Ik heb er nog 1 liggenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Kun je gelijk een zwangerschapstest meenemen :p
ik heb de nieuwe layout, dus ik kan gelijk op open nieuw topic klikken, en dan neemt hij de openingspost over van het gesloten topic! Echt ideaal!quote:Op woensdag 8 september 2010 13:57 schreef klavertje-4 het volgende:
jij bent snel! was nog bezig uit te vogelen hoe ik een nieuwe kon openen haha
Hoe is het met jou Vrouwtje T?
Ik heb ook wel eens een cyclus van 32 gehad, dus ik wacht tot zaterdagquote:Op woensdag 8 september 2010 13:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik duim voor je! En waar halen jullie toch dat geduld vandaan allemaal..
vruchtbare steen ?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Deze maand is het denk ik weer niks. Ik denk dat ik op vakantie mijn vruchtbare dagen gehad heb en we hadden een gehorige bungalowIk ben wel een beetje onthand zonder mijn thermometer, ovulatietesten, cyclus pillen en vruchtbare steen
o dat is handig! ik was aan het klooien met een word documentje erbijquote:Op woensdag 8 september 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb de nieuwe layout, dus ik kan gelijk op open nieuw topic klikken, en dan neemt hij de openingspost over van het gesloten topic! Echt ideaal!
Juni kindjes zijn zeker leukquote:Op woensdag 8 september 2010 14:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik had zo'n belachelijk ding om mijn nek. Ik heb alles de vuilnisbak ingedaan. Ik hou het bij om de dag volgende maand. Juni kindjes zijn ook hartstikke leuk!
Wel duidelijkheid nuquote:Op woensdag 8 september 2010 14:27 schreef Kolonia het volgende:
Ook maar even hier.![]()
Samenlevingstest was negatief: de zwemmers bewogen niet.
29 september intakegesprek voor IUI.
Duidelijke diagnose, dus nu met frisse moed de volgende fase in.
IUI is inseminatie. Dan zoeken ze de beweeglijke zaadcellen uit en "spuiten" deze via een heel dun buisje in de baarmoeder (vlak bij de eileiders).quote:Op woensdag 8 september 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel duidelijkheid nu![]()
Heel veel succes lieve Kolonia...
IUI... wat gaat dat precies inhouden?
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
IUI is inseminatie. Dan zoeken ze de beweeglijke zaadcellen uit en "spuiten" deze via een heel dun buisje in de baarmoeder (vlak bij de eileiders).
Ok dank je welquote:Op woensdag 8 september 2010 14:47 schreef Kolonia het volgende:
Bij IUI worden alleen de beste zaadjes direct in de baarmoeder gespoten.
Bevruchtingskans is ca 10% per keer.
Gemiddeld dan: de kansen voor IUI bij meerdere problemen of bij onbegrepen verminderde vruchtbaarheid liggen wat lager en bij alleen afwijkend slijm wat hoger.
Goede moed dus.
Ha!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
effe duimen weer
http://9maand.be/forum/archief/reactions/45657
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:
Ik was wel behoorlijk spuit elf met de uitleg.![]()
Sorry Tally, er belde een klant tussendoor en ik had even moeten kijken of er al uitleg gepost was.
ik dnek het welquote:Op woensdag 8 september 2010 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Kolonia, fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt en zelfs een plan van aanpak!
[..]
Ha!![]()
Ga je nu nog tot zaterdag wachten met testen dan??
We wachten nog heel even. Mn vriend is nu weer ziek (verkouden/griep achtig) en hij heeft ook nog steeds een antibioticakuur.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat naar Vlindur
Heb je al een afspraak bij een fertiliteitsarts? Of laat je het nog even op zn beloop?
Goeie vraag. Geen idee nog. Als we het doen zoals voor Rienk dan moet het lukken met clomid en pregnyl. Maar ik ga eerst op gesprek om te kijken hoeveel blaasjes er zitten en mocht het meevallen proberen we gewoon nog even door. Maar als het gewoon overduidelijk (weer) pcos is, dan wil ik ook gelijk actie. Ik zie er niet tegen op. Werd niet hormonaal van de clomid en de pregnyl volgens mijquote:Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Kolonia het volgende:
Vlindur.![]()
Wat staat je nu te wachten aan behandelingen?
Oké.. Ik ga eens googlen misschien dat ik wat kan vindenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef GirlGoneBad het volgende:
droomvrouwtje, mij is verteld dat het beter rectaal kan... Ik heb alleen niet onthouden waarom, domme muts dat ik ben...
tempen is nooit mijn ding geweest, ik koop altijd OV testen via internet, betrouwbaar en goedkoop. Scheelt een hoop gedoe en je weet precies waar je staat en wanneer je moet.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
Vlindur![]()
C_A je houd het wel spannend zeg!! Ik ga voor je duimen..
Hier niks te melden, vruchtbare dagen weer voorbij en er eigelijk geen gebruik van gemaakt (moe en niet lekker van beide kanten) dus deze maand gaat hem niet worden.. Scheelt een hoop gestess deze maand. Volgende ronde begin ik met tempen. Ik hoop dat ik dat ha volhouden elke dag de wekker zetten. Een vraagje maakt het uit hoe je tempt? Rectaal of met oorthermometer??
Onze gyn was juist blij met de resultaten van de OV-testen ik had het verwerkt in een excell bestandje, was (toen zij) heel erg blij mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Lush ovutesten kan ik altijd nog doen, ik wil gaan tempen voor het geval ik terug moet naar de gyn als het over een half jaar niet raak is, dan heb ik wel wat om te laten zien.
Daar zou ik ook tegen opzien, aangezien mijn wekker door de weeks om half 6 gaatquote:Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Susie het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik ooit moet temperaturen... betekent dat ik in het weekend dus ook om 6.15 de wekker zou moeten zetten....
Daar zat ik dus in het begin ook mee...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:02 schreef Susie het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik ooit moet temperaturen... betekent dat ik in het weekend dus ook om 6.15 de wekker zou moeten zetten....
De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:17 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Daar zat ik dus in het begin ook mee...![]()
Maar ik doe het in het weekend als volgende:
Wekker gaat. Zoek met m'n ogen dicht naar de thermometer, rectaal meten, even de oogjes open om te kijken naar de temperatuur, puntje op het kaartje zetten en weer verder slapen!
In het begin is dat even stuntelen, maar na een keer of 5 weet je alles blindelings te vinden!
Iemand hier ervaring met Fertility Friend? Ik ben nu 15 dagen aan het temperaturen, en sinds vandaag menen ze dat ik mijn eisprong gehad heb en dat ik de 25ste al ongi zal worden? Ik geloof het niet...
En hebben jullie dat ook, dat als je geklust hebt 's avonds, dat je temperatuur 's ochtends wat hoger is? Ik zit normaal tussen de 36,2 en 36,4, maar als we geklust hebben is het hoger dan 36,6. De volgende dag is de temperatuur dan weer 'normaal'.
Hmm...de mijne niet? Naja, het lukt ook wel zo! Thanx voor de tip!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.
Gewoon uitzetten, doorslapen en als je weer wakker wordt kijken en opschrijven is nog makkelijker dus.
bij mij ookquote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:
thnx voor de lieve berichten dames, doet toch goed om te weten dat je je niet aanstelt als je baalt
Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin
bij mij ook...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:
Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin
Stomme vraag misschien hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Balen klavertje-4
Ik had ook een beetje lichtbruinverlies. Dus ik hoop dat het vandaag doorzet
Haha, wie is er nu de ongeduldige?!quote:
ik ben altijd maar 4 dagen ongesteld... dus ik heb mijn vruchtbare periode in de vakantiequote:Op vrijdag 10 september 2010 07:33 schreef danic het volgende:
ooooh CA![]()
Is het nog op tijd gekomen voor je vakantie, of ben je nu de eerste paar dagen van je vakantie ongesteld?
Jaaaa!!! Gefeliciteeeerd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef klavertje-4 het volgende:
Wat jammer C-A
Ik ga voor je duimen dat je volgend jaar een prachtige Spaanse zomerbaby in je armen kunt houden!
Ik heb vanochtend getest....
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop zo hard dat het deze keer wel goed gaat!!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef klavertje-4 het volgende:
Wat jammer C-A
Ik ga voor je duimen dat je volgend jaar een prachtige Spaanse zomerbaby in je armen kunt houden!
Ik heb vanochtend getest....
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop zo hard dat het deze keer wel goed gaat!!
je had toch gelijk idd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef Lush-lady het volgende:
gefeliciteerd, zie je wel dat je gewoon moest testen, het was gewoon oud nestel bloed geweest.
ps. is het eerder verkeerd gegaan dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |