Die van mij heet Frits Johan Willem de barbaar.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ieuw? Ik word er juist nieuwsgierig van! Welke man noemt het nou 'punt'!
Eensquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hmmm gevoelige discussie denk ik. Maar dat verschilt dus duidelijk per persoon.
*grinnik* kijk, daar hoef ik dan weer geen plaatjes van, daar heb ik direct beelden bij. *arme Summer*quote:Op donderdag 9 september 2010 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
Die van mij heet Frits Johan Willem de barbaar.
Tuurlijk, ik wílde ze tochquote:Op donderdag 9 september 2010 14:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En wajongers? Ziektewet trekkers?
[..]
Vrijwillig? VRIJWILLIG? Verzorg jij je 4 kids VRIJWILLIG?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij hem "punt" noemt, kan het nooit veel soeps zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ieuw? Ik word er juist nieuwsgierig van! Welke man noemt het nou 'punt'!
Dit dusquote:Op donderdag 9 september 2010 14:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Eens, je hebt er genoeg mensen tussen zitten die er gewoon recht op hebben , maar je hebt ook de klaplopers met krokodillentranen
. Maar dat is overal ook collega's kunnen er de kantjes vanaf lopen , die krijgen gewoon aanwezigheidspremie.
Ja en dat is de korte versie neem ik aan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die van mij heet Frits Johan Willem de barbaar.
Daarom! Dan snap je ineens ook waarom zijn vrouwtje niet meer mag verdienen, wankel egoquote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Lovechild het volgende:
Als hij hem "punt" noemt, kan het nooit veel soeps zijn.
Althans, dat zijn de beelden die ik er dan bij krijg
Misschien is hij juist heel bescheidenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als hij hem "punt" noemt, kan het nooit veel soeps zijn.
Althans, dat zijn de beelden die ik er dan bij krijg
Met mijn ego is niets misquote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daarom! Dan snap je ineens ook waarom zijn vrouwtje niet meer mag verdienen, wankel ego
Tuurlijk wel.quote:
Dat doe ik niet consequentquote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Consequent vrouwen als vrouwtjes aanduiden zegt al genoeg.
Ik vind het beiden schofterig. Ik betaal geen premies zodat een ander kan zeggen 'ik heb geen zin om te werken, hier dat gratis geld'.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb er niet zoveel moeite mee als iemand niet wil werken en daarvoor uitkering ontvangt. Moet die persoon lekker zelf weten.
Waar ik wel moeite mee heb, is iemand in mijn omgeving die zich voordoet als alleenstaande moeder van 3 kinderen en zodoende allemaal toeslagen e.d. ontvangt terwijl ze gewoon samenwoont met de vader van 2 van haar kinderen. Nu weet ik wel dat ze heel erg veel schulden had en ze werkt ook gewoon maar het blijft oplichting.
Nou ja, hoeft ook inderdaad niet direct het formaat te zijn. Maar de vorm zo benoemen vind ik ook *ril* ;-)quote:Op donderdag 9 september 2010 14:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Misschien is hij juist heel bescheiden
lief? Ik vind het echt heel denigrerend..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat doe ik niet consequent
Alleen vandaag haha. Ik vind het wel lief klinken.
quote:Ik vind het beiden schofterig. Ik betaal geen premies zodat een ander kan zeggen 'ik heb geen zin om te werken, hier dat gratis geld'.
Kijk eens onder je naamquote:
Kzalutniemeerdoenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lief? Ik vind het echt heel denigrerend..
[..]
Vraag 1: wilt u het anoniem doen?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kan het melden he LC, hier is een link
Da's niet waar... Ik heb er al eens eerder wat van gezegd, weet je dat niet meer?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat doe ik niet consequent
Alleen vandaag haha. Ik vind het wel lief klinken.
Ik weet het.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
lief? Ik vind het echt heel denigrerend..
[..]Same here.
Je kan het melden he LC, hier is een link
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*grinnik* kijk, daar hoef ik dan weer geen plaatjes van, daar heb ik direct beelden bij. *arme Summer*
Uh...nee.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's niet waar... Ik heb er al eens eerder wat van gezegd, weet je dat niet meer?
Maar dat zijn hele andere puntjes.....die slaan op mijn echte naamquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dudes... onder je naam..puntjes... zo moeilijk was hij toch niet?
Ik vond het wel (weer) toepasselijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat zijn hele andere puntjes.....die slaan op mijn echte naam
Je bent nooit te oud om een nieuwe carriere te beginnenquote:
Nah, over het algemeen heb ik altijd het idee dat ik in R&P postquote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef SolidasRock het volgende:
Eerst hebben we het over tieten en puntjes en nu over hard zijn. Dit topic hoort gewoon in SEX thuis. Echt!!
Ik heb een baan , ik verzorg mijn huishouden , ben moeder , onderhoud een sociaal leven , ruim altijd alles netjes op , doe alsof ik een lief en gezellig mens ben en ik kan goed sparen (doelen vooral weliswaar) ... is dat nog niet genoegquote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om een nieuwe carriere te beginnen![]()
Wat gaan jullie hard hier trouwens! En het is nog allemaal interessant ook!
Foei!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dudes... onder je naam..puntjes... zo moeilijk was hij toch niet?
[..]
Uh...nee.
Ja dat heb ik ook wel, maar in R&P denk ik absoluut niet aan sex. Hier wordt continu met vleeswaren gegooid door al die hitsige vrouwen. Wij gedragen ons dan wel weer beter, maar ja, verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nah, over het algemeen heb ik altijd het idee dat ik in R&P post
Jij bent ook kleiner dan ik, mag ik je nu vrouwtje noemenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Foei!![]()
M'n eigen zusje (ja mag, ze is jonger en kleiner) heeft er ook nogal een handje van:
collegaatje
vrouwtje van school
vriendinnetje
Collega'tje mag toch zeker nog wel he? Dat gebruik ik altijd.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Foei!![]()
M'n eigen zusje (ja mag, ze is jonger en kleiner) heeft er ook nogal een handje van:
collegaatje
vrouwtje van school
vriendinnetje
Maar fraude plegen is ook een misdrijf...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef tuintegel het volgende:
Ach ik zal nooit iemand verraden tenzij het een misdrijf betreft. Maar dingen doorvertellen of mensen hun financiele situatie verraden zal je mij niet snel zien doen. Hoe oneens ik het er ook mee kan zijn.
Nee, noem me maar gewoon bij mijn naam.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent ook kleiner dan ik, mag ik je nu vrouwtje noemen?
Zo groot ben je toch niet....?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
Eigenlijk is elke vrouw hier kleiner dan ik..
Tja dan moet je de keus maken , verraden ondanks dat het familie is of gewoon zwijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar fraude plegen is ook een misdrijf...
En het komt misschien ook door onze eigen financiële situatie. Ik wil ook wel elk jaar met mijn hele gezin een abonnement op Disneyland Parijs zodat we zo'n 6 keer per jaar daar een paar dagen heen kunnen gaan. Of zomers een week in Centre Parcs zitten. Maar ja, dat kunnen we ons nu eenmaal niet veroorloven, dus daar hebben we dan maar mee te dealen. Vind het echt not done als je zulke dingen kunt doen vanwege geld dat je onterecht krijgt.
Helemaal eens! Alleen dat sparen lukt nog niet helemaalquote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja dan moet je de keus maken , verraden ondanks dat het familie is of gewoon zwijgen.
Ik verraad gewoon niet graag . Ik spaar om leuke dingen te doen en daar werk ik ook voor . Ik kan ook niet alles doen , het gras is altijd groener bij de buren . Maar ik ben tevreden en gelukkig met wat ik kan doen en mensen die het beter hebben en dus meer kunnen doen , daar ben ik ook blij voor .
Mensen die het minder hebben , daar geef ik dan weer dingetjes aan weg , zoals speelgoed of kleertjes die mini te klein zijn .
Nee maar toch is elke vrouw hier in dit topic kleiner dan ik (en zelfs jij). Volgens mij ben jij groter dan ik, toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo groot ben je toch niet....?
Die keus heb ik gemaakt toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja dan moet je de keus maken , verraden ondanks dat het familie is of gewoon zwijgen.
Ik weet het niet echt, het zand kan ook het beeld vertekenenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar toch is elke vrouw hier in dit topic kleiner dan ik (en zelfs jij). Volgens mij ben jij groter dan ik, toch?
Onbedoeld gesplitst...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik verraad gewoon niet graag . Ik spaar om leuke dingen te doen en daar werk ik ook voor . Ik kan ook niet alles doen , het gras is altijd groener bij de buren . Maar ik ben tevreden en gelukkig met wat ik kan doen en mensen die het beter hebben en dus meer kunnen doen , daar ben ik ook blij voor .
Oh zo'n spaarpot hebben wij ook. Mag over 2 jaar openquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb mijn spaarpotje opengemaakt met blikopener, nu ff naar bank brengen en kijken of het genoeg is voor een tv.
Tuurlijk mag je dat, ik ventileerde slechts mijn mening . En ik zeg ook niet dat jij het een ander niet gunt. Je betrekt mijn mening puur op jouw persoon alleen . Wat ik schreef was meer wat ik ervan vind als persoon, mijn mening dusquote:Op donderdag 9 september 2010 15:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die keus heb ik gemaakt toch?
Maar dat wil niet zeggen dat ik het nog steeds niet vind kunnen. Of zou die keus ook automatisch moeten inhouden dat ik mijn mening er niet over mag geven?
Nee ik was even aan het vissenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Want...?
Van hen mag je wel vrouwtjes zeggen?
Oké, kan best dat ik het op mijn persoon alleen betrokken heb.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat, ik ventileerde slechts mijn mening . En ik zeg ook niet dat jij het een ander niet gunt. Je betrekt mijn mening puur op jouw persoon alleen . Wat ik schreef was meer wat ik ervan vind als persoon, mijn mening dus. Zeker niet op de persoon af
Edit : Overigens geef ik mijn geld vaak zat uit aan onbenullige extra's die niet noodzakelijk zijn maar dat vind ik leuk . Ik hou van leuke spulletjes, sieraden , hebbedingetjes, kleren die ik vervolgens maar 1 keer draag
(nu ik het daarover heb , is er hier iemand die maat 36/38 past dan heb ik nog een retrojurk van Jade liggen ..mag je zo hebben! ) .
Snap je uitgegooide hengel nog steeds nietquote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee ik was even aan het vissen
Ik moest ineens aan ze denken nu het zo over 'ik uit mijn mening' maar gaat
Dat is zeker een goed discussie onderwerp. Alleen zou je ernstig dan moeten specificeren. Fraude vind ik ernstig maar kindermisbruik vind ik bijvoorbeeld nog vele malen ernstiger.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oké, kan best dat ik het op mijn persoon alleen betrokken heb.![]()
Ik vind dat best interessant; wie er welke vorm van misdaad nou ernstig vind.
Je mist alleen nog een stoere vent! Maar ik denk dat wat jij voor elkaar boxt zo nog intensiever is dan een carrierequote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een baan , ik verzorg mijn huishouden , ben moeder , onderhoud een sociaal leven , ruim altijd alles netjes op , doe alsof ik een lief en gezellig mens ben en ik kan goed sparen (doelen vooral weliswaar) ... is dat nog niet genoeg
De grootste bankroof zal niet meer fysiek zijn maar volledig digitaalquote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb ooit weleens gezegd dat je zelfs mijn respect kunt krijgen wanneer je de perfecte bankroof pleegt. Dus zonder doden/gewonden cq bedreigingen en dan ook niet gepakt worden. Met hedendaagse technologien is het praktisch onmogelijk om zoiets voor elkaar te krijgen. Vandaar dan dat stukje respect. Neemt niet weg dat het verwerpelijk gedrag blijft.
Ja precies. Er zijn veel gradaties.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is zeker een goed discussie onderwerp. Alleen zou je ernstig dan moeten specificeren. Fraude vind ik ernstig maar kindermisbruik vind ik bijvoorbeeld nog vele malen ernstiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |