abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86202870
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 175

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

14 september Entreri
21 september Kolonia (04-2009)
22 september GreatWhiteSilence (02-2010)
29 september Boepie
05 oktober GirlGoneBad (04-2010)
07 oktober LadyBlack
11 oktober charmed_angel (09-2009)
20 oktober vrouwtje-theelepel (10-2009)

Elynasedai
IslaBonita (12-2008)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Vlindur (05-2010)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 18-09-2010 12:13:22 ]
pi_86202961
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Kun je gelijk een zwangerschapstest meenemen :p
Ik heb er nog 1 liggen ;)
pi_86202990
Ik duim voor je! En waar halen jullie toch dat geduld vandaan allemaal..
pi_86203032
jij bent snel! was nog bezig uit te vogelen hoe ik een nieuwe kon openen haha

Hoe is het met jou Vrouwtje T?
pi_86203139
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef klavertje-4 het volgende:
jij bent snel! was nog bezig uit te vogelen hoe ik een nieuwe kon openen haha

Hoe is het met jou Vrouwtje T?
ik heb de nieuwe layout, dus ik kan gelijk op open nieuw topic klikken, en dan neemt hij de openingspost over van het gesloten topic! Echt ideaal!
pi_86203147
Deze maand is het denk ik weer niks. Ik denk dat ik op vakantie mijn vruchtbare dagen gehad heb en we hadden een gehorige bungalow :{ Ik ben wel een beetje onthand zonder mijn thermometer, ovulatietesten, cyclus pillen en vruchtbare steen ;)
pi_86203159
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik duim voor je! En waar halen jullie toch dat geduld vandaan allemaal..
Ik heb ook wel eens een cyclus van 32 gehad, dus ik wacht tot zaterdag ;)
pi_86203179
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Deze maand is het denk ik weer niks. Ik denk dat ik op vakantie mijn vruchtbare dagen gehad heb en we hadden een gehorige bungalow :{ Ik ben wel een beetje onthand zonder mijn thermometer, ovulatietesten, cyclus pillen en vruchtbare steen ;)
vruchtbare steen ?
pi_86203268
Ik had zo'n belachelijk ding om mijn nek. Ik heb alles de vuilnisbak ingedaan. Ik hou het bij om de dag volgende maand. Juni kindjes zijn ook hartstikke leuk!
pi_86203436
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik heb de nieuwe layout, dus ik kan gelijk op open nieuw topic klikken, en dan neemt hij de openingspost over van het gesloten topic! Echt ideaal!
o dat is handig! ik was aan het klooien met een word documentje erbij 8)7

VT, jammer van deze ronde zeg. Dat je vruchtbare steen zijn vruchten maar mag afwerpen volgende maand!
pi_86203489
Ik heb alles weg gedaan omdat ik er niet meer zo mee bezig wil zijn.
pi_86203540
o zo bedoel je, sorry had je laatste berichtje over het hoofd gezien

ik gun je ook zonder vruchtbare steen heeeeeel hard een tweede streepje! :*
pi_86203600
Ik jou ook! iedereen die er op wacht. Ik heb in gelukkig al een kleine bink lopen.
pi_86203942
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik had zo'n belachelijk ding om mijn nek. Ik heb alles de vuilnisbak ingedaan. Ik hou het bij om de dag volgende maand. Juni kindjes zijn ook hartstikke leuk!
Juni kindjes zijn zeker leuk O+

Mijn papa is in juni geboren :)
pi_86204036
Ook maar even hier. :)
Samenlevingstest was negatief: de zwemmers bewogen niet.
29 september intakegesprek voor IUI.
Duidelijke diagnose, dus nu met frisse moed de volgende fase in. :)
pi_86204208
he kolonia das toch wel een tegenvaller. Of ervaar je dat zelf niet zo?
ik kan me voorstellen dat het ergens juist ook fijn is om te weten wat er aan de hand is en wat er nu gedaan gaat worden.
pi_86204395
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:
Ook maar even hier. :)
Samenlevingstest was negatief: de zwemmers bewogen niet.
29 september intakegesprek voor IUI.
Duidelijke diagnose, dus nu met frisse moed de volgende fase in. :)
Wel duidelijkheid nu ;)
Heel veel succes lieve Kolonia...

IUI... wat gaat dat precies inhouden?
pi_86204445
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wel duidelijkheid nu ;)
Heel veel succes lieve Kolonia...

IUI... wat gaat dat precies inhouden?
IUI is inseminatie. Dan zoeken ze de beweeglijke zaadcellen uit en "spuiten" deze via een heel dun buisje in de baarmoeder (vlak bij de eileiders).
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86204472
Jammer vrouwtje-theelepel... Ik hoop voor je op een juni-kindje!!!!

Bah Kolonia, das echt sjips...
Maar fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!
pi_86204784
Het is wel fijn dat er een duidelijke oorzaak lijkt te zijn gevonden en dat het probleem omzeild kan worden.
Nu zegt een samenlevingstest ook niet alles, want het kan best zijn dat de zwemmers de eerste paar uur wel prima bewegen en dus de baarmoeder hebben bereikt.

Bij IUI worden alleen de beste zaadjes direct in de baarmoeder gespoten.
Bevruchtingskans is ca 10% per keer.
Gemiddeld dan: de kansen voor IUI bij meerdere problemen of bij onbegrepen verminderde vruchtbaarheid liggen wat lager en bij alleen afwijkend slijm wat hoger.
Goede moed dus. :Y
pi_86205292
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef Tally het volgende:

[..]

IUI is inseminatie. Dan zoeken ze de beweeglijke zaadcellen uit en "spuiten" deze via een heel dun buisje in de baarmoeder (vlak bij de eileiders).
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:47 schreef Kolonia het volgende:

Bij IUI worden alleen de beste zaadjes direct in de baarmoeder gespoten.
Bevruchtingskans is ca 10% per keer.
Gemiddeld dan: de kansen voor IUI bij meerdere problemen of bij onbegrepen verminderde vruchtbaarheid liggen wat lager en bij alleen afwijkend slijm wat hoger.
Goede moed dus. :Y
Ok dank je wel :*
pi_86205500
Ik was wel behoorlijk spuit elf met de uitleg. :D
Sorry Tally, er belde een klant tussendoor en ik had even moeten kijken of er al uitleg gepost was. ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 15:12:47 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86205663
Kolonia, fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt en zelfs een plan van aanpak!
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
effe duimen weer :')

http://9maand.be/forum/archief/reactions/45657
Ha! :D

Ga je nu nog tot zaterdag wachten met testen dan?? ;)
pi_86205664
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:
Ik was wel behoorlijk spuit elf met de uitleg. :D
Sorry Tally, er belde een klant tussendoor en ik had even moeten kijken of er al uitleg gepost was. ;)
Geen probleem hoor ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_86205773
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia, fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt en zelfs een plan van aanpak!
[..]

Ha! :D

Ga je nu nog tot zaterdag wachten met testen dan?? ;)
ik dnek het wel :@
pi_86206189
Ik mag wel uit de OP en naar het groepje er onder. Mijn cyclus is op hol -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 8 september 2010 @ 15:27:03 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86206228
Wat naar Vlindur -O-

Heb je al een afspraak bij een fertiliteitsarts? Of laat je het nog even op zn beloop?
pi_86206550
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat naar Vlindur -O-

Heb je al een afspraak bij een fertiliteitsarts? Of laat je het nog even op zn beloop?
We wachten nog heel even. Mn vriend is nu weer ziek (verkouden/griep achtig) en hij heeft ook nog steeds een antibioticakuur. -O- Dus als die weer eens een keer beter is gaan we wel bellen. Seks komt er nu toch niet van }:|
pi_86206618
hihi CA je bent net zo erg als ik! En toch geeft het hoop he, zo'n forumberichtje!
Ik duim hoor ^O^

Vlindur -O- balen zeg, had je erg gegund dat het een tweede keer makkelijker zou gaan
pi_86206810
Vlidner -O-

Ik heb je in het onderste rijtje gezet :*

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 15:41:52 ]
pi_86208519
Dank jullie :*
pi_86208809
Vlindur. -O-

Wat staat je nu te wachten aan behandelingen?
pi_86210047
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Kolonia het volgende:
Vlindur. -O-

Wat staat je nu te wachten aan behandelingen?
Goeie vraag. Geen idee nog. Als we het doen zoals voor Rienk dan moet het lukken met clomid en pregnyl. Maar ik ga eerst op gesprek om te kijken hoeveel blaasjes er zitten en mocht het meevallen proberen we gewoon nog even door. Maar als het gewoon overduidelijk (weer) pcos is, dan wil ik ook gelijk actie. Ik zie er niet tegen op. Werd niet hormonaal van de clomid en de pregnyl volgens mij ^O^

Ik lees nu pas goed bij, fijn dat je een eisprong hebt gehad! Lijkt raar he, zo'n plasje bij dat blobje :) Ik hoop echt dat er toch een zwemmer is die het plasje heeft gevonden! Ik ga voor je duimen, én je PMmen! O-)

[ Bericht 15% gewijzigd door Vlinder op 08-09-2010 17:16:31 ]
  woensdag 8 september 2010 @ 17:32:00 #35
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86210802
Vlindur -O-

C_A je houd het wel spannend zeg!! Ik ga voor je duimen..

Hier niks te melden, vruchtbare dagen weer voorbij en er eigelijk geen gebruik van gemaakt (moe en niet lekker van beide kanten) dus deze maand gaat hem niet worden.. Scheelt een hoop gestess deze maand. Volgende ronde begin ik met tempen. Ik hoop dat ik dat ha volhouden elke dag de wekker zetten. Een vraagje maakt het uit hoe je tempt? Rectaal of met oorthermometer??
Be happy with the little things in life
pi_86214007
droomvrouwtje, mij is verteld dat het beter rectaal kan... Ik heb alleen niet onthouden waarom, domme muts dat ik ben }:| ...
  woensdag 8 september 2010 @ 19:38:17 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86215183
Wat een tegenstrijdige berichten zo af en toe hier... voor de een spannend, voor de ander is het weer balen....
Ik ben zo reuze benieuwd hoe het bij mij gaat lopen....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_86215246
Na veel ellende en al weer bijna 5 jaar aan het proberen zijn we weer begonnen om ook een tweede streepje op de test de krijgen. Net de klusperiode achter de rug en nu maar wachten op mijn volgende NOD op 22 sept.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lush-lady op 08-09-2010 19:53:45 ]
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  woensdag 8 september 2010 @ 19:48:14 #39
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86215659
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef GirlGoneBad het volgende:
droomvrouwtje, mij is verteld dat het beter rectaal kan... Ik heb alleen niet onthouden waarom, domme muts dat ik ben }:| ...
Oké.. Ik ga eens googlen misschien dat ik wat kan vinden

Lush welkom hopelijk mag je snel door
pi_86215802
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
Vlindur -O-

C_A je houd het wel spannend zeg!! Ik ga voor je duimen..

Hier niks te melden, vruchtbare dagen weer voorbij en er eigelijk geen gebruik van gemaakt (moe en niet lekker van beide kanten) dus deze maand gaat hem niet worden.. Scheelt een hoop gestess deze maand. Volgende ronde begin ik met tempen. Ik hoop dat ik dat ha volhouden elke dag de wekker zetten. Een vraagje maakt het uit hoe je tempt? Rectaal of met oorthermometer??
tempen is nooit mijn ding geweest, ik koop altijd OV testen via internet, betrouwbaar en goedkoop. Scheelt een hoop gedoe en je weet precies waar je staat en wanneer je moet.

en anders maakt het niet uit waar je tempt, als je een stijging zit weet je hoe laat het is. als je maar een lange tijd (elke dag) tempt
  woensdag 8 september 2010 @ 19:58:06 #41
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86216136
Ik heb wat gevonden, rectaal is het meest betrouwbaarst, als je voor een andere plek kiest moet je het bij die plek houden..

klik hier

Lush ovutesten kan ik altijd nog doen, ik wil gaan tempen voor het geval ik terug moet naar de gyn als het over een half jaar niet raak is, dan heb ik wel wat om te laten zien.
pi_86216290
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Lush ovutesten kan ik altijd nog doen, ik wil gaan tempen voor het geval ik terug moet naar de gyn als het over een half jaar niet raak is, dan heb ik wel wat om te laten zien.
Onze gyn was juist blij met de resultaten van de OV-testen ik had het verwerkt in een excell bestandje, was (toen zij) heel erg blij mee.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:02:44 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86216344
Ik hoop toch niet dat ik ooit moet temperaturen... betekent dat ik in het weekend dus ook om 6.15 de wekker zou moeten zetten....
pi_86225891
C_A: het blijft spannend hoor zo. Laat je je niet te gek maken door berichtjes? Ze bieden wel hoop en ik ga voor je duimen dat het voor jou opgaat. Kunnen we alles lekker samen meemaken!!

Kolonia: aan de ene kant erg balen natuurlijk dat het nieuws slecht is, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je blij bent dat er een duidelijke oorzaak is gevonden en dat daar een passende oplossing bij is. Ik hoop dat je hiermee snel 2 streepjes piest. :*
pi_86231555
ik lees overal over het temperaturen, dat je dat iedere dag op de zelfde tijd moet doen en dat het ook belangrijk is om rond de zelfde tijden naar bed te gaan enz.

dus ik kan daar niet echt aan mee gaan doen op een goede manier denk ik.
ik werk in 3 ploegen diensten. krijg je nooit een goed beeld denk ik.

verder zit ik nu op dag 43 van mijn 2e cyclus op dag 20 negatieve test gehad. nu alleen 2 dagen in de ochten heel weinig helder bloed verlies. Dacht zelf aan een blaasontsteking maar dat is het ook niet.

dus nog even in de onzekerheid door leven ;)
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_86231589
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Susie het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik ooit moet temperaturen... betekent dat ik in het weekend dus ook om 6.15 de wekker zou moeten zetten....
Daar zou ik ook tegen opzien, aangezien mijn wekker door de weeks om half 6 gaat :X

weet iemand toevallig of het zin heeft om te temperaturen als je PCO hebt?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_86231624
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Susie het volgende:
Daar zat ik dus in het begin ook mee... }:|
Maar ik doe het in het weekend als volgende:
Wekker gaat. Zoek met m'n ogen dicht naar de thermometer, rectaal meten, even de oogjes open om te kijken naar de temperatuur, puntje op het kaartje zetten en weer verder slapen!
In het begin is dat even stuntelen, maar na een keer of 5 weet je alles blindelings te vinden!

Iemand hier ervaring met Fertility Friend? Ik ben nu 15 dagen aan het temperaturen, en sinds vandaag menen ze dat ik mijn eisprong gehad heb en dat ik de 25ste al ongi zal worden :? ? Ik geloof het niet...

En hebben jullie dat ook, dat als je geklust hebt 's avonds, dat je temperatuur 's ochtends wat hoger is? Ik zit normaal tussen de 36,2 en 36,4, maar als we geklust hebben is het hoger dan 36,6. De volgende dag is de temperatuur dan weer 'normaal'.
pi_86231636
Ik heb trouwens een van mijn eigen HA gewoon een doorverwijzing naar de gyn gekregen.
vandaag eens met het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken :)
Zou graag eerst een tijdje zelf willen proberen, maar geen idee of dat uberhaupt wel zin heeft,
eens kijken wat de gyn voor opties heeft...
pi_86231681
Klumsy, dat is fijn dat je al doorgestuurd kan worden! Hopelijk kan de gyn je wat meer duidelijkheid geven, maar ik hoop meer dat het niet nodig is en dat het wurmpje zichzelf aankondigd!
pi_86231739
ik hoop het ook, maar heb er een hard hoofd in...
toen ik iets van 3,5 jaar geleden een inwendig onderzoek kreeg, waren er zoveel blaasjes te zien,
dat de gyn op een gegeven moment maar is opgehouden met tellen!
pi_86232466
Fijn dat je niet opziet tegen een eventuele hormoonbehandeling Vlindur.
Was het met Rienk snel raak toen je eenmaal aan de hormonen zat?

Lush-Lady, ook hier welkom en heel veel succes!

GirlGoneBad, ik hou mijn temperatuur ook bij op fertilityfriend.
Die wijkt inderdaad soms af, maar herstelt dat achteraf weer (bij mij in ieder geval).
Volgens mij komt dat wel goed na een paar cycli, dan weet het programma ongeveer hoe je cyclus verloopt.

Fijn dat je gelijk door mag naar de gyn, Klumsie. ^O^

Thanks voor de lieve woorden dames. :*
pi_86233652
Zo NOD even op 12-09 gezet. Het is wel eens voorgekomen dat ik een cylus heb van 34 dagen. En om me zelf niet gek te maken, hou ik even zondag aan :)
  donderdag 9 september 2010 @ 10:11:31 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86233689
Spannend hier.. toch een aantal die binnen nu en een paar dagen niet ongi moeten worden... waaronder ik zelf ook trouwens.

Vlindur -O- -O- heel veel succes met de hormoonbehandeling enz.

Klumsy, ik had ook heel veel blaasjes maar door acupunctuur is het zo goed als weg gegaan en had ik weer een regelmatige cyclus... misschien is dat ook het proberen waard. Wij hebben ondanks de acu nog wel uiteindelijk IUI moeten doen om zwanger te kunnen raken. Ik heb trouwens nooit hoeven te temperaturen, ga ik ook nu niet aan beginnen...

Ow ik post hier niet zoveel, omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn.. ik lees echter wel gewoon mee.
Make love, not war ☮
  donderdag 9 september 2010 @ 10:12:49 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86233715
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:17 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Daar zat ik dus in het begin ook mee... }:|
Maar ik doe het in het weekend als volgende:
Wekker gaat. Zoek met m'n ogen dicht naar de thermometer, rectaal meten, even de oogjes open om te kijken naar de temperatuur, puntje op het kaartje zetten en weer verder slapen!
In het begin is dat even stuntelen, maar na een keer of 5 weet je alles blindelings te vinden!

Iemand hier ervaring met Fertility Friend? Ik ben nu 15 dagen aan het temperaturen, en sinds vandaag menen ze dat ik mijn eisprong gehad heb en dat ik de 25ste al ongi zal worden :? ? Ik geloof het niet...

En hebben jullie dat ook, dat als je geklust hebt 's avonds, dat je temperatuur 's ochtends wat hoger is? Ik zit normaal tussen de 36,2 en 36,4, maar als we geklust hebben is het hoger dan 36,6. De volgende dag is de temperatuur dan weer 'normaal'.
De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.
Gewoon uitzetten, doorslapen en als je weer wakker wordt kijken en opschrijven is nog makkelijker dus. ;)
pi_86234443
ik denk dat ik onze deal ga breken ladyblack. Zonet bruinverlies bij afvegen (sorry, vies praatje) -O-

Ik baal echt, heb nog steeds pijnlijke borsten (heb ik anders nooit) en ben al bijna een week met vlagen misselijk. Had dus echt goede hoop...
pi_86235171
Balen klavertje-4

Ik had ook een beetje lichtbruinverlies. Dus ik hoop dat het vandaag doorzet :)
  donderdag 9 september 2010 @ 13:45:49 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86240024
He verdorie klavertje-4, dat je lichaam je ook nog eens zo in de maling kan nemen zeg... bah.
pi_86240115
Oh dames... -O- dat was niet de deal nee!

Hier nog niks! En andere symptomen.... ik weet het niet hoor. Ik kan vanalles opnoemen; snel geprikkeld, zware borsten, rare zeurderige buik, maar aan de andere kant haal ik me dat misschien van alle stress de laatste tijd ook wel zelf op de hals :@ Gisteren nog een tijd tegen mn vriend aan staan janken toen ie een beetje doorvroeg naar mn dag :')
pi_86240187
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.
Gewoon uitzetten, doorslapen en als je weer wakker wordt kijken en opschrijven is nog makkelijker dus. ;)
Hmm...de mijne niet? Naja, het lukt ook wel zo! Thanx voor de tip!

@klavertje_4... -O- -O- -O-
pi_86242457
thnx voor de lieve berichten dames, doet toch goed om te weten dat je je niet aanstelt als je baalt :*

Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin :?
pi_86242940
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:
thnx voor de lieve berichten dames, doet toch goed om te weten dat je je niet aanstelt als je baalt :*

Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin :?
bij mij ook :D
  donderdag 9 september 2010 @ 15:13:18 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86243295
Ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar kan dat niet ergens mee te maken hebben?? :P
pi_86244472
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:

bij mij ook... :? maar mijn lichaam doet sowieso een beetje raar de laatste tijd...
pi_86244580
ik heb trouwens 24 september een afspraak bij een fertiliteitsarts, ben benieuwd!
dacht eerst dat ik gewoon naar de gyn moest, maar dat was niet nodig :)
pi_86244628
zal eens kijken of ik ergens deze week tijd heb om me wat meer in te lezen in acupunctuur,
wie weet is het wel wat voor mij.. :) dankje voor de tip!
pi_86246190
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Balen klavertje-4

Ik had ook een beetje lichtbruinverlies. Dus ik hoop dat het vandaag doorzet :)
Stomme vraag misschien hoor :@, maar tel je dat verlies nog mee in je oude cyclusduur, of begin je dan opnieuw met tellen??
pi_86246870
ik tel dat nog in de 'oude' cyclus mee in ieder geval, tel pas weer opnieuw als het echt doorbreekt.

normaal wordt ik na het eerste verlies binnen 1 a 2 uur ongesteld. Als het wegblijft ga ik er morgenochtend een test aan wagen...als ik durf..

Ook bij jou dus nog spannend CA!

[ Bericht 3% gewijzigd door klavertje-4 op 09-09-2010 17:09:03 ]
pi_86247272
het kan ook van een nesteling komen , hier krijg je ook weleens bloedverlies van
pi_86247624
ik hoop het lush lady!
  donderdag 9 september 2010 @ 17:11:20 #70
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86247697
Helemaal niet ongeduldig klavertje_4 ? hihi!
pi_86249257
erg he normaal gesproken zou ik nooit zo snel durven testen maar ik heb er zo'n sterk voorgevoel over dat ik het gewoon *echt* wil weten
pi_86249394
waarom test je nu niet ?/?
pi_86249641
omdat mijn nod pas zondag is wil ik het liever met ochtendurine doen

Morgenochtend is mijn man ook nog thuis, die gaat morgenmiddag een weekend weg en is pas maandag thuis.
  donderdag 9 september 2010 @ 18:53:55 #74
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86251049
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:00 schreef Lush-lady het volgende:
waarom test je nu niet ?/?
Haha, wie is er nu de ongeduldige?!
stiekum ook nieuwsgierig hoor! :*
  donderdag 9 september 2010 @ 19:39:21 #75
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86252520
Komop meiden, ik wil streepjes zien! Meer mei-babbelientjes!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86253223
dan inderdaad maar even wachten tis ook wel fijn als je hubbie er is als je de test doet.

we wachten wel af.
pi_86258649
Damn, ik vrees dat ik toch geen schots kindje krijg, ook het eerste beetje bloedverlies gespot net :X
pi_86259901
nee nee nee lb dat was niet de afspraak -O-

We zullen toch niet allemaal naar de volgende ronde moeten?
pi_86260736
Mja, ik ben bang dat ik morgen gewoon ongesteld ben... hopelijk zijn de krampen dan voorbij als ik op vakantie ga.

Ben dr behoorlijk chagrijnig van :') ik geloofde het echt al een beetje.
pi_86260869
Ik denk ook dat ik ongi ga worden morgen ;)
Nu weer meer bruinige slijm, maar zet niet door ;)
pi_86261744
LB -O- CA -O-

Zolang het bij niemand doorzet duim ik voor ons!
en natuurlijk voor alle anderen in dit topic :*
pi_86267387
Jaaaaaa *O* eindelijk doorgebroken! Cyclusvan 32 dagen weer :{

nieuwe nod 11 oktober 2010
pi_86267483
ooooh CA :(
Is het nog op tijd gekomen voor je vakantie, of ben je nu de eerste paar dagen van je vakantie ongesteld?
pi_86267789
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:33 schreef danic het volgende:
ooooh CA :(
Is het nog op tijd gekomen voor je vakantie, of ben je nu de eerste paar dagen van je vakantie ongesteld?
ik ben altijd maar 4 dagen ongesteld... dus ik heb mijn vruchtbare periode in de vakantie O+ En laatste dag ongesteld maandag geloof ik :)
pi_86268644
Wat jammer C-A -O-
Ik ga voor je duimen dat je volgend jaar een prachtige Spaanse zomerbaby in je armen kunt houden!

Ik heb vanochtend getest....

:o

Ik hoop zo hard dat het deze keer wel goed gaat!!
pi_86268996
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef klavertje-4 het volgende:
Wat jammer C-A -O-
Ik ga voor je duimen dat je volgend jaar een prachtige Spaanse zomerbaby in je armen kunt houden!

[ afbeelding ]

Jaaaa!!! Gefeliciteeeerd! *O* *O* *O*
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:34:05 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86269009
:o :o :o Klavertje!!!!! *O* *O* *O*

Ik hoop heel hard met je mee!!! Wat een leuke verrassing zo 's ochtends!!! O+
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:37:34 #88
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86269082
Klavertje wat goed!! *O* *O* Van harte gefeliciteerd ik ga met je meeduimen dat het deze keer wel goed gaat!! ^O^ ^O^
Make love, not war ☮
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:38:30 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86269111
En die druppels bruinverlies, wat kan dat geweest zijn dan? Innesteling?
In dat geval houd ik ook nog hoop O+
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:41:19 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86269170
Klavertje *O* *O* Van harte :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:42:44 #91
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86269205
Feli Klavertje *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86269263
wat lief van jullie die felicitaties en zelfs in het update topic O+ O+

Ik moet er gewoon een beetje van huilen zo spannend vind ik het
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:47:19 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86269310
Ga er lekker van genieten!!!

Zal misschien best wel een beetje moeilijk zijn, maar ik duim voor je!! ^O^
pi_86269776
gefeliciteerd, zie je wel dat je gewoon moest testen, het was gewoon oud nestel bloed geweest.

ps. is het eerder verkeerd gegaan dan??
pi_86270093
klavertje-4, GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!
  vrijdag 10 september 2010 @ 10:23:50 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86270322
Klavertje, gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86270330
Klavertje, gefeliciteerd!
pi_86270353
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef klavertje-4 het volgende:
Wat jammer C-A -O-

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd *O*
pi_86270446
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef Lush-lady het volgende:
gefeliciteerd, zie je wel dat je gewoon moest testen, het was gewoon oud nestel bloed geweest.

ps. is het eerder verkeerd gegaan dan??
je had toch gelijk idd!

ik heb eind juli een miskraam gehad op 6w4d. In het andere topic heb ik jouw hele verhaal gelezen. wat een verdriet voor jou, dat gun je niemand.

hopelijk is het snel raak en mag het deze keer wel uitgroeien tot een mooie baby
pi_86270946
Klavertje vier GEFELICITEERD! *O* *O* *O* *O* *O*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_86271078
klavertje-4 gefeliciteerd!!!
Wie is de volgende?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:06:35 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86271398
Ik loop elk uur even naar de wc :') maar nog steeds geen bloed hier, dus ik blijf nog wel even lopen denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')