Nee, want het klopt aantoonbaar niet. Om te beginnen heb ik hier in dit draadje ook een voorbeeld gegeven van een leuke auto voor weinig geld... de Mini.quote:Op maandag 13 september 2010 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
Astraal gepenis dude, je weet precies waar ik het over heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer één:
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, want het klopt aantoonbaar niet. Om te beginnen heb ik hier in dit draadje ook een voorbeeld gegeven van een leuke auto voor weinig geld... de Mini.
Ik heb het gewoon niet op jappen.Die lijkt meer op de originele mini dan dat gedrocht van bmw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En weer één:
[ afbeelding ]
Het is schaamteloze namaak van de originele mini inderdaad, maar de BMW versie is natuurlijk geen gedrocht.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef DrDarwin het volgende:
Die lijkt meer op de originele mini dan dat gedrocht van bmw.
Noem het dan ook geen mini.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is schaamteloze namaak van de originele mini inderdaad, maar de BMW versie is natuurlijk geen gedrocht.
Ah de 'tank' ik het m al veel eerder verwacht. Laat dit nou een wolf in schaapskleren zijn. Dat 1.6 16v blok is een van briljantse motoren ooit gemaakt. Ding is gruwelijk snel voor de grote van het blok en niet stuk te krijgen.quote:
Zal wel aan mij liggen, maar zo beroerd vind ik deze er niet uitzien.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een onzin. En wat een lichtgeraaktheid... Ik post hier lelijke japanse auto's en dat is voor zover ik weet de bedoeling van dit draadje.
De volgende:
[ afbeelding ]
euhmm:quote:Op maandag 13 september 2010 23:48 schreef wiltoyo het volgende:
[..]
Ah de 'tank' ik het m al veel eerder verwacht. Laat dit nou een wolf in schaapskleren zijn. Dat 1.6 16v blok is een van briljantse motoren ooit gemaakt. Ding is gruwelijk snel voor de grote van het blok en niet stuk te krijgen.
Die specs zeggen niet zoveel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:39 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
euhmm:
110 pk
0-100: 10,2 sec
gemd verbruik: 8,00 / 8,3 liter per 100 km !!!
vertel mij wat er speciaal is aan dit 1.6
Laten we wel zijn: dat heeft dan toch gelegen aan de oppositie. Ofwel de auto was trager, ofwel de bestuurder kon er geen pepernoot van...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef wiltoyo het volgende:
Die specs zeggen niet zoveel.
Ik heb menig auto d'r uit getrokken bij een stoplicht sprintje met de corolla van m'n vader waar dit blok inligt. En nee dat waren geen oude omaatjes.
Is niet standaard hoor, maar gewoon een optie geweestquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hahahaha, op pagina 1, die berenvelgen op de Mazda 'bolhoed' 121
Dat was me echt nog nooit opgevallen. Zal er irl eens op letten
Zo slecht dat het gewoon weer goed is
Valt best wel mee, heb zelf 3 jaar in een echte Charade GTti gereden. Leuk zo'n rugzakje waarmee je menig BMW het schaamrood op de kaken joegquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Daihatsu is toch echt wel het aidsgezwel van Japan
Nee.quote:
Maar je vindt het wel noodzakelijk om een onzinopmerking hier te plaatsen met een zuurtegraad die doet vermoeden dat je op je pikkie getrapt bent...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef Koveras het volgende:
Nee.
En wat dan nog? Mij boeit het niet zo wat iedereen van mijn auto of 'mijn' merk vindt.
Tuurlijk. Ik kan mij niet eens heugen hier een discussie over een NSX gevoerd te hebben (rijdt prima, uiterlijk vind ik die auto minder geslaagd). Wel discussies over de "mogelijke" ringtijden van de GT-R. Waarbij ik altijd heb gezegd dat 7:26 kul is en dat is door SportAuto (en meerdere bladen overigens) ook gewoon bewezen.quote:Bij jou daarentegen....Iedereen moet Porsche geweldig vinden en daarnaast zijn alle positieve dingen die over een concurrent van Porsche (GT-R of NSX bijv.) worden gezegd per definitie onzin.
En dát is nou één van de weinige jappen waar ik wel ruimte voor zou maken op de oprit, en in matzwart ook nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |