Stalkertquote:Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef Swiffer het volgende:
[..]
*checkt Fobo* Ah heb je niet..
Ik wou kijken hoe lang jouw haar was![]()
Andrélon Glad en Stijlquote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Swiffer het volgende:
K ken het, wat voor shampoo gebruik je? Scheelt ook nog wel eens!
En, als je klaar bent met je haar wassen, houd je handdoek ff op je hoofd, dat absorbeert meer dan je denkt!
maar volledig offtopic dus hahahaha
Ben hyper vandaag!!! AAARGH!
Ik slaap slaap beter met ritalin, dus eigenlijk is het bij mij nooit uitgewerkt. Hmm, misschien is dat toch antwoord op z'n vraag, rebounds zijn bij mij redelijk heftig jaquote:Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik denk dat Fes ook doelt op nadat het uitgewerkt is ??
Ik wordt sowieso wakker als een gremlin hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Swiffer het volgende:
Ligt eraan of ik mijn haar ga stijlen of niet (weerbarstige slagen enzo
Schwarzkopf anti-roos om het schoon en luchtig te krijgen, en daarna of cremespoeling, of andrelon glad en stijl.
Cremespoeling zorgt er helemaal voor dat het lang nat blijft, maar voor het stijlen is het betere bescherming, en dan fohn ik het ook.
Een muts met flapjes, hilarisch!!! Goed idee, dat wel, als ik met nat haar ga slapen word ik de volgende dag wakker als een gremlin
Kroest het bij jou ok als het droog is?
HIer ben ik het volkomen mee eens! (Story of my life!)quote:Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef Murmeli het volgende:
Succes met je concerta denkbaar! Ik vind het fijner dan ritalin, ik hop dat het jou ook goed helpt.
Terugkomend op wiebelkont: jij wet al van jongs af aan dat je adhd hebt toch? Dat scheelt heel erg in de behandeling. Je kan je dan al heel je leven aanpassen aan alles wat adhd met zich meebrengt. En zo te lezen heb je dat erg goed gedaan, top!
Ik weet het pad vanaf mn 34e en vele anderen hier ook pas op late leeftijd. En we hebben dus ten eerste een achterstand opgelopen doordat we ons hele leven geprobeerd hebben ' normaal' te zijn, met alle frustratie en mislukkingen van dien. En we hebben pas kort de tijd gehad om met adhd om te leren gaan, dus hebben nog niet alles kunnen reorganiseren in ons leven.
Ergens hoop ik ooit wel zonder medicatie te gaan doen, maar nu nog even niet. Eerst mn leven op orde krijgen en houden. Dan zien we verder.
Daarbij heeft trouwens mn vriend ook adhd, en die is nog veel chaotischer dan ik, dus hij kan me ook niet echt corrigeren ofzo. Eerder andersom, maar dat wil ik niet, vind mn eigen leven al lastig genoeg
Je hebt een PMquote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Swiffer het volgende:
[..]
HIer ben ik het volkomen mee eens! (Story of my life!)
Toevallig ook eerste dag concerta hier (27mg). Eerste ervaringen zijn opzich goed maar dat waren die met ritalin ookquote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef Denkbaar het volgende:
Ik voel me nu op zich prima, probleem is alleen dat ik net 1 dag gestopt ben met roken en het ontwennings-gevoel komt een beetje overeen met een rebound. 't Wordt dus wat lastig om te bepalen hoe lang het werkt en hoe erg de rebound is
mja, ik ga naar college, historisch taalkunde op de vroege morgen
Hmm nee met een stoppoging is het inderdaad niet zo goed als je gaat zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef Swiffer het volgende:
Dat zoeken had ik niet zo, ik WOU echt stoppen omdat die sigaret mn hele agenda ging bepalen (zo, eerst sigaretje, dan schoonmaken, of, koffie, sigaretje, of terwijl je net in je werk zit, naar buiten om te roken want het is al weer zo en zo lang geleden)
Ik was de controle die het had beu.
Maar toen ging ik scheiden, en ben ik gezwicht.
Ik was gestopt, kwam in 4 mnd 10 kilo aan, en bleef nachtmerries hebben over sigaretten en roken enz. erg klote!
(dankzij Methylfenidaat wel weer 5 kilo kwijt, maar die zwemband houd ik forever denk k)
Tja. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee..... Ik vind het echt lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef Swiffer het volgende:
Dat dacht ik ook. 'Ik stop vast nog wel eens '
ik weet iig wel dat ik het kan, er in een keer vanaf blijven.
dat laatste kan ik dus niet.. Ben 3 weken geleden gestopt, 2 weken volgehouden (met nicotinepleisters, dat wel)..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Tja. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee..... Ik vind het echt lekkeren vind het ook wel chill om gewoon even een peukie te roken en ff buiten staan beetje naar de lucht staren haha. Maar wat jij schrijft over ik heb al zo en zo lang niet gerookt dus nu moet het wel even, dat klopt eigenlijk wel en over die bijkomstigheid had ik nog niet nagedacht
![]()
Alleen mn omgeving die er meer moeite mee heeft (schoonouders en ouders) en tja, je stinkt he. Mn vriendin vind het daarentegen wel ok en die rookt niet. Moet dan wel zeggen dat ik ook gerust 4 uur bij mn schoonouders of langer kan zitten zonder dat ik naar buiten MOET gaan om een peuk op te steken.
Weet ik.. Alleen rook ik anderhalf pakje per dag, kauw ik op alles waar op te kauwen is (roerstaafjes, lolliestokjes, ik vreet superveel kauwgom, pennen, potloden ejnz. enz.) En priegel ik ook met alles wat los en vast zit, draaien, knijpen, buigen, kapot maken..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef Swiffer het volgende:
Dat chagrijnige gaat wel over hoor!! Je moet wel afleiding zoeken, in bijvoorbeeld lolliestokjes ofzo
Hm anderhalf pakje per dag is wel veel.. Ik zit hier op 2 pakjes in 3 dagen en alleen in het weekend meer. Maar ik woon nu dan ook weer thuis en toen dat niet zo was rookte ik ook wel een stuk meer, blowen ook trouwens. Doe ik nu nauwelijks nog. Pennenvreten is mij ook heel bekend!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet ik.. Alleen rook ik anderhalf pakje per dag, kauw ik op alles waar op te kauwen is (roerstaafjes, lolliestokjes, ik vreet superveel kauwgom, pennen, potloden ejnz. enz.) En priegel ik ook met alles wat los en vast zit, draaien, knijpen, buigen, kapot maken..
Jep, ik en mijn vriending gebruiken allebei melatoninequote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Hm anderhalf pakje per dag is wel veel.. Ik zit hier op 2 pakjes in 3 dagen en alleen in het weekend meer. Maar ik woon nu dan ook weer thuis en toen dat niet zo was rookte ik ook wel een stuk meer, blowen ook trouwens. Doe ik nu nauwelijks nog. Pennenvreten is mij ook heel bekend!
Ken trouwens verder iemand die gebruikt melatonine om in slaap te komen in plaats van een halve ritalin wat ik hier lees. Meer mensen die dat doen?
Hmm.. moeite om wakker te worden of om uit je bed te komen? Opzich ga ik nu wel met enige regelmaat naar bed en sta ik ook met regelmaat op, wakker worden is niet zo moeilijk ALS ik er eenmaal uit ben haha. Iets meer moeite met wakker worden zou ik niet zo heel erg vinden.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep, ik en mijn vriending gebruiken allebei melatoninewerkt goed, alleen heb je 's morgens echt gigantisch lang nodig om wakker te worden
Niks voor mij dus! Het is nu al drama om mn nest uit te komenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep, ik en mijn vriending gebruiken allebei melatoninewerkt goed, alleen heb je 's morgens echt gigantisch lang nodig om wakker te worden
Maar als je er uit bent.. ben je dan ook nog moe?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niks voor mij dus! Het is nu al drama om mn nest uit te komen
Vooral wakker worden... Ik sta elke dag om 6 uur op, 8 uur werken, en dan ben ik nog in een soort van roes tot 12/1 uur, tot ik ga lunchen.. 's Morgens gaat er veel langs me heen, ik krijg het mee, ik kan gewoon werken, maar de tijd vliegt gewoon in de ochtend naar mijn gevoel, ik ben ook veel 'makkelijker' als 's middags... Ik zeur niet in de ochtend en vind alles wel best..quote:Op woensdag 29 september 2010 13:16 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Hmm.. moeite om wakker te worden of om uit je bed te komen? Opzich ga ik nu wel met enige regelmaat naar bed en sta ik ook met regelmaat op, wakker worden is niet zo moeilijk ALS ik er eenmaal uit ben haha. Iets meer moeite met wakker worden zou ik niet zo heel erg vinden.
Ja, vaak tot einde vd ochtend of begin vd middagquote:Op woensdag 29 september 2010 13:19 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Maar als je er uit bent.. ben je dan ook nog moe?
Same herequote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, vaak tot einde vd ochtend of begin vd middag
Werkt juist averechts bij mij.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Michhas het volgende:
Een pilsje of wijntje helpt trouwens ook goed om in slaap te komeneen spreekwoordelijk 'slaapmutsje'
Echt?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Werkt juist averechts bij mij.
Hoe lang duurt het voordat je de piek van ontwenning hebt bereikt? Voorgaande keren vond ik juist de eerste paar dagen gruwelijk, maar tot nu toe (dag 2quote:Op woensdag 29 september 2010 15:44 schreef Swiffer het volgende:
eerste week veel water drinken, is je lichamelijke verslaving sneller weg.. En idd, de eerste dagen word het steeds erger, tot je over een bepaald punt heenbent en het gaat''vergeten'. je moet gewoon een nieuwe routine maken zonder die sigaretten..
Het zit in je hoofd manquote:Op woensdag 29 september 2010 15:54 schreef Denkbaar het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je de piek van ontwenning hebt bereikt? Voorgaande keren vond ik juist de eerste paar dagen gruwelijk, maar tot nu toe (dag 2) heb ik er niet zo'n last van. Ik ben nu vooral bang dat het morgen of komende week opeens slopend wordt
Dat bedoelde ik dus, 3 dagenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het zit in je hoofd man
Na 3 dagen is ALLE nicotine uit je bloed, ben je dus van de nicotine af... Dus na 3 dagen wordt het al minder.. Wat het kut maakt is de gewoonte, daar moet je vanaf! En geloof me, na een week of twee wil je niet eens meer roken, dan is het echt goor geworden
Alcohol word ik gewoon opgewekt en hyper van en dan nog icm die koolhydraten uit het bier, dan ben ik niet kapot te krijgen. Laatst sinds tijden weer een keertje naar de kroeg met vrienden, had maar 3 uurtjes geslapen ofzo maar om 05:30u wou iedereen echt slapen en ik had nog wel zin om wat te ondernemen.quote:
Zo, ff aangepast, nu beschrijft het mij preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kauw ik op alles waar op te kauwen is (roerstaafjes, lolliestokjes, ik vreet superveel kauwgom, pennen, potloden ejnz. enz.) En priegel ik ook met alles wat los en vast zit, draaien, knijpen, buigen, kapot maken..
als je het maar laat, dat rokenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Zo, ff aangepast, nu beschrijft het mij precies. Ik teken er ook nog bij, krabbelen, inkleuren enzo en ik ben echt heel vernielzuchtig, ik vind het ook gewoon leuk. Gister onder college m'n pinpas gesloopt, dat plastic kan er af en das leuk
![]()
En opvliegend, zo heb ik zaterdag m'n laptop stukgeslagen. Daar heb ik nu wel spijt van maar dat kreng werkte niet mee. Dus nu is het beeldscherm stuk en hij is gecrasht. Niet best.
Oh, ik rook ook niet, misschien toch eens mee beginnen, ik hoor altijd dat het zo ontspannend is, net iets voor mij
of kansloos de hele dag met mn mobiel te spelenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef Swiffer het volgende:
mwehehe echte ADHD-ers dus... nou, dan blijft er idd weinig over dan en te kauwen enzulks, en te rokenP
Ik gebruik ook melatoninequote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Fes1-2 het volgende:
Ken trouwens verder iemand die gebruikt melatonine om in slaap te komen in plaats van een halve ritalin wat ik hier lees. Meer mensen die dat doen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef McGilles het volgende:
Alcohol word ik gewoon opgewekt en hyper van en dan nog icm die koolhydraten uit het bier, dan ben ik niet kapot te krijgen. Laatst sinds tijden weer een keertje naar de kroeg met vrienden, had maar 3 uurtjes geslapen ofzo maar om 05:30u wou iedereen echt slapen en ik had nog wel zin om wat te ondernemen.
ik vind je leuk zoquote:Op woensdag 29 september 2010 18:50 schreef Denkbaar het volgende:
Ik wil ook een smartphone
Denk dat ik morgen wel een ritalin neem als die concerta stopt, 'k vind het nu niet leuk(maar geen neiging om sigaretten te kopen/roken
, da's wel leuk). Als ik een maand niet rook mag ik van mezelf een abonnement met zo'n internet-telefoon. M'n vriendin heeft sinds kort die samsung galaxy en ik moet en zal ook zo'n ding hebben
Gelukkig heb ik nu impulsiviteits-controle: ik stel alles wat (veel) geld kost een maand uit (meestal ben ik het dan al vergeten
)
Maar goed, zit nu flink te rebounden, dus ik ga even boodschappen doen. Kan ik in ieder geval ff keihard fietsen
observatie: hoe meer rebound, hoe meer smileys![]()
is dat het? ik heb het echt altijd als ik me op zoiets zit te focussenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:35 schreef Swiffer het volgende:
je hyperfocussed, soort van reden waarom mensen ook wagenziek worden, te lang geen horizon en je kan misselijk worden
Heb ik met mn pokkie ook, achter de pc veel minder.
Tandrn bijten/ klemmen, adem inhouden, en meer van dat soort dingen wees mij op mijn hyperfocus, werd er heel moe van en hoofdpijn!! Duizelig enz.. Best akelig. Heb iig geen migraines meer gehad sins de drugsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind je leuk zo![]()
ik hou van smileys
[..]
is dat het? ik heb het echt altijd als ik me op zoiets zit te focussenstom!
vroeger ging i kdan ook op mn tanden bijten maar dat doe ik niet meer zoveel. Dankzij de dope
oh en qua drinken: max 1 drankje per keer nu. ik wil anders echt doorgaan.
Ik heb dezelfde kenmerken, mijn roomie met adhd ook, het heeft ook echt te maken met impulsen, tot tien tellen enz. Ik doe/reageer ook vaak verkeerd, dus o.a. Antisocialiteit, agressief, en zie dat later pas.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef seasushi het volgende:
Ik heb vandaag het officiele rapport over de vraagstelling " is er sprake van ADHD" toegezonden gekregen. Nu vroeg ik mij af of het normaal is dat er zo,n uitgebreid persoonlijkheidsonderzoek wordt afgenomen. Na 3 interviews en 4 vragenlijsten voor thuis heb ik ook nog een middag testen zitten maken.
Behalve dat ik hoog scoorde op ADHD ( dat was mij tijdens het eindgesprek al verteld) blijken er ook nogal wat persoonlijkheidskenmerken in te staan, waarvan ik eigenlijk met mijn oren zit te klapperen ( agressief, intimiderend, manipulatief, antisociale attitudes enz) Als ik dit rapport van een vreemde zou lezen zou ik denken dat ik met een sociopaat te maken had.
Of zijn dit allemaal kenmerken van ADHD ers
Ik hou van mijn hyperfocusquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Tandrn bijten/ klemmen, adem inhouden, en meer van dat soort dingen wees mij op mijn hyperfocus, werd er heel moe van en hoofdpijn!! Duizelig enz.. Best akelig. Heb iig geen migraines meer gehad sins de drugs
Hyperfocus is wel een bijkomstigheid van adhd, vooral in dingen dieje grenzeloos interesseren:-)
Dat doet het bij mij pas een paar jaar.. daarom ging ik op zoek, de huisarts dacht eerst aan iets anders, vanwege de hoofdpijnen wn cergeetachtigheid, maar mn emmer liep gewoon overquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef TripleP het volgende:
Ohja, ook mijn geheugen vertoont gelijkenissen met die van een mandje.
Nee ik hou niet van trancequote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dat doet het bij mij pas een paar jaar.. daarom ging ik op zoek, de huisarts dacht eerst aan iets anders, vanwege de hoofdpijnen wn cergeetachtigheid, maar mn emmer liep gewoon over
Hyperfocus met muziek, heerlijk.. Toch een soort van trance denk ik
Ik bedoelde een state of mind, niet de muziekstijlquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van trance... oh wacht..
Ja ik vind het heerlijk, elke dag opnieuw!
Minimalquote:Op woensdag 29 september 2010 23:10 schreef Fes1-2 het volgende:
Technoooo! Heb alleen mn studio al tijden niet gebruikt... eigenlijk vooral omdat ik me schuldig voel dat ik op zakelijk vlak dingen aan het verneuken ben / was... Daarvoor was ik minimaal 5 uur per week met mn muziek bezig en gebruikelijk zo'n 1 tot 3 uur per dagMisschien toch maar weer is wat doen, alleen uitkijken dat ik er niet s'avonds aan ga zitten want dan ben ik weer tot 2 of 3 uur snachts bezig haha
Laat opblijven vanwege hyperfocus, check.. Ook omdat de dag niet van mijzelf lijkt te zijn, en de nacht welquote:Op woensdag 29 september 2010 23:10 schreef Fes1-2 het volgende:
Technoooo! Heb alleen mn studio al tijden niet gebruikt... eigenlijk vooral omdat ik me schuldig voel dat ik op zakelijk vlak dingen aan het verneuken ben / was... Daarvoor was ik minimaal 5 uur per week met mn muziek bezig en gebruikelijk zo'n 1 tot 3 uur per dagMisschien toch maar weer is wat doen, alleen uitkijken dat ik er niet s'avonds aan ga zitten want dan ben ik weer tot 2 of 3 uur snachts bezig haha
Weet ik.. stom grapje van mij, kon het niet latenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:19 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik bedoelde een state of mind, niet de muziekstijl
* Murmeli heeft al heel lang geen techno meer geluisterdquote:Op woensdag 29 september 2010 23:10 schreef Fes1-2 het volgende:
Herkenbaar. Kan dan werk bergen werk verzettenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Tandrn bijten/ klemmen, adem inhouden, en meer van dat soort dingen wees mij op mijn hyperfocus, werd er heel moe van en hoofdpijn!! Duizelig enz.. Best akelig. Heb iig geen migraines meer gehad sins de drugs
Hyperfocus is wel een bijkomstigheid van adhd, vooral in dingen dieje grenzeloos interesseren:-)
Niet als je gehyperfocust bentquote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli heeft al heel lang geen techno meer geluisterd
Minimal is saa, vind ik.
Hah, men noemt mij een gewoon geniequote:
Is dat ook uit tests gekomen? of hebben ze dat allemaal niet gedaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kenmerken, mijn roomie met adhd ook, het heeft ook echt te maken met impulsen, tot tien tellen enz. Ik doe/reageer ook vaak verkeerd, dus o.a. Antisocialiteit, agressief, en zie dat later pas.
Dus minimal is niet meer artistiekquote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet als je gehyperfocust bent
Maar luister het eigenlijk niet meer.. meer artistieke dingen nu
Neh, niet echtquote:Op donderdag 30 september 2010 09:32 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dus minimal is niet meer artistiekGOeiemorge!
En wat vind je van het nummer hierboven? Ik wil graag goedkeuring van Swifferquote:Op donderdag 30 september 2010 10:39 schreef Swiffer het volgende:
Als mensen mij zouden vragen wat mijn muziekstijl is.. geen flauw idee
Ik houd van allerlei soorten muziek, ligt er maar net aan hoe ik me op bepaalde momenten voel.
Ik vind bijvoorbeeld Metallica steengoed, maar ik kan ook naar Mika luisteren enzovoorts.
Bij mij kun je overal wel mee terecht, ook de oldies zoals the Doors, beatles, enzovoorts kun je bij me kwijt.
Hebben jullie ook zo'n uitgebreide smaak? Of ben ik gewoon smakeloos?
Muziek die ik smakeloos vind, heeft vaak te maken met bv madonna enzo, die uitgemolken pop-koeien zeg maar (MJ uitgezonderd), die keiharde grunt-rock en hardcore waar je amper de bpm nog kunt horen.. Of die eindeloze wachtkamer-muziek die men lounge noemt.. Ook voor minimal heb ik geen geduld (als dat is wat ik denk.. langzaam opbouwen in een nummer??) Duurt me vaak te lang! Maar ik kan dan ook niet echt ontspannen wachten tot 'het' komt.
(niet boos zijn!! )
A la knight riderquote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef Swiffer het volgende:
Canon in D ken ik, maar deze remix niet.. zit nu op werk en kan moeilijk kijken.. Ik zal t vanavond luisteren, als ik t niet vergeet
Fatboyslim rules idd ook de pan uit !!! Jammer datie al eeuwen niets meer maakt. Chemical brothers hebben een vervelende toon in hun muziek (ála knight rider zeg maar0 kan er niet echt lang naar luisteren, maar één nummertje, ach waarom niet!
Heeft verder niks met Nirvana te makenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef Swiffer het volgende:
Ja hoe moet ik t dan noemen
Nirvana zelf is steengoed, approaching Nirvana.. Wat voor muziek is t dan?
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:51 schreef Swiffer het volgende:
*opschrijf* ik denk dat ik vnaaf wat te doen ga hebben
Misschien hebben ze andere dingen te doen... Ikke niet, het is saai op werkquote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Swiffer het volgende:
Valt wel op ja, misschien hebben er een aantal niets met muziek??
Luister wel naar muziek, soms. Maar heb er weinig over te melden.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Swiffer het volgende:
Valt wel op ja, misschien hebben er een aantal niets met muziek??
Doe een dansjequote:Op donderdag 30 september 2010 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Luister wel naar muziek, soms. Maar heb er weinig over te melden.
Ben trouwens al weken sjaggo en down. Geen zijn om wat te doen op mn werk..
Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet.. Zie wel ff gereset willen worden ofzo. Blegh.
Oh, ik weet het al. Volgens mij moet ik weer ff overzicht aanbrengen in mn werk.
Alleen dan die depri stemming nog....
Vakantie kan ook helpen?! Of een extra dagje vrij?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Luister wel naar muziek, soms. Maar heb er weinig over te melden.
Ben trouwens al weken sjaggo en down. Geen zijn om wat te doen op mn werk..
Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet.. Zie wel ff gereset willen worden ofzo. Blegh.
Oh, ik weet het al. Volgens mij moet ik weer ff overzicht aanbrengen in mn werk.
Alleen dan die depri stemming nog....
Neenee, een dansje!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:51 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Vakantie kan ook helpen?! Of een extra dagje vrij?
Mijn ervaring is dat ik me dan ik een sleur waan, even eruit helpt me iig vaak. ADHD-ers zoeken steeds nieuwe prikkels en zijn snel verveeld. Verandering van spijs doet eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |