abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86232466
Fijn dat je niet opziet tegen een eventuele hormoonbehandeling Vlindur.
Was het met Rienk snel raak toen je eenmaal aan de hormonen zat?

Lush-Lady, ook hier welkom en heel veel succes!

GirlGoneBad, ik hou mijn temperatuur ook bij op fertilityfriend.
Die wijkt inderdaad soms af, maar herstelt dat achteraf weer (bij mij in ieder geval).
Volgens mij komt dat wel goed na een paar cycli, dan weet het programma ongeveer hoe je cyclus verloopt.

Fijn dat je gelijk door mag naar de gyn, Klumsie. ^O^

Thanks voor de lieve woorden dames. :*
pi_86233652
Zo NOD even op 12-09 gezet. Het is wel eens voorgekomen dat ik een cylus heb van 34 dagen. En om me zelf niet gek te maken, hou ik even zondag aan :)
  donderdag 9 september 2010 @ 10:11:31 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86233689
Spannend hier.. toch een aantal die binnen nu en een paar dagen niet ongi moeten worden... waaronder ik zelf ook trouwens.

Vlindur -O- -O- heel veel succes met de hormoonbehandeling enz.

Klumsy, ik had ook heel veel blaasjes maar door acupunctuur is het zo goed als weg gegaan en had ik weer een regelmatige cyclus... misschien is dat ook het proberen waard. Wij hebben ondanks de acu nog wel uiteindelijk IUI moeten doen om zwanger te kunnen raken. Ik heb trouwens nooit hoeven te temperaturen, ga ik ook nu niet aan beginnen...

Ow ik post hier niet zoveel, omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn.. ik lees echter wel gewoon mee.
Make love, not war ☮
  donderdag 9 september 2010 @ 10:12:49 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86233715
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:17 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Daar zat ik dus in het begin ook mee... }:|
Maar ik doe het in het weekend als volgende:
Wekker gaat. Zoek met m'n ogen dicht naar de thermometer, rectaal meten, even de oogjes open om te kijken naar de temperatuur, puntje op het kaartje zetten en weer verder slapen!
In het begin is dat even stuntelen, maar na een keer of 5 weet je alles blindelings te vinden!

Iemand hier ervaring met Fertility Friend? Ik ben nu 15 dagen aan het temperaturen, en sinds vandaag menen ze dat ik mijn eisprong gehad heb en dat ik de 25ste al ongi zal worden :? ? Ik geloof het niet...

En hebben jullie dat ook, dat als je geklust hebt 's avonds, dat je temperatuur 's ochtends wat hoger is? Ik zit normaal tussen de 36,2 en 36,4, maar als we geklust hebben is het hoger dan 36,6. De volgende dag is de temperatuur dan weer 'normaal'.
De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.
Gewoon uitzetten, doorslapen en als je weer wakker wordt kijken en opschrijven is nog makkelijker dus. ;)
pi_86234443
ik denk dat ik onze deal ga breken ladyblack. Zonet bruinverlies bij afvegen (sorry, vies praatje) -O-

Ik baal echt, heb nog steeds pijnlijke borsten (heb ik anders nooit) en ben al bijna een week met vlagen misselijk. Had dus echt goede hoop...
pi_86235171
Balen klavertje-4

Ik had ook een beetje lichtbruinverlies. Dus ik hoop dat het vandaag doorzet :)
  donderdag 9 september 2010 @ 13:45:49 #57
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86240024
He verdorie klavertje-4, dat je lichaam je ook nog eens zo in de maling kan nemen zeg... bah.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_86240115
Oh dames... -O- dat was niet de deal nee!

Hier nog niks! En andere symptomen.... ik weet het niet hoor. Ik kan vanalles opnoemen; snel geprikkeld, zware borsten, rare zeurderige buik, maar aan de andere kant haal ik me dat misschien van alle stress de laatste tijd ook wel zelf op de hals :@ Gisteren nog een tijd tegen mn vriend aan staan janken toen ie een beetje doorvroeg naar mn dag :')
pi_86240187
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.
Gewoon uitzetten, doorslapen en als je weer wakker wordt kijken en opschrijven is nog makkelijker dus. ;)
Hmm...de mijne niet? Naja, het lukt ook wel zo! Thanx voor de tip!

@klavertje_4... -O- -O- -O-
pi_86242457
thnx voor de lieve berichten dames, doet toch goed om te weten dat je je niet aanstelt als je baalt :*

Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin :?
pi_86242940
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:
thnx voor de lieve berichten dames, doet toch goed om te weten dat je je niet aanstelt als je baalt :*

Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin :?
bij mij ook :D
  donderdag 9 september 2010 @ 15:13:18 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86243295
Ik ben er nog niet helemaal in thuis, maar kan dat niet ergens mee te maken hebben?? :P
pi_86244472
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:

bij mij ook... :? maar mijn lichaam doet sowieso een beetje raar de laatste tijd...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_86244580
ik heb trouwens 24 september een afspraak bij een fertiliteitsarts, ben benieuwd!
dacht eerst dat ik gewoon naar de gyn moest, maar dat was niet nodig :)
pi_86244628
zal eens kijken of ik ergens deze week tijd heb om me wat meer in te lezen in acupunctuur,
wie weet is het wel wat voor mij.. :) dankje voor de tip!
pi_86246190
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Balen klavertje-4

Ik had ook een beetje lichtbruinverlies. Dus ik hoop dat het vandaag doorzet :)
Stomme vraag misschien hoor :@, maar tel je dat verlies nog mee in je oude cyclusduur, of begin je dan opnieuw met tellen??
pi_86246870
ik tel dat nog in de 'oude' cyclus mee in ieder geval, tel pas weer opnieuw als het echt doorbreekt.

normaal wordt ik na het eerste verlies binnen 1 a 2 uur ongesteld. Als het wegblijft ga ik er morgenochtend een test aan wagen...als ik durf..

Ook bij jou dus nog spannend CA!

[ Bericht 3% gewijzigd door klavertje-4 op 09-09-2010 17:09:03 ]
pi_86247272
het kan ook van een nesteling komen , hier krijg je ook weleens bloedverlies van
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86247624
ik hoop het lush lady!
  donderdag 9 september 2010 @ 17:11:20 #70
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86247697
Helemaal niet ongeduldig klavertje_4 ? hihi!
pi_86249257
erg he normaal gesproken zou ik nooit zo snel durven testen maar ik heb er zo'n sterk voorgevoel over dat ik het gewoon *echt* wil weten
pi_86249394
waarom test je nu niet ?/?
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86249641
omdat mijn nod pas zondag is wil ik het liever met ochtendurine doen

Morgenochtend is mijn man ook nog thuis, die gaat morgenmiddag een weekend weg en is pas maandag thuis.
  donderdag 9 september 2010 @ 18:53:55 #74
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86251049
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:00 schreef Lush-lady het volgende:
waarom test je nu niet ?/?
Haha, wie is er nu de ongeduldige?!
stiekum ook nieuwsgierig hoor! :*
  donderdag 9 september 2010 @ 19:39:21 #75
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86252520
Komop meiden, ik wil streepjes zien! Meer mei-babbelientjes!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')