Als de MC Cageon dan komt aanmoedigen mag jij de bammetjes smeren meisjequote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef -XX- het volgende:
Vet!! Dan worden we concurrentie van elkaar.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als de MC Cageon dan komt aanmoedigen mag jij de bammetjes smeren meisje.
In de pauze's heb daar wel tijd voor ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als de MC Cageon dan komt aanmoedigen mag jij de bammetjes smeren meisje.
doe nou niet.... het is echt een groot gat qua geldquote:Op woensdag 8 september 2010 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien heb ik tegen die tijd het circuit dan ook een keer gezienMisschien van de zomer
Ik zei ook, tegen die tijdquote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef -XX- het volgende:
Ja, rond eerst je school maar netjes af Cock.
als je met je houding bezig bent dan groeit dat idd, ben je daar niet mee bezig veranderd er ook weinig.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja dat kan ik ook nog doen, andere stepjes maken voor meer grondspelingen dan ook 60 graden hellingshoeken maken
Wel grappig om te zien hoe je houding ook groeit, zag oudere foto's en filmpjes terug, nu gaat het allemaal veel mooier
![]()
Vooral linksom, vroeg op het gas, lang naasthangen en schnellvoor een GS
Hmm, ik wist wel dat ik iets gemist hadquote:Op donderdag 9 september 2010 06:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat een fanatisme hier zegis het motor seizoen soms weer voorbij
Thnxquote:Op woensdag 8 september 2010 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hey Rib-i ik moest toch opletten voor je? 750 euro.
http://link.marktplaats.nl/365181867
[ afbeelding ]
Er zit wel dik geld en tijd in.![]()
[ afbeelding ]
Kontje is me wat te extreem voor een lollig ding erbij.
*Grinnik*quote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef -XX- het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hmm, ik wist wel dat ik iets gemist had
quote:
Zijn daar tegenwoordig opleidingen voor?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:00 schreef -XX- het volgende:
Props voor de Dixiquote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
Zhe nieuwe pekelbike, en nu maar vijf maanden wachten op de nieuwe ZX10-R.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu snel @werk.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu snel @werk.
Misschien wel... maar dan zit ie na ieder ritje eerst minimaal een uur alles weg te poetsenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Kratje bier op het feit dat die fiets geen pekel ziet gedurende de tijd die het bij WB zal doorbrengen
Nop dat is uitgeboord destijd voor de brug, die zit in de naastliggende tanden verankerd. Nu zitten daar dus inderdaad 2 beste gaten.. Na behandeling is niks afgebrokenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef bvvt het volgende:
Wow, CP, Zie ik daar zwakke plekken op die 2 tanden om je stifttand??
En een stukkie er af gebroken na de behandeling?
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu snel @werk.
ehquote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Geerd het volgende:
Aaah kijk daarom was ik dus om 09.38 al klaar vanochtend thanks man.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef Geerd het volgende:
Ja iemand moet dan toch de uren compenseren.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:18 schreef Geerd het volgende:
Ja iemand moet dan toch de uren compenseren.
Ik knal heel Ned door behalve de uiterste zoals Maastricht Den Helder Vlissingen,dus roep maarquote:Op donderdag 9 september 2010 20:29 schreef BazzieK het volgende:
Heb je trouwens een beetje een regio die je vast controleert Geerd? Ik ga de laatste tijd nu ik OV heb regelmatig met de trein en ben benieuwd of ik je een keer tegen kom.
Regelmatig sneltrein 's-Hertogenbosch - Zutphen, heb je die wel eens?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik knal heel Ned door behalve de uiterste zoals Maastricht Den Helder Vlissingen,dus roep maar
Goed hoor, net weer begonnen met het tweede jaar. Ben jij inmiddels al klaar?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef -XX- het volgende:
En hoe gaat het met Bazzie met de opleiding?
Hahaha vrij regelmatig idd, als je een bierbuik met koffie en flaporen treft ff zwaaienquote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Regelmatig sneltrein 's-Hertogenbosch - Zutphen, heb je die wel eens?
Denk dat je moeilijk over het hoofd bent te zien.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hahaha vrij regelmatig idd, als je een bierbuik met koffie en flaporen treft ff zwaaien
Klaar?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed hoor, net weer begonnen met het tweede jaar. Ben jij inmiddels al klaar?
Ik heb vandaag helemaal niks gedaan, dus wie heeft zich nog niet gemeld? die is mijn uren aan het inhalenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik deed met je mee om half 10.30 uur
En nog slim ookquote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ow gawd, blondjes die doorleren
Dan is het geverfdquote:
Verwacht je een matige winter Mr. Timofeef?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Kratje bier op het feit dat die fiets geen pekel ziet gedurende de tijd die het bij WB zal doorbrengen
Yeah enige parkeerplek. D8 er al aan bij het schieten.quote:
Dit klopt wel met de werkelijkheid, je kan alleen niet inzoomen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:53 schreef cageon2 het volgende:
no shit...congrats WB, ziet er wel shiny uit, maar dat zullen je photoshop skillz wel zijn
Klopt, maar ben nu even van de tussen paus.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik had alleen gedacht dat je iets "lean & mean" zou pakken
Ik wilde het maar bij eentje houden.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef ikookhier het volgende:
Nieuwe bike WBBenieuwt wat die andere 2 worden
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf olie ververst, en met een naked ZX9-R de eerste rondjes gereden.
Was in het begin wel spannend met 4.000 Rpm koud stationair, en tijdens de rit maar liefst 6.000 Rpm.
Gelukkig zitten er goede remmetjes op.
Even getankt en de twee jaar oude benzine (tegen reserve aan) verdunt.
Loopt nu enigzins redelijk.
En een gangetje zit er wel in.
Uh... nu pas klaar...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:26 schreef cageon2 het volgende:
rib-i minder hard werken en ik maar harder werken...
lang dagje vandaag...
Dus ik doe het voor jouquote:Op donderdag 9 september 2010 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag helemaal niks gedaan, dus wie heeft zich nog niet gemeld? die is mijn uren aan het inhalen
Ik heb nog een race-logo overquote:Op donderdag 9 september 2010 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf olie ververst, en met een naked ZX9-R de eerste rondjes gereden.
Was in het begin wel spannend met 4.000 Rpm koud stationair, en tijdens de rit maar liefst 6.000 Rpm.
Gelukkig zitten er goede remmetjes op.
Even getankt en de twee jaar oude benzine (tegen reserve aan) verdunt.
Loopt nu enigzins redelijk.
En een gangetje zit er wel in.
even kwooten hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde het maar bij eentje houden.
Dus deze verdwijnt zeker weer de komende weken of als de planning uitkomt maanden.
Den Bosch en en Zutphen echt.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Geerd het volgende:
Neem aan dat je tussen Denbosch en Nijmegen reist?
Als in wat moet je in hemelsnaam in Zutphen?
Ohja, staat me iets van bij dat je op het HBO zat al. Heb zo'n geweldig geheugen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Klaar??
MBO diploma is al 1,5 jaar in de pocket. Nu zit ik ook in het 2e jaar van HBO SPH.Propedeusje was in het eerste jaar ook al binnen.
Ben er nog steeds ontzettend blij mee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te controleren.
quote:
2 jaar oud volgens de eigenaar, dus ik verwacht al snel 3-4 jaar.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:52 schreef Rib-i het volgende:
'n avond
[..]
Uh... nu pas klaar...![]()
[..]
Dus ik doe het voor jou
Ik maak wel een race-tune voor jequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:04 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Ben er nog steeds ontzettend blij mee.dus als "Rib-I's Company" op de bike wilt hebben roept u maar.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen volgende keer ook graag aan mijn werk besteden ipv dat van jou
quote:![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 jaar oud volgens de eigenaar, dus ik verwacht al snel 3-4 jaar.
Zaterdag stukje rijden en weer verversen denk ik.![]()
Volgende week woensdagavond de remschijven doen?
Moet toch een keer k'beuren.
En ik denk dat jij paarden neukt bij het zien van je username. Vind je die info net zo oninteressant als ik de jouwe vind?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef PonyLovertje het volgende:
is d8 dat dit een fistfuck forum was toen ik de titel zag....
Zondag ben ik weer in den Bosch tot een uur of 8 denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vandaag of in het weekend tijd voor een kop koffie ergens toevallig?
Heb zondag na het uitkateren wel even tijd, ben jij ergens tussendoor beschikbaar of ben je heel de dag druk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zondag ben ik weer in den Bosch tot een uur of 8 denk ik
Jazeker! Ik kan niet meer een BSA krijgen! Mits ik er nu natuurlijk langer dan 10 jaar over ga doen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, staat me iets van bij dat je op het HBO zat al. Heb zo'n geweldig geheugen.SPH gaat goed?
Netjes! Heb mijn P ook binnen, nog nooit iets hoeven herkansen. Dus hopen dat dat zo blijft. *klopt af*quote:Op zaterdag 11 september 2010 06:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jazeker! Ik kan niet meer een BSA krijgen! Mits ik er nu natuurlijk langer dan 10 jaar over ga doen!
En jouw opleiding dan? P ook binnen?
Dat weet ik niet zover van tevoren, maar in principe wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
zit ik helaas in Amsterdam
Weekje later?
Volgens mij moet ik even teruglezen in het vorige topic.quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben al weer in het land van de levenden
quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Wat overtollig kettingvet weggeschept met een ijslepeltje.
Soms ben ik blij dat dinnetje me niet ziet sleutelen.
Wilt u de kassabon? Ja als jij je nummer erop zet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:13 schreef Geerd het volgende:
Blonde kassa mutsen1blik betalen 23 gratis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |