quote:Op donderdag 9 september 2010 19:56 schreef phluphy het volgende:
Ophelia, wat een mooi etuitje heb je gemaakt!De andere dingen zijn ook mooi, daar niet van, maar ik vind dat bloemenlint echt té leuk! *ideetje gepikt*
mijsjewat rot. Het dekentje is erg mooi, en zal ooit met veel liefde gebruikt worden.
![]()
EsseEi: even een lekker warm bad of douche nemen, en dan met een deken op de bank lekker haken.Beterschap!
Caroline: volhouden! Hoe zwaarder het gevecht / de verhuizing, hoe mooier de overwinning / hoe fijner het woongenot.![]()
gewoon lekker allemaal met een 3.5 naald doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:53 schreef EsseEi het volgende:
Luisteren jullie altijd naar de aangegeven haaknaald bij een patroon?
Bij de stapeltoren wisselen ze namelijk de hele tijd van naald, maar zoveel naalden heb ik niet. (Zo ver ben ik ook nog niet maar goed).
Dus eigenlijk is deze vraag vooral voor Ynske
Ja een soort hé, oh wacht, je kent dat woord niet zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de valreep toch nog even on topic. LadyBlack, die mooie rode kousen doen mij aan Kerstmis denken. Misschien kun je iets maken wat er niet aan vast zit maar wat er wel goed bij past? Tenslotte is dat ook de tijd dat je beenwarmers extra kunt waarderen![]()
Dat draagt juist bij aan het kerstgevoel vind ik. Er vantevoren dagen mee bezig zijn, die 2 kerstdagen zijn altijd zo om.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef caroline88 het volgende:
LadyBlack, welkom thuis![]()
Blij dat je iets in mijn suggestie ziet. Mischien heel erg opengewerkte groene? Ik denk maar hardop. En dan te bedenken dat ik het bijna niet gepost had omdat het me zo stom leek om iets te maken wat je buiten de Kerstdagen dan eigenlijk niet kunt dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |