quote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef caroline88 het volgende:
Ynske wil nog een hint:
De hint heeft met Fok te maken, niet met het privéleven van je swapster.ik denk dat ik het weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede tip Spiegelei, ben nog niet zo ver, maar hier kan ik echt wat mee, thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ik heb lange plastic-achtige staven gehaald (ongeveer 1,5 cm doorsnee). Ze zijn normaliter bedoeld om in een vouwgordijn te doen. Voordeel is dat je ze makkelijk op maat kan zagen/snijden en je kan ze in lange vorm (metertje of 4) oprollen tot een meer handelbaar formaat. Kostte ook niet veel, maar precieze prijs weet ik niet mee.
Lyssa's tip ik ook wel goed ja.
Ik heb toen een glazen (ondoorzichtig) potje gebruikt dat ik nog had staan. De "grond" heb ik gewoon op maat gemaakt (beetje meerderen, beetje minderen) met een garen dat wel groen was maar niet zo mooi, maar ja in het potje zie je dat niet, dussss... Ik heb toen de stokken van de bloemen in een bol aluminium folie geprikt en de zooi wat verzwaard met wat steentjes. De restruimte heb ik daarna opgevuld met vulspul.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Hoothoot het volgende:
RE-BAG-update:
De lap zit bijna in elkaaren de inleverdatum is met bijna een week verlengd, dus ik hoef niet te stressen ofzo. Morgen of overmorgen een foto van het eindresultaat
Ik ga 'm toch maar niet voeren, de gaten vallen allemaal wel mee en de lapjes met iets grotere gaten doe ik dan wel aan de uiteinden. Het is zooooo leuk bij elkaar!
En een andere vraag: wat is een schappelijk/handig/praktisch/normaal formaat voor een babydekentje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hetzelfde hoor, was blij dat hij af wasquote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef Lyssa het volgende:
Ik vond het trouwens best een ingewikkeld patroon, je moet heel erg goed opletten, want er zitten subtiele verschillen per rij, vooral in de (bloem)blaadjes. Ik haakte het niet lekker door iig!
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:31 schreef Ilske het volgende:
En nu is natuurlijk de vraag van wie het is??? IK WEET HET!!
De hint op het kaartje was "to be or not to be"
Ik denk nog, BE doet niet mee toch? Dus zij valt af, vervolgens dacht ik eerst BE -> B.ertha, maar toen viel het kwartje!
To be or not to be -> Hamlet -> Ophelia!![]()
![]()
![]()
Op youtube (crochet in het engelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |