Ik ben het er anders gewoon mee eens. Ik vind het ook een lelijke auto.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
En dát is nou één van de weinige jappen waar ik wel ruimte voor zou maken op de oprit, en in matzwart ook nog![]()
Bullshit om dat ding hier te posten; zet dat ding op een willekeurige parkeerplaats in nl en hij is compleet ondergekwijld en je ramen zitten vol noseprints als je terugkomt![]()
We willen de ekte ekte lelijke jap designflops zien, moet niet zo moeilijk zijn, daar zijn er zát van
Je kunt um mooi of lelijk vinden.quote:
De C3 picasso is idd ook zo een gedrochtquote:Op woensdag 15 september 2010 11:48 schreef Party_P het volgende:
[..]
Je kunt um mooi of lelijk vinden.
Gewaagd is het zeker, dat zie ik de Europese autofabrikanten niet doen (op Citroën na dan).
Tevens, ik rijd er elke dag in en het is wel een koppendraaier ja
Huh?quote:
En ook de inruilwaarde....quote:Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef kahlanamnell het volgende:
Mooi dat de meeste mensen ze lelijk vinden, bespaar ik op de kosten omdat de verkoopprijs daalt
Toegegeven, de eerste was de lelijkste, maar de rest valt nog steeds onder die noemer.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef retuow82 het volgende:
De allereerste Prius was overigens ook een wagen die op mijn "lelijk" lijstje staat:
Zo'n mooie bak wil ik natuurlijk nooit kwijtquote:Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef retuow82 het volgende:
Wat je als voordeel hebt bij de aankoop is vaak een nadeel bij de verkoop![]()
Volledig met je eens op beide punten, 1 grote grap waar dat ding voor staat...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef DS4 het volgende:
Toegegeven, de eerste was de lelijkste, maar de rest valt nog steeds onder die noemer.
Het grootste probleem van die auto is echter waar hij voor staat.
ik vind dit wel een bazenauto.quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Suzuki Kizashi mag ook niet ontbreken, ondanks concept.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ssangyong is koreaansquote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef baquelappe het volgende:
Ssangyong in het algemeen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enz enz.
Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:20 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ik vind dit wel een bazenauto.
Inderdaad, haal dat suzuki logo eraf en ik weet echt niet van welk merk die auto is.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is gelijk een 13 in dozijn hok geworden. Enige wat ik nog van de concept terugzie zijn de dubbele uitlaten....
inderdaad, tis gewoon weer een hele andere auto. concept cars zijn meestal mooi, maar is het niet raar dat het concept ontzettend mooi is en zodra de boel in productie moet komen ze met een baggerauto aanquote:Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is gelijk een 13 in dozijn hok geworden. Enige wat ik nog van de concept terugzie zijn de dubbele uitlaten....
Die Corolla stamt idd van eind jaren 90, '97 om precies te zijn. dat blok wat erin ligt stamt van begin jaren 90. Wil toch wel wat zeggen over dat blok. Je ontwerpt een auto en daar prop je een blok in wat 7 jaar geleden is ontwikkeld (4A-FE). Zelfde blok ligt bijvoorbeeld ook in de Ceilca T180.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef DS4 het volgende:
Het is niet traag, maar snel is ook anders. Halverwege de jaren 80 kocht je al een 205-je met 1600 motor met 115pk. Gewoon een 8 kleps (zonder kat, dat dan weer wel). Terwijl die toyota als ik mij goed herinner aan de hand van de rallyversie ergens eind jaren 90 werd geproduceerd.
Niets bijzonders dus, dat 1.6 blokkie.
Waarom moet je alles onderuit halen wat een ander zegt. En dan niet alleen deze reactie, maar eigenlijk overal. Waarom kun je niet gewoon aannemen wat een ander zegt, Toevallig ooit eens met een Golf 2 GTI een sprint gedaan, (van te voren afgesproken) laat die Corolla nou gewoon sneller zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef DS4 het volgende:
Laten we wel zijn: dat heeft dan toch gelegen aan de oppositie. Ofwel de auto was trager, ofwel de bestuurder kon er geen pepernoot van...
De nieuwste GT2 heeft een blok wat in hoofdlijnen nog steeds het 964 blok is wat in 1988 op de markt kwam...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef wiltoyo het volgende:
Die Corolla stamt idd van eind jaren 90, '97 om precies te zijn. dat blok wat erin ligt stamt van begin jaren 90. Wil toch wel wat zeggen over dat blok. Je ontwerpt een auto en daar prop je een blok in wat 7 jaar geleden is ontwikkeld (4A-FE). Zelfde blok ligt bijvoorbeeld ook in de Ceilca T180.
Waarom zou ik op een forum niet mogen reageren? Waarom zou ik überhaupt alles aannemen wat een ander zegt, ook al is het zonder meer en aantoonbaar onzin?quote:Waarom moet je alles onderuit halen wat een ander zegt. En dan niet alleen deze reactie, maar eigenlijk overal. Waarom kun je niet gewoon aannemen wat een ander zegt, Toevallig ooit eens met een Golf 2 GTI een sprint gedaan, (van te voren afgesproken) laat die Corolla nou gewoon sneller zijn.
Niet dus. Bepaald niet.quote:Mijn ervaring is dat Toyota en Jappen in het algemeen meer uit een blok weten te persen dan de europese concurrenten.
pk/gewichtverhouding is DE factor. Klaar.quote:Vermogens zeggen niet zoveel van wat een auto feitelijk presteerd.
O, wie dan? Ik ken nl. nog wel wat mensen in de rallysport.quote:En specs kloppen ook niet altijd, volgens de specs doet mijn auto 8.1 sec over 0-100km/u in werkelijkheid zit ie op 6.9 sec (gedaan door iemand met meer dan genoeg rally ervaring, persoon rijd zelf in een evoX)
Ik kon redelijk makkelijk vinden welke auto je hebt. Laat ik het maar simpel zeggen: er klopt geen hol van wat je beweert. AMS heeft er geen 8,1 maar zelfs 8,4 mee gereden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:26 schreef DS4 het volgende:
Maar nog belangrijker: welke auto? Want ik ben benieuwd. Welke auto met een fabrieksopgave van 8,1 haalt 6,9? Dat is ongekend! Ongehoord! Letterlijk en figuurlijk!
inderdaad, als ik 120.000 euro had liggen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat is er nou lelijk aan die Nissan GT-R
.quote:During this generation, Subaru made a limited edition Impreza Sport Wagon called the CasaBlanca,[5] which had a retro front and rear end treatment, which was inspired by the popular kei car Subaru Vivio Bistro styling package and Subaru Sambar Dias Classic
Post dan een goede foto, en niet een van een concept.quote:Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef Desunoto het volgende:
De Mazda RX8 is nog niet genoemd?
Vooral de achterkant is verschrikkelijk:
[ afbeelding ]
![]()
De RX7 is heel gaaf. En daarna kwamen ze met dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |