abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86242500
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik weet echt niet waar je dat uit haalt. :P

Ik geef alleen maar aan dat bij sommige beslissingen wat vaker naar de extranaliteiten gekeken moet worden, en volgens mij is links daar wel wat beter in, soms slaan ze alleen daarin wat door. En rechts voert vaak maar iets uit zonder naar de extranaliteiten te willen kijken. Welke stroming kijkt dan naar de belangen van de meeste burgers mij, dat is in mijn optiek dan toch links.
Kleine aanpassing gedaan in je quote. Lijkt me beter zo en ook realistischer.
pi_86242681
Ik heb nooit haast en als ik een keer zin heb om me af te reageren dan rij ik de grens over om over een willekeurige autobahn te blazen.

M.a.w. gaan jullie je eens bezig houden met nuttige zaken.
pi_86242732
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik heb nooit haast en als ik een keer zin heb om me af te reageren dan rij ik de grens over om over een willekeurige autobahn te blazen.

Lol. Dus deze discussie was afhankelijk van jouw mening. De hoogmoed... :')
  donderdag 9 september 2010 @ 15:07:26 #104
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_86243106
quote:

kthnxbai
Je moeder is een hamster
pi_86243379
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Kleine aanpassing gedaan in je quote. Lijkt me beter zo en ook realistischer.
Dit is idd het rechts realisme , na mij de zondvloed. :')

Maar daar wil ik niet aan meedoen, en toekomstige generaties op de aarde mogen wat mij betreft ook nog een leefbare omgeving krijgen. Daarom het algemeen belang moet prevaleren boven de schreeuwende individuen.
pi_86245070
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit is idd het rechts realisme , na mij de zondvloed. :')
Deze is leuk, geef ik toe.

quote:
Maar daar wil ik niet aan meedoen, en toekomstige generaties op de aarde mogen wat mij betreft ook nog een leefbare omgeving krijgen. Daarom het algemeen belang moet prevaleren boven de schreeuwende individuen.
Wat heeft dat met sneller rijden te maken?
pi_86245205
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
Duitsland is baas
Ben je daar nog wel eens geweest de laatste jaren? De stukken autobaan waar je onbeperkt hard mag rijden zijn er nog maar een paar, de rest is gewoon 120, maar meestal 60 omdat ze aan de weg aan het werken zijn. En als je dan 62 rijdt, heb je direct een boete te pakken. Duitsland is momenteel echt het grootste kutland om door te rijden.
pi_86245435
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Wijze_appel het volgende:

Wat heeft dat met sneller rijden te maken?
Even een paar extranaliteiten bij sneller rijden. Meer geluidsproductie, meer uitstoot, slechter verbruik.
pi_86245515
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Even een paar extranaliteiten bij sneller rijden. Meer geluidsproductie, meer uitstoot, slechter verbruik.
Ligt eraan.
Ik ben sneller thuis, dus dat extra verbruik is korter, geluid duurt minder lang en uitstoot ook.
pi_86245682
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Wijze_appel het volgende:

Ik ben sneller thuis, dus dat extra verbruik is korter, geluid duurt minder lang en uitstoot ook.
:X |:(

Ok voor de niet zo technisch ingestelde mensen.

stel verbruik bij 100 km/h is 1 op 20 verbruik bij 130 km/h is 1 op 15.

De afstand die je moet afleggen is in beide gevallen even veel, dus je totale verbruik is dan meer, en dus je uitstoot ook.

En dat het geluid iets korter duurt is heel leuk maar het is wel harder waardoor er dus meer verstopring in het totaal optreedt.
pi_86245726
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

:X |:(

Ok voor de niet zo technisch ingestelde mensen.

stel...
Inderdaad: stel
Maar zo is het niet.
pi_86245850
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Maar zo is het niet.
:') zeg me dat je sarcastisch bent.

Bij 130 verbruik je meer brandstof per afgelegde km dan bij 100 of 120. Dat je dan korter op de weg zit heeft daar geen kont mee te maken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 9 september 2010 @ 16:27:05 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_86245931
quote:

Als je de discussie niet interressant vindt....

... wat kom je hier dan doen!?
pi_86246016
quote:

Dus jij rijdt snel enkel om je af te reageren :|W
pi_86246038
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:') zeg me dat je sarcastisch bent.

Bij 130 verbruik je meer brandstof per afgelegde km dan bij 100 of 120. Dat je dan korter op de weg zit heeft daar geen kont mee te maken.
Tuurlijk ben ik sarcastisch. Maar daarmee gaat je verhaal niet op.
Bij sommige auto's geld die som, bij sommige ook weer niet. Reken het zelf maar eens uit bij verschillende type auto's.

Je moet niet klakkeloos alle media geloven. Das hoofdzakelijk links en links staat niet bekend om zelfreflectie en nuchterheidsfilter.
pi_86246073
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Maar zo is het niet.
Zo is het wel.

De optimale snelheid wat betreft energieverbruik ligt voor de meeste auto's ergens rond de 80-100km/h
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_86246091
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik zie enkel voordelen :Y) Dat milieu gezever, alsof een paar autotjes die iets rapper rijden ook maar enige zoden aan de dijk zetten in vergelijking met industrieen enz.
pi_86246145
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik sarcastisch. Maar daarmee gaat je verhaal niet op.
Bij sommige auto's geld die som, bij sommige ook weer niet. Reken het zelf maar eens uit bij verschillende type auto's.

Je moet niet klakkeloos alle media geloven. Das hoofdzakelijk links en links staat niet bekend om zelfreflectie en nuchterheidsfilter.
Luchtweerstand zegt je verder niets ofzo :')? Ik heb overigens ook nog nooit in een auto gezeten die zuiniger was bij 130 dan bij 100. Misschien een formule 1 wagen (die dan net stationair loopt) tegenover een suzuki alto (die dan plankgas rijdt) ofzo maar dan nog zou het me verbazen :')

Maar als je zo stellig overtuigd bent, laat maar een auto zien die zuiniger is bij 130.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_86246322
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef waht het volgende:

[..]

Zo is het wel.

De optimale snelheid wat betreft energieverbruik ligt voor de meeste auto's ergens rond de 80-100km/h
Zoals ik eerder zei, bij sommige auto's Bij andere auto's weer niet.
Tis maar net hoe je het uitlegt en met welke media/rapport je aan komt zwaaien.
  donderdag 9 september 2010 @ 16:36:43 #120
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_86246351
Yes, nog meer kans op een fataal ongeluk als je iemand met 70 tegenkomt!

Op die gigantische 80 km rits naar Den Haag toe. ;(

En dan nog trajectcontrole erop ook. Heel dat kuteind van al voor Dordrecht en voorbij Rotterdam, fucking 80. (of was het nou 100? niet dat het mij werkelijk boeit terwijl ik daar toch 120 probeer te rijden, maar voor de goede info)
pi_86246386
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:35 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Zoals ik eerder zei, bij sommige auto's Bij andere auto's weer niet.
Tis maar net hoe je het uitlegt en met welke media/rapport je aan komt zwaaien.
Nou wijze appel laat ons dan eens wat grafiekjes zien van autos die boven de 100 km/h zuiniger worden.

En verschuil je nu eens niet achter rapporten om waar zogenaamd mee gezwaaid wordt, dit is gewoon middelbare school mavo 2 natuurkunde.
pi_86246396
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Luchtweerstand zegt je verder niets ofzo :')? Ik heb overigens ook nog nooit in een auto gezeten die zuiniger was bij 130 dan bij 100.
Per definitie heb je gelijk. Bij 130 is het verbruik altijd meer dan bij 100.
Maar hoeveel meer? En is dat zinvol als je reistijd dan ook korter is?

Anders kun je jouw redenatie wel door blijven trekken en stellen dat iedereen 20 km/u moet rijden. Immers, bij die snelheid is het verbruik nog lager.
pi_86246425
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:37 schreef Basp1 het volgende:
En verschuil je nu eens niet achter rapporten om waar zogenaamd mee gezwaaid wordt, dit is gewoon middelbare school mavo 2 natuurkunde.
Weet ik. Daarom heb ik er ook moeite mee dat jij het niet begrijpt.
  donderdag 9 september 2010 @ 16:40:06 #124
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_86246467
Ik vind overigens 120 al hard genoeg, maar het is wel zo aardig om geen boete te krijgen voor 3 kilometer te hard rijden op 123 natuurlijk.

Mijn vraag zou vooral zijn waar de partijen dan weer hopen om dát geld dan weer gecompenseerd te zien worden. HRA wellicht? Nee, natuurlijk niet. Waarom makkelijk doen als het ook godvergeten moeilijk kan.
pi_86246492
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Weet ik. Daarom heb ik er ook moeite mee dat jij het niet begrijpt.
Kom dan nu eens met concrete cijfers ipv te zeggen dat mensen dingen anders begrijpen dan jij zou willen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')