Ik vind het wel tof, maar een WagonR vind ik niet tof.quote:Op maandag 13 september 2010 13:48 schreef kahlanamnell het volgende:
ik vind de Japanse tuningscene wel erg tof (volgens mij ben ik de enige met deze mening)
Zoals deze wagon-r :
[ afbeelding ]
Maarja, 1 drempeltje te snel en .....
De basisversie van de IQ is ook anderhalf keer zo duur.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wiltoyo het volgende:
@Alle anti-Jappen
Die IQ zet m eens naast een smart, geef mij dan maar de IQ.
Over Audi heen gelezen? En wat Jan Modaal wel of niet kan betalen zal mij jeuken. Een lexus is ook graftyfuslelijk, dus doe niet net alsof het alleen aan het feit ligt dat de meeste jappen mikken op niet welgestelden...quote:En dat aston martin/jaquar/maserati/porsche verhaal, dat zijn auto's die jan modaal niet kan betalen.
Een Mini bijvoorbeeld. Leuk om te zien, leuk om in te rijden.quote:Er is niemand die een midden/klein segment europese auto kan noemen die mooi is,
Ik wil niet lastig zijn, maar als er nu iets burgerlijk is, dan is het wel die rotzooi uit japan. En die worden ook echt gemaakt voor massaproductie (sterker nog: toyota is gewoon de grootste autoproducent).quote:of een topic durft te openen met de mooiste europese auto. Het zijn allemaal burgerbakken. Gemaakt om er maar zoveel mogelijk van op de wereld te zetten.
McDonalds verkoopt ook veel meer eten dan Joël Robuchon...quote:En overigens is het nog steeds Toyota wat de grootste autoproducent ter wereld is. Ondanks de broodje aap verhalen van op slaande auto's. En das heus nie alleen omdat ze het altijd doen.
Dat ja.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wiltoyo het volgende:
@Alle anti-Jappen
Die IQ zet m eens naast een smart, geef mij dan maar de IQ.
En dat aston martin/jaquar/maserati/porsche verhaal, dat zijn auto's die jan modaal niet kan betalen.
Er is niemand die een midden/klein segment europese auto kan noemen die mooi is, of een topic durft te openen met de mooiste europese auto. Het zijn allemaal burgerbakken. Gemaakt om er maar zoveel mogelijk van op de wereld te zetten.
En overigens is het nog steeds Toyota wat de grootste autoproducent ter wereld is. Ondanks de broodje aap verhalen van op slaande auto's. En das heus nie alleen omdat ze het altijd doen.
We kunnen dus concluderen dat Toyota 's werelds grootste burgerbakkenbouwer is?quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wiltoyo het volgende:
@Alle anti-Jappen
Die IQ zet m eens naast een smart, geef mij dan maar de IQ.
En dat aston martin/jaquar/maserati/porsche verhaal, dat zijn auto's die jan modaal niet kan betalen.
Er is niemand die een midden/klein segment europese auto kan noemen die mooi is, of een topic durft te openen met de mooiste europese auto. Het zijn allemaal burgerbakken. Gemaakt om er maar zoveel mogelijk van op de wereld te zetten.
En overigens is het nog steeds Toyota wat de grootste autoproducent ter wereld is. Ondanks de broodje aap verhalen van op hol slaande auto's. En das heus nie alleen omdat ze het altijd doen.
Zou best eens kunnen, naar mijn mening maken ze die ook erg veel.quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We kunnen dus concluderen dat Toyota 's werelds grootste burgerbakkenbouwer is?
Er zit nog een heel gebied tussen 'niet mooi' en 'lelijk'quote:Op maandag 13 september 2010 18:21 schreef DS4 het volgende:
Vind ik wel. Net zoals ik iedere vrouw met een steenpuist op haar neus lelijk vind.
Maar goed: next!
[ afbeelding ]
Klopt. Maar mag ik voor mijzelf bepalen wat ik mooi en wat ik lelijk vind?quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Faxie het volgende:
Er zit nog een heel gebied tussen 'niet mooi' en 'lelijk'
DS4 vindt alles wat niet zijn úbergeweldige getjoende pimp Porsche is een minderwaardig kuthok, en dat roept hij maar al te graag.. volgens mij heeft 'ie last van een soort compensatiedrang ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Faxie het volgende:
Dat mag, maar volgens mij vind jij iets al heel snel lelijk als ik zo eens naar je voorbeelden kijk.
Wat een onzin. En wat een lichtgeraaktheid... Ik post hier lelijke japanse auto's en dat is voor zover ik weet de bedoeling van dit draadje.quote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
DS4 vindt alles wat niet zijn úbergeweldige getjoende pimp Porsche is een minderwaardig kuthok, en dat roept hij maar al te graag.. volgens mij heeft 'ie last van een soort compensatiedrang ofzo
Ik vind japanse auto's iha lelijk ja. Vooral de middelmatigheid die japanse auto's hebben vind ik extreem lelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Faxie het volgende:
Dat mag, maar volgens mij vind jij iets al heel snel lelijk als ik zo eens naar je voorbeelden kijk.
Astraal gepenis dude, je weet precies waar ik het over hebquote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef DS4 het volgende:
Maar goed, dat is mijn mening en niet iedereen kan daar goed mee omgaan. Nietwaar, geluidsdraak?
Tuurljk d'r zijn burgerbakken met de Avensis als grootste. Maarrrr het is niet zo dat er 1 of 2 modelllen zijn die er echt uitspingen qua verkoopcijfers. De aantallen zijn een beetje verspreid over alle modellen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We kunnen dus concluderen dat Toyota 's werelds grootste burgerbakkenbouwer is?
Nee, want het klopt aantoonbaar niet. Om te beginnen heb ik hier in dit draadje ook een voorbeeld gegeven van een leuke auto voor weinig geld... de Mini.quote:Op maandag 13 september 2010 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
Astraal gepenis dude, je weet precies waar ik het over heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer één:
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, want het klopt aantoonbaar niet. Om te beginnen heb ik hier in dit draadje ook een voorbeeld gegeven van een leuke auto voor weinig geld... de Mini.
Ik heb het gewoon niet op jappen.Die lijkt meer op de originele mini dan dat gedrocht van bmw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer één:
[ afbeelding ]
Het is schaamteloze namaak van de originele mini inderdaad, maar de BMW versie is natuurlijk geen gedrocht.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef DrDarwin het volgende:
Die lijkt meer op de originele mini dan dat gedrocht van bmw.
Noem het dan ook geen mini.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is schaamteloze namaak van de originele mini inderdaad, maar de BMW versie is natuurlijk geen gedrocht.
Ah de 'tank' ik het m al veel eerder verwacht. Laat dit nou een wolf in schaapskleren zijn. Dat 1.6 16v blok is een van briljantse motoren ooit gemaakt. Ding is gruwelijk snel voor de grote van het blok en niet stuk te krijgen.quote:
Zal wel aan mij liggen, maar zo beroerd vind ik deze er niet uitzien.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een onzin. En wat een lichtgeraaktheid... Ik post hier lelijke japanse auto's en dat is voor zover ik weet de bedoeling van dit draadje.
De volgende:
[ afbeelding ]
euhmm:quote:Op maandag 13 september 2010 23:48 schreef wiltoyo het volgende:
[..]
Ah de 'tank' ik het m al veel eerder verwacht. Laat dit nou een wolf in schaapskleren zijn. Dat 1.6 16v blok is een van briljantse motoren ooit gemaakt. Ding is gruwelijk snel voor de grote van het blok en niet stuk te krijgen.
Die specs zeggen niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
euhmm:
110 pk
0-100: 10,2 sec
gemd verbruik: 8,00 / 8,3 liter per 100 km !!!
vertel mij wat er speciaal is aan dit 1.6
Laten we wel zijn: dat heeft dan toch gelegen aan de oppositie. Ofwel de auto was trager, ofwel de bestuurder kon er geen pepernoot van...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef wiltoyo het volgende:
Die specs zeggen niet zoveel.
Ik heb menig auto d'r uit getrokken bij een stoplicht sprintje met de corolla van m'n vader waar dit blok inligt. En nee dat waren geen oude omaatjes.
Is niet standaard hoor, maar gewoon een optie geweestquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hahahaha, op pagina 1, die berenvelgen op de Mazda 'bolhoed' 121
Dat was me echt nog nooit opgevallen. Zal er irl eens op letten
Zo slecht dat het gewoon weer goed is
Valt best wel mee, heb zelf 3 jaar in een echte Charade GTti gereden. Leuk zo'n rugzakje waarmee je menig BMW het schaamrood op de kaken joegquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Daihatsu is toch echt wel het aidsgezwel van Japan
Nee.quote:
Maar je vindt het wel noodzakelijk om een onzinopmerking hier te plaatsen met een zuurtegraad die doet vermoeden dat je op je pikkie getrapt bent...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef Koveras het volgende:
Nee.
En wat dan nog? Mij boeit het niet zo wat iedereen van mijn auto of 'mijn' merk vindt.
Tuurlijk. Ik kan mij niet eens heugen hier een discussie over een NSX gevoerd te hebben (rijdt prima, uiterlijk vind ik die auto minder geslaagd). Wel discussies over de "mogelijke" ringtijden van de GT-R. Waarbij ik altijd heb gezegd dat 7:26 kul is en dat is door SportAuto (en meerdere bladen overigens) ook gewoon bewezen.quote:Bij jou daarentegen....Iedereen moet Porsche geweldig vinden en daarnaast zijn alle positieve dingen die over een concurrent van Porsche (GT-R of NSX bijv.) worden gezegd per definitie onzin.
En dát is nou één van de weinige jappen waar ik wel ruimte voor zou maken op de oprit, en in matzwart ook nogquote:
Ik ben het er anders gewoon mee eens. Ik vind het ook een lelijke auto.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
En dát is nou één van de weinige jappen waar ik wel ruimte voor zou maken op de oprit, en in matzwart ook nog![]()
Bullshit om dat ding hier te posten; zet dat ding op een willekeurige parkeerplaats in nl en hij is compleet ondergekwijld en je ramen zitten vol noseprints als je terugkomt![]()
We willen de ekte ekte lelijke jap designflops zien, moet niet zo moeilijk zijn, daar zijn er zát van
Je kunt um mooi of lelijk vinden.quote:
De C3 picasso is idd ook zo een gedrochtquote:Op woensdag 15 september 2010 11:48 schreef Party_P het volgende:
[..]
Je kunt um mooi of lelijk vinden.
Gewaagd is het zeker, dat zie ik de Europese autofabrikanten niet doen (op Citroën na dan).
Tevens, ik rijd er elke dag in en het is wel een koppendraaier ja
Huh?quote:
En ook de inruilwaarde....quote:Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef kahlanamnell het volgende:
Mooi dat de meeste mensen ze lelijk vinden, bespaar ik op de kosten omdat de verkoopprijs daalt
Toegegeven, de eerste was de lelijkste, maar de rest valt nog steeds onder die noemer.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef retuow82 het volgende:
De allereerste Prius was overigens ook een wagen die op mijn "lelijk" lijstje staat:
Zo'n mooie bak wil ik natuurlijk nooit kwijtquote:Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef retuow82 het volgende:
Wat je als voordeel hebt bij de aankoop is vaak een nadeel bij de verkoop![]()
Volledig met je eens op beide punten, 1 grote grap waar dat ding voor staat...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef DS4 het volgende:
Toegegeven, de eerste was de lelijkste, maar de rest valt nog steeds onder die noemer.
Het grootste probleem van die auto is echter waar hij voor staat.
ik vind dit wel een bazenauto.quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Suzuki Kizashi mag ook niet ontbreken, ondanks concept.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssangyong is koreaansquote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef baquelappe het volgende:
Ssangyong in het algemeen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enz enz.
Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:20 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ik vind dit wel een bazenauto.
Inderdaad, haal dat suzuki logo eraf en ik weet echt niet van welk merk die auto is.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is gelijk een 13 in dozijn hok geworden. Enige wat ik nog van de concept terugzie zijn de dubbele uitlaten....
inderdaad, tis gewoon weer een hele andere auto. concept cars zijn meestal mooi, maar is het niet raar dat het concept ontzettend mooi is en zodra de boel in productie moet komen ze met een baggerauto aanquote:Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is gelijk een 13 in dozijn hok geworden. Enige wat ik nog van de concept terugzie zijn de dubbele uitlaten....
Die Corolla stamt idd van eind jaren 90, '97 om precies te zijn. dat blok wat erin ligt stamt van begin jaren 90. Wil toch wel wat zeggen over dat blok. Je ontwerpt een auto en daar prop je een blok in wat 7 jaar geleden is ontwikkeld (4A-FE). Zelfde blok ligt bijvoorbeeld ook in de Ceilca T180.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef DS4 het volgende:
Het is niet traag, maar snel is ook anders. Halverwege de jaren 80 kocht je al een 205-je met 1600 motor met 115pk. Gewoon een 8 kleps (zonder kat, dat dan weer wel). Terwijl die toyota als ik mij goed herinner aan de hand van de rallyversie ergens eind jaren 90 werd geproduceerd.
Niets bijzonders dus, dat 1.6 blokkie.
Waarom moet je alles onderuit halen wat een ander zegt. En dan niet alleen deze reactie, maar eigenlijk overal. Waarom kun je niet gewoon aannemen wat een ander zegt, Toevallig ooit eens met een Golf 2 GTI een sprint gedaan, (van te voren afgesproken) laat die Corolla nou gewoon sneller zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef DS4 het volgende:
Laten we wel zijn: dat heeft dan toch gelegen aan de oppositie. Ofwel de auto was trager, ofwel de bestuurder kon er geen pepernoot van...
De nieuwste GT2 heeft een blok wat in hoofdlijnen nog steeds het 964 blok is wat in 1988 op de markt kwam...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef wiltoyo het volgende:
Die Corolla stamt idd van eind jaren 90, '97 om precies te zijn. dat blok wat erin ligt stamt van begin jaren 90. Wil toch wel wat zeggen over dat blok. Je ontwerpt een auto en daar prop je een blok in wat 7 jaar geleden is ontwikkeld (4A-FE). Zelfde blok ligt bijvoorbeeld ook in de Ceilca T180.
Waarom zou ik op een forum niet mogen reageren? Waarom zou ik überhaupt alles aannemen wat een ander zegt, ook al is het zonder meer en aantoonbaar onzin?quote:Waarom moet je alles onderuit halen wat een ander zegt. En dan niet alleen deze reactie, maar eigenlijk overal. Waarom kun je niet gewoon aannemen wat een ander zegt, Toevallig ooit eens met een Golf 2 GTI een sprint gedaan, (van te voren afgesproken) laat die Corolla nou gewoon sneller zijn.
Niet dus. Bepaald niet.quote:Mijn ervaring is dat Toyota en Jappen in het algemeen meer uit een blok weten te persen dan de europese concurrenten.
pk/gewichtverhouding is DE factor. Klaar.quote:Vermogens zeggen niet zoveel van wat een auto feitelijk presteerd.
O, wie dan? Ik ken nl. nog wel wat mensen in de rallysport.quote:En specs kloppen ook niet altijd, volgens de specs doet mijn auto 8.1 sec over 0-100km/u in werkelijkheid zit ie op 6.9 sec (gedaan door iemand met meer dan genoeg rally ervaring, persoon rijd zelf in een evoX)
Ik kon redelijk makkelijk vinden welke auto je hebt. Laat ik het maar simpel zeggen: er klopt geen hol van wat je beweert. AMS heeft er geen 8,1 maar zelfs 8,4 mee gereden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:26 schreef DS4 het volgende:
Maar nog belangrijker: welke auto? Want ik ben benieuwd. Welke auto met een fabrieksopgave van 8,1 haalt 6,9? Dat is ongekend! Ongehoord! Letterlijk en figuurlijk!
inderdaad, als ik 120.000 euro had liggen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat is er nou lelijk aan die Nissan GT-R
.quote:During this generation, Subaru made a limited edition Impreza Sport Wagon called the CasaBlanca,[5] which had a retro front and rear end treatment, which was inspired by the popular kei car Subaru Vivio Bistro styling package and Subaru Sambar Dias Classic
Post dan een goede foto, en niet een van een concept.quote:Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef Desunoto het volgende:
De Mazda RX8 is nog niet genoemd?
Vooral de achterkant is verschrikkelijk:
[ afbeelding ]
![]()
De RX7 is heel gaaf. En daarna kwamen ze met dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |