Niks hoor, Mijsje, ik zou eerder zeggen: te laat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef mijsje het volgende:
ik zet meestal de kerstboom neer na de verjaardag van m'n man, dat is op 3 december, dus op 4 december staat de boom dan bij ons...te vroeg? jammer dan, ons huis
Ja, de tweede is met flitsquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Niks hoor, Mijsje, ik zou eerder zeggen: te laat.![]()
Succes met schrijven, Trui! Ik zou een hoop moeten maar soms moet je gewoon toegeven dat je niet almachtig bent.
Heb nog even nagedacht en een paar losse dingetjes aan de auto toegevoegd. Alles wat maar mee is, hoef ik vanavond/morgen niet meer te doen!
Mooi geworden, Inu! Wel verschillende kleuren groen afhankelijk van de lichtval op de foto's.
Het is ongeveer hetzelfde als dat van de Wibra en Zeeman, dus naald 4-5 en verder heb ik geen last van splijtenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef trui het volgende:
is 't fijn garen? wat dikker toch? splijt 't snel?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef AnitraX het volgende:
Inu mooie tas!!en zie ik schelpjes?
Ik denk dat het wel ok is als je er eentje maakt die net zo breed is als jijzelf lang bent (die van mij is namelijk wel zo lang/kort uitgevallen). Alleen de lengte tot de punt is wat te kort bij mij, slechts 75 cm ongeveer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef AnitraX het volgende:
Ff een vraagje, als jullie omslagdoeken maken hoe breed is de bovenkant dan ongeveer en de lengte van het midden naar de punt?
Wat een toffe tasquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
TadadadaaaaaIk wil graag een dubbele voering met effen aan de buitenkant en stipjes aan de binnen, maar ik moet mn moeder nog even overhalen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar op het moment heb ik zelfs voor mijn doen weinig te besteden. Studieboeken zijn wel heel duur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haaknaalden zijn toch sowieso niet zo duur?
Anitra, mooi! Vooral de bovenste, lekker vrolijk. Is dat nou één bol met meerdere kleuren?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, en wat zijn de ervaringen met bamboe-naalden?
Dat is heel liefquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef StefanieV het volgende:
TD ik heb wel een haaknaald 3 over die je mag hebben, pm me maar als je hem wilt, dan stuur ik hem op :-) (ik heb er toch 3 van haaknaald 3 en gebruik nu enkel de ergonomische dus heb 2 gewone over)
Thanks!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haaknaalden zijn toch sowieso niet zo duur?
Anitra, mooi! Vooral de bovenste, lekker vrolijk. Is dat nou één bol met meerdere kleuren?
Iets anders heb k niet in de aanbieding, van de rest heb ik er zelf maar 1 van, die ergonomische die we hier een tijdje geleden hebben besteld via B.ertha.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is heel liefmaar niet nodig. Want 3 heb ik al wel (ook in niet Wibra maat
).
Toch bedankt voor het aanbod
Ik zag al wat patronen van zulke handschoenen voorbij komen op onze activity-pagina op ravelry.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Leuk mmascha
Heb laatst ook naar zoiets zitten kijken. En zitten ze ook lekker?
Net dan toch maar even wat naalden besteld bij hobbydoos, in verschillende maten en elke maat is gemaakt van ander materiaal, dus ik ben heel benieuwd wat me wel en niet gaat bevallen.
Haaknaald nr 7 kunststof grijs ¤ 2,99
Haaknaald bamboe nr 5 ¤ 2,95
Haaknaald plastic glitter nr 6 ¤ 1,75
Ik heb er wat in de queue gezet idd ook! Ik ff die activity bekijken, bijna alle haakdames hebben er een aantal gefavoritequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:15 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik zag al wat patronen van zulke handschoenen voorbij komen op onze activity-pagina op ravelry.
Ze zitten heerlijk!
de hobbydoos is ook heerlijk snel met verzenden, ik had mijn pakje 2 dagen later al binnenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, en wat zijn de ervaringen met bamboe-naalden?
Locoo...rocooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:00 schreef Yachiru het volgende:
Ik heb iets gehaakt zonder patroon!Nouja, niet echt bijzonder hoor, en ook nagemaakt van een bestaand iets maar toch..
Alleen dat frutseltje op z'n ehm.. hoofd was een beetje prutsen.
LocoRoco![]()
[ afbeelding ]
Voor degenen die LocoRoco niet kennen:
[ afbeelding ]
lekker he, ik wil ook weer een nieuw paar gaan maken voor ik de autoquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:57 schreef mmascha het volgende:
Op deze mooie zomerse dag een foto van mijn laatst project:
[ afbeelding ]
Je tas is leuk geworden Inu! Goeie keus ook dat bruin en de aardbeitjes.quote:Op zondag 12 september 2010 09:54 schreef Inu het volgende:
Hij is helemaal klaar
[ afbeelding ]
Donkere voering tegen het haakwerk aan
[ afbeelding ]
Aardbeitjes aan de binnenkant
[ afbeelding ]
En twee zakjes en een drukknoopje voor de praktische zaken
En mn WIP, polswarmers omdat de mouwen van mn jas iets te kort zijnIk ga alleen geen duimgat maken, want dan kan ik mn wanten niet meer aan
[ afbeelding ]
Ik had eerst een stuk in de rondte gehaakt, maar dan was het beginnetje veel te strak tegenover de rest van de polswarmer... Dus nu zet ik ze straks maar gewoon aan elkaar
Zoiets wilde ik er idd ook van gaan maken, maar dan iets minder wijd. Ik heb deze als 'voorbeeld':quote:Op zondag 12 september 2010 10:10 schreef mmascha het volgende:
[..]
Je tas is leuk geworden Inu! Goeie keus ook dat bruin en de aardbeitjes.
Ik heb mijn handschoenen wel meteen rond gehaakt. Dat aan elkaar maken lukt mij toch niet zo netjes.
Ik vind deze ook zo mooi
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik dat gewoon na kan maken. Anders ga ik misschien toch maar eens een patroon kopen.
quote:Op zondag 12 september 2010 11:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, zodra ik eindelijk thuis ben gelijk aan de polswarmers, er zijn nu zoveel leuke voorbij gekomen.
Leukquote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef Hoothoot het volgende:
Wat is je tas mooi geworden Inu!
Enneh... ik was afgelopen week ook bezig met polswarmers![]()
Alleen heb ik nét-nét-nét iets te weinig gareneen meter of 5 denk ik. Ik denk dat er weinig anders op zit dan deze uithalen, opnieuw beginnen en iets strakker haken. Ik vond het te duur garen om voor die paar meter een nieuwe bol te kopen...
Het is een schelpjespatroon in wol/alpaca/acryl.
[ afbeelding ]
RE-BAG eindresultaat:
[ afbeelding ]
Ja, ik zat al een poosje te denken dat ik graag handschoenen zonder vingers wilde. Dus ook op ravelry kijken, en jullie op de activity pagina idd ineens met die polswarmers. Ik denk: Ja, dat kan natuurlijk ook!quote:Op zondag 12 september 2010 11:48 schreef mmascha het volgende:
[..]
We steken elkaar gewoon aan! Leuk!
Wat is jullie blauwe lapje moi geworden! Complimenten voor jullie allemaal!
Mooi garen Hoothoot! Jammer dat je net te weinig hebt. Balen is dat.
Waar wil je precies tekst toevoegen?quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef Inu het volgende:
Ik heb een Ravelry patroonHad het basispatroon ondertussen zo erg veranderd dat het wel mijn eigen patroon werd vond ik
http://www.ravelry.com/patterns/library/autumn-mittens-2
Nu alleen nog uitvinden hoe ik een stukje tekst toe voeg...
Ja, het is al geluktquote:Op zondag 12 september 2010 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waar wil je precies tekst toevoegen?
quote:Op zondag 12 september 2010 13:48 schreef StefanieV het volgende:
Gefaved Inu!! Ik ga ze ook eens maken denk k, lijkt me leuk voor als het nog niet te koud is voor handschoenen maar toch te koud om niets te dragen!
Yepquote:Op zondag 12 september 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, het is al geluktJe moet op het potloodje klikken naast de naam
Ik las darmen en ik snapte er helemaal niks vanquote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef StefanieV het volgende:
Zo de armen zijn af, morgen een groot deel in elkaar zetten en de staart nog maken, de buik en de neus!
Hij staat (met nog een stel andere patronen) inderdaad alleen in de engelstalige, waarom snap ik nog steeds niet. Ik heb ergens een gescande engelse versie vandaan gehaald, ik vond dat het in dit geval mocht, ik heb netjes betaald voor de nlse editie en had de engelse gekocht als ik dit vooraf wistquote:Op zondag 12 september 2010 22:23 schreef trui het volgende:
want in de NL versie staat die tas niet, dacht ik?
Nee, ik vindt hem leuk maar wat me tegenhoudt is dat ik hem nauwelijks zou gebruiken. Ik zit eraan te denken om een variatie op deze te maken, maar ik denk dat ik een eeuwigheid bezig ben om het patroon mooi passend te krijgen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:03 schreef trui het volgende:
inderdaad, stom is 't! heb jij 'm al es geprobeerd te maken?
Weet ik niet, ik kon er niet bij zijn en mijn moeder moet deze week werken (nachtdienst) dus die lag lekker te slapen. Ik zal het wel via m'n moeder horen, ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op zondag 12 september 2010 21:12 schreef trui het volgende:
spiegelei, zijn je spullen nog goed verkocht op die fancy fair of weet je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |