als ie zegt dat alle moslims vergast moeten worden doet het er nog niets toe, immers er is afgesproken dat wilders kan zeggen wat ie wil, ZONDER dat dit regeringsbeleid is.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En het scheelt tijd, want als de boel weer ploft door de haatspeech van Wilders kan HTW gewoon verder met het onderzoeken van de volgende mogelijke coalitie.
Yups... http://www.nu.nl/politiek(...)bij-ground-zero.htmlquote:Op donderdag 9 september 2010 18:21 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
als ie zegt dat alle moslims vergast moeten worden doet het er nog niets toe, immers er is afgesproken dat wilders kan zeggen wat ie wil, ZONDER dat dit regeringsbeleid is.
Ze zitten alleen met een aantal twijfelende CDA'ers, die volgens mij knalhard gaan tegenstemmen als Wilders inderdaad zijn grote bek weer opentrekt in New York. Dus ik hoop dat Wilders zich inderdaad niet inhoudt en alles roept wat hij normaal ook roept.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:21 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
als ie zegt dat alle moslims vergast moeten worden doet het er nog niets toe, immers er is afgesproken dat wilders kan zeggen wat ie wil, ZONDER dat dit regeringsbeleid is.
Ik vrees dat dat "wishfull thinking" is.. Al hoop ik er stiekem ook een beetje op..quote:Op donderdag 9 september 2010 18:39 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Ze zitten alleen met een aantal twijfelende CDA'ers, die volgens mij knalhard gaan tegenstemmen als Wilders inderdaad zijn grote bek weer opentrekt in New York. Dus ik hoop dat Wilders zich inderdaad niet inhoudt en alles roept wat hij normaal ook roept.
Tsja, hoe krom kan je het maken...quote:Op donderdag 9 september 2010 18:21 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat hoewel ik deze constructie verafschuw. Nederland moet een stabiel kabinet hebben!!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hóóp je. Het zou mij niet verbazen dat als ze er eenmaal uit zijn dat ze dan de hele 4 jaar gaan uitzitten, tot afgrijzen van de linkse oppositie.
Deze ook nog:quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef Toad het volgende:
Lid hoofdbestuur VVD begint te morren over HTW:
http://www.volkskrant.nl/(...)r_VVD_op_informateur
Hij wil dit kabinet helemaal niet. Is bang dat het vroeg klapt en dat hij dan de schuld gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Wilders zijn ze er NIET bijna uit:
http://nos.nl/tekst/183859-wildersnog-veel-knopen-doorhakken.html
Waar broedt hij nu weer op?? Op het opblazen ervan, zodat hij morgen toch voluit kan gaan? Of iets heel anders???
Gewoon standaard onderhandelingstechniek lijkt me...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Wilders zijn ze er NIET bijna uit:
http://nos.nl/tekst/183859-wildersnog-veel-knopen-doorhakken.html
Waar broedt hij nu weer op?? Op het opblazen ervan, zodat hij morgen toch voluit kan gaan? Of iets heel anders???
Graag helemaal nietquote:Op donderdag 9 september 2010 20:09 schreef Toad het volgende:
We zitten toch nu wel een beetje op het punt: graag of niet...
Dat hoop je.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wil dit kabinet helemaal niet. Is bang dat het vroeg klapt en dat hij dan de schuld gaat krijgen.
Uiteraard. Maar dat betekent dat hij wederom de onderhandelingen moet staken en dat door zijn toedoen het verschrikkelijke linkse kabinet komt (Paars plus dus).quote:Op donderdag 9 september 2010 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook. Maar ik denk ook dat Geert denkt dat ie in de oppositie populairder is dan als gedoger.
Het verschrikkelijke linkse kabinetquote:Op donderdag 9 september 2010 23:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat betekent dat hij wederom de onderhandelingen moet staken en dat door zijn toedoen het verschrikkelijke linkse kabinet komt (Paars plus dus).
Paars plus is niet links. Het is progressief.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat betekent dat hij wederom de onderhandelingen moet staken en dat door zijn toedoen het verschrikkelijke linkse kabinet komt (Paars plus dus).
Het is een CDA/VVD kabinet. Als de boel mis gaat zal één van die twee partijen de schuld krijgen. De PVV blijft volgens mij altijd buiten schot. Dat is juist het beroerde aan dit hele gedoog-scenario.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij wil dit kabinet helemaal niet. Is bang dat het vroeg klapt en dat hij dan de schuld gaat krijgen.
En liberaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:21 schreef StormWarning het volgende:
Paars plus is niet links. Het is progressief.
Toch zeker wel een stuk linkser dan het Paars dat we kennen. PvdA en GL zullen er samen voor zorgen dat linkerflank binnen D66 meer te zeggen krijgt simpelweg omdat hun ideeën dichter bij elkaar liggen. Geen leuke situatie voor de VVD dus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:21 schreef StormWarning het volgende:
Paars plus is niet links.
Zeker als in 'Hoe progressiever, hoe liever', brrr. Progressief is gewoon een andere term, zeker bij PvdA, voor ouderwetse big-government ideeën. Uitkeringen voor zij die niet werken maar wel kunnen werken omhoog, belastingdruk voor hogere inkomens verhogen, milieuheffingen voor auto's terwijl zij al gewoon brandstofaccijns betalen, enzovoort.quote:Het is progressief.
In de ogen van Wilders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het verschrikkelijke linkse kabinet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |