Ruikt wel lekker op zichquote:Op woensdag 8 september 2010 15:57 schreef errrbek het volgende:
oh en gatverdamme Tain
[..]
Ritmeester meuk
[ afbeelding ]
Kijk, die vind ik nou lekker. Inderdaad vrouwensigaren maar wel verdomd lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:01 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja het zijn van die wijven-sigaartjesook met lekkere vanillesmaak hoor
Ik merk trouwens steeds vaker dat ik niet meer een half uur van tevoren de bus kan pakken Nebo, ik heb nu al drie keer mijn trein gemist doordat de bus te laat aan kwam op het stationquote:Op woensdag 8 september 2010 16:08 schreef Nebo het volgende:
Connexxion en zijn trage schijtbussen, sta ik weer een wet t-shirt contest te houden in de regen. :n
Ik wist het niet... allebei niet....quote:Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef Poit het volgende:
@ TT
Gouden regel, bij onbekend aantal valt men altijd terug op topic #1337!
En Rossje.. Ik zie dat de SC'ers het weer met bosjes laten afweten..
Boefjes zijn het..
ben jij er wel bij eigentlich?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef Poit het volgende:
@ TT
Gouden regel, bij onbekend aantal valt men altijd terug op topic #1337!
En Rossje.. Ik zie dat de SC'ers het weer met bosjes laten afweten..
Boefjes zijn het..
Nopequote:
Dat tweede vergeef ik je, het eerste nietquote:Op woensdag 8 september 2010 16:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik wist het niet... allebei niet....
Het probleem met lijn 2 is ook dat de bus er minder lang over doet dan aangegeven, maar dat verrekte ding komt wel altijd te laat langs mijn halte. Deze chauffeur heeft iig weinig haastquote:Op woensdag 8 september 2010 16:10 schreef errrbek het volgende:
[..]
Ik merk trouwens steeds vaker dat ik niet meer een half uur van tevoren de bus kan pakken Nebo, ik heb nu al drie keer mijn trein gemist doordat de bus te laat aan kwam op het station
faalbaasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope
Heb een dikke party in A'dam..
hoe lang zou de bus er dan over moeten doen? twintig minuten toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het probleem met lijn 2 is ook dat de bus er minder lang over doet dan aangegeven, maar dat verrekte ding komt wel altijd te laat langs mijn halte. Deze chauffeur heeft iig weinig haast
altijd poppedeinquote:Op woensdag 8 september 2010 16:31 schreef Rossdale het volgende:
falersgelukkig kan ik nog op (ex-)crew rekenen
Stiekem durf ik gewoon niet ivm vliegangst (thema), hoogtevrees (lengte van SD) en dieptevrees (decollete van SB)quote:
Ik moest hardop lachen hier in de winkelstraatquote:Op woensdag 8 september 2010 16:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem durf ik gewoon niet ivm vliegangst (thema), hoogtevrees (lengte van SD) en dieptevrees (decollete van SB)
Schijterd! In ieder geval geen smetvrees danquote:Op woensdag 8 september 2010 16:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem durf ik gewoon niet ivm vliegangst (thema), hoogtevrees (lengte van SD) en dieptevrees (decollete van SB)
Kan je niet bij koei blijven pitten anders, mits ze dezelfde avond/nacht weer terugrijdt? Scheelt weer reistijd de volgende dag.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Schijterd! In ieder geval geen smetvrees dan
En als SD en SB meegaan, die gaan wel via Leiden als het goed is, gaan ze 's avonds terug?
Smetvrees? Zeg je nou dat het een smerige boel is bij Rossjeflossje?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Schijterd! In ieder geval geen smetvrees dan
En als SD en SB meegaan, die gaan wel via Leiden als het goed is, gaan ze 's avonds terug?
Oeh, dan blijf ik ook bij koei slapenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Kan je niet bij koei blijven pitten anders, mits ze dezelfde avond/nacht weer terugrijdt? Scheelt weer reistijd de volgende dag.
Geen probleemquote:Op woensdag 8 september 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
Ik heb een klassieke pilotenpet met oorkleppen
Errbek, hoe laat vertrek jij met de auto naar R? Zou ik onder voorbehoud mee mogen karren?
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:34 schreef Gamer_V het volgende:
Notitie aan zelf: leer koken voordat je iemand uitnodigt om te blijven eten.
Theclaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En samen een wet t-shirt halenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef errrbek het volgende:
[..]
Leuke naam _V! Jullie kunnen ook samen een flesje wijn halen natuurlijk
Ik ben meteen hyves op gedoken! Ze speelt honkbal!quote:
Ducktalesquote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://208.53.138.111/sou(...)hqfq/09-the-moon.mp3
Blijft baas Morthill! Jammer dat ik itunes nodig heb om een ringtone erop te zetten
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:13 schreef errrbek het volgende:
We hebben nu twee Indiërs in huis, hilarisch accentje die gasten
Leve Nokiaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://208.53.138.111/sou(...)hqfq/09-the-moon.mp3
Blijft baas Morthill! Jammer dat ik itunes nodig heb om een ringtone erop te zetten
BAAS!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef Poit het volgende:
Ich bin eine macho man, ich habe ein skeitprobleem!
Ik denk er nog even over na, mijn verstand zegt dat ik gewoon zoveel mogelijk moet pitten omdat mijn lichaam weer behoorlijke "als-je-nu-geen-rust-neemt-dan-neem-ik-wraak" verschijnselen vertoond, maar stiekem heb ik wel zin.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:21 schreef koei het volgende:
Gamebabe, ik ben nog aan het twijfelen wanneer ik terug ga (ja, alweer). Ik sta voor zondagochtend op de reservelijst van softbal en ik hoor waarschijnlijk zaterdag pas of ik daarvoor nodig ben. Als ik niet hoef te spelen dan blijf ik slapen en moet ik om 12 uur in Den Haag terug zijn vanwege familiedingen. Ik vertrek wel pas zaterdag avond rond 21:30 uur op zn vroegst omdat ik tot 20:30 moet werken en dan nog naar huis moet, douchen, omkleden en auto ophalen.
Mocht dit enigszins handig voor je zijn dan kun je meerijden, alleen zou het voor de heenweg wel erg handig zijn als je naar Den Haag centraal komt omdat we al erg laat gaan zijn en Leiden niet op de route ligt.
Brijantquote:
Sbs6 gemist waarschijnlijk! Zaterdag komen er ook een hoopquote:Op woensdag 8 september 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
Dat hoor ik idd meer Nick hopelijk kan ik hem nog een keer terug zien ergens
Even kijken iddquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sbs6 gemist waarschijnlijk! Zaterdag komen er ook een hoop. Loose Change ofzo is ook wel het kijken waard
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_tweede_kamer.html
Femke is in elk geval grappig!
Geertje vond het wel tofquote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Morthill het volgende:
[..]en Verhagen maar moeite doen om zijn gezicht in de plooi te houden
Waren best aardige knakkers. Ik heb ze macaroni voorgeschoteld als hollands gerecht, omdat de een vegetarisch was en de ander niet van kaas en champignons hield. Ze waren trouwens helemaal lyrisch over bruinbrood en appeltaartvlaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef koei het volgende:
Ik vind Indiërs meestal wel grappig. Het zijn meestal van die iele mannetjes en ze praten leukHet is alleen jammer dat ze in zo'n vies land wonen, anders was ik er graag een keer op vakantie gegaan.
Appeltaartvla is ook iets om terecht lyrisch over te zijn!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef errrbek het volgende:
[..]
Waren best aardige knakkers. Ik heb ze macaroni voorgeschoteld als hollands gerecht, omdat de een vegetarisch was en de ander niet van kaas en champignons hield. Ze waren trouwens helemaal lyrisch over bruinbrood en appeltaartvla
Die gast doet net alsof ie van de wereld pers is, en volgens mij zit ie gewoon elke nacht tot 2 uur achter ze ps3. Altijd zeiken op een ander, maar zodra er iemand op hem zeikt is het niet waarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Even kijken idd![]()
Grappig jij en Cyb in het 360 topic![]()
ja dat leek ons wel een typisch Nederlands toetjequote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef koei het volgende:
[..]
Appeltaartvla is ook iets om terecht lyrisch over te zijn!
Nee, vla moet geen vieze stukjes hebben. Stroopwafelijs, daar mag je lyrisch over zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef koei het volgende:
[..]
Appeltaartvla is ook iets om terecht lyrisch over te zijn!
Bwhehe ik sta volledig achter mijn stem voor Femkequote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_tweede_kamer.html
Femke is in elk geval grappig!
Mwah, die vond ik in vergelijking met appeltaartvla tegenvallen... En vers fruit in yoghurt of vla is sowieso erg lekker!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, vla moet geen vieze stukjes hebben. Stroopwafelijs, daar mag je lyrisch over zijn
oh geloof ik graag ja, stroomwafeltaart is ook heerlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, vla moet geen vieze stukjes hebben. Stroopwafelijs, daar mag je lyrisch over zijn
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef Poit het volgende:
• 2x JLW-UM-8 (Sanwa)
• 1x Sanwa Balltop LB-35, blue
• 1x 2P Start Button CV
• 1x 1P Start Button CV
• 6x Sanwa OBSN-24, blue
• 6x Sanwa OBSN-24, red
• 2x Crown CWB202B, 4 pcs Set
• 1x I-PAC 2 (FS32)
Mame Arcade Cabinet meuk besteld![]()
arcadekast kun je zelf bouwenquote:Op woensdag 8 september 2010 23:21 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Op een dag hoop ik een kamer te hebben met een pooltafel en een arcade-kabinet. Wat dat ook over me zegt
Dat lijkt mij juist weer het simpelstequote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
arcadekast kun je zelf bouwenIs niet heel moeilijk hoor
Alleen het beschilderen is kut
Niet als je een beetje creatief wilt zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 23:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist weer het simpelste
Als jij nou twee arcadekasten in elkaar knutselt, dan beschilder ik ze en zijn we beiden blij!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet als je een beetje creatief wilt zijn(en zo creatief bent als, uhm, nou iets dat totaal niet creatief is)
Maar wel vrij prijzigquote:Op woensdag 8 september 2010 23:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
arcadekast kun je zelf bouwenIs niet heel moeilijk hoor
Alleen het beschilderen is kut
In slowmotion en betere kwaliteit is hij nog leukerquote:Op woensdag 8 september 2010 23:37 schreef Fallen het volgende:
Voor de volledige versie:
http://www.twitvid.com/Q41DB
Schitterendquote:Op woensdag 8 september 2010 23:37 schreef Fallen het volgende:
Voor de volledige versie:
http://www.twitvid.com/Q41DB
Electronica die ik nu besteld heb was een kleine 150 euro inclusief verzendkosten vanuit Duitsland.quote:
een maat van me heeft trouwens gewoon op marktplaats een lege arcadekast op de kop getikt. Vijf tientjes ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Electronica die ik nu besteld heb was een kleine 150 euro inclusief verzendkosten vanuit Duitsland.
Ik ga MAME (en van de 110 versies) gebruiken met een wat verouderde PC en om te beginnen een reguliere monitor. (beide al ergens geregeld) Ik wil verder zoveel mogelijk shit bij elkaar sprokkelen (krijgertjes en zulks), voor geluid een oude versterker met autoradio speakers. Wat ik nu nog moet kopen is hout, en ook enkel het multiplex voor de grote vlakken. Ohja, ook nog een stuk (smoked)plexiglas.
Al moet ik zeggen dat ik nog helemaal niet weet wat die laatste twee me gaan kosten vind ik het uiteindelijk nog meevallen.
De Kok gaat helpen met de Art.
Koebeestje geilt op bioloogje?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef koei het volgende:
Trouwens, stem allemaal even in dit topic: Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Anoniem 4 en Bioloogje zijn wel een goede match volgens Ritse, en de twee andere koppels mag je zelf uitkiezen!
Biologen weten vast alle drie haar magen te vinden!quote:Op donderdag 9 september 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koebeestje geilt op bioloogje?
4 om precies te zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 08:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Biologen weten vast alle drie haar magen te vinden!
(of hadden koeien 5 magen?)
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Bioloogje is het vast wel gewend om met een lang rubber om zijn "arm" een koe te penetreren i.v.m. de bevruchting
[ afbeelding ]
weet je ook meteen wie het isquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef bioloogje het volgende:
Aha, ik had al een vermoeden dat mijn date ergens geregeld werd
Dag meneer Bioloogje!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef bioloogje het volgende:
Ik ben hier via haar fobo terecht gekomen...quote:
wat vinden de planten van je gedichten?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:51 schreef bioloogje het volgende:
Hallo allemaal, wat hebben jullie een leuk beeld van mij![]()
[..]
Ik ben hier via haar fobo terecht gekomen...
Maar ik ben er nu ook meteen vandoor, moet nu op excursie, gedichtjes schrijven voor planten.
hehe bustedquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef bioloogje het volgende:
koop een nieuwe, probleem opgelostquote:Op donderdag 9 september 2010 10:13 schreef Flodder450 het volgende:
mijn keyboard faalt soms
dru ik de nop in, erschijnt de ltter niet
Vingers in het stopcontact steken en je keyboard doet het weer primaquote:Op donderdag 9 september 2010 10:13 schreef Flodder450 het volgende:
mijn keyboard faalt soms
/carequote:Op donderdag 9 september 2010 10:13 schreef Flodder450 het volgende:
mijn keyboard faalt soms
lol, het is hte toetsenbord van mn laptop,misschien even schoonmakenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef errrbek het volgende:
[..]
koop een nieuwe, probleem opgelost
ja volgende keer gewoon meteen schoonmaken na het rukken of gewoon niet meer rukken boven je toetsenbordquote:Op donderdag 9 september 2010 10:35 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lol, het is hte toetsenbord van mn laptop,misschien even schoonmaken
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja volgende keer gewoon meteen schoonmaken na het rukken of gewoon niet meer rukken boven je toetsenbord
Even met een sopje erover heen gaan en dan werkt alles weer.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja volgende keer gewoon meteen schoonmaken na het rukken of gewoon niet meer rukken boven je toetsenbord
meesterlijke filmquote:Op donderdag 9 september 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
V for Vendetta voor 6 euro op Blu-Ray met NL ondertiteling
quote:
Nu jij nog.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef Flodder450 het volgende:
En mijn toetsenbord doet het weer zonder kuren
QFTquote:
Ask me if I carequote:Op donderdag 9 september 2010 10:13 schreef Flodder450 het volgende:
mijn keyboard faalt soms
Da's toch niet leukquote:Op donderdag 9 september 2010 08:14 schreef errrbek het volgende:
[..]
een maat van me heeft trouwens gewoon op marktplaats een lege arcadekast op de kop getikt. Vijf tientjes ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Dat wordt vanavond bestellen, ga ik gelijk kijken of er nog meer pareltjes goedkoop staan.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
V for Vendetta voor 6 euro op Blu-Ray met NL ondertiteling
Jay and Silent Bob Strike Back voor 8 euroquote:Op donderdag 9 september 2010 11:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond bestellen, ga ik gelijk kijken of er nog meer pareltjes goedkoop staan.
Rot op uit dit topic en het probleem is ook verholpen!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:13 schreef Flodder450 het volgende:
mijn keyboard faalt soms
Tis een nare site als je hebt voorgenomen om niet zoveel meer te bestellenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef Kn0x het volgende:
Blow en Donnie Brasco voor een tientje vind ik ook niet slecht.
inderdaad maar het probleem is al verholpen, dus ik blijf gewoon hierquote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rot op uit dit topic en het probleem is ook verholpen!
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rot op uit dit topic van Fok! en het probleem is ook verholpen!
3 dubbele hamburgers...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:09 schreef badboynova het volgende:
drie dubbele hamburgers en dan nog trek hebben, volgens mij ben ik ook zwanger ;')
Nu maar hopen dat je pc kapot gaatquote:Op donderdag 9 september 2010 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
inderdaad maar het probleem is al verholpen, dus ik blijf gewoon hier
Je bedoelt: Nu maar hopen dat de gemeente ergens aan het werk is en iemand per ongeluk met zijn schep de stroom bij Flodder afsluitquote:Op donderdag 9 september 2010 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je pc kapot gaat
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je pc kapot gaat
Kumbaya.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rot op uit dit topic en het probleem is ook verholpen!
Blijf nog een tijdje hier postenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef errrbek het volgende:
en nu allemaal weer lief doen of ik laat mijn tieten zien
Ik heb geen zin om de don't feed the troll te zoeken...maar jullie vragen er ook om.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Blijf nog een tijdje hier postenen je merkt vanzelf waarom Flodder zo populair is hier
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef errrbek het volgende:
Ik zou het ook geeneens dissen kunnen noemen, het is gewoon n beetje een bijdehante opmerking, niets meer...!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Morthill het volgende:
Jokertje dist jarige DWDD-presentator
zomg, wereldnieuws op FOK!
Serieus, pberends is wel gefrustreerd door al die presentatoren van de PO heeerst dat gebitch op Paul de Leeuw, nu Matthijs van Nieuwkerk en dan FOK! misbruiken om je persoonlijke mening zo te brengen
Prima hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef errrbek het volgende:
KUT FLODDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKK!!!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef errrbek het volgende:
Ik zie de dis niet echt, maar goed, ik ken Jokertje, Sterretje en weet ik wat voor achterlijke bijnamen niet, dus dat zal aan mijn tv onbeminnend gedrag liggenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef Morthill het volgende:
Jokertje dist jarige DWDD-presentator
zomg, wereldnieuws op FOK!
Serieus, pberends is wel gefrustreerd door al die presentatoren van de PO heeerst dat gebitch op Paul de Leeuw, nu Matthijs van Nieuwkerk en dan FOK! misbruiken om je persoonlijke mening zo te brengen
Nee, om kans te maken op een gratis etentje moet je als koppel de meeste stemmen krijgen. Ik heb Ritse iemand laten uitzoeken en die kwam op bioloogje uit. Ik weet zelf net zoveel van hem als dat in zijn stukje staat... Maar dan moet je niet op maanvis gaan stemmen natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koebeestje geilt op bioloogje?
Maar Maanvis wil graag met seven weg, en dat zegt eigenlijk al genoeg over maanvisquote:
Kijk mij eens braaf zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Maar Maanvis wil graag met seven weg, en dat zegt eigenlijk al genoeg over maanvis
Maar goed, ik heb nog heel veel mensen niet zien stemmen, die jouw fout nog ongedaan kunnen maken... Spanky en Morthill, van jullie verwacht ik nog wel goede stemmen! Net als van Fallen, Gamebabe, Nebo, Tain, Cruise en Poit! En ook de mensen die ik niet irl ken mogen natuurlijk stemmen
Manboobsquote:Op donderdag 9 september 2010 13:44 schreef errrbek het volgende:
Met wie moet ik je koppelen dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef koei het volgende:
[..]
Maar Maanvis wil graag met seven weg, en dat zegt eigenlijk al genoeg over maanvis
Maar goed, ik heb nog heel veel mensen niet zien stemmen, die jouw fout nog ongedaan kunnen maken... Spanky en Morthill, van jullie verwacht ik nog wel goede stemmen! Net als van Fallen, Gamebabe, Nebo, Tain, Cruise en Poit! En ook de mensen die ik niet irl ken mogen natuurlijk stemmen
Sorry, als ik hem dus edit komt het dus goedquote:Op donderdag 9 september 2010 16:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Slimmerikken hier wel op 3 mensen stemmen he, anders tellen jullie stem niet
Pics or it didn't happen!!!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:06 schreef Nebo het volgende:
Ik zit tegenover twee haagse dames in de trein, en eentje is vrij zeker via incest verwekt, goeie dag zeg
En uiteraard hardop praten in de stiltecoupe...
Die shit happend helaas all the timequote:
Ik houd het vanavond bij simpel wokvoer en danwel een glas wijn, danwel een simpel pilsje, danwel een Duvelquote:Op donderdag 9 september 2010 19:13 schreef Gamer_V het volgende:
Zelfgemaakte shoarmawraps en een Koninck
[ afbeelding ]
Mijn ouders moeten vaker op vakantie gaan
Kip shoarma?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:13 schreef Gamer_V het volgende:
Zelfgemaakte shoarmawraps en een Koninck
[ afbeelding ]
Mijn ouders moeten vaker op vakantie gaan
fixedquote:
AKTIEFEAUTEAUXquote:
als het kip was geweest had je nog wat op je gezicht kunnen smerenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Gamer_V het volgende:
@Nebo - en er is toch wel iemand bezig met Amnesia - the Dark Descent? Want dat is echt een gruwelijk meesterwerk
@Poit - Neen, kalf of rund ofzo. 500 gram is achteraf gezien wel wat veel voor 1 persoon...
Dat kan ook perfect met kalfquote:Op donderdag 9 september 2010 19:26 schreef Poit het volgende:
[..]
als het kip was geweest had je nog wat op je gezicht kunnen smeren
Hoe is je kookdate eigenlijk afgelopen?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Gamer_V het volgende:
@Nebo - en er is toch wel iemand bezig met Amnesia - the Dark Descent? Want dat is echt een gruwelijk meesterwerk
@Poit - Neen, kalf of rund ofzo. 500 gram is achteraf gezien wel wat veel voor 1 persoon...
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb net meer dan een halve kilo andijviestampot opgegetenToch zijn je eigen kookkunsten best teleurstellend als je eenmaal verwend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb net meer dan een halve kilo andijviestampot opgegetenToch zijn je eigen kookkunsten best teleurstellend als je eenmaal verwend bent
Ergens aan het einde van de avond ging ze naar huis.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe is je kookdate eigenlijk afgelopen?
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ergens aan het einde van de avond ging ze naar huis.Maar topavond verder
22? 23? 24? 01? 02?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of hij haar gezoend heeft ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 19:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
22? 23? 24? 01? 02?
Wat is voor jou het eind van de avond? Als Sesamstraat is afgelopen? We want specifics!
Maar dat boeit me nietquote:Op donderdag 9 september 2010 19:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of hij haar gezoend heeft ofzo
Maar mij welquote:
Meneer is alleen geïnteresseerd in de harde cijfers?quote:
of andere harde zaken natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Meneer is alleen geïnteresseerd in de harde cijfers?
Ik wil juist lachen om de slappe informatiequote:Op donderdag 9 september 2010 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Meneer is alleen geïnteresseerd in de harde cijfers?
Trek het elastiek van je onderbroek eens naar voren zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wil juist lachen om de slappe informatie
Ik zie niets...quote:Op donderdag 9 september 2010 20:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Trek het elastiek van je onderbroek eens naar voren zou ik zeggen
Heb jij een Braziliaan in je broekje?quote:
Verder bukkenquote:
Straks sta jij opeens achter me en brul je "in de kont"quote:Op donderdag 9 september 2010 20:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb jij een Braziliaan in je broekje?
[..]
Verder bukken
Dat is echt pijnlijker dan je verwacht trouwens, dan is epileren beter en dat irriteert ook minderquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Straks sta jij opeens achter me en brul je "in de kont"
Oh echt?quote:
Zolang het maar met spuug is danquote:
*fapfapfap*quote:Op donderdag 9 september 2010 20:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang het maar met spuug is dan
Jesus GB, gaan we nu weer op die toerquote:Op donderdag 9 september 2010 20:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang het maar met spuug is dan
Het is nooit te laat om blind te leren typenquote:
Ik denk dat de munt ontzettend blij met mij was Ik voelde de liefde er vanaf stralen...quote:Op donderdag 9 september 2010 09:52 schreef errrbek het volgende:
[..]
wat vinden de planten van je gedichten?
De Lutte? Dat is toch dat ontzettend kleine gehucht in Twente?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik werd trouwens gisteren gebeld door mijn baas. Of ik in de Lutte wou werkenDaar iseen van de Cas Spijkers Academies. Sta ik dinsdag lekker met Cas te werken
daar kon ik gewoon geen nee op zeggen
Yep, achter Oldenzaal. Naast het Hotel waar ik dinsdag heenga zit hotel Bloemenbeek. Daar heeft Ajax al meerdere malen vertoefd.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
De Lutte? Dat is toch dat ontzettend kleine gehucht in Twente?
Ach af en toe moet dat kunnen, en ben erg moe en melig op het momentquote:Op donderdag 9 september 2010 20:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jesus GB, gaan we nu weer op die toer
Huisgenote van mij woont daar... (ouders dus, zij niet meer, anders geen huisgenote van mij)quote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Yep, achter Oldenzaal. Naast het Hotel waar ik dinsdag heenga zit hotel Bloemenbeek. Daar heeft Ajax al meerdere malen vertoefd.
Als ik de keuze heb om of naar een mooie vrouw te kijken of naar een stel gore hippies te kijken dan lijkt de keuze me niet moeilijk koeitjequote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef koei het volgende:
Je gaat toch geen Nova College tour kijken als je ook Expeditie Robinson kan kijken...
Wie was die blonde ook alweer?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef koei het volgende:
Die blonde is ook wel een huilie. Na één dag twee dagen kan ze al absoluut niet langer meer blijven, ook al is dat beter voor het team... Doe dan uberhaupt niet mee als je helemaal niks van wilskracht of doorzettingsvermogen hebt...
ER heeft dit jaar ook twee topmodellenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:33 schreef errrbek het volgende:
[..]
Als ik de keuze heb om of naar een mooie vrouw te kijken of naar een stel gore hippies te kijken dan lijkt de keuze me niet moeilijk koeitje
Pff... echte helden gaan straks feesten...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:31 schreef koei het volgende:
Je gaat toch geen Nova College tour kijken als je ook Expeditie Robinson kan kijken...
Nee, echte helden gaan zaterdag feesten!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Pff... echte helden gaan straks feesten...
En Saarquote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef koei het volgende:
[..]
ER heeft dit jaar ook twee topmodellenDat is het dubbele aantal van Nova College Tour...
Sluit het een het andere uit dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, echte helden gaan zaterdag feesten!
Wie dan nog meer naast Kim Feenstra?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:34 schreef koei het volgende:
[..]
ER heeft dit jaar ook twee topmodellenDat is het dubbele aantal van Nova College Tour...
Nee, dat doet werkquote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sluit het een het andere uit dan?
Een Belgische muts die het na twee dagen al veeeeeeeel te zwaar vindt.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:36 schreef errrbek het volgende:
[..]
Wie dan nog meer naast Kim Feenstra?
Nebo, reageer eens op vraag van mij op vorige paginaquote:
knap werk BBN!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
And all the female's go, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nou dat is echt een prestatie als man zegquote:
Lijkt op een aapjequote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
And all the female's go, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het moet nog evoluerenquote:
quote:
Voor sommige mannen wel...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nou dat is echt een prestatie als man zeg
En aaaaaaaaa natuurlijk!
Yup.quote:
1 april, en dit is geen geintje.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef koei het volgende:
[..]
Voor sommige mannen wel...
Maar gefeliciteerd BBN! Wanneer is de verwachte datum?
klopt, vrouwen kunnen er in principe gewoon als dooie pop bij liggen terwijl mannen het zware werk moeten doenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nou dat is echt een prestatie als man zeg
En aaaaaaaaa natuurlijk!
You jack hammer.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:54 schreef errrbek het volgende:
[..]
klopt, vrouwen kunnen er in principe gewoon als dooie pop bij liggen terwijl mannen het zware werk moeten doen
Nee doen alsof ie er niet isquote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de don't feed the troll te zoeken...maar jullie vragen er ook om.
in welke lay-out?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering, zie ineens dat ie nu ook pm's in de layout laat zien op de mobiel
it;s a dealquote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
BBN ik zal zorgen voor AQuila Approved slabbertjes
We hebben er geen code voor gehad voor zover ik weet, maar er zal ongetwijfeld een ME2-fan tussen ons zitten. Ik zal eens schoppen of iemand hem uit eigen materiaal doetquote:Op donderdag 9 september 2010 19:17 schreef Morthill het volgende:
@Nebo is er iemand in de redactie al bezig met Lair of the Shadowbroker? Zie veel reviews en die zijn echt vrij lyrisch. Het is echt hele gave DLC om te reviewen
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
We hebben er geen code voor gehad voor zover ik weet, maar er zal ongetwijfeld een ME2-fan tussen ons zitten. Ik zal eens schoppen of iemand hem uit eigen materiaal doet
Geel / oranjequote:
Koop je DLC? Hmm had ik niet verwacht. Nja ik moet ME 2 nog afmaken, maar hoe kun je 2 x DLC uitspelen dan?!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:22 schreef Morthill het volgende:
[..]beste ME2 DLC en een van de beste delen van het verhaal tot nu toe
al twee keer doorgespeeld en beide keren genoten
dat had ik wat minder met de andere DLC. Ook tof, maar niet qua verhaal echt briljant of zo.
edit: als je code wilt kun je misschien Pheno vragen of hij Ferry een belletje/mailtje geeft. Gok dat hij nog wel bij EA werkt en was erg toffe gast waar goed mee samen te werken was
Tuurlijk koop ik DLC, waarom zou ik dat niet doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop je DLC? Hmm had ik niet verwacht. Nja ik moet ME 2 nog afmaken, maar hoe kun je 2 x DLC uitspelen dan?!
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef Nebo het volgende:
Er is vast een week na launch geweest dat jij meer ME2 speelde dan dat je sliep of niet Morth?
Waar je volgens mij alsnog hoger dan een 7 voor haalde toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef Morthill het volgende:
[..]weet je wat hilarisch was (en volgens mij heb ik dit al eerder gemeld). ME2 kwam woensdag uit en die zondag moest ik een paper inleveren waar ik nog niks aan gedaan had
Ik scoorde een fucking 9quote:Op donderdag 9 september 2010 22:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar je volgens mij alsnog hoger dan een 7 voor haalde toch?
En dat heeft je zodanig geconditioneerd dat je ME2 keer op keer blijft spelen, ik snap hem!quote:
Mjah, sta nog steeds op 3 playthroughs, maar heb inmiddels wel zin in de vierdequote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dat heeft je zodanig geconditioneerd dat je ME2 keer op keer blijft spelen, ik snap hem!
Nou ik dacht dat je DLC een kut gebeuren vond, maar goed dat heb ik fout dan!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tuurlijk koop ik DLC, waarom zou ik dat niet doen?
En door het met verschillende karakters te doenheb ME2 ook meerdere keren uitgespeeld
En dat noemt zich fanquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, sta nog steeds op 3 playthroughs, maar heb inmiddels wel zin in de vierde
Nee hoor, als het toffe content is koop ik het. Ben een van de voorvechters op F!gquote:Op donderdag 9 september 2010 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat je DLC een kut gebeuren vond, maar goed dat heb ik fout dan!
Ik schaam mequote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
En dat noemt zich fan
Echte fans hebben het spel al minimaal 28 keer doorgespeeld!
lang niet altijd meer idd, de enige recente DLC (jaar terug ofzo) die ik zo kan bedenken is WipEout Fury die wel veel uren meer spelplezier bevattequote:Op donderdag 9 september 2010 22:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee hoor, als het toffe content is koop ik het. Ben een van de voorvechters op F!gsneller nieuwe content
Al denk ik wel dat het goedkoper mag. Een expansion bracht je vroeger voor 20 euro wel meer dan 5 uur aan content, dat gebeurt nu niet meer.
Wat een ransaap is die gast... echt...quote:
Eng. Ik ben er wel benieuwd naar. Verfilmingen van games enzo maken kan ie niet (hoewel ik wel hartelijk om Postal heb gelachen) maar zijn andere dingen zijn soms best te pruimen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:53 schreef koei het volgende:
Hoezo? Zo ging het gewoon. Tanden trekken voor gouden tanden en al dat soort dingen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat een ransaap is die gast... echt...
Hele nare trailer, waarschijnlijk een hele nare film over een hele nare oorlog. Ook wel eens goed dat de gaskamers, het uittrekken van kronen en het verbranden van lijken nadrukkelijk in beeld gebracht wordt. Het doet wel wat met je en dat is goed.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:53 schreef koei het volgende:
Ja, bij dikke mensen inderdaad!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo ging het gewoon. Tanden trekken voor gouden tanden en al dat soort dingen.
Er ging altijd een deel dat niet geschikt was om te werken in de kampen of die anderszins nuttig waren voor de Duitsers linea recta de gaskamers in, bij elke nieuwe lading Joden.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, bij dikke mensen inderdaad!Kijk gewoon eens naar wat voor mensen er in de film voor komen. Die hebben allemaal veel te veel spek om de botten.
Er zijn vrij veel films die dit nadrukkelijk in beeld brengen en er een kwalitatief goede film van maken. Dat dit dat niet wordt is aan de trailer al te zien en dat is eigenlijk erg onrespectvol van Boll, die zelf ook weet dat hij slechte films maakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:08 schreef errrbek het volgende:
[..]
Hele nare trailer, waarschijnlijk een hele nare film over een hele nare oorlog. Ook wel eens goed dat de gaskamers, het uittrekken van kronen en het verbranden van lijken nadrukkelijk in beeld gebracht wordt. Het doet wel wat met je en dat is goed.
Van die mensen kwam het overgrootte deel uit andere kampen. Deze kampen waren in veel gevallen wel beter, maar voedsel was overal schaars. Ook buiten de kampen overigens, dus het is hoe dan ook onrealistisch.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:10 schreef errrbek het volgende:
[..]
Er ging altijd een deel dat niet geschikt was om te werken linea recta de gaskamers in, bij elke nieuwe lading Joden.
flamoezen zijn voor Belgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:12 schreef errrbek het volgende:
koei, heb jij je flamoes al eens laten stomen?
Schijnt erg aangenaam te zijn hoorde ik vandaag van mijn surinaamse collegaquote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef koei het volgende:
[..]
flamoezen zijn voor Belgen.
Maar nee, dat gebeurt alleen als ik in een te heet bad ga waar ik niet in één keer in kan en dat gebeurt weer alleen als mn ouders op vakantie zijn en ik gebruik kan maken van hun huis en bad.
Waarom heb je dat soort gesprekken met je collega's? En hoe doet ze dat praktisch gezien dan? Je neus stomen gaat nog wel redelijk makkelijk, maar dat is dan ook een duidelijk uitstekend deel van het lichaam...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:17 schreef errrbek het volgende:
[..]
Schijnt erg aangenaam te zijn hoorde ik vandaag van mijn surinaamse collega
Dan woont ze daar niet maar komt ze daar vandaan :p had je de rest van de uitleg gescheeldquote:Op donderdag 9 september 2010 21:29 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Huisgenote van mij woont daar... (ouders dus, zij niet meer, anders geen huisgenote van mij)
Ik had het eerste deel al getypt dus dan had ik veel moeten backspacen, dat kost keiveel moeite...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan woont ze daar niet maar komt ze daar vandaan :p had je de rest van de uitleg gescheeld
Je hebt tot 12 september...quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:08 schreef Fallen het volgende:
Bedtijd!![]()
ow, en koei, ik zal nog wel stemmen en dezer dagen...
Ben er ook eens verder mee gegaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Bedtijd. RDR is tot nu toe best grappig, al zijn sommige paardrijdritten best wel lang
(Net Bonnie bevrijd van het lynchen, 10 minuten aan het rijden en stom aan het ouwehoeren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |