abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86454639
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:19 schreef Sounddragon het volgende:

En dát is nou één van de weinige jappen waar ik wel ruimte voor zou maken op de oprit, en in matzwart ook nog :9~
Bullshit om dat ding hier te posten; zet dat ding op een willekeurige parkeerplaats in nl en hij is compleet ondergekwijld en je ramen zitten vol noseprints als je terugkomt :X

We willen de ekte ekte lelijke jap designflops zien, moet niet zo moeilijk zijn, daar zijn er zát van :X
Ik ben het er anders gewoon mee eens. Ik vind het ook een lelijke auto.

Lelijk wil niet zeggen dat je er je neus niet tegenaan wenst te drukken. De 935/78 "Moby Dick" is ook zonder meer lelijk te noemen. Maar die krijgt aandacht genoeg (niet dat je die auto op een parkeerplaats tegen kan komen...). Of een Jaquar XJ220... Ook geen geslaagd ontwerp en als iemand die auto lelijk noemt kan ik het niet opbrengen om "huh?" te denken... Maar wederom: daar trek je wel de aandacht mee (overigens, in het echt vind ik het een indrukwekkende auto om te zien... maar nog steeds niet mooi).

Kortom: een aandachttrekker kan ook lelijk zijn. Zie Patty Brard. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:45:10 #127
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_86455093
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef Xtr3mE het volgende:
[ afbeelding ]

:r :r
Laat Renesite het maar niet horen :D
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 15 september 2010 @ 11:48:45 #128
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_86455227
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:19 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
serieus. wtf ?
Je kunt um mooi of lelijk vinden.

Gewaagd is het zeker, dat zie ik de Europese autofabrikanten niet doen (op Citroën na dan).

Tevens, ik rijd er elke dag in en het is wel een koppendraaier ja :P
Drugs are good mkay?
pi_86459028
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:48 schreef Party_P het volgende:

[..]

Je kunt um mooi of lelijk vinden.

Gewaagd is het zeker, dat zie ik de Europese autofabrikanten niet doen (op Citroën na dan).

Tevens, ik rijd er elke dag in en het is wel een koppendraaier ja :P
De C3 picasso is idd ook zo een gedrocht _O-
  woensdag 15 september 2010 @ 13:47:35 #130
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86459148
Citroen C3 of die Daihatsu heb ik op mjn verlanglijst staan. Beetje hotrod achtige bakken, heerlijk. Mooi dat de meeste mensen ze lelijk vinden, bespaar ik op de kosten omdat de verkoopprijs daalt :Y)
I intend to be formidably armed
pi_86461191
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef kahlanamnell het volgende:
Beetje hotrod achtige bakken,
Huh? :?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 15 september 2010 @ 15:35:56 #132
168121 retuow82
Het is friet!
pi_86463111
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef kahlanamnell het volgende:
Mooi dat de meeste mensen ze lelijk vinden, bespaar ik op de kosten omdat de verkoopprijs daalt :Y)
En ook de inruilwaarde....

Wat je als voordeel hebt bij de aankoop is vaak een nadeel bij de verkoop ;)

De allereerste Prius was overigens ook een wagen die op mijn "lelijk" lijstje staat:



De proporties van heel die wagen kloppen niet als je het mij vraagt....
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_86463786
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef retuow82 het volgende:

De allereerste Prius was overigens ook een wagen die op mijn "lelijk" lijstje staat:

Toegegeven, de eerste was de lelijkste, maar de rest valt nog steeds onder die noemer.

Het grootste probleem van die auto is echter waar hij voor staat.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 15 september 2010 @ 15:58:38 #134
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86463971
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef retuow82 het volgende:
Wat je als voordeel hebt bij de aankoop is vaak een nadeel bij de verkoop ;)
Zo'n mooie bak wil ik natuurlijk nooit kwijt ;)

Nee, ik vind die Daihasu echt tof, ben een groot fan hotrods en die zijn onbetaalbaar en hij is een stuk goedkoper dan de Nissan Cube die ik ook graag zou willen. Maarja, eerst maar weer eens sparen voor een nieuwe auto.

Lelijkste auto van dit moment is trouwens de Skoda Roomster (versie zonder panoramadak, die met panoramadak is van binnen wel tof). Maarja, die is niet Japans.

[ Bericht 9% gewijzigd door kahlanamnell op 15-09-2010 16:04:48 ]
I intend to be formidably armed
  woensdag 15 september 2010 @ 16:30:03 #135
168121 retuow82
Het is friet!
pi_86465205
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef DS4 het volgende:

Toegegeven, de eerste was de lelijkste, maar de rest valt nog steeds onder die noemer.

Het grootste probleem van die auto is echter waar hij voor staat.
Volledig met je eens op beide punten, 1 grote grap waar dat ding voor staat...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  woensdag 15 september 2010 @ 20:13:08 #136
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_86472901




Wat een gedrocht. :'(
  donderdag 16 september 2010 @ 12:20:18 #137
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_86493671
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Suzuki Kizashi mag ook niet ontbreken, ondanks concept.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik vind dit wel een bazenauto. :D
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_86498130
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef baquelappe het volgende:
Ssangyong in het algemeen :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Enz enz.
Ssangyong is koreaans
pi_86498574
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:20 schreef Casino.Bob het volgende:

[..]

ik vind dit wel een bazenauto. :D
Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:





En het is gelijk een 13 in dozijn hok geworden. Enige wat ik nog van de concept terugzie zijn de dubbele uitlaten.... -O-
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_86498692
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En het is gelijk een 13 in dozijn hok geworden. Enige wat ik nog van de concept terugzie zijn de dubbele uitlaten.... -O-
Inderdaad, haal dat suzuki logo eraf en ik weet echt niet van welk merk die auto is.
404 - Not Found
  donderdag 16 september 2010 @ 15:48:26 #141
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_86500954
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Hierbij de foto's van de productieverie van de Suzuki Kizashi:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En het is gelijk een 13 in dozijn hok geworden. Enige wat ik nog van de concept terugzie zijn de dubbele uitlaten.... -O-
inderdaad, tis gewoon weer een hele andere auto. concept cars zijn meestal mooi, maar is het niet raar dat het concept ontzettend mooi is en zodra de boel in productie moet komen ze met een baggerauto aan :')
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_86575635
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef DS4 het volgende:
Het is niet traag, maar snel is ook anders. Halverwege de jaren 80 kocht je al een 205-je met 1600 motor met 115pk. Gewoon een 8 kleps (zonder kat, dat dan weer wel). Terwijl die toyota als ik mij goed herinner aan de hand van de rallyversie ergens eind jaren 90 werd geproduceerd.

Niets bijzonders dus, dat 1.6 blokkie.
Die Corolla stamt idd van eind jaren 90, '97 om precies te zijn. dat blok wat erin ligt stamt van begin jaren 90. Wil toch wel wat zeggen over dat blok. Je ontwerpt een auto en daar prop je een blok in wat 7 jaar geleden is ontwikkeld (4A-FE). Zelfde blok ligt bijvoorbeeld ook in de Ceilca T180.

quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef DS4 het volgende:
Laten we wel zijn: dat heeft dan toch gelegen aan de oppositie. Ofwel de auto was trager, ofwel de bestuurder kon er geen pepernoot van...
Waarom moet je alles onderuit halen wat een ander zegt. En dan niet alleen deze reactie, maar eigenlijk overal. Waarom kun je niet gewoon aannemen wat een ander zegt, Toevallig ooit eens met een Golf 2 GTI een sprint gedaan, (van te voren afgesproken) laat die Corolla nou gewoon sneller zijn.

Mijn ervaring is dat Toyota en Jappen in het algemeen meer uit een blok weten te persen dan de europese concurrenten. Vermogens zeggen niet zoveel van wat een auto feitelijk presteerd.

En specs kloppen ook niet altijd, volgens de specs doet mijn auto 8.1 sec over 0-100km/u in werkelijkheid zit ie op 6.9 sec (gedaan door iemand met meer dan genoeg rally ervaring, persoon rijd zelf in een evoX)

:( Shit nu ben ik weer off-topic gegaan, excuses

[ Bericht 0% gewijzigd door wiltoyo op 18-09-2010 18:50:32 ]
pi_86578443
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef wiltoyo het volgende:

Die Corolla stamt idd van eind jaren 90, '97 om precies te zijn. dat blok wat erin ligt stamt van begin jaren 90. Wil toch wel wat zeggen over dat blok. Je ontwerpt een auto en daar prop je een blok in wat 7 jaar geleden is ontwikkeld (4A-FE). Zelfde blok ligt bijvoorbeeld ook in de Ceilca T180.
De nieuwste GT2 heeft een blok wat in hoofdlijnen nog steeds het 964 blok is wat in 1988 op de markt kwam...

Zo zijn er overigens nog veel meer voorbeelden. Echt, weinig bijzonders aan.

quote:
Waarom moet je alles onderuit halen wat een ander zegt. En dan niet alleen deze reactie, maar eigenlijk overal. Waarom kun je niet gewoon aannemen wat een ander zegt, Toevallig ooit eens met een Golf 2 GTI een sprint gedaan, (van te voren afgesproken) laat die Corolla nou gewoon sneller zijn.
Waarom zou ik op een forum niet mogen reageren? Waarom zou ik überhaupt alles aannemen wat een ander zegt, ook al is het zonder meer en aantoonbaar onzin?

Het is geen bijzonder (snel) blok.

En de Golf 2 GTI stond ook niet bekend om zijn rapheid. Overigens, ondanks dat de fabrieksspecs lijken aan te geven dat de Golf minder snel zou zijn (186km/u en 10,3 voor de Golf vs 195km/u en 10,2 voor de Corolla) geloof ik daar geen donder van. Beiden hebben op 3pk na hetzelfde vermogen. De Golf weegt echter maar liefst 15% minder (!!!) en de Corolla heeft een 10 km/u hogere top, dus ook langere overbrengingen.

En dan sneller sprinten? Nee. Die fabriekscijfers lijken weer eens standaard japans bij elkaar gelogen.

quote:
Mijn ervaring is dat Toyota en Jappen in het algemeen meer uit een blok weten te persen dan de europese concurrenten.
Niet dus. Bepaald niet.

quote:
Vermogens zeggen niet zoveel van wat een auto feitelijk presteerd.
pk/gewichtverhouding is DE factor. Klaar.

quote:
En specs kloppen ook niet altijd, volgens de specs doet mijn auto 8.1 sec over 0-100km/u in werkelijkheid zit ie op 6.9 sec (gedaan door iemand met meer dan genoeg rally ervaring, persoon rijd zelf in een evoX)
O, wie dan? Ik ken nl. nog wel wat mensen in de rallysport.

Maar nog belangrijker: welke auto? Want ik ben benieuwd. Welke auto met een fabrieksopgave van 8,1 haalt 6,9? Dat is ongekend! Ongehoord! Letterlijk en figuurlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door DS4 op 18-09-2010 19:43:51 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86578612
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:42 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er nou lelijk aan die Nissan GT-R :?
pi_86579662
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:26 schreef DS4 het volgende:
Maar nog belangrijker: welke auto? Want ik ben benieuwd. Welke auto met een fabrieksopgave van 8,1 haalt 6,9? Dat is ongekend! Ongehoord! Letterlijk en figuurlijk!
Ik kon redelijk makkelijk vinden welke auto je hebt. Laat ik het maar simpel zeggen: er klopt geen hol van wat je beweert. AMS heeft er geen 8,1 maar zelfs 8,4 mee gereden.

Daar ga je met je "gemeten" 6,9. Ofwel de auto is niet standaard, ofwel jouw auto haalt dat absoluut niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:37:36 #146
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86583084
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Wat is er nou lelijk aan die Nissan GT-R :?
inderdaad, als ik 120.000 euro had liggen...
I intend to be formidably armed
pi_86600912
De Mazda RX8 is nog niet genoemd?
Vooral de achterkant is verschrikkelijk:



:r

De RX7 is heel gaaf. En daarna kwamen ze met dit. :')
  zondag 19 september 2010 @ 14:59:09 #148
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_86601334
Subaru Impreza Casa Blanca
5000 stuks van gemaakt voor de Japanse markt.


5000 te veel volgens mij.

quote:
During this generation, Subaru made a limited edition Impreza Sport Wagon called the CasaBlanca,[5] which had a retro front and rear end treatment, which was inspired by the popular kei car Subaru Vivio Bistro styling package and Subaru Sambar Dias Classic
.


http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_86603146
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:45 schreef Desunoto het volgende:
De Mazda RX8 is nog niet genoemd?
Vooral de achterkant is verschrikkelijk:

[ afbeelding ]

:r

De RX7 is heel gaaf. En daarna kwamen ze met dit. :')
Post dan een goede foto, en niet een van een concept.



Ik vind de kont van de Rx7 FD dan weer minder geslaagd met die bult in het midden.... rest wel erg mooi.

Verder ben je helemaal gestoord :6
  zondag 19 september 2010 @ 16:32:52 #150
318717 PancakeBunny
Puntenslijpers zijn handig.
pi_86604345
Vrij lelijk. Geef mij maar een Citroën.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')