De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:17 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Daar zat ik dus in het begin ook mee...![]()
Maar ik doe het in het weekend als volgende:
Wekker gaat. Zoek met m'n ogen dicht naar de thermometer, rectaal meten, even de oogjes open om te kijken naar de temperatuur, puntje op het kaartje zetten en weer verder slapen!
In het begin is dat even stuntelen, maar na een keer of 5 weet je alles blindelings te vinden!
Iemand hier ervaring met Fertility Friend? Ik ben nu 15 dagen aan het temperaturen, en sinds vandaag menen ze dat ik mijn eisprong gehad heb en dat ik de 25ste al ongi zal worden? Ik geloof het niet...
En hebben jullie dat ook, dat als je geklust hebt 's avonds, dat je temperatuur 's ochtends wat hoger is? Ik zit normaal tussen de 36,2 en 36,4, maar als we geklust hebben is het hoger dan 36,6. De volgende dag is de temperatuur dan weer 'normaal'.
Hmm...de mijne niet? Naja, het lukt ook wel zo! Thanx voor de tip!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De meeste digitale thermometers hebben een geheugen.
Gewoon uitzetten, doorslapen en als je weer wakker wordt kijken en opschrijven is nog makkelijker dus.
bij mij ookquote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:
thnx voor de lieve berichten dames, doet toch goed om te weten dat je je niet aanstelt als je baalt
Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin
bij mij ook...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef klavertje-4 het volgende:
Het gekke is alleen dat het nog niet heeft doorgezet? Het is gebleven bij een paar druppels bruin
Stomme vraag misschien hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Balen klavertje-4
Ik had ook een beetje lichtbruinverlies. Dus ik hoop dat het vandaag doorzet
Haha, wie is er nu de ongeduldige?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |