* doet knoop dicht,...... er wordt niet tegen mijn punt geschopt!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm oké, vooruit dan maar.
Zie je punt hoor, wilde gewoon ff schoppen
tijdelijke uitgeschakelde mensen tellen niet meequote:Op donderdag 9 september 2010 13:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar gaat mijn droomTijdelijk dan
![]()
Maar er moet wel iets van actie inzitten inderdaad. Als je geen kinderen hebt en niet een of andere fancy aandoening, moet jij gewoon je ding kunnen doen. Je zal toch ergens je rekeningen van moeten betalen denk ik dan?
Euh...ieuwquote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* doet knoop dicht,...... er wordt niet tegen mijn punt geschopt!
[..]
En wajongers? Ziektewet trekkers?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* doet knoop dicht,...... er wordt niet tegen mijn punt geschopt!
[..]
tijdelijke uitgeschakelde mensen tellen niet mee(in dat kader dan
)
Vrijwillig? VRIJWILLIG? Verzorg jij je 4 kids VRIJWILLIG?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...qua financiën is het gewoon vrijwilligerswerk
ieuw? Ik word er juist nieuwsgierig van! Welke man noemt het nou 'punt'!quote:
Hmmm gevoelige discussie denk ik. Maar dat verschilt dus duidelijk per persoon.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wajongers? Ziektewet trekkers?
[..]
In dit kader vond ik het wel passenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ieuw? Ik word er juist nieuwsgierig van! Welke man noemt het nou 'punt'!
Die van mij heet Frits Johan Willem de barbaar.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hmmm gevoelige discussie denk ik. Maar dat verschilt dus duidelijk per persoon.
*grinnik* kijk, daar hoef ik dan weer geen plaatjes van, daar heb ik direct beelden bij. *arme Summer*quote:Op donderdag 9 september 2010 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
Die van mij heet Frits Johan Willem de barbaar.
Tuurlijk, ik wílde ze tochquote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wajongers? Ziektewet trekkers?
[..]
Vrijwillig? VRIJWILLIG? Verzorg jij je 4 kids VRIJWILLIG?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij hem "punt" noemt, kan het nooit veel soeps zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Eens, je hebt er genoeg mensen tussen zitten die er gewoon recht op hebben , maar je hebt ook de klaplopers met krokodillentranen
. Maar dat is overal ook collega's kunnen er de kantjes vanaf lopen , die krijgen gewoon aanwezigheidspremie.
Ja en dat is de korte versie neem ik aan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die van mij heet Frits Johan Willem de barbaar.
Daarom! Dan snap je ineens ook waarom zijn vrouwtje niet meer mag verdienen, wankel egoquote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Lovechild het volgende:
Als hij hem "punt" noemt, kan het nooit veel soeps zijn.
Althans, dat zijn de beelden die ik er dan bij krijg
Misschien is hij juist heel bescheidenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als hij hem "punt" noemt, kan het nooit veel soeps zijn.
Althans, dat zijn de beelden die ik er dan bij krijg
Met mijn ego is niets misquote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daarom! Dan snap je ineens ook waarom zijn vrouwtje niet meer mag verdienen, wankel ego
Tuurlijk wel.quote:
Dat doe ik niet consequentquote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Consequent vrouwen als vrouwtjes aanduiden zegt al genoeg.
Ik vind het beiden schofterig. Ik betaal geen premies zodat een ander kan zeggen 'ik heb geen zin om te werken, hier dat gratis geld'.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb er niet zoveel moeite mee als iemand niet wil werken en daarvoor uitkering ontvangt. Moet die persoon lekker zelf weten.
Waar ik wel moeite mee heb, is iemand in mijn omgeving die zich voordoet als alleenstaande moeder van 3 kinderen en zodoende allemaal toeslagen e.d. ontvangt terwijl ze gewoon samenwoont met de vader van 2 van haar kinderen. Nu weet ik wel dat ze heel erg veel schulden had en ze werkt ook gewoon maar het blijft oplichting.
Nou ja, hoeft ook inderdaad niet direct het formaat te zijn. Maar de vorm zo benoemen vind ik ook *ril* ;-)quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Misschien is hij juist heel bescheiden
lief? Ik vind het echt heel denigrerend..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat doe ik niet consequent
Alleen vandaag haha. Ik vind het wel lief klinken.
quote:Ik vind het beiden schofterig. Ik betaal geen premies zodat een ander kan zeggen 'ik heb geen zin om te werken, hier dat gratis geld'.
Kijk eens onder je naamquote:
Kzalutniemeerdoenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lief? Ik vind het echt heel denigrerend..
[..]
Vraag 1: wilt u het anoniem doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kan het melden he LC, hier is een link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |