Kleine aanpassing gedaan in je quote. Lijkt me beter zo en ook realistischer.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je dat uit haalt.![]()
Ik geef alleen maar aan dat bij sommige beslissingen wat vaker naar de extranaliteiten gekeken moet worden, en volgens mij is links daar wel wat beter in, soms slaan ze alleen daarin wat door. En rechts voert vaak maar iets uit zonder naar de extranaliteiten te willen kijken. Welke stroming kijkt dan naar de belangen van de meeste burgers mij, dat is in mijn optiek dan toch links.
Lol. Dus deze discussie was afhankelijk van jouw mening. De hoogmoed...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik heb nooit haast en als ik een keer zin heb om me af te reageren dan rij ik de grens over om over een willekeurige autobahn te blazen.
M.a.w. gaan jullie je eens bezig houden met nuttige zaken.
kthnxbaiquote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik heb nooit haast en als ik een keer zin heb om me af te reageren dan rij ik de grens over om over een willekeurige autobahn te blazen.
Dit is idd het rechts realisme , na mij de zondvloed.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Kleine aanpassing gedaan in je quote. Lijkt me beter zo en ook realistischer.
Deze is leuk, geef ik toe.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit is idd het rechts realisme , na mij de zondvloed.![]()
Wat heeft dat met sneller rijden te maken?quote:Maar daar wil ik niet aan meedoen, en toekomstige generaties op de aarde mogen wat mij betreft ook nog een leefbare omgeving krijgen. Daarom het algemeen belang moet prevaleren boven de schreeuwende individuen.
Ben je daar nog wel eens geweest de laatste jaren? De stukken autobaan waar je onbeperkt hard mag rijden zijn er nog maar een paar, de rest is gewoon 120, maar meestal 60 omdat ze aan de weg aan het werken zijn. En als je dan 62 rijdt, heb je direct een boete te pakken. Duitsland is momenteel echt het grootste kutland om door te rijden.quote:
Even een paar extranaliteiten bij sneller rijden. Meer geluidsproductie, meer uitstoot, slechter verbruik.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:03 schreef Wijze_appel het volgende:
Wat heeft dat met sneller rijden te maken?
Ligt eraan.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Even een paar extranaliteiten bij sneller rijden. Meer geluidsproductie, meer uitstoot, slechter verbruik.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Wijze_appel het volgende:
Ik ben sneller thuis, dus dat extra verbruik is korter, geluid duurt minder lang en uitstoot ook.
Inderdaad: stelquote:Op donderdag 9 september 2010 16:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ok voor de niet zo technisch ingestelde mensen.
stel...
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Inderdaad: stel
Maar zo is het niet.
Als je de discussie niet interressant vindt....quote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Dus jij rijdt snel enkel om je af te reagerenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Tuurlijk ben ik sarcastisch. Maar daarmee gaat je verhaal niet op.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zeg me dat je sarcastisch bent.
Bij 130 verbruik je meer brandstof per afgelegde km dan bij 100 of 120. Dat je dan korter op de weg zit heeft daar geen kont mee te maken.
Zo is het wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:22 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Inderdaad: stel
Maar zo is het niet.
Ik zie enkel voordelenquote:Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Even een paar extranaliteiten bij sneller rijden. Meer geluidsproductie, meer uitstoot, slechter verbruik.
Luchtweerstand zegt je verder niets ofzoquote:Op donderdag 9 september 2010 16:29 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik sarcastisch. Maar daarmee gaat je verhaal niet op.
Bij sommige auto's geld die som, bij sommige ook weer niet. Reken het zelf maar eens uit bij verschillende type auto's.
Je moet niet klakkeloos alle media geloven. Das hoofdzakelijk links en links staat niet bekend om zelfreflectie en nuchterheidsfilter.
Zoals ik eerder zei, bij sommige auto's Bij andere auto's weer niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef waht het volgende:
[..]
Zo is het wel.
De optimale snelheid wat betreft energieverbruik ligt voor de meeste auto's ergens rond de 80-100km/h
Nou wijze appel laat ons dan eens wat grafiekjes zien van autos die boven de 100 km/h zuiniger worden.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, bij sommige auto's Bij andere auto's weer niet.
Tis maar net hoe je het uitlegt en met welke media/rapport je aan komt zwaaien.
Per definitie heb je gelijk. Bij 130 is het verbruik altijd meer dan bij 100.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Luchtweerstand zegt je verder niets ofzo? Ik heb overigens ook nog nooit in een auto gezeten die zuiniger was bij 130 dan bij 100.
Weet ik. Daarom heb ik er ook moeite mee dat jij het niet begrijpt.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:37 schreef Basp1 het volgende:
En verschuil je nu eens niet achter rapporten om waar zogenaamd mee gezwaaid wordt, dit is gewoon middelbare school mavo 2 natuurkunde.
Kom dan nu eens met concrete cijfers ipv te zeggen dat mensen dingen anders begrijpen dan jij zou willen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:38 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom heb ik er ook moeite mee dat jij het niet begrijpt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |