Lang niet allequote:Op zondag 12 september 2010 23:15 schreef 2cv het volgende:
Ik kan hier alle japanse auto's wel posten die er bestaan.
Want 2cv's zijn natuurlijk een voorbeeld van schoonheid.....quote:Op zondag 12 september 2010 23:15 schreef 2cv het volgende:
Ik kan hier alle japanse auto's wel posten die er bestaan.
Helemaal eens, het aantal mooie Japanse auto's is op een hand te tellen, vooruit misschien twee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:38 schreef DS4 het volgende:
Mag ik ook gewoon volstaan met het verwijzen naar de websites van de Japanse merken? Daar staan plaatjes zat van lelijke jappen...
Serieus, ik ken vrijwel geen jap die er fatsoenlijk uit ziet (ok, ze zijn niet allemaal meteen lelijk, maar een mooie jap is heel zeldzaam).
Nee, Europese auto's zien eruitquote:Op zondag 12 september 2010 23:34 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Helemaal eens, het aantal mooie Japanse auto's is op een hand te tellen, vooruit misschien twee.
en VW....zien er allemaal hetzelfde uit.....net als Porschequote:Op maandag 13 september 2010 08:09 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nee, Europese auto's zien eruit![]()
Audi
Ik begrijp ineens waarom er mensen zijn die jappen mooi vinden...quote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef RiKe het volgende:
en VW....zien er allemaal hetzelfde uit.....net als Porsche
Daar deugde dus echt niks aan, die Italianen hadden toendertijd de Alfasud goed aan moeten pakken.quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef DiRadical het volgende:
Alfa Romeo Arna.
Japans design, Italiaanse bouwkwaliteit. The worst of both worlds
Italiaans design en Japanse bouwkwaliteit is natuurlijk helemaal niet logisch![]()
[ afbeelding ]
En iedere Francofiel, is een imbeciel.quote:Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens waarom er mensen zijn die jappen mooi vinden...
Ze zijn stekeblind!
What the hell, ik sluit mij er gewoon bij aan.quote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef DrDarwin het volgende:
En iedere Francofiel, is een imbeciel.
En nou jij weer....
Dat ben ik met je eens. De rest van je betoog niet, maar dat de laatste tijd de ene na de andere lelijke auto wordt geproduceerd...quote:Op maandag 13 september 2010 12:13 schreef Zwappel het volgende:
Anno 2010 zie ik weinig moois uit komen eig van alle landen.
Aston Martinquote:Op maandag 13 september 2010 13:05 schreef Zwappel het volgende:
Noem iets op uit 2010 wat er wel uitziet dan
quote:Op maandag 13 september 2010 13:20 schreef MrX1982 het volgende:
Japanse auto's![]()
.
Een thread met mooie Japanse auto's lijkt me eenvoudiger aangezien die er amper zijn.
Niks, ze zijn wat kleiner als wij, en een jezuseind fanatieker, daarbij bouwen ze auto's die een spreekwoordelijke degelijkheid vertegenwoordigen, maken ze erg lekker eten, is de gemiddelde japanner 5 keer beleefder als onze koningin en gedisciplineerder als een korporaal van ons koprs mariniers..quote:
Ze zijn wel veelal exclusief, maar nogsteeds lelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 13:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aston Martin
Audi
Donkervoort
Jaguar
Maserati
Porsche (de sportauto's dan)
En nog diverse modellen van andere producenten...
De bekende tupperware auto'squote:Op maandag 13 september 2010 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
-> [JAP] Post hier je favoriete Japanse auto
Dat zal allemaal best alleen de auto's van ze. Mijn ogenquote:Niks, ze zijn wat kleiner als wij, en een jezuseind fanatieker, daarbij bouwen ze auto's die een spreekwoordelijke degelijkheid vertegenwoordigen, maken ze erg lekker eten, is de gemiddelde japanner 5 keer beleefder als onze koningin en gedisciplineerder als een korporaal van ons koprs mariniers..
Eigenlijk zijn het best wel leuke mensen
Ik vind het wel tof, maar een WagonR vind ik niet tof.quote:Op maandag 13 september 2010 13:48 schreef kahlanamnell het volgende:
ik vind de Japanse tuningscene wel erg tof (volgens mij ben ik de enige met deze mening)
Zoals deze wagon-r :
[ afbeelding ]
Maarja, 1 drempeltje te snel en .....
De basisversie van de IQ is ook anderhalf keer zo duur.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wiltoyo het volgende:
@Alle anti-Jappen
Die IQ zet m eens naast een smart, geef mij dan maar de IQ.
Over Audi heen gelezen? En wat Jan Modaal wel of niet kan betalen zal mij jeuken. Een lexus is ook graftyfuslelijk, dus doe niet net alsof het alleen aan het feit ligt dat de meeste jappen mikken op niet welgestelden...quote:En dat aston martin/jaquar/maserati/porsche verhaal, dat zijn auto's die jan modaal niet kan betalen.
Een Mini bijvoorbeeld. Leuk om te zien, leuk om in te rijden.quote:Er is niemand die een midden/klein segment europese auto kan noemen die mooi is,
Ik wil niet lastig zijn, maar als er nu iets burgerlijk is, dan is het wel die rotzooi uit japan. En die worden ook echt gemaakt voor massaproductie (sterker nog: toyota is gewoon de grootste autoproducent).quote:of een topic durft te openen met de mooiste europese auto. Het zijn allemaal burgerbakken. Gemaakt om er maar zoveel mogelijk van op de wereld te zetten.
McDonalds verkoopt ook veel meer eten dan Joël Robuchon...quote:En overigens is het nog steeds Toyota wat de grootste autoproducent ter wereld is. Ondanks de broodje aap verhalen van op slaande auto's. En das heus nie alleen omdat ze het altijd doen.
Dat ja.quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wiltoyo het volgende:
@Alle anti-Jappen
En dat aston martin/jaquar/maserati/porsche verhaal, dat zijn auto's die jan modaal niet kan betalen.
Er is niemand die een midden/klein segment europese auto kan noemen die mooi is, of een topic durft te openen met de mooiste europese auto. Het zijn allemaal burgerbakken. Gemaakt om er maar zoveel mogelijk van op de wereld te zetten.
En overigens is het nog steeds Toyota wat de grootste autoproducent ter wereld is. Ondanks de broodje aap verhalen van op slaande auto's. En das heus nie alleen omdat ze het altijd doen.
We kunnen dus concluderen dat Toyota 's werelds grootste burgerbakkenbouwer is?quote:Op maandag 13 september 2010 16:01 schreef wiltoyo het volgende:
@Alle anti-Jappen
En dat aston martin/jaquar/maserati/porsche verhaal, dat zijn auto's die jan modaal niet kan betalen.
Er is niemand die een midden/klein segment europese auto kan noemen die mooi is, of een topic durft te openen met de mooiste europese auto. Het zijn allemaal burgerbakken. Gemaakt om er maar zoveel mogelijk van op de wereld te zetten.
En overigens is het nog steeds Toyota wat de grootste autoproducent ter wereld is. Ondanks de broodje aap verhalen van op hol slaande auto's. En das heus nie alleen omdat ze het altijd doen.
Zou best eens kunnen, naar mijn mening maken ze die ook erg veel.quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We kunnen dus concluderen dat Toyota 's werelds grootste burgerbakkenbouwer is?
Er zit nog een heel gebied tussen 'niet mooi' en 'lelijk'quote:Op maandag 13 september 2010 18:21 schreef DS4 het volgende:
Vind ik wel. Net zoals ik iedere vrouw met een steenpuist op haar neus lelijk vind.
Maar goed: next!
[ afbeelding ]
Klopt. Maar mag ik voor mijzelf bepalen wat ik mooi en wat ik lelijk vind?quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Faxie het volgende:
Er zit nog een heel gebied tussen 'niet mooi' en 'lelijk'
DS4 vindt alles wat niet zijn úbergeweldige getjoende pimp Porsche is een minderwaardig kuthok, en dat roept hij maar al te graag.. volgens mij heeft 'ie last van een soort compensatiedrang ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Faxie het volgende:
Dat mag, maar volgens mij vind jij iets al heel snel lelijk als ik zo eens naar je voorbeelden kijk.
Wat een onzin. En wat een lichtgeraaktheid... Ik post hier lelijke japanse auto's en dat is voor zover ik weet de bedoeling van dit draadje.quote:Op maandag 13 september 2010 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
DS4 vindt alles wat niet zijn úbergeweldige getjoende pimp Porsche is een minderwaardig kuthok, en dat roept hij maar al te graag.. volgens mij heeft 'ie last van een soort compensatiedrang ofzo
Ik vind japanse auto's iha lelijk ja. Vooral de middelmatigheid die japanse auto's hebben vind ik extreem lelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Faxie het volgende:
Dat mag, maar volgens mij vind jij iets al heel snel lelijk als ik zo eens naar je voorbeelden kijk.
Astraal gepenis dude, je weet precies waar ik het over hebquote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef DS4 het volgende:
Maar goed, dat is mijn mening en niet iedereen kan daar goed mee omgaan. Nietwaar, geluidsdraak?
Tuurljk d'r zijn burgerbakken met de Avensis als grootste. Maarrrr het is niet zo dat er 1 of 2 modelllen zijn die er echt uitspingen qua verkoopcijfers. De aantallen zijn een beetje verspreid over alle modellen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We kunnen dus concluderen dat Toyota 's werelds grootste burgerbakkenbouwer is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |