een groot gat qua geldquote:Op woensdag 8 september 2010 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien heb ik tegen die tijd het circuit dan ook een keer gezienMisschien van de zomer
Ik zei ook, tegen die tijdquote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef -XX- het volgende:
Ja, rond eerst je school maar netjes af Cock.
als je met je houding bezig bent dan groeit dat idd, ben je daar niet mee bezig veranderd er ook weinig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja dat kan ik ook nog doen, andere stepjes maken voor meer grondspelingen dan ook 60 graden hellingshoeken maken
Wel grappig om te zien hoe je houding ook groeit, zag oudere foto's en filmpjes terug, nu gaat het allemaal veel mooier
![]()
Vooral linksom, vroeg op het gas, lang naasthangen en schnellvoor een GS
Hmm, ik wist wel dat ik iets gemist hadquote:Op donderdag 9 september 2010 06:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat een fanatisme hier zegis het motor seizoen soms weer voorbij
Thnxquote:Op woensdag 8 september 2010 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hey Rib-i ik moest toch opletten voor je? 750 euro.
http://link.marktplaats.nl/365181867
[ afbeelding ]
Er zit wel dik geld en tijd in.![]()
[ afbeelding ]
Kontje is me wat te extreem voor een lollig ding erbij.
*Grinnik*quote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef -XX- het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hmm, ik wist wel dat ik iets gemist had
quote:
Zijn daar tegenwoordig opleidingen voor?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef -XX- het volgende:
Props voor de Dixiquote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Zhe nieuwe pekelbike, en nu maar vijf maanden wachten op de nieuwe ZX10-R.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu snel @werk.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu snel @werk.
Misschien wel... maar dan zit ie na ieder ritje eerst minimaal een uur alles weg te poetsenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Kratje bier op het feit dat die fiets geen pekel ziet gedurende de tijd die het bij WB zal doorbrengen
Nop dat is uitgeboord destijd voor de brug, die zit in de naastliggende tanden verankerd. Nu zitten daar dus inderdaad 2 beste gaten.. Na behandeling is niks afgebrokenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef bvvt het volgende:
Wow, CP, Zie ik daar zwakke plekken op die 2 tanden om je stifttand??
En een stukkie er af gebroken na de behandeling?
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu snel @werk.
ehquote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Geerd het volgende:
Aaah kijk daarom was ik dus om 09.38 al klaar vanochtend thanks man.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef Geerd het volgende:
Ja iemand moet dan toch de uren compenseren.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef Geerd het volgende:
Ja iemand moet dan toch de uren compenseren.
Ik knal heel Ned door behalve de uiterste zoals Maastricht Den Helder Vlissingen,dus roep maarquote:Op donderdag 9 september 2010 20:29 schreef BazzieK het volgende:
Heb je trouwens een beetje een regio die je vast controleert Geerd? Ik ga de laatste tijd nu ik OV heb regelmatig met de trein en ben benieuwd of ik je een keer tegen kom.
Regelmatig sneltrein 's-Hertogenbosch - Zutphen, heb je die wel eens?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik knal heel Ned door behalve de uiterste zoals Maastricht Den Helder Vlissingen,dus roep maar
Goed hoor, net weer begonnen met het tweede jaar. Ben jij inmiddels al klaar?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef -XX- het volgende:
En hoe gaat het met Bazzie met de opleiding?
Hahaha vrij regelmatig idd, als je een bierbuik met koffie en flaporen treft ff zwaaienquote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Regelmatig sneltrein 's-Hertogenbosch - Zutphen, heb je die wel eens?
Denk dat je moeilijk over het hoofd bent te zien.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha vrij regelmatig idd, als je een bierbuik met koffie en flaporen treft ff zwaaien
Klaar?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed hoor, net weer begonnen met het tweede jaar. Ben jij inmiddels al klaar?
Ik heb vandaag helemaal niks gedaan, dus wie heeft zich nog niet gemeld? die is mijn uren aan het inhalenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik deed met je mee om half 10.30 uur
En nog slim ookquote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ow gawd, blondjes die doorleren
Dan is het geverfdquote:
Verwacht je een matige winter Mr. Timofeef?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Kratje bier op het feit dat die fiets geen pekel ziet gedurende de tijd die het bij WB zal doorbrengen
Yeah enige parkeerplek. D8 er al aan bij het schieten.quote:
Dit klopt wel met de werkelijkheid, je kan alleen niet inzoomen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:53 schreef cageon2 het volgende:
no shit...congrats WB, ziet er wel shiny uit, maar dat zullen je photoshop skillz wel zijn
Klopt, maar ben nu even van de tussen paus.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik had alleen gedacht dat je iets "lean & mean" zou pakken
Ik wilde het maar bij eentje houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef ikookhier het volgende:
Nieuwe bike WBBenieuwt wat die andere 2 worden
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf olie ververst, en met een naked ZX9-R de eerste rondjes gereden.
Was in het begin wel spannend met 4.000 Rpm koud stationair, en tijdens de rit maar liefst 6.000 Rpm.
Gelukkig zitten er goede remmetjes op.
Even getankt en de twee jaar oude benzine (tegen reserve aan) verdunt.
Loopt nu enigzins redelijk.
En een gangetje zit er wel in.
Uh... nu pas klaar...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:26 schreef cageon2 het volgende:
rib-i minder hard werken en ik maar harder werken...
lang dagje vandaag...
Dus ik doe het voor jouquote:Op donderdag 9 september 2010 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag helemaal niks gedaan, dus wie heeft zich nog niet gemeld? die is mijn uren aan het inhalen
Ik heb nog een race-logo overquote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf olie ververst, en met een naked ZX9-R de eerste rondjes gereden.
Was in het begin wel spannend met 4.000 Rpm koud stationair, en tijdens de rit maar liefst 6.000 Rpm.
Gelukkig zitten er goede remmetjes op.
Even getankt en de twee jaar oude benzine (tegen reserve aan) verdunt.
Loopt nu enigzins redelijk.
En een gangetje zit er wel in.
even kwooten hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde het maar bij eentje houden.
Dus deze verdwijnt zeker weer de komende weken of als de planning uitkomt maanden.
Den Bosch en en Zutphen echt.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Geerd het volgende:
Neem aan dat je tussen Denbosch en Nijmegen reist?
Als in wat moet je in hemelsnaam in Zutphen?
Ohja, staat me iets van bij dat je op het HBO zat al. Heb zo'n geweldig geheugen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Klaar??
MBO diploma is al 1,5 jaar in de pocket. Nu zit ik ook in het 2e jaar van HBO SPH.Propedeusje was in het eerste jaar ook al binnen.
Ben er nog steeds ontzettend blij mee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te controleren.
quote:
2 jaar oud volgens de eigenaar, dus ik verwacht al snel 3-4 jaar.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:52 schreef Rib-i het volgende:
'n avond
[..]
Uh... nu pas klaar...![]()
[..]
Dus ik doe het voor jou
Ik maak wel een race-tune voor jequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:04 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ben er nog steeds ontzettend blij mee.dus als "Rib-I's Company" op de bike wilt hebben roept u maar.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen volgende keer ook graag aan mijn werk besteden ipv dat van jou
quote:![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 jaar oud volgens de eigenaar, dus ik verwacht al snel 3-4 jaar.
Zaterdag stukje rijden en weer verversen denk ik.![]()
Volgende week woensdagavond de remschijven doen?
Moet toch een keer k'beuren.
En ik denk dat jij paarden neukt bij het zien van je username. Vind je die info net zo oninteressant als ik de jouwe vind?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef PonyLovertje het volgende:
is d8 dat dit een fistfuck forum was toen ik de titel zag....
Zondag ben ik weer in den Bosch tot een uur of 8 denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vandaag of in het weekend tijd voor een kop koffie ergens toevallig?
Heb zondag na het uitkateren wel even tijd, ben jij ergens tussendoor beschikbaar of ben je heel de dag druk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zondag ben ik weer in den Bosch tot een uur of 8 denk ik
Jazeker! Ik kan niet meer een BSA krijgen! Mits ik er nu natuurlijk langer dan 10 jaar over ga doen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, staat me iets van bij dat je op het HBO zat al. Heb zo'n geweldig geheugen.SPH gaat goed?
Netjes! Heb mijn P ook binnen, nog nooit iets hoeven herkansen. Dus hopen dat dat zo blijft. *klopt af*quote:Op zaterdag 11 september 2010 06:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jazeker! Ik kan niet meer een BSA krijgen! Mits ik er nu natuurlijk langer dan 10 jaar over ga doen!
En jouw opleiding dan? P ook binnen?
Dat weet ik niet zover van tevoren, maar in principe wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
zit ik helaas in Amsterdam
Weekje later?
Volgens mij moet ik even teruglezen in het vorige topic.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben al weer in het land van de levenden
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Wat overtollig kettingvet weggeschept met een ijslepeltje.
Soms ben ik blij dat dinnetje me niet ziet sleutelen.
Wilt u de kassabon? Ja als jij je nummer erop zet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:13 schreef Geerd het volgende:
Blonde kassa mutsen1blik betalen 23 gratis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm vet mooi weer hier. Huiswerk maken voor 3 vakken of koppelingskabel van de GS vervangen![]()
Toch maar huiswerkVol schilderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je tegenwoordig al huiswerk mee in de kleuterklas?
![]()
![]()
Knippen en plakken voor gevorderdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vol schilderen?Krijg je tegenwoordig al huiswerk mee in de kleuterklas?
![]()
Kan ik het bier uit mekaar houden in de superquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Knippen en plakken voor gevorderdenKleur/Vorm/Materiaal heet het vak, over de betekenis van kleur. Krijgen we van een verstrooide vrouwelijke Jan Wolkers
op de nieuwe layout volgens mij ja, tel dr dus maar 4 secs bij op (dat is het verschil bij de SV cup rijders)quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij komt uit mijn uitzet.![]()
EL cheapo cupracer.![]()
1.56 met een SVtje.![]()
Het gaat duidelijk niet om het motorvermogen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:00 schreef cageon2 het volgende:
op de nieuwe layout volgens mij ja, tel dr dus maar 4 secs bij op (dat is het verschil bij de SV cup rijders)![]()
Dan nog vlot hoor, daar niet van..
Chillll!!! Dat is echt netjes.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Netjes! Heb mijn P ook binnen, nog nooit iets hoeven herkansen. Dus hopen dat dat zo blijft. *klopt af*
Maar niet vies.quote:
Doe maar laat.quote:Op zondag 12 september 2010 07:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo vroeg ook! (of laat...)
Goeiemorgen.
* dwijl paktquote:Op zondag 12 september 2010 07:38 schreef -XX- het volgende:
Hier word je toch gewoon hartstikke nat blij van!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was het een ander GSje. Was wel lekker weer om te rijden trouwens gisterenavond (tussen 17.30 en 19.30 gereden). Vanuit Herzogenbusch eerst over de snelweg naar Oss en van daaruit binnendoor naar Grave (bij stoplichten bij Schaijk nog even een R6 eruit getrokken) en net over de brug bij Grave linksaf richting Balgoy, Niftrik, Batenburg en Appeltern gereden. Daarna het pondje over bij Megen en door Naar Oss. Daar weer de snelweg op en met (af en toe) hoogst illegale snelheden (220 en hoger) zurück nach Herzogenbusch.quote:Op zondag 12 september 2010 11:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nop helaas... GSje staat al 4 dagen stil met gebroken koppelingskabel, nog geen tijd / zin gevonden om de nieuwe er op te zetten![]()
Is wel een lekkere bocht ja, kan je ook veel te hard doorheen als er niks voor je zit![]()
Reed die GS als een dolle dan?quote:Op zondag 12 september 2010 11:38 schreef TataK het volgende:
Cocktailprikker, reed jij gisterenavond toevallig over die ijzeren brug op de weg van Wychen naar Grave (met die lekkere bocht naar links als je net van de brug af komt)? Zo ja, dan had ik eigenlijk moeten zwaaienmaar het drong eigenlijk te laat tot me door dat jij het had kunnen zijn.
Dat is inderdaad een erg leuke routequote:Op zondag 12 september 2010 11:55 schreef TataK het volgende:
[..]
Dan was het een ander GSje. Was wel lekker weer om te rijden trouwens gisterenavond (tussen 17.30 en 19.30 gereden). Vanuit Herzogenbusch eerst over de snelweg naar Oss en van daaruit binnendoor naar Grave (bij stoplichten bij Schaijk nog even een R6 eruit getrokken) en net over de brug bij Grave linksaf richting Balgoy, Niftrik, Batenburg en Appeltern gereden. Daarna het pondje over bij Megen en door Naar Oss. Daar weer de snelweg op en met (af en toe) hoogst illegale snelheden (220 en hoger) zurück nach Herzogenbusch.
Nope, dus ik had het kunnen wetenquote:Op zondag 12 september 2010 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reed die GS als een dolle dan?
Klopt. Heb ze beide wel eens gereden, maar dan vanaf de andere kant (dus vanaf Bommel). Hoewel bochtje ook op een FJR leuk zijn (op welke motor niet) moet ik BazzieK bij dergelijke ritjes duidelijk voor laten gaan. Maar hij rijdt de laatste tijd niet veel meer. Gaat liever naar z'n vriendinquote:Op zondag 12 september 2010 12:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een erg leuke route![]()
Het is ook leuk om de maasdijk helemaal tot aan Zaltbommel te volgen
zowel de brabantkant (kortere bochtjes) als gelderlandkant (hogere snelheidbochten
) zijn leuk
Trotse pappa!quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef TataK het volgende:
(Geerd, weet je meteen wat hij in de trein naar Zutphen doet)
Kwestie van "Studenten reizen gratis met OV versus kosten voor een tank benzine"quote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Trotse pappa!![]()
![]()
Hij kan toch ook stoer op de motor..
+1 herkenbaarheidquote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef TataK het volgende:
[..]
Kwestie van "Studenten reizen gratis met OV versus kosten voor een tank benzine"
Als mensen zo bezig zijn wil ik nog wel eens zeggen dat ze mijn klanten niet moeten opeten.quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef TataK het volgende:
[..]
Klopt. Heb ze beide wel eens gereden, maar dan vanaf de andere kant (dus vanaf Bommel). Hoewel bochtje ook op een FJR leuk zijn (op welke motor niet) moet ik BazzieK bij dergelijke ritjes duidelijk voor laten gaan. Maar hij rijdt de laatste tijd niet veel meer. Gaat liever naar z'n vriendin(Geerd, weet je meteen wat hij in de trein naar Zutphen doet)
quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als mensen zo bezig zijn wil ik nog wel eens zeggen dat ze mijn klanten niet moeten opeten.
we faxenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zover van tevoren, maar in principe wel.![]()
Herkenbaar iets.quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef TataK het volgende:
[..]
Kwestie van "Studenten reizen gratis met OV versus kosten voor een tank benzine"
Ik stap alleen in de trein als ik ervoor betaald krijg. / Geerd.quote:Op zondag 12 september 2010 13:05 schreef TataK het volgende:
Klein rondje want zonder kenteken?quote:Op zondag 12 september 2010 22:17 schreef stinkie het volgende:
Klein rondje gereden, stukje hard gelopen.poe poe,het was een drukke zondag
Nu op zoek naar een nieuwe voorvork
quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef Den_Haag het volgende:
we faxen
Nee, dat zou ik nooooooit doenquote:Op zondag 12 september 2010 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klein rondje want zonder kenteken?![]()
[..]
Excuse me, dacht dat je Cageon was.quote:Op zondag 12 september 2010 22:48 schreef stinkie het volgende:
Nee, dat zou ik nooooooit doenKlein rondje wegens weinig koppelingsdruk en geen olie bij me.
En een vorvork op MP gevonden. Zelfde prijs als waar ik vorig jaar de mijne voor verkocht heb
Ouwe moequote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef Geerd het volgende:
kk anders laat je je ouwe moe even het zware werk doen![]()
![]()
Ohw oepsquote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ouwe moe... Ik zal 't mijn vriendin zeggen
Overigens zelden iemand zo intelligent zien kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 17:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw oepsvizier toch maar is schoonmaken
quote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Overigens zelden iemand zo intelligent zien kijken
Geerd heeft een koffiekoekje gegeten met de vriendin van koffiekoekje, terwijl Geerd dacht dat hij een koffiekoekje at met de moeder van koffiekoekje... of zoiets?quote:Op maandag 13 september 2010 17:38 schreef BazzieK het volgende:
Iemand anders die dit ook niet volgt?
quote:Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef Geerd het volgende:
kk was in de tuin bezig met zijn moeder vriendin die het zware werk deed, en ik reed langs met de brommer.
Tuurlijk mag dat, Ik hoor wel wanneer je langskomtquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
Koppelingsdruk mag nu wel eens permanent gefixed worden.
I have no experience what-so-ever.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef stinkie het volgende:
Tuurlijk mag dat, Ik hoor wel wanneer je langskomt
Drukdrukdrukquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb zondag na het uitkateren wel even tijd, ben jij ergens tussendoor beschikbaar of ben je heel de dag druk?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan ik het bier uit mekaar houden in de super
quote:Op zondag 12 september 2010 12:30 schreef TataK het volgende:
[..]
Heb ze beide wel eens gereden, maar dan vanaf de andere kant
Als ik tijd heb om te rijden komt er weer een. Als ik er nu een zou kopen zou ik de belastingdienst alleen maar blij makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
rib, wanneer ga jij weer eens olie verstoken?
In maart heb ik wel een belastingvrije ZX9-R.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef Rib-i het volgende:
Als ik tijd heb om te rijden komt er weer een. Als ik er nu een zou kopen zou ik de belastingdienst alleen maar blij maken
ZX-9R associeer ik sinds Kratjuh op de MF meeting van een aantal jaren terug ook met een oliebootquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In maart heb ik wel een belastingvrije ZX9-R.Overdrachtsbelasting.
ah, dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is een zwarte
Het is geen Yamaha.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Rib-i het volgende:
ZX-9R associeer ik sinds Kratjuh op de MF meeting van een aantal jaren terug ook met een olieboot
Morgen zie je weer dat het doorzichtig RVS gaas is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Den_Haag het volgende:
ziet er nog prima uit
Handen wassen zonder water.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef Geerd het volgende:
Goh wat een leuk handpompje.
Sexy boy's ?? Ohhh die zijn er zat hoor!quote:Op woensdag 15 september 2010 03:51 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kom je ze nog tegen??
Wie is die kliko met helmquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 08:44 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
Wie is die kliko met helm
Was een gezellige tijd![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 03:51 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kom je ze nog tegen??
Je riep me?quote:Op woensdag 15 september 2010 06:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sexy boy's ?? Ohhh die zijn er zat hoor!
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:14 schreef Rib-i het volgende:
Kermit kijkt alsof hij gepijpt wordt
Volgens mij heeft -XX- d'r mond vol [ afbeelding ]
[..]
[..]
Er bestaat geen relatie tussen hard werken en posten, wel tussen "middelen om te posten" en "posten"quote:Op woensdag 15 september 2010 13:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]is weer iemand hard aan het werk zie ik
[..]
[..]
boeie... hebben ze zalfjes voor...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen zeep als glijmiddel gebruiken. Is slecht voor de ph
[..]
[..]
Dat betekend dat Rib-i muziekaal zaad heeftquote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] wat betekend die? Dat -XX- het uitspuugd?
Met mij is het goed hoe is het met jouquote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jou (en de motor? )?
Ik weet dat ik wat teweeg breng bij vrouwen daarom adviseer ik ze ookquote:
Die smaken dan weer nietquote:Op woensdag 15 september 2010 22:34 schreef cageon2 het volgende:
[..]
boeie... hebben ze zalfjes voor...
Ja, heel interessant allemaal hoor, maar liever zien we dat je op rib-i's post in gaatquote:Op woensdag 15 september 2010 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
Nou na de geplande drie avonden 'klaar', Kwaakie wordt alleen maar kaler.
[ afbeelding ]
Verdomde doorgedraaide wellnut.
Hopelijk nog wat onderdelen scoren zaterdag, zondag een toertochtje gepland.
Zoals jij hulpmiddelen inzet om maar zo goed mogelijk te kunnen sleutelenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
Nou na de geplande drie avonden 'klaar', Kwaakie wordt alleen maar kaler.
Verdomde doorgedraaide wellnutvan het ram-air systeem.
Hopelijk nog wat onderdelen scoren zaterdag, zondag een toertochtje gepland.
Ik zie geen opening.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, heel interessant allemaal hoor, maar liever zien we dat je op rib-i's post in gaat
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, heel interessant allemaal hoor, maar liever zien we dat je op rib-i's post in gaat
Je moet wat meer op gevoel doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Zoals jij hulpmiddelen inzet om maar zo goed mogelijk te kunnen sleutelen
Ik word al akelig als het licht slecht is als ik een gaatje moet boren
Tussen het schijten door een beetje poepen enzoquote:Op donderdag 16 september 2010 00:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voortaan, ben je nog weleens in Tilburg
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tussen het schijten door een beetje poepen enzo
Binnenkort een nieuwe wereldburger welkom heten op aardeTilburg is er 1 rijker
Er zijn dingen waar je niet aan moet ruiken of proeven.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Bij smaak proeven hoeven de ogen niet open te zijnwees een aanwinst en deel je kennis
Als ik helder ben zal ik eens denken.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Wellnut inkorten en een moer erachter is geen optie![]()
Dinnetje zwanger?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Binnenkort een nieuwe wereldburger welkom heten op aardeTilburg is er 1 rijker
Thnx 4 the tip Guru Pitkaquote:Op donderdag 16 september 2010 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar je niet aan moet ruiken of proeven.![]()
Desinfect eer gij begint.![]()
Uitspugen, uitspugen!?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] wat betekend die? Dat -XX- het uitspuugd?
Fine!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met mij is het goed hoe is het met jou
[..]
Ik weet dat ik wat teweeg breng bij vrouwen daarom adviseer ik ze ook
[ afbeelding ]
Voor de lekkende kput
Brrr, ik vind die vis echt heel griezelig!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:54 schreef Rib-i het volgende:
Iemand van de FOK MC trouwens ook...
[ afbeelding ]
Yeaquote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik las dat het schema wat omgegooid was.
quote:Op donderdag 16 september 2010 05:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Uitspugen, uitspugen!?
Wat is dat?![]()
Knijterhard sli..................
Oké jongens, dit gaat te ver.![]()
Morrie!
Uitbouwen was eigenlijk het probleem. Tnx aan de oldskool kuip voor niet scheuren onder stress.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:11 schreef Rib-i het volgende:
Wellnut inkorten en een moer erachter is geen optie
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:48 schreef cageon2 het volgende:
Yeaen ook in S3 gereden ipv S2. als 19e gekwalificeerd en 2 keer 16e geworden.
![]()
Paar 1000cc's zaten me inde weg anders had ik misschien nog wel iets verder naar voren kunnen komen...
eentje gooide ook gewoon keihard de deur d icht terwijl ik er echt al naast zat.... moest echt rechtopinsturen en remmen anders ging het niet goed... niet erg sociaal.. "that's racing" mjeh... t gaat hier niet om geld of wat dan ook...
Voor het zingen de kerk uit dusquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat betekend dat Rib-i muziekaal zaad heeft
quote:Op donderdag 16 september 2010 05:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Uitspugen, uitspugen!?
Wat is dat?![]()
Knijterhard sli..................
Oké jongens, dit gaat te ver.![]()
Morrie!
Tijdens het zingenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit dus
[..]
slecht...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
WB vertoonde vanochtend wat ongewenst weggedrag.![]()
[ afbeelding ]
Mooi geluid.
Kanarib-i zaadquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat betekend dat Rib-i muziekaal zaad heeft
Hell yeahhh!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi geluid.
Toevallig zeg, ik droomde vannacht zoiets over de GSquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi geluid.
Met mijn geweldige taal beheersing ga ik daar niet aan beginnenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef cageon2 het volgende:
http://www.pruim-racing.nl/verslag.aspx?rid=7
verslagje... mocht je typefouten tegen komen, meld het ff
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Toevallig zeg, ik droomde vannacht zoiets over de GS
Plakletters van Windows is een functie.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef cageon2 het volgende:
Nee manquote:Op donderdag 16 september 2010 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar je niet aan moet ruiken of proeven.![]()
Desinfect eer gij begint.![]()
[..]
Als ik helder ben zal ik eens denken.
Aan de andere kant zat helemaal geen wellnut meer, eerst eens kijken of de groothandel ze hier heeft.
[..]
Dinnetje zwanger?![]()
assen = Assenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef cageon2 het volgende:
7,5 x 12quote:Op donderdag 16 september 2010 22:55 schreef Geerd het volgende:
Je hebt wel een mooi stekkie man achter ook nog beetje tuin?
feck, thanks!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
assen = Assen
Veenslang met hoofdletter of niet
op loopt = oploopt
Deze leek ik wel aardig gevonden te hebben
Tot race 1 gelezenmisschien ook wat zinnen opsplitsen. Komma gebruik maakt het af en toe wat onduidelijk. Zoals:...
Het betekende ook dat we (Marcel, Christ en ik) wat meer verspreid stonden bij de start, daarbij optellend een grote groep 1000cc PK monsters om ons heen zou het lastig maken om een gelijk gevecht te krijgen zoals dat op Zandvoort het geval was, wel jammer, maar nu zou het ook zeker spannend gaan worden met allemaal dezelfde rondetijden bij elkaar!
omdat ik gaar benquote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef Geerd het volgende:
Ruskenhoek waarom is die dan soms met R en r ?
Heb wel ervaring met doorgeroeste uitlaten.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi geluid.
ff dimmen lange.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee manik woon toch niet in Tilburg
bal gehakt
M'n ogen zitten (ook) al de hele avond bijna dicht. Maar ja ik moet (ook) door he.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
Heb wel ervaring met doorgeroeste uitlaten.
Heerlijk!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef cageon2 het volgende:
morgen youtube filmpje online (net klaar met uploaden)
nu eerst slapen.
beetje extra geluid is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Deze was niet doorgeroest, gewoon stress door hitte en te strakke montage. (zet uit en op termijn zwakste plek,,)
Mooie blanke metaalkleurige overgang. En we hebben een TIG apparaat @werk.
Dus kon weer helemaal netjes naar huis.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi geluid.
Ik lees het wel als je de eerste ronde hebt aangepastquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef cageon2 het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
M'n ogen zitten (ook) al de hele avond bijna dicht. Maar ja ik moet (ook) door he.![]()
Alweer de vierde avond grafdelven, contactslot is behoorlijk ver heen.![]()
Contact gaat ook maar ene keer in de vijftig aan.![]()
Morgen @werk kijken of ik hem open krijg.
2 camsquote:
de achterste heb ik al gesloopt... usb kabel in cam -> laptop. Dan met motor weg proberen te gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2 camswel een beetje kwaliteitsverschil
quote:
Aannemen dit aanbod WBquote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb wel ervaring met doorgeroeste uitlaten.
Van de motorscoot wel ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:45 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Sjongejonge... Gelukkig is het contactslot nog goed
Voor die uitlaten was er toendertijd ook al een mannetje @Den Haag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:11 schreef Roderick2085 het volgende:
Aannemen dit aanbod WBHij doet jou uitlaten, jij zijn wave schijven
sleutelen laat je over aan de experts.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor die uitlaten was er toendertijd ook al een mannetje @Den Haag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |